Napsal: čtv pro 15, 2011 19:31
ved to... ale zanesana zato e?te mô?e by?, a je elektronicky riadena... tak?e problem nemusí by? prave ten ?e je zanesena.
Daval som tam ?haviče BOSH Duratherm, čo si myslím ?e nie su zle... jeden ma vy?iel okolo 18?, neviem presne... chcel som NGk ale tie stali cez 25 ?...
Podla mna problem nebude zo ?havením... raz svieti, raz nie, a ajtak to ?tartuje blbo... raz blika minutu, raz iba 20 sekund.... a u? viackrat sa mi stalo ?e mi vypísalo chybu prehriatia motora... jasne ?e pri ?tarte ked bol motor studeny alebo minimalne vychladnuty...
Keby som si nebol dal premeral vstreky a čerpadlo, tie? by som bol povedal ?e je to na chybe... ale na Examinery tie? ukazalo iba chybu ?havenia, bli??ie ne?pecifikovanu a vstrekovače a čerpadlo bolo optimalne...
Mechanik povedal ?e to bude nejaka haluz... ?e proste aj bez ?havenia to musí ?tartova?, lebo je tam obrovsky tlak... ale niečo to dusí... sku?al som u? odpoji? aj čidlo tlaku vzduchu, a tie? to nič nepomohlo...
Ked je motor poriadne zohriaty tak ?tartuje ako nove, nepí?e ?iadnu chybu ani nič... aj dnes som auto vypol na cca 2 hodiny pri?iel knemu a na?tartovalo uplne bez problemu...
motor po tom čo na?tartujem be?í ako keby priamo vy?iel z linky v Turíne...
Myslím si ?e najväč?í problem u nas je aj v servisoch... tu ti nepríde nikto na chybu, lebo ka?dy opravuje iba fabie a octavie... proste lega, a ked dostanu o niečo modernej?ie auto tak nevedia čo stym...
Podobny problem sme mali aj s otcovým Renaultom Megane 1,5 dci po tom čo malo buračku... pomohol a? service Renault, ale na ten nemô?em poveda? ani jedno zle slovo, a ani nie su taky drahy...
Budem musie? asi auto necha? v BB vo fiate, nech posku?aju... len sa bojím ceny za opravu, lebo ked som vydel cenník obyčajnych prac, ako je vymena oleja, sviečok, ?havnia... atd.... tak mi stoho bolo zle.
Daval som tam ?haviče BOSH Duratherm, čo si myslím ?e nie su zle... jeden ma vy?iel okolo 18?, neviem presne... chcel som NGk ale tie stali cez 25 ?...
Podla mna problem nebude zo ?havením... raz svieti, raz nie, a ajtak to ?tartuje blbo... raz blika minutu, raz iba 20 sekund.... a u? viackrat sa mi stalo ?e mi vypísalo chybu prehriatia motora... jasne ?e pri ?tarte ked bol motor studeny alebo minimalne vychladnuty...
Keby som si nebol dal premeral vstreky a čerpadlo, tie? by som bol povedal ?e je to na chybe... ale na Examinery tie? ukazalo iba chybu ?havenia, bli??ie ne?pecifikovanu a vstrekovače a čerpadlo bolo optimalne...
Mechanik povedal ?e to bude nejaka haluz... ?e proste aj bez ?havenia to musí ?tartova?, lebo je tam obrovsky tlak... ale niečo to dusí... sku?al som u? odpoji? aj čidlo tlaku vzduchu, a tie? to nič nepomohlo...
Ked je motor poriadne zohriaty tak ?tartuje ako nove, nepí?e ?iadnu chybu ani nič... aj dnes som auto vypol na cca 2 hodiny pri?iel knemu a na?tartovalo uplne bez problemu...
motor po tom čo na?tartujem be?í ako keby priamo vy?iel z linky v Turíne...
Myslím si ?e najväč?í problem u nas je aj v servisoch... tu ti nepríde nikto na chybu, lebo ka?dy opravuje iba fabie a octavie... proste lega, a ked dostanu o niečo modernej?ie auto tak nevedia čo stym...
Podobny problem sme mali aj s otcovým Renaultom Megane 1,5 dci po tom čo malo buračku... pomohol a? service Renault, ale na ten nemô?em poveda? ani jedno zle slovo, a ani nie su taky drahy...
Budem musie? asi auto necha? v BB vo fiate, nech posku?aju... len sa bojím ceny za opravu, lebo ked som vydel cenník obyčajnych prac, ako je vymena oleja, sviečok, ?havnia... atd.... tak mi stoho bolo zle.