Stránka 6 z 13

Napsal: čtv pro 15, 2011 19:31
od P@trik
ved to... ale zanesana zato e?te mô?e by?, a je elektronicky riadena... tak?e problem nemusí by? prave ten ?e je zanesena.
Daval som tam ?haviče BOSH Duratherm, čo si myslím ?e nie su zle... jeden ma vy?iel okolo 18?, neviem presne... chcel som NGk ale tie stali cez 25 ?...
Podla mna problem nebude zo ?havením... raz svieti, raz nie, a ajtak to ?tartuje blbo... raz blika minutu, raz iba 20 sekund.... a u? viackrat sa mi stalo ?e mi vypísalo chybu prehriatia motora... jasne ?e pri ?tarte ked bol motor studeny alebo minimalne vychladnuty...
Keby som si nebol dal premeral vstreky a čerpadlo, tie? by som bol povedal ?e je to na chybe... ale na Examinery tie? ukazalo iba chybu ?havenia, bli??ie ne?pecifikovanu a vstrekovače a čerpadlo bolo optimalne...
Mechanik povedal ?e to bude nejaka haluz... ?e proste aj bez ?havenia to musí ?tartova?, lebo je tam obrovsky tlak... ale niečo to dusí... sku?al som u? odpoji? aj čidlo tlaku vzduchu, a tie? to nič nepomohlo...
Ked je motor poriadne zohriaty tak ?tartuje ako nove, nepí?e ?iadnu chybu ani nič... aj dnes som auto vypol na cca 2 hodiny pri?iel knemu a na?tartovalo uplne bez problemu...
motor po tom čo na?tartujem be?í ako keby priamo vy?iel z linky v Turíne...
Myslím si ?e najväč?í problem u nas je aj v servisoch... tu ti nepríde nikto na chybu, lebo ka?dy opravuje iba fabie a octavie... proste lega, a ked dostanu o niečo modernej?ie auto tak nevedia čo stym...
Podobny problem sme mali aj s otcovým Renaultom Megane 1,5 dci po tom čo malo buračku... pomohol a? service Renault, ale na ten nemô?em poveda? ani jedno zle slovo, a ani nie su taky drahy...
Budem musie? asi auto necha? v BB vo fiate, nech posku?aju... len sa bojím ceny za opravu, lebo ked som vydel cenník obyčajnych prac, ako je vymena oleja, sviečok, ?havnia... atd.... tak mi stoho bolo zle.

Napsal: čtv pro 15, 2011 22:16
od .bany
tjn stema by problem bejt nemusel...tak sundej sani a uvidis jestli klapka otvira nebo ne? tak skus as ti to bude blbe chytat kup si sprej na startovani nebo cistic brzd nebo neco takovyho... strikni trosku do sani a skus start a uvidis pokud ti to chytne hned podle me bude problem nekde v tlaku paliva... vymeneni cidlo,zhavicky,co lambda?cistil ji nekdo?ta chybu nehlasi?ale to by taky nemelo vliv pri startu ... kolik mas najeto?

Napsal: pát pro 16, 2011 0:06
od P@trik
lamdu som nerie?il doteraz... a ma najazdenych niečo cez 96 000km...
ale robí mi to u? od 90 000 km čo ho mam...
auto mam z bazaru, a motory čistia vapkou, u? som myslel aj na to ?e či to stym čistením neprehnali a niekde bude iba zly kontakt... v nejakom spoji...
a nepí?e iba chybu ?havenia občas...
ten zvuk od motora čo som spomynal... iba vtedy je taky ,,počutelny" ked vypnem motor e?te vtedy ked nie je dostatočne zohriaty...
inač ked stojí dlh?ie a dlh?ie ?haví tak ?tartuje lep?ie... bolo u? aj tak ?e na?tartovalo bez problemov... skutočny problem je vtedy ked vypnem motor vtedy ked je zohriaty a necham ho sta? take 3 hodiny a ked chcem na?tartova?, tak ?haví iba kratko...
tam ma to sere, take auto... proste ozaj, som sním uplne spokojny... iba tie ?tarty...

Napsal: čtv bře 01, 2012 23:25
od P@trik
problém vyrie?ený !!!
konečne mi na to pri?iel elektrikar vo Fiate v Lovinobani (okres Lučenec).
Svorky na kabela?i ?havenia su v háji...
a na túto banalitu mi nevedeli prís? inde? ani vtedy ked menili ?haviče a vyzerali by? dobre?...
teraz to ?tartuje na drnk

Napsal: čtv bře 29, 2012 10:13
od Filip
Zdravím v?echny, jako nový zde na fóru a taky nový majitel GP bych se chtěl zeptat:
občas motor kolem 2000 otáček cuká, na?lo se u? nějaké ře?ení, proto?e jsem viděl zde na fóru ?e se to několikrát ře?ilo ale bez výsledku? Při?el někdo na něco?

Palivový filtr, vzduchový filtr vyměněn, váha vzduchu také (po výměně to dělá stejně mo?ná trochu víc ale sní?ila se spotřeba).

Poraďte prosím jestli to u? někdo vyře?il.

Díky

Napsal: čtv bře 29, 2012 11:55
od Jakewh
palivák mě taky pomohl ale jen na chvilku. Taky mě trochu pomohlo, jak jsem kdesi vyčetl, auto pořádně prohnat. Prostě závodní jízda brzda plyn. U mě se to tímhle trochu zlep?ilo al pořád to cítím. Je?tě se chystám na váhu vzduchu

Napsal: čtv bře 29, 2012 18:43
od Jirka
A co vyčistit EGR, za tyhle kilometry bude pěkně ?pinavý.
Zanesené EGR dělá právě tohle pocukávání z ni??ích otáček.

Napsal: pát bře 30, 2012 22:38
od Jakewh
egr sem měl čistej jak sklo a stejně to pořád dělá ale právě tyhle ostrý jízdy zatím pomáhají. Včera sem měl dal?í a dnes jsem jezdil bez cukání. Není to z mojí hlavy. Vyčetl jsem to na foru Alfa Romeo kde se zabývali přesně tímhle problémem. Jako kdyby se tam něco pročistilo

Napsal: pon dub 02, 2012 9:30
od Deerooz
Ahojte, s tym cukanim som mal tiez problemy. Nechapem, to, ale v zime sa mi to ani raz nestalo, a teraz na jar, ako sa oteplilo, zas raz za cas citim, ze to jemne cukne, akoby na chvilocku nasavalo menej paliva ako by bolo treba.
Neuvedomil som si to, ale asi to bude pravda, v poslednej dobe jazdievam viac dynamickejsie, hlavne ked je zahriaty motor je radost sa rozbiehat z obce skoro na plny plyn :). A odvtedy je po problemoch.

Napsal: úte dub 03, 2012 10:14
od Jakewh
je to zvál?tní ale něco na tom je. A hlaně jak jsem pročítal různý fora kde se ře?ilo cukání 1.9 JTD (hlavně Fiaty a Alfy) tak podle reakcí vět?inou nepomohlo vyměnit váhu vzduchu. Asi ten motor potřebuje pořádnou jízdu a ?ádný courání :lol: Kdyby někdo měl vysvětlení proč to pomáhá tak sem s tím. dost by mě to zajímalo :)

Napsal: čtv dub 26, 2012 21:57
od grami
Chlapy aj mne to cukaaaa :( . Ale mna mrzi skorej to ze niekedy mi skacu otaci pri stani na semafore, nerobi to vzdy. A mam pocit ze som stratil tu dravost a vykon a pocitac ukazuje velke cisla pri aktualnej spotrebe a to som tusim nemal. Proste mam pocit ze mam slabsi vykon a vecsiu spotrebu. Keby viete o dobrom servise za dobru cenu tak poradte najlepsie by bolo keby poznal nase GP, lebo obycajne male servisi mi nevedeli ani olejovy filer vymenit. Som z Bratislavy tak ak viete o niekom dajte vedet. Zdar

Napsal: pát dub 27, 2012 7:26
od Burak
I mně to občas zacuká, ale jen při volnoběhu po nastartování, hlavně teď jak je teplo. V zimě to bylo v pohodě. Přijde mi jako kdyby vynechal občas válec. Nijak zvlá?? to zatím neře?ím, proto?e na jízdu to zatím nemá vliv. Akorát teda nemám ten 1,9 motor :-)

Podobně se mi chovalo Punto MK2, kde jeden z válců vynechával. Tam to byli kabely ke svíčkám a tam mi to vadilo dost, proto?e to je jako kdy? tě chytí někdo za zadní nárazník a dr?í ... :)

Napsal: pát dub 27, 2012 7:31
od 1nekros1
jako nechcem sa do toho miesat ale pozerali ste aj skrtiacu klapku ??? popripade aj palivovy filter? a sitko co je v nadrzi?(neviem presne ci tam je) ale v 3.0TDI je :-)

Napsal: pát dub 27, 2012 13:33
od Jakewh
Třeba já jsem palivák měnil. Zdálo se to dobrý ale pak se to zase vrátilo. Asi sugesce :)

Napsal: sob dub 28, 2012 8:41
od 1nekros1
nemoze byt spinava nadrz alebo upchate sitko v nadrzi? kukal si to ? popripade kukni aj tu klapku