Stránka 49 z 56
Napsal: ned úno 28, 2010 13:10
od Davids
chci se zeptat na cenu mechanismu otvirani zadnich dveri...klasicka vada prvnich grandecek, me to sice nejak moc netizi protoze vzadu moc lidi nevozim

Ale budu nucen jet do servisu tak bych to vzal pri jednom vsechno. Asi na to nebude zadna zaruka ikdyz se jedna vylozene o vyrobni vadu, ze?
Napsal: úte bře 09, 2010 15:35
od Kolacok
AD strana 33: popisovane chyby, co daktori so zlostou pisu mi pripadaju ako scifi.
Motor sa neda rozbehnut na 1200ot? Asi monter jedol desiatu, kym skladal konkretny kus a tak vyslo. Na 1.3 JTD zaradim 5 a auto ide rovno s 1000ot bez cukania, rozbeh bez plynu nie je problem, auto akoby samo pridavalo plyn do 1000ot, bez plynu aj na 2ke so studenym motorom bez pazvukov. Ostrekovace striekaju bez problemov aj v 120ke, palubovka nevrzga, volant nekope, hudba hra, svetla su suche aj v dazdi, izolacia motora drzi atd..
Mnozstvo kecov na Fiat mi pripada ako od mimozemstanov, co Fiat nevideli. Uz je treti v rodine a nikdy s tym problem nebol, stale odchadza len spotrebka.
Co sa tyka pindania na akukolvek znacku, kolega ma Shade OktavkaII Laurin-Klement a kazdu chvilu mu pri starte palubak vypise nejaku veselu hlasku, ako napr. prehrievanie motora, porucha motora/vypnite motor a dalsie chyby, pritom je to stroj firemny a servisovany ako sa ma.
Mam dojem, ze Fiat ma vdaka tej divnej povesti velmi citlivych vodicov, co im vadi kazda blbost, ktoru inej znacke odpustia s tym, ze to je len nahoda, ved ta znacka sa nekazi. Fiat si to vsak zlizne s tym, ze sa na tom ZASE nieco pokazilo.
Napsal: úte srp 24, 2010 21:56
od Dušan
Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil
Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Napsal: úte srp 24, 2010 22:41
od Teddy86
Du?an píše:
Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil
Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Jo a je treba si vzit spravny kryzovy sroubovak ktery presne sedne do hlavicky jinak se s tim budete trapit.
Napsal: stř srp 25, 2010 7:22
od Dušan
Je?tě mě napadlo, jestli by nebylo lep?í vyměnit ty ?rouby s kří?ovou hlavou za ?estihran

Napsal: stř srp 25, 2010 11:52
od Jarouš
Du?an píše:Je?tě mě napadlo, jestli by nebylo lep?í vyměnit ty ?rouby s kří?ovou hlavou za ?estihran

Namazat stačí. Kdo sebou je?tě bude vozit "kladívko" s 10 mm ořechem? Obyčejným očkovým klíčem to půjde povolit dost neelegantně
Nebo mo?ná spí? vyměnit kři?ák za ?roub s imbusovou hlavou

Napsal: stř srp 25, 2010 12:24
od Teddy86
Ja myslim ze Dusan myslel imbus sroub ale i tak bych tam nechal radeji ten krizovy.
Napsal: pát zář 10, 2010 10:55
od Dušan
Při vylézání z auta, jakmile se auto nazvedne, nebo při zhoupnutí rukou, mi to od zadního levého kola vr?e.
Prosím o sdělení nápadů, od čeho by to mohlo být. Jinak si přes víkend lehnu pod auto a budu zkoumat.
Napsal: pát zář 10, 2010 15:40
od wenca
mě to takto vrzne , pokud mám zatáhnutou ruční brzdu .
Napsal: pát zář 10, 2010 19:29
od Jarouš
Du?an píše:Při vylézání z auta, jakmile se auto nazvedne, nebo při zhoupnutí rukou, mi to od zadního levého kola vr?e.
Prosím o sdělení nápadů, od čeho by to mohlo být. Jinak si přes víkend lehnu pod auto a budu zkoumat.
...pístnice tlumiče, případně její kryt, horní nebo spodní ulo?ení tlumiče(silenblok) ulo?ení "traverzy" (silenblok) a pak bych koukl na uchycení lana ruční brzdy. Nic dal?ího tam není.
Napsal: pát zář 10, 2010 19:59
od Jirka
Já bych to viděl na tu pístnici, auto nadzvedni a stříkni trochu oleje na pístnici tlumiče pérování.
Napsal: pát zář 10, 2010 20:17
od Jarouš
Jirka píše:Já bych to viděl na tu pístnici, auto nadzvedni a stříkni trochu oleje na pístnici tlumiče pérování.
Mi to občas vrzne "za studena" na nerovnostech. Oba tlumiče jsem měl venku, pístnice nasříkané silokonovým olejem, na guferu je?tě máznuté silokonovou vazelínou a beze změny. Z toho mého případu usuzuju na úplně jiný "zdroj". Horní upevnění pístnice taky v poho, dorvané, bez vůle.
Napsal: pát zář 10, 2010 21:39
od Dušan
Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu
po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení.

Napsal: pát zář 10, 2010 21:53
od Jarouš
Du?an píše:Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu
po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení.

To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazil

Na druhou stranu bych bleskově vyměnil servis, proto?e pokud něco takového nezjistili (resp. se na to vysrali) a k tomu nejspí? nedolili brzdovku, to u? je téměř na rozbití huby mechanikovi a vedoucímu servisu
A rada na závěr: brzdy se musí sem tam pořádně zapotit, ruční pou?ívat pořád (osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt") a pak bude v?e fungovat jak má. Já mů?u říct, ?e s ohledem na stav brzdového oblo?ení a najetým kilometrům (76000 km), mám brzdy "jako" nové a kolem 100tkm půjdou nové kotoče, desky a zadní oblo?ení najednou.
Napsal: sob zář 11, 2010 9:30
od Dušan
Jarou? píše:Du?an píše: ruční brzdu sotva zatahnu na první zub.
To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazil

.
... a já bych se nenechal - toto není správně seřízená ručka. A po vyřízení si pi? ?e jim to celé vpálím i s poloprázdnou nádobkou na brzdovku. Jedná se o zjevně "neodborně" odvedenou práci.
Jarou? píše:
osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt")
... nevím proč. Max. udr?ování hybnosti lanovodů a proto snad nemusím ručku zatahovat 10x denně. Proto nepou?ívám ručku na rovině. A rovinek je u nás dost.