Stránka 48 z 55

Napsal: ned úno 21, 2010 16:14
od Pepa B.
Pandora píše:Bude nějaký podstatný rozdíl ve spotřebě GP T-JET a Linea T-JET?
Obojí mají 5 stupňovou převodovku.
Přečetl jsem nějaké testy, kde tvrdili, ?e Linea T-JET ve městě má spotřebu 9 litrů a na dálnici při 130 km/h 8,5 litrů.
Přitom Dony jezdí za méně. :D
dony ma na v?chno software a jiné berličky :-D
na spotřebu, aby věděl, kdy a jak řadit a dostal se na 7 litrů :-D
a aby neboural auta zadkem v kopci, tak na to má hill holder :-D
a aby to naneprá?il do gawryho při natáčení na mobil při toulkách zasně?eným českem má ABS a ESP :-D
jinak je to ale do pohody chlapík 8)

off

Napsal: ned úno 21, 2010 18:03
od Jarouš
Pandora píše:Bude nějaký podstatný rozdíl ve spotřebě GP T-JET a Linea T-JET?
Obojí mají 5 stupňovou převodovku.
Přečetl jsem nějaké testy, kde tvrdili, ?e Linea T-JET ve městě má spotřebu 9 litrů a na dálnici při 130 km/h 8,5 litrů.
Přitom Dony jezdí za méně. :D
pohotovostní hmotnost GP T-JET 1025 kg (3D)

pohotovostní hmotnost F - Linea T-JET 1200 kg..... je?tě je na tom rozdílu spotřeby něco divného? :wink:

Napsal: sob dub 10, 2010 17:43
od HM
Jirka píše:Hele ted v zimě min. 5,5 v létě se dostanu tak na 5 , kdy? jedu tak se chci povozit a ne plou?it :lol:
Kdy? jedu předpisově del?í trasu po dálnici tak se dostanu na rovných 5, jinak nevim kolik to bere při těch rychlostech jak pí?e?.
Neví? kolik si to vezme při 130 a 160?

Hledám něco usporného, ale zároveň ne uplně líného. Tak?e se rozhodujimezi 1.3 66kw a 1.9 96kw.

btw. co znamená "chci povozit a ne plou?it"??? Do teď jsem jezdil Cliem RS, tak?e "chci se povozit" mám asi trochu jinde :D

/// pokud to tu někde je, tak se omlouvám, ale 50 stran se mi číst nechce :oops:

edit: a je?tě kdyby mi někdo prozradil, kolik tyhle motory při těchto rychlostech točí otáček, tak bych byl naprosto spokojený :)

Napsal: ned dub 11, 2010 6:30
od Jirka
Ta 1,3 66kw s 6kvaltem na 160km/h točí 3000ot.min. při téhle rychlosti bude? tak na 6litrech, ale tu dynamiku fakt nemů?e? rovnat s cliem RS.
Jedině jít do 1,9jtd plus chip, ale ta 1,9 je na GP u? dost tě?ká na předek, tak?e výbět u? je na tobě, jedině svézt a porovnat.

Napsal: ned dub 11, 2010 8:16
od HM
Jirka píše:Ta 1,3 66kw s 6kvaltem na 160km/h točí 3000ot.min. při téhle rychlosti bude? tak na 6litrech, ale tu dynamiku fakt nemů?e? rovnat s cliem RS.
Jedině jít do 1,9jtd plus chip, ale ta 1,9 je na GP u? dost tě?ká na předek, tak?e výbět u? je na tobě, jedině svézt a porovnat.
160km/h, 3000rpm, 6l/100 8) Co více si přát... :) Díky za odpověď.

Ne, s Cliem to porovnávat nechci. Sháním předev?ím něco usporného, s čím budu při rychlej?í jízdě jezdit do 6l/100, maximálně do 7l/100. Můj jízdní re?im je z 95% mimoměsto, tak?e by ta 1.3 nemusela být ?patná volba. Na zábavu se chystá něco jiného :D

Napsal: pon dub 12, 2010 12:28
od PsychX
takze mam taky maly velky problém... a to:

cez zimu som mal na maske chladica natiahnutu kozenku.. puntik sa mi hned vyhrial bolo to super spotreba bola 4,6-4,8 na jednu nadrz (40l, cca 850km) cca za dva tyzdne a beham tak 80:20(mimo:mesto) myslim ze priam idealne aj ked mohlo by byt este lepsie

teraz minuly tyzden som dal masku dole.
natankoval som 25 litrov (akcia v shell) jazdim stale tu istu vziadelnost rychlosti prevazne dodrziavam a spotreba mi vyletela na 5,5-5,6 co je mylsim ze uz dost nato ze sa nic nezmenilo.

Napsal: pon dub 12, 2010 12:37
od Teddy86
Mozna spatna nafta.

Napsal: pon dub 12, 2010 12:56
od Jarouš
PsychX píše:takze mam taky maly velky problém... a to:

cez zimu som mal na maske chladica natiahnutu kozenku.. puntik sa mi hned vyhrial bolo to super spotreba bola 4,6-4,8 na jednu nadrz (40l, cca 850km) cca za dva tyzdne a beham tak 80:20(mimo:mesto) myslim ze priam idealne aj ked mohlo by byt este lepsie

teraz minuly tyzden som dal masku dole.
natankoval som 25 litrov (akcia v shell) jazdim stale tu istu vziadelnost rychlosti prevazne dodrziavam a spotreba mi vyletela na 5,5-5,6 co je mylsim ze uz dost nato ze sa nic nezmenilo.
Zkontroloval bych funkci termostatu. U? jsem to tady psal v diskuzi ohledně rolety na chladiči v zimním období - u dne?ních aut by neměla mít významněj?í vliv na zahřátí motoru a spotřebu, pokud je v pořádku chladicí soustava - termostat. Nemusí být vylo?eně vadný ve smyslu úplného nedovírání - stačí kdy? otvírá dříve ně? má. (nevím jak nafta, ale u benzínu je to 88°C +-).

Rolety před chladič měly smysl u aut, které měly nucený přívod chladícího vzduchu - mechanicky poháněná vrtule za chladičem.

Napsal: pon dub 12, 2010 14:34
od benja
Jirka píše:Ta 1,3 66kw s 6kvaltem na 160km/h točí 3000ot.min. při téhle rychlosti bude? tak na 6litrech, ale tu dynamiku fakt nemů?e? rovnat s cliem RS.
Jedině jít do 1,9jtd plus chip, ale ta 1,9 je na GP u? dost tě?ká na předek, tak?e výbět u? je na tobě, jedině svézt a porovnat.
já myslel ?e 1.9 u? se nemontuje ?e jí nahradila lehčí ale stejně výkoná 1.6

Napsal: pát kvě 14, 2010 9:19
od Kolacok
Comu vobec nerozumiem v spotrebe je, ze jeden den mi ide auto s okamzitou spotrebou 2,9-3 a na druhy den ide tu trasu (chodi ju 5x tyzdenne, jazda cez dedinu) s 3,4-3,5. Ako je to mozne?
Brzdy su studene, nic nedrie, nefuka vietor... nechapem.

Zeby sa tak zle zobudilo ako ja?

Napsal: pát kvě 14, 2010 14:45
od Jarouš
Kolacok píše:Comu vobec nerozumiem v spotrebe je, ze jeden den mi ide auto s okamzitou spotrebou 2,9-3 a na druhy den ide tu trasu (chodi ju 5x tyzdenne, jazda cez dedinu) s 3,4-3,5. Ako je to mozne?
Brzdy su studene, nic nedrie, nefuka vietor... nechapem.

Zeby sa tak zle zobudilo ako ja?
Jse? si jistý, ?e následující parametry a podmínky jsou v obou porovnávaných měřeních toto?né?

Proto?e sám pí?e? o okam?ité spotřebě dle PP, tak?e:

- naprosto stejná poloha plynového pedálu v obou případech (toto dle mého názoru vy?aduje aspoň robotickou protézu místo pravé nohy :lol: )

- stejná teplota, tlak a vlhkost vzduchu

- stejná rychlost a směr proudění vzduchu

- stejný tlak vzduchu v pneumatikách ( a samozřejmě jejich teplota)

- stejná teplota motoru

- stejná chyba PP (s ohledem na chybu snímače hladiny paliva)

o zařazení stejného kvaltu a rychlosti jízdy nemá cenu asi ani psát :wink:

PS: moje reakce je vyhnaná ad absurdum a trochu hloupá, ale to je bohu?el i ten dotaz jako takový :lol: Kdyby se ty údaje o spotřebě li?ily od litry, tak jče asi o čem diskutovat, ale takhle???? :wink:

Napsal: pát kvě 14, 2010 15:13
od Kolacok
Keby sa lisili o litre, tak su v prdeli jedine brzdy :D
Tu cestu jazdim denne tam aj spat, na tachometri mam 60 alebo 65kmh trvale, zaradena vzdy 5, tzn. je zbytocne rozoberat take nezmysly ako poloha plynoveho pedalu 8)
Motor je zohriaty, pneumatiky nemaju pichanec, vsetky podmienky rovnake, vietor ziadny. Teplota je uplne jedno aka je, ak niesu extremy -20 alebo +40C.
Tak isto aj pri kontinualnej tachometrovej 90ke sa rano nevedelo vmestit do koze, aby robilo 3,8 ako inokedy, ale bolo az 4,4. Nepochopitelny jav.

Aj zrychlovanie nebolo take rezke ako inokedy, akoby som jazdil s rucnou na prvy zub.

Este pozriem, ci mi tam nevliezli mysi cez noc a daco nezjedli :D

Napsal: pát kvě 14, 2010 16:24
od Dušan
Kolacok píše:Tu cestu jazdim denne tam aj spat, na tachometri mam 60 alebo 65kmh trvale, zaradena vzdy 5, tzn. je zbytocne rozoberat take nezmysly ako poloha plynoveho pedalu 8)
Motor je zohriaty, pneumatiky nemaju pichanec, vsetky podmienky rovnake, vietor ziadny. Teplota je uplne jedno aka je, ak niesu extremy -20 alebo +40C.
Este pozriem, ci mi tam nevliezli mysi cez noc a daco nezjedli :D
Myslím ?e se Jarou? vyjádřil fundovaně a jasně

Napsal: sob kvě 15, 2010 15:10
od Davids
Kolacok píše:Keby sa lisili o litre, tak su v prdeli jedine brzdy :D
Tu cestu jazdim denne tam aj spat, na tachometri mam 60 alebo 65kmh trvale, zaradena vzdy 5, tzn. je zbytocne rozoberat take nezmysly ako poloha plynoveho pedalu 8)
Motor je zohriaty, pneumatiky nemaju pichanec, vsetky podmienky rovnake, vietor ziadny. Teplota je uplne jedno aka je, ak niesu extremy -20 alebo +40C.
Tak isto aj pri kontinualnej tachometrovej 90ke sa rano nevedelo vmestit do koze, aby robilo 3,8 ako inokedy, ale bolo az 4,4. Nepochopitelny jav.

Aj zrychlovanie nebolo take rezke ako inokedy, akoby som jazdil s rucnou na prvy zub.

Este pozriem, ci mi tam nevliezli mysi cez noc a daco nezjedli :D


60km/h na 5.rychlostni stupen??? si delas srandu??? :-) to je tyrani !!! :D ja kdyz jedu 60km/h na 4. stupen prijde mi, ze ho dusim proto jezdim radeji tech 70km/h ;-) takhle dusit auto nevim nevim.

Napsal: stř led 05, 2011 18:07
od motodědek
Ahoj v?ici.Jestli dovolíte tak pár svých poznatků ohledně spotřeby svojeho miláčka GP 1.2.U? je to vloni kdy jsem byl na dovče v itálii.Auto naprdlé a? po střechu.3dospělí já mám 105Kg a ostatní kolem 85Kg pes 3 kola i zadní sedačka z poloviny narovnaná a? ke stropu.Ka?dý den je?děno od moře kde jsem byl ubytován do hor apenín nejvy??í bod který jsem dosáhl byl2100 m.Kampo Imperatore.Během dovolené najeto 4500Km průměrná spotřeba činila krásných 6LDále bych chtěl upozornit,?e s předjí?děním nebyl sebemen?í problém ale chce to o 1-2 kvalty dolů a podr?et pořádně podlahu a není problém.Proto nechápu ?e někdo říká ?e 1.4a nejede. Já tvrdím ?e 1.2a má neskutečně povedenej motor. V?em přeju v Roce 2011 hodně zdraví a jen samé ??astné návraty.