Stránka 48 z 53

Napsal: sob úno 04, 2012 16:41
od Grande EVO
Jinak jak jsem se u dealera dozvěděl (a co si pamatuju ):
- základní verze Punta 2012 bude mít přístrojovou desku z GP
- Punto má "mačkací" zadní znak k otevření kufrových dveří,
- radio má inovovaná střeva
- jiný materiál na přístrojovce
- velký display mezi budíky

Tak koukam dealeri taky nejsou moc informovani :D

Ta pristrojova deska,to snad neni mozne,to je podle me hrozna kravina
:twisted:

Ten zadni mackaci znak mam uz u Eva(ano v tom akcnim My Life nebyl)

Nove radio proc ne,zvlaste jestli upravili to ovladani na volantu(u Eva prave tlacitka neprepinali volby ale ladili)

Jiny material na pristrojovce proc ne pokud tedy nesetreli a neni horsi

A Velky display mezi budiky (to uz je dle me ohrane tema,u grande i u eva montovali velke i male jak se jim zachtelo,pokud to opravi a budou davat jen velke tak jen dobre)

Napsal: pon úno 06, 2012 19:14
od Grande EVO
Takze omluva Punto 2012 ve vybave POP ma opravdu pristrojovkou desku z Grande Punta :shock: viz skladovka absolutne nechapu tento krok,dle me hruza za tento kousek bez klimy,dal.centralu atd. chteji 200.000,-Kc dle me neprodejny



Obrázek

Obrázek

Obrázek



Klasicke GP http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... to/9485813

Tady v Dynamicu :shock: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9696056

Dle vkusu urcite lepsi volby nez nove 2012 za 200tisic :shock: to novy punto zazdili opet cenou

Napsal: pon úno 06, 2012 20:06
od Zdenda
Prostě nechápu Italy, holobrk za hodně peněz :cry: U Stila jsem taky nepochopil, kdy? do auta r. v. 2002-2005 montovali rádio s kaze?ákem. :roll:A u GP 1 klíč s dálkou +1 bez :cry: Kdy? se bě?ně dávají dva klíče kdy? né tři. Zdenda

Napsal: pon úno 06, 2012 20:56
od Grande EVO
Ja sem zte palubky uplne v prdeli,to snad nemysli vazne?

Meli nechat klasicke Grande Actual to prodavali s klimou,centralem na dalku 5dver. lakem, a vsim co clovek potrebuje(jen radio tam nebylo) za 200-210 tisic

Tuhle tragedii orezanou na kost za 200 tisic muze koupit jen blazen(omlouvam se pripadnym zajemcum)

Napsal: pon úno 06, 2012 21:52
od Dušan
Ale v té bílé je moc pěkný

Napsal: ned úno 12, 2012 12:41
od MV
Přesně, taky mě to dost překvapilo, jednak ?e verze POP má původní GPčkovský interiér (ten mi osobně nevadí, naopak nesná?ím lesklé plasty :-)) a cena je vzhledem k výbavě dost přestřelená :-(
Pravděpodobně půjdou s cenou dolů, nebo se jim prodeje nezlep?í.
Kdy? to srovnám, tak u stejného dealera jsem před 4mi roky kupoval nové GP, taky skladovku. A dnes bych prakticky za stejnou cenu dostal navíc boční a hlavové airbagy (to je nesporná výhoda), naopak bych při?el o metalízu a zadní spojler. Klimu a dálkový central bych stále neměl.

Jen?e před čtyřmi lety byla trochu jiná situace a tehdy ?lo za danou cenu o největ?í auto s aspoň nějakou výbavou.

Dnes je s tím fiat tro?ku vedle, konkurence se rozrostla a dnes by mě punto 2012 nepřesvědčilo v základu a ani ve vy??ích verzích je na výběr z vět?ích aut, a to i z vlastních řad (Punto 2012 1.4 easy vs Bravo 1.4 16V Formula s příplatkem necelých 20 tis.).
To je trochu ?koda, auto se vyrábí 6 let, tak?e bych řekl, ?e vývoj se jim zaplatil.


PS: ano v bíle to pun?ovi slu?í a Bravu ostatně taky

technické parametry

Napsal: pát úno 24, 2012 8:11
od Mellow
Ahoj,

nemá prosím někdo povědomí o rozdílech v technice GP/EVO/2012?

V EVU je tu?ím moderněj?í zadní náprava, nevrací se do 2012 stejná jako v GP apod.? Nepletu se, ?e 2012 je spí?e facelift GP ne? pokračovatel Eva? ;)

Končí mi leasing a přemý?lím, zda vzít EVO MyLife, 2012 nebo nové Bravo.

Re: technické parametry

Napsal: pát úno 24, 2012 9:10
od Jarouš
Mellow píše:Ahoj,

nemá prosím někdo povědomí o rozdílech v technice GP/EVO/2012?

V EVU je tu?ím moderněj?í zadní náprava, nevrací se do 2012 stejná jako v GP apod.? Nepletu se, ?e 2012 je spí?e facelift GP ne? pokračovatel Eva? ;)

Končí mi leasing a přemý?lím, zda vzít EVO MyLife, 2012 nebo nové Bravo.
Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.

Re: technické parametry

Napsal: pát úno 24, 2012 9:55
od Mellow
Jarou? píše:Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.
Díky za cenné info!

Já snad zahrnu do výběru kromě Brava i novou Pandu (uva?uji o firemním operativním leasingu na půl roku, pak se uvidí, evropská krize je stra?ák).

Re: technické parametry

Napsal: pát úno 24, 2012 12:24
od JardaK.
Mellow píše:
Jarou? píše:Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.
Díky za cenné info!

Já snad zahrnu do výběru kromě Brava i novou Pandu (uva?uji o firemním operativním leasingu na půl roku, pak se uvidí, evropská krize je stra?ák).
Stál jsem v roce 2010 před podobným dilema, jako Ty. Hrozně jsem tou?il po GP (ov?em v naftě) a zrovna tenkrát se přestalo vyrábě klasické GP a začali s Evem a já byl v háji - v nové nabídce u? nebylo 66 kW, ani 6-stupňová převodovka, co? jsem nemínil akceptovat. Kouknul jsem do ceníku na Bravo a za cenu o 11 tis. Kč, ne? byla cena původního GP, jsem koupil 1,6 MultiJet 105 k, auto o třídu vý?e se spotřebou těsně nad 5 l s kufrem 400 l, s vět?ím vnitřním prostorem, s dal?ím samostatně vypinatelným osvětlením vzadu a ofukem teplého vzduchu k zadním sedadlům a třeba i takovými drobnostmi, ?e stáhnu zadní okno celé do dveří a ne jen napůl atd. Auto mám na leasing s tzv. nulovým navý?ením, je pravda, ?e si peníze zpátky nahánějí vy??ím ručením, ale podle mojí kalkulace do pří?tího dubna vydr?ím a pak je auto moje. Tak uva?uj a počítej, já svého rozhodnutí zatím nelitoval ani minutu!

Napsal: pát úno 24, 2012 15:51
od MV
Z GP do GP (i kdy? podruhé faceliftovaného) nevidím důvod, proč jít (viz vý?e). Pokud pominu konkurenci a má to být Fiat, proč tedy ne Bravo? Na rozdíl od nového GP je cena nastavena rozumně. Nebo třeba něco jako tohle Doblo? http://www.auto.cz/fiat-doblo-t-jet-mul ... avku-65109

Respektive já to beru tak, ?e kdybych vyměňoval GP, beru něco vět?ího. Na druhou stranu jsem si z toho vyvodil, ?e bys vět?í auto ani nepotřeboval?

nový Fiat

Napsal: pát úno 24, 2012 16:33
od Mellow
Změnu plánuji předev?ím z důvodu finančních (zahrnutí leasingových splátek do daňových úlev). Vět?í auto a v dieselu si nechávám Multiplu, proto?e tu u? se mi opravdu nevyplatí prodávat. Po dne?ním procházení netu asi padá mo?nost výměny GP za EVO nebo 2012, v úvahu přichází Bravo nebo nakonec nová Panda, proto?e opravdu vět?í auto nepotřebuji.

Proto?e netou?ím, aby mi auto zůstalo, financování vidím na operativní leasing (tzn. pouze jakýsi pronájem auta na půl roku a? rok; kdo ví, co bude). Pak se mohu rozhodnout auto si nechat a pokračovat v leasingu nebo mají přijít nové Punto či 500L (Bravo má úplně končit)... Zjistím si u prodejce a leasingovky podrobněj?í info. Rád bych zůstal věrný Fiatu, v úvahu přichází mo?ná i Qubo, nerad bych utíkal k Citigo. :)

Napsal: sob úno 25, 2012 10:51
od Kriss
?el bych do pandy

Napsal: sob úno 25, 2012 12:43
od JardaK.
Kriss píše:?el bych do pandy
Taky bych ji asi zkusil, Fiat ji má teď v základu za 154.900 Kč, to je podle mě super cena za nové auto! Nejlevněj?í Bravo koupí? za 274.900, za to má? skoro dvě Pandy!

Panda

Napsal: sob úno 25, 2012 17:34
od Mellow
Panda Classic v plné výbavě včetně ESP za cca 175 tisíc (tedy o 100.000 levněj?í ne? Bravo, které má tedy ale také super cenu).

Je?tě čekám, jsem moc zvědavý, jak se české zastoupení popasuje s cenou nové Pandy, která by měla být známa ka?dým dnem. S ohledem na Citigo budou muset jít hodně dolu, tipuji kolem 180 tisíc, co? by byla bomba. :)