Stránka 44 z 56
Napsal: stř pro 03, 2008 12:06
od Teddy86
wenca píše:Občas mi drnčí plast , který překrývá reprák ve dveřích u spolujezdce .
Poradí mi někdo , jak ho opatrně sundat a to protivné drnčení odstranit ??
Kde jsou umístěné ty dr?ící packy ?
Dík W
Tak uz asi vim co mi drnci na strane u spolujezdce.

Napsal: stř pro 03, 2008 13:53
od Jarouš
Jj, jak pí?e 1nekros1

Napsal: čtv pro 04, 2008 9:08
od 1nekros1
Jarou? píše:Jj, jak pí?e 1nekros1

dakujem som myslel ze som neco vynechal a ze ma opravis...

Napsal: sob led 03, 2009 14:13
od Dušan
Mám men?í problém:
1) Teď v zimě po bezproblémovém nastartování a rozjetí se GP-čku moc nechce. Rozjedu se za 1, přeřadím na 2, přidávám plyn a motor se jako dusí (nechce se mu na tu dvojku do otáček, po malé prodlevě se potom rozjede).
2) Při vjezdu na dálnici při poloohřátém motoru se autu také moc nechce, i kdy? plyn se?lápnu více, rozjedu se na cca 100 km/h do mírného kopečka a dál u? nezrychluje, a? po úplném zahřátí motoru na rovince.
3) Na dálnici musím po těch 120 km/h oprotí předcházejícím zimám více ?lapat na plyn (cca o litr vy??í spotřeba ne? dříve) a autu je takové líné.
Co Vy na to (zejména Ty Jarou?i)?
Napsal: sob led 03, 2009 14:19
od Tommy
A co sitič, dává? ho tam? Problém by mohl být i v elektronickém plynu, ale to nejspí? nebude, jeliko? po zahřátí v?e pracuje jak má. Má? po nastartování motoru vy??í otáčky, ne? obvykle? Cca 1200ot.
Napsal: sob led 03, 2009 14:36
od Dušan
Tommy píše:A co sitič, dává? ho tam?

GP sytič nemá
Tommy píše:Má? po nastartování motoru vy??í otáčky, ne? obvykle? Cca 1200ot.
Ano, po nastartování motor bě?í normálně v odpovídajících otáčkách (srovnatelné, jako u star?ího karburátorového auta se sytičem).
Celkově bych řekl, ?e je ji? nějaký čas auto takové líněj?í.

Napsal: sob led 03, 2009 15:08
od J.B.
já bych zkusil natankovat benzin jinde ne? obvykle-ale to u? tě mo?ná taky napadlo...
Napsal: sob led 03, 2009 15:45
od Teddy86
A co svicky Dusane?
Napsal: sob led 03, 2009 16:11
od Jarouš
Přesně jak pí?e Teddy. Jak dlouho tam má? svíčky? Doporučený interval je sice 30 tkm, ale technik ve Fiatu říkal, ?e 20 tkm je tak akorát a kdy? jsem viděl, jak vypadají svíčky po těch 20 tkm, tak mi nezbývá, ne? s ním souhlasit.
Benzín to taky mů?e dělat, ale pokud je to dlouhodoběj?í problém, taky bych ho asi vyloučil.
No a dal?í mo?nost je porucha nějakého z čidel - snímač teploty motoru, snímač teploty nasávaného vzduchu a podobně. Tady je jediná rada a zní: diagnostika.
Je?tě mě napadá jedna věc a to vyčistit ?krticí klapku a hrdlo sání. Jo a jak starý má? vzduchový filtr?
Napsal: sob led 03, 2009 17:48
od Tommy
Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Napsal: sob led 03, 2009 18:26
od Jarouš
Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.
Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.
No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.
Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič.

Napsal: sob led 03, 2009 19:18
od Teddy86
Jarou? píše:Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.
Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.
No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.
Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič.


Napsal: sob led 03, 2009 19:19
od Tommy
No ?patně sem se vyjádřil, prostě sem myslel, ?e tam jde více paliva a motor si dr?í vy??í otáčky

Napsal: ned led 04, 2009 8:24
od Dušan
Musím číhnout, jestli zjara měnili vzduchový filtr, ale myslím, ?e výměna nebyla předepsaná. Jeliko? plánuju koupit bavlněný, musí to je?tě chvíli počkat. Následně to vidím na tu diagnostiku (svíčky měněné před cca 9000 km).
Napsal: ned led 04, 2009 13:02
od kuta33
Podobný problém jako Du?an jsem měl s F Uno, motor 1500, jednobodový vstřik. Samozřejmě, ?e motory se nedají srovnávat, ale projevovalo se to podobně.
Nejprve v zimě při studeném motoru ?patné rozjezdy, později i při zahřátém motoru při prudké akceleraci se motor jakoby zadusil, potom motor při rozjezdu ?kytal jako stará ?kodovka bez sytiče. Auto se zhor?ovalo postupně během cca jednoho roku. Prolezl jsem skoro celé auto, nakonec to bylo benzínové čerpadlo, dávalo asi třetinové mno?ství paliva. Tím Du?ana nechci stra?it, ale podíval bych se i na přívod paliva, filtr a sítko před palivovým čerpadlem.