Stránka 41 z 53
Napsal: pon úno 08, 2010 23:13
od g-lobby
Du?an píše:dony píše:... oni Ti to vysvětlí,já kupoval sport s výbavou navíc a moc jsem chtěl red bolero barvu,no i kdyby jsem jich chtěl deset,tak ne v red bolero

By ti ale neladila lopatka a pes


Napsal: úte úno 09, 2010 19:24
od dony
... tak jest

Napsal: pát úno 12, 2010 12:13
od Pandora
Takkonečně od včerej?ího dne do?lo ke sní?ené cen o Eva i skladových GP.
Evo 1,2 Dynamic, 5 dv. se dá sehnat při platbě v hotovosti za 260 tis.
GP 1,2 Dynamic za 221 tis. (oboje bez metalízy).
?koda, ?e ESP je u GP/Eva tak drahé a u skladovek vůbec není, přitom podle mě se v tomto počasí dosti hodí.
Napsal: pát úno 12, 2010 18:02
od Kotas
Pandora píše:
?koda, ?e ESP je u GP/Eva tak drahé a u skladovek vůbec není, přitom podle mě se v tomto počasí dosti hodí.
Kdy? u je?dění člověk nemyslí, nepomo?e ani svěcená voda...
Ale ty ceny jsou zajímavěj?í ne? u akce PLUS.
Napsal: pát úno 12, 2010 19:24
od dony
... jé,já myslel,?e ABS s ESP jsou standartní výbavou a za příplatek se dává za ASR a HILL HOLDER

Napsal: pát úno 12, 2010 19:28
od Jirka
Kdepak standardem je pouze ABS s brzdovým asistentem v?e ostatní je za příplatek nebo ve vy??ích urovních výbav.
Napsal: pát úno 12, 2010 22:00
od Pandora
?koda, ?e ESP je za 20 100,- docela dost.
Díval jsem se ne vystavený Dynamic a zarazilo mě, ?e to má ten men?í palubní počítač, nevím, jak si zajistit ten vět?í.
Napsal: sob úno 13, 2010 7:08
od Jirka
Dříve jsi dostal vět?í palubní počítač kdy? jsi dokoupil vyhřívání zrcátek, ale ted nevím ty urovně výbav a jejich kombinace se stále mění.
Napsal: sob úno 13, 2010 14:31
od Pandora
Otázka je, jestli těch + 40 000,- za Evo vůči GP se vyplatí. Chápu, ?e je tam kolenní airbag, automatická klima. Ale je to skutečně takový pokrok?
Schválně se podívám, jestli tam jsou ostřikovače jako rozpra?ovč nebo ty původní.
Napsal: sob úno 13, 2010 17:07
od Dušan
Pandora píše:Otázka je, jestli těch + 40 000,- za Evo vůči GP se vyplatí. Chápu, ?e je tam kolenní airbag, automatická klima. Ale je to skutečně takový pokrok?
Schválně se podívám, jestli tam jsou ostřikovače jako rozpra?ovč nebo ty původní.
Problém je v tom, ?e Putno Actual dostane? pouze s 1.2-kou a v té nejlevněj?í verzi prakticky bez výbavy
Napsal: sob úno 13, 2010 20:26
od JardaK.
Pandora píše:Otázka je, jestli těch + 40 000,- za Evo vůči GP se vyplatí. Chápu, ?e je tam kolenní airbag, automatická klima. Ale je to skutečně takový pokrok?
Schválně se podívám, jestli tam jsou ostřikovače jako rozpra?ovč nebo ty původní.
Myslím, ?e ostřikovače jsou pořád stejné, ale podle hodnocení v časopisech se jinak zlep?ilo v?echno, kde bylo GP kritizováno (tlumení příčných nerovností, zvuk zavírání dveří, otevírání kufru apod.). Má? v tom nové motory, denní svícení, cornering, tak?e to určitě něco stojí. Kdy? k tomu připočítá? současnou ?rotaci, není cena a? tak brutální. Faktem ale je, ?e se Evo zatím neprodává (já taky od koupě díky slabé nabídce modelů ustoupil ve prospěch Brava).
Napsal: sob úno 13, 2010 20:32
od Pandora
Já to Evo neporovnávám s Puntem Actual, ale s Grande Puntem Dynamic 1,2. poněvad? u dealerů je je?tě plno těchto skladových vozů.
Neboli Evo Dynamic 260 tis a Grande Punto Dynamic 220 tis.
Poka?dé se jedná o starý známá motor 1,2 48 kW.
Napsal: sob úno 13, 2010 22:16
od Dušan
Pandora píše:Já to Evo neporovnávám s Puntem Actual, ale s Grande Puntem Dynamic 1,2. poněvad? u dealerů je je?tě plno těchto skladových vozů.
Ber na vědomí, ?e skladovky nejsou ročníku 2010, tudí? musí s cenou dolů
Napsal: pon úno 15, 2010 14:22
od JardaK.
Pánové, já tady hodím takový výkřik do tmy, proto?e vím, ?e na?e příspěvky určitě nečte nikdo z Fiatu.cz a o Fiatu.it u? si nedělám vůbec ?ádné iluze (přece se Ital nebude učit česky, ?e?). Facelift GP jsme tady u? pře?moulali mockrát, někomu se líbí, někomu ne, já patřím někde doprostřed, proto?e myslím, ?e zadek, interiér a odstranění různých "much" (otvírání kufru, tlumení příčných nerovností atd.) autu pomohlo, jen ten předek...! Je tam toho toti? moc! Díky zaoblení tam není moc místa a je?tě tam nacpali 3 páry světel! Kdybych já do toho mohl mluvit, dal bych LED denní svícení do hlavních světel (někde tu byly fotky, vypadalo to podle mě super!), blinkry a mlhovky by zůstaly, kde byly v GP, ten černý naroubovaný nesmysl bych tam vůbec nedával a opticky bych roz?ířil čelní pohled na auto sní?ením vý?ky a rozta?ením ?ířky obou grilů a přemístěním znaku někde na kapotu nebo nad vrchní gril. V photoshopu kouzlit neumím, ale představit si to zhruba doká?u.
Napsal: pon úno 15, 2010 17:18
od Jarouš
Já u? tady řval do tmy hned z počátku a jsem stejného názoru - čumák má světýlek jako návěs kamionu a ty plastové rouby na náraznících....co k tomu je?tě dodat.
Zkrátka zastávám názor, ?e facelift exteriéru byl zbytečný - výsledná podoba auta toho důkazem.
Jardo, tebou popsané úpravy a vylep?ení vedou zpět k čumáku GP a já s tou vizí souhlasím
