Stránka 5 z 8

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned čer 22, 2014 19:14
od tkupilik
Matesovo Abarth, vysledky patecniho blbnuti.
Vykon se da dobre odhadnout z plniciho tlaku v 6000 rpm, tlak v techle otackach odpovida konim, tzn kolem 175k.
gpabarth.jpg
gpabarth.jpg (154.1 KiB) Zobrazeno 8668 x
plnici tlak na E85 abarth.jpg
plnici tlak na E85 abarth.jpg (24.1 KiB) Zobrazeno 8668 x

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob črc 12, 2014 20:34
od matesGP
Ahoj,ahoj mám prosbičku,diagnostika mě furt vyhazuje chybu viz foto.občas mě i vyskočí chyba motoru dmychadlo je odemčeno po remapu akorád řešíme proč netlačí tolik co má tak mě napadlo zda není K.O westgate nenapadá někoho něco?děkuji za každou radu :)

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned črc 13, 2014 20:54
od matesGP
vyřešeno...

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned črc 13, 2014 22:45
od Jarous1
Kde byl problém?

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon črc 14, 2014 20:57
od tkupilik
Vypada to, ze je nacnutej ventil na regulaci wastegate. Dali jsme tam muj a chybu to nehodilo... tohle je veskery popis k chybe z manualu bravy, babo rad co se jednotce presne nelibi. Utrhnuti konektoru z ventilu hodi jinou chybu.
P0039
Turbo vacuum valve
Signal not valid

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř črc 16, 2014 7:16
od matesGP
Dokud se nepo..uplne tak to resit nebudu je pomerne drahej a druhovyroba neni

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř črc 16, 2014 8:10
od tkupilik
On bude zadelanej vevnitr od oleje kterej do nej potece z turba + bordel co pusti filtr vyrobi lepivej humac. Muzes skusit ho vyprat v benzinu a pak ho hned ject project aby rychle vyschnul, mohlo by to zabrat. Staci se podivat co za cernou kasi vytece z mezichladice z dolni trubky :/

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte říj 21, 2014 17:43
od laca
Cau, mame prvni problem s fiatem grande punto 1.4T-jet :D, hlasi to chybu na tretim valci. Motor ma nepravidelny chod, vibruje. Vymenila se z. civka na trojce, proudy tam jdou stejne jako na ostatnich konektorech, nebo jestli tam maji jit jen nejake impulsy to ja nedokazu zmerit. Kdyz se vytahne svicka, je uplne mokra, ale spise od oleje, nez od benzinu. Zkusila se jestli hazi jiskru a nehazela. Dala se tam jina svicka a zahada vyresena, jenze jen na chvili. Pri jizde vsechno OK, po tom auto stalo asi 5hodin, nastartovalo se, prvnich pet minut dobry a potom znova stejnej problem. Nemate nekdo nejake teorie co by to mohlo delat? Diky vsem.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte říj 21, 2014 20:27
od Jarouš
Možná vadná gufera ventilu u třetího válce (olej stéká po ventilu až k elektrodám svíčky) nebo načaté těsnění pod hlavou. Každopádně bych sundal hlavu, zkontroloval jak to vypadá "vevnitř" a pak se uvidí.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte říj 21, 2014 20:30
od tkupilik
Chyby misfire se resi tak, ze se tam da svicka / civka z jineho valce a zjistuje se, zda se chyba stehuje nebo zustane. Muzes tam mit falesnej vzduch na tom valci / chybnej vstrikovac (opet prohazet vstrikovace na valcich / vytahnout listu z motoru, zapnout zapalovani a kouknout zda nejake neprotejkaji). A nebo je spatne neco primo na motoru... udelej kompresni test a budes mit jasneji kde hledat problem.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř říj 22, 2014 19:08
od laca
Tak situace je nasledujici, tlaky jsou OK. Problem z tretiho valce se prestehoval na druhy, chvili to proste slape ok, auto se ohreje. Pak se trikrat zkusilo a dobry. Ctvrty pokus ten samy problem akorat na druhym valci. To auto si dela normalne (_._) nebo ja uz nevim, prijde mi zbytecny sundavat hlavu.....vstrikama to taky nebude....z.civky ok..... zejtra prijdou novy svice, potom uz fakt nevim....jeste to hlasi chybu na podtlakovym ventilu turba, jenze to snad s tim nemuze mit nic spolecneho, nebo se pletu? Diky vsem za nazory.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv říj 23, 2014 8:15
od tkupilik
Tak jestli je problem nahodne na ruznych valcich, tak MAP senzor, je to mrcha zaludna. Pri jeho chybe to pak uchlasta motor a ma to popsane projevy... v nouzi ho lze odpojit a jezdit bez MAP.
Regulacni ventil turba muzes zkusit vyplachnout v benzinu.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob říj 25, 2014 10:55
od laca
Zase to nejede

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob říj 25, 2014 19:19
od Sibstr
Sice mi trochu přijde, že sis spíš koupil hromadu technických problémů, ale třeba to je jen zdání, tak hlavně ať dobře slouží :wink:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob říj 25, 2014 19:45
od tkupilik
Ok, ten humus v mezichladici je normalni, tece tam olej z turba a z odvetravani klikovky a nachyta se na to bordel co proleze vzduchovym filtrem.
Jestli te pomohlo vycisteni MAP, nevahej a kup novej (jedine bosch), vydrzi kolem 100kkm, to vycisteni pomuze jen docasne. U fiatu za origo bosch chteji 2700, je to ale novejsi typ, ten starsi co tam budes mit se da sehnat kolem 2000.