Tak dneska jsem provedl výměnu krytu pod motorem, proto?e jsem ten původní u? dvakrát ro?típal tak jsem se na to rozlobil a vyrobil nový z dvojky hliníkového plechu podle původního krytu a namontoval.
Doufám, ?e tenhle u? vydr?í
Taky si jej zrovna nechávám ,,povařit,, proto?e byl popraskaný a část dokonce chyběl. Zva?oval jsem jeho výrobu z plechu a tady koukám,?e se na?el někdo, kdo to ji? realizoval - PRIMA PRÁCE!!!
Jsem si jist,?e tenhle určitě vydr?í.
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Nevím po jakém poli s těmi auty jezdíte, ale já mám komplet kryty pod motorem u? 4 roky a rozmlácený nikdy nebyly.
PS: Jirko, kdy? u? jsi vyráběl plechový, tak jsi měl v místě vlnovce "vyboulit" kapsu, a? je krytý proti soli a vodě. Bravo u? ho má hezky zaplechovaný.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
No rozlámu ho v?dycky v zimě, proto?e do práce jezdím po silnici 3třídy která je celou zimu pod sněhem nebo ledem tam se nesolí jen hází ?kvárou.
Potom tam přejede autobus nebo nákladák a upadne kus sněhu z blatníku. Do rána zmrzne a já ho ráno kdy? jedu do práce a zrovna něco vyrazí v protisměru pěkně naberu a je vymalováno.
Jirka píše:Tak jsem tento týden provedl úpravu odvětrání klikové skříně motoru tak, aby nemohlo dojít k nasátí zmrzlé zkondenzované vody z trubky odvětrání motoru turbodmychadlem a jeho následnému po?kození.
Bohu?el to ?e to nasaje led a po?kodí turbo je u motoru 1,3mjtd v jakékoliv výkonové specifikaci dost bě?né, psal mi dokonce jeden kluk z dieselpower fora ?e u? takhle popravil 3 turba a chtěl radu co s tím.
Tak tady posílám pár fotek mojí úpravy:
Tak jsem na to koukal na autě, ale vypadá to u? jinak ne? na tvých fotkách a v katalogu - od odvětrání motoru je ta?ená plastová hadice a? do sání - nikoli kovová (obr. 2 pozice 9), v hadici sání je plastová odbočka (krátká bílá) a na tu je plastová hadice nasunuta bez spony (smr?těná teplem). ?e by u? nějaká modifikace ? Má cenu ře?it "ledování" i u této plastové hadice ? Nechce se mi ji u hadice sání uříznout, proto?e smr?těnou asi jinak nesundám a v případě opětovné montá?e bude pak u? krátká. Je fakt, ?e na jiném autě mi odvětrání v zimě totálně zamrzlo a tlak pak vyrazil měrku oleje a vyhodilo to pak 1/2 olejové náplně. Tak?e jsem pak hadici odvětrání pravidelně před zimou čistil od nečistot a olejového "?lemu".
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Tě?ko říct jestli to má cenu předělávat.
To vedení je opravdu dost dlouhé a podle mě se tam ten ?lem s vodou bude srá?et stejně.
Na té sací trubce co jde do turba č.3 na obrázku č.1 mám taky ten bílý nálitek, ale jde na něj hadice se sponou č.6