Stránka 5 z 6
Napsal: pon bře 15, 2010 20:51
od M.Z.
Je to takové nenápadné kladivo na spor?áky a superrychlé limuzíny

Bohu?el STI u? tak nenápadné nebude,ale zato jízdní vlastnosti jsou zase je?tě o chlup lep?í.
Dobrý podvozek měla i Panda 1,2,kdy? se obula do nízkého profilu seděla jako motokára.Po cestě na dovolenou do Chorvatska (jezdíme přes hory),přiváděla k zoufalství řidiče mnohonásobně silněj?ích vozů,docela sranda

Napsal: pon bře 15, 2010 21:19
od Teddy86
Panove nerad vam tady kazim diskuzi ale uz jste trochu
Pokracovat muzete treba
ZDE
Napsal: úte bře 16, 2010 20:59
od Teddy86
Promazano.
GP
Napsal: stř kvě 19, 2010 9:59
od M.Z.
Tak Pun?a dorazí asi v pátek odpoledne do AF centra, k předání bude nachystaný v úterý, teď mi volal prodejce.
Napsal: stř kvě 19, 2010 10:34
od Teddy86
Super takze na dalsi Ostravsky srazik uz dojedes v Puntu.

GP 1,4 8v doma
Napsal: stř kvě 26, 2010 21:17
od M.Z.
Tak je doma, najeli jsme celých 100km
Autíčko jezdí docela v pohodě, jen k nám v salonu zapoměli nastoupit i koně! Je to docela mrtvola, ale snad se trochu časem rozhýbe, dojeli jsme se spotřebou 7,7l a to se jelo max. 140km/h. No snad si to v?echno postupně sedne.
Ocenil jsem super stěrače a solidní jízdní vlastnosti, nad 100km/h je dost hlučný motor, chybí 6-ka. K systému otvírání kufru, Taliáni asi nepočítají s hnusným počasím, jinak by to tak debilně nemohli vymyslet, máte 100% záruku ?pinavých rukou

Na klidněj?í jízdu po na?ích tankodromech, je to ale za ty prachy dobrý kup a hlavně se na něj dobře kouká, dizajn se povedl.
Je?tě nechám dodělat zadní park. senzory a u? o něm kromě benzínu nechci sly?et

Napsal: stř kvě 26, 2010 21:45
od J.B.
jiná ne? italská auta se vzadu neuma?ou?to jso mi věci

kufr
Napsal: stř kvě 26, 2010 22:14
od M.Z.
Asi si nerozumíme, pí?u o systému otvírání kufru bez madla na zádi, musí se nadzvednout za ?pinavou hranu dveří, to mi vadí. Myslím, ?e vzadu se asi budou ?pinit i jiná auta

Re: kufr
Napsal: stř kvě 26, 2010 22:33
od Jarouš
M.Z. píše:Asi si nerozumíme, pí?u o systému otvírání kufru bez madla na zádi, musí se nadzvednout za ?pinavou hranu dveří, to mi vadí. Myslím, ?e vzadu se asi budou ?pinit i jiná auta

...třeba ten gumový spínač nad SPZ u Fábií a Oktávek je v?dy naprosto čistý

. Stejně jako u 90% v?ech hatchů a kombajnů jiných značek....
Jedinou výjimkou budou asi první ročníky ? - Favorit, kde se kufr odemykal klíčem a za ten se měl i otevírat. A? praxe si vynutila downgrade v podobě dobastli madla, které sice u? ?pinilo ruce, ale zase minimalizovalo náklady na neustálou výrobu polámaných klíčů...

..jo a myslím, ?e je?tě Rollska má otevírání kufru be? ?pinění - ?oférem
Z vlastní zku?enosti mohu říct, ?e otvíráním kufru u GP se ne?piní pracky o nic víc, ne? u jiných aut.
Ale vá?ně: Gratuluji k 1. stovce km a přeji dal?í tisíce bez problému ujetých. K motoru: on se je?tě rozjede, do 3000 km je to opravdu líné, pak ŘJ povolí a auto o?ije. Ale zase nečekej od 65 kobyl nějaké zázraky

A na dálniční provoz ta 1.2 taky zrovna určená není.
Napsal: stř kvě 26, 2010 22:52
od M.Z.
Máme 1,4, tam je kobyl celých 75

Taky věřím, ?e se motor trochu roztahá.
Napsal: čtv kvě 27, 2010 4:52
od Teddy86
M.Z. píše:Máme 1,4, tam je kobyl celých 75

Taky věřím, ?e se motor trochu roztahá.
Tak 2 kone se ti nekde zabehli. Mas jich mit 77.

Re: kufr
Napsal: čtv kvě 27, 2010 6:25
od JardaK.
M.Z. píše:Asi si nerozumíme, pí?u o systému otvírání kufru bez madla na zádi, musí se nadzvednout za ?pinavou hranu dveří, to mi vadí. Myslím, ?e vzadu se asi budou ?pinit i jiná auta

Taky si myslím, ?e takový způsob otevírání kufru není úplně ideální, víc se mi líbí systém VW - zatlačením do horní části znaku se vyklopí spodní část, která slou?í jako ne?pinavé madlo. Nevím, jestli Alfa nepou?ívá něco podobného.
Napsal: čtv kvě 27, 2010 10:18
od M.Z.
Teddy: tak proto to nechce jet
Jarda: někteří to umějí udělat líp, ale u? si zvykám
Dnes měl ná? adjunkt první jízdu do ?koly(včera si vyzvedl řidičák), neměl jsem odvahu s nima jet, poslal jsem ?enu

dopadlo to dobře, auto je celé. Na?těstí jezdí opatrně, tak?e ?ádné divočení nehrozí, snad to Pun?a ve zdraví pře?ije a dočká se důchodu, jinak je z auta nad?ený! V auto?kole jezdil s Bravem, tak?e se cítí jako doma.
Re: GP 1,4 8v doma
Napsal: čtv kvě 27, 2010 10:45
od g-lobby
M.Z. píše:Tak je doma, najeli jsme celých 100km
Autíčko jezdí docela v pohodě, jen k nám v salonu zapoměli nastoupit i koně! Je to docela mrtvola, ale snad se trochu časem rozhýbe, dojeli jsme se spotřebou 7,7l a to se jelo max. 140km/h. No snad si to v?echno postupně sedne.
Ocenil jsem super stěrače a solidní jízdní vlastnosti, nad 100km/h je dost hlučný motor, chybí 6-ka. K systému otvírání kufru, Taliáni asi nepočítají s hnusným počasím, jinak by to tak debilně nemohli vymyslet, máte 100% záruku ?pinavých rukou

Na klidněj?í jízdu po na?ích tankodromech, je to ale za ty prachy dobrý kup a hlavně se na něj dobře kouká, dizajn se povedl.
Je?tě nechám dodělat zadní park. senzory a u? o něm kromě benzínu nechci sly?et

gratuluju a ?up fotky a tak v?echno

Napsal: čtv kvě 27, 2010 14:40
od J.B.
Taky samozřejmě gratuluju-a s tím ?pinavým zadkem jsem myslel ?e se uma?e? i od madla které by tam bylo.Nu a ten odklápěcí znak je asi dobrý nápad ale ne u nás v ulici kde ho mají v?echny fordy vepředu na kapotě od nějakého dobytka ulomený..?ijeme v česku.
