Stránka 5 z 22

Napsal: úte kvě 03, 2011 22:58
od Lipi
Ok, dakujem.
Koncom tý?dna urobime test... naleje sa do prevodovky nejaky koncentrat ako reklamuju v TV Shopoch po ktorom ztichne motor a neklepe tolko..
Vraj to maju odsku?ane na starých "?umkách" a po tom prevodovka "ztichla"

Ak ztíchne aj moja (aspon trochu) tak je tam problem..

Potom dam vediet ako som dopadol.

Napsal: stř kvě 04, 2011 10:37
od Lipi
E?te jedna otázka....

Aké su volnobe?ne otáčky tohoto motora?
Normalne mam 800-900ot...

Ked je zima tak ne? sa zohreje motor ich dr?í cca na 1000-1200ot...

Napsal: čtv kvě 05, 2011 13:02
od Kolacok
Otacky mas ok, presne take ma i moj.

K EGR - zaslepil som vysuvaci hrot aktuatora, aby neliezol von a skusal som nahodit odpory na konektor od EGR do RJ, coby oblb pre RJ, ze tam nejaka cievka napojena je.
Hodnoty 8.2ohm a 56ohm nespravili nic, zlty motor si nadalej svieti.
Teraz som zapojil naspat cievku EGR s tym, ze je to stale zaslepene a nemoze sa vysuvat, zatial to svieti, ale mozno prestane (chvilu trva, kym sa chyba zrusi). Budem skusat aj ine odpory, ci to pomoze ako oblb a mam dojem, ze by tam bolo treba prihodit cievocku s indukciou podobnou ceivke aktuatora. Ak nepomoze ani to, uz je dovodom chyby len to porovnavanie vstupu a vystupu na sondach a tam pomoze len uprava RJ...

Rozmyslam nad kupou OBD 2 kablu, na ebay to ide po 20dolarov, aby som mohol aspon mazat chyby z RJ.

Po zaslepeni EGR motor ide lepsie za plynom, ale sprava sa to divne - napr. vcera pri rozbehu na 2ke az k 4200ot. motor zacal zrazu rychlejsie tahat od cca 3300, neskor to uz nespravilo. Taktiez raz zrychluje rychlejsie, inokedy pomalsie...
Tiez je divna spotreba a mam dojem, ze sa motor zbytocne prelieva naftou, alebo co to je za jav. Asi to bude kvoli chybe z RJ, ze sa to sprava zvlastne.

Napsal: čtv kvě 05, 2011 20:42
od Jirka
Tak ty tvoje pokusy s EGR jsou uplně k ničemu, jedině předělat soft.
Jednotka pozná nefunkční EGR zvý?enou hodnotou na váze vzduchu a na lambda sondě ve výfuku, prostě jiná cesta jak odpojit EGR ne? softem neexistuje.
Jinak jestli najde? někoho kdo ti to udělá tak dej vědět, oslovil jsem ji? několik tuningových firem a zatim si s tím nikdo neví rady,bohu?el řídící jednotka Magnetti Marelli.

Napsal: sob kvě 14, 2011 11:23
od Kolacok
Volal som do Cobra tuningu, sidlia v BA.
Vraj robia odpojenie EGR aj na 1.3 JTD, cena je 265Eur s tym, ze v tejto cene je zadarmo uz aj nacipovanie RJ, kedze EGR odstranuju tiez aj v RJ aj mechanicky, davaju to takto dokopy.
Samotny ciptuning stoji tiez 265Eur.

Este chcem raz volat ohladom detailov, ako sa zvysi vykon (niektore firmy udavaju zo 75 na 95k) a resp. ak by sa cipovalo na spotrebu, kolko zide dole.
Mne by sa oplatilo znizit spotrebu aspon o 0,3L/100, vtedy by sa mi cena cipu vratila o 2,5 roka. Kazda 1desatina robi u mna pri aktualnom najazde a cene nafty asi 34Eur/rok.

Napsal: čtv čer 09, 2011 19:51
od tirosk
Dnes sa mi rozsvietila zlta kontrolka motora.
Otvoril som kapotu a z poistkovej skrine som pocul take cvakanie z poistky alebo nejakeho cerveneho vecsieho relatka z č. 15 . Kes som ho vybral cvakanie prestalo a ked som ho zalozil cvakalo dalej a az po hodne chvili stichlo.
Taktiez som pocul aj cvakanie niekde spod vzduchoveho filtra.- Neviete co by to mohlo byt? Skusil som odpojit baterku ci sa to nejako nevynuluje no nepomohlo. Auto ide inak normalne.
Rano ho odnesiem tak ci tak do servisu.

Napsal: pát čer 10, 2011 19:15
od tirosk
Stale nevedia co to je no po nastartovani starter stale spina rele v poistkovej skrini.
Auto je v servise a musim cakat do pondelka aby potvrdili ci je v prdeli riadica jednotka / 870?/ alebo BSI - Body computer / 480? /.

Neviem ci to nemohol sposobit chiptunning - RaceChip

http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 655-r.html

Mal som ho asi tri tyzdne. MOhol to ten chip spôsobit? Nemate s tym niekto skusenost?. Ta kontrolka motora mi zacala svietit pocas normalnej jazdy.

Napsal: čtv čer 16, 2011 11:46
od Lipi
Ako si dopadol?

Napsal: pát čer 17, 2011 18:49
od tirosk
Lipi píše:Ako si dopadol?

Tak po asi dvojdnovom testovani zistili ze mam " pokazenu riadiacu jednotku" ktoru vraj treba vymenit za asi 1000?. Za diagnostiku a vynulovanie chyb zapytali 68 ? s tym ze chybu sa im nepodarilo odstranit a nic okrem vymeny jednotky nepomoze. To som odmietol a vzal som si auto na ktorom vynulovali hlasenie chyb. Siel som za chalanom ktory robi do aut a dal si spravit diagnostiku. Vysledok - autu nic nie je, riadiaca jednotka nevykazuje ziadne chyby. Auto jazdi v poriadku ziadna kontrolka nesvieti. -
No v tom fiate ma riadne vystrasili a skoro som vyvalil 1000? a vymenil suciastku ktorej noc nebolo. Odbornici. Do servisu v Presove uz nepojdem. Za hodinu si pytaju 32? a Kosiciach len 23?.

Chybu sposobil pravdepodobne ten chip ktory zblbol riadiacu jednotku k comu sa priklonil aj ten chalan co auto testoval s tym ze fiaty su na rozdiel od vecsiny aut na taketo pridavne zariadenia citlivejsie a ak chiptuning tak upravou softveru priamo v jednotke.

Napsal: úte čer 28, 2011 9:16
od Egoone
Ahojte, mam taky problem, ze ked auto idem nastartovat za studena, tak v momente nastartovania vyjde z vyfuku zapachajuci biely dym. Ani pocas naslednej jazdy ani pri starte ked je uz motor zohriaty tak to uz nerobi. Predpokladam, ze tento jav nie je normalny, a ze tam niekde ostava zbytkova nafta asi ale to je len nazor lajika :)... Co by som mal prosim Vas skontrolovat/vymenit ? Dakujem

Napsal: úte čer 28, 2011 10:02
od Lipi
biely dym? nesposobuje to nahodou voda?
Nemizne ti?
Olej je čisty?

Napsal: úte čer 28, 2011 11:21
od Egoone
vodu som dolieval pred mesiacom a ked som to bol teraz pozriet tak je tam zhruba tolko isto... olej bol meneny vo februari, tak by s nim nemalo byt este nic

Napsal: úte čer 28, 2011 20:34
od kayo
To iste urobi obcas aj mne, myslim ze to sposobuju caste kratke jazdy hlavne v meste. Neviem presne, ale tusim to sposobuje ako si spominal zbytkova nafta. Mne to zvykne robit najma ked dlhsie jazdim kratke jazdy okolo 15min a menej.

Napsal: stř čer 29, 2011 21:47
od Lipi
Má 90k verzia 1.3MJTD ?krtiacu klapku?
Alebo presnej?ie čo je to na prsiach sania na konci namontovane (pripomína mi to klapku)

Napsal: stř čer 29, 2011 22:50
od kayo
Je to skrtiaca klapka. 75k verzia ma cerpadlo CP1 so snimacom tlaku a ventilom na prepustanie prebytocneho paliva spat do nadrze. 90k verzia ma cerpadlo CP3 skrtene na vstupe.