Stránka 5 z 14

Napsal: čtv úno 28, 2008 20:00
od Dušan
Jarou? píše:Mo?ná Du?an měnil po 20 tkm. Ale to, ?e dolili polosytetiku k plné, je bordel :evil: .
Při Tvém příspěvku jsem je?tě upravoval svůj, tak jsi ho mo?ná nepřečetl v konečné verzi.
Měnil jsem olej poprvé, z motoru byl olej vypu?těn a dolit nový.

Dotazoval jsem se i na mo?nost dolití syntetiky do polosyntetiky, prý v pohodě.
Navíc cena není v?dy úměrná kvalitě oleje. Jsou značky, které jsou předra?ené a značky stejně kvalitní a za slu?nou cenu.

Napsal: čtv úno 28, 2008 20:15
od Jarouš
Du?an píše:
Jarou? píše:Mo?ná Du?an měnil po 20 tkm. Ale to, ?e dolili polosytetiku k plné, je bordel :evil: .
Při Tvém příspěvku jsem je?tě upravoval svůj, tak jsi ho mo?ná nepřečetl v konečné verzi.
Měnil jsem olej poprvé, z motoru byl olej vypu?těn a dolit nový.

Dotazoval jsem se i na mo?nost dolití syntetiky do polosyntetiky, prý v pohodě.
Navíc cena není v?dy úměrná kvalitě oleje. Jsou značky, které jsou předra?ené a značky stejně kvalitní a za slu?nou cenu.
Má? pravdu, psal jsem svůj příspěvek dřív, ne? jsi provedl úpravy toho tvého. Co se týče míchání olejů různých viskozitních tříd v motoru, pochybuju, ?e to není nic proti ničemu. Zkrátka se to nedělá :!:

Pou?ití jiného druhu oleje do motoru ne? doporučuje výrobce je určitě mo?né, ale proč to dělat a spoléhat něčí "chytré" řeči o ni??í kvalitě plně syntetických olejů v porovnání s polosyntetikou :?:

Závěrem: Leju do auta to, co předepisuje výrobce (ne značku, ale ctím parametry). Toto je názor, za kterým si stojím a nehodlám experimentovat s něčím co je dobré, proto?e je to levné.

Napsal: pát úno 29, 2008 15:42
od Dušan
Jarou? mě tro?inku nahlodal. Abych měl 100 % klid v du?i, byl jsem dnes pou?itý druh oleje ve Fiatu ře?it.
Prý neměli v servisu syntetiku a ?éf prý někde vyčetl tuto náhradu :shock:
Kdy? jsem mu řekl, ?e mě neuspokuje něčí tvrzení, ?e jde o plnohodnotnou náhradu a ?e budu chtít vidět, kdo ji schválil, nakonec jsme se domluvili pří?tí týden na výměně a nahrazením Selénií K, která je v Návodu na obsluhu.

Napsal: pát úno 29, 2008 17:45
od Jarouš
Du?ane, myslím, ?e to je správný přístup. Jen a? se ti smradi sna?í !!!! A nezvykají si balamutit lidi. Přece jen je to nové auto a na vlastnostech pou?itého motorového oleje závisí třeba i ?ivotnost katalyzátoru.

Napsal: pát bře 28, 2008 13:43
od Márty
Dnes jsem koupil oil Selenia K 5W40 2 litry za 540kč 8) Mám najeto 15.000 km, tak?e zatím jen doleji a za dal?ích 15k na garančku.

Napsal: pon dub 14, 2008 22:20
od Honza
Na pří?tí týden jsem se objednal na roční prohlídku do servisu a budu chtít jen opravu dvou banálních závad :
1. někdy se mi ?patně otevírají levé zadní dveře
2. nesvítí jedna malá kontrolka pod kontrolkou vyhřívání zadního skla

To? v?e, ?ádné poruchy, závady, klepání či vrzání či něco, co by mi kazilo radost z "vlastnictví" tohoto krásného auta.

Napsal: úte dub 15, 2008 8:02
od Colin
to Honza: já bych tu opravu zadních dveří neviděl jako banální závadu, mě u? to opravovali 4x a ani teď nejdou pořádně otvírat :cry:

Napsal: úte dub 15, 2008 20:16
od rybart
Mě také jdou někdy otvírat levé zadní dveře. Zjistil jsem, ?e se to stává, kdy? na ně svítí déle sluníčko (třeba stojím na parkovi?ti levou stranou ke slunci). Jinak se otevírají dobře. Asi se teplem natáhne táhlo. Zatím jsem s tím v servisu nebyl.

Napsal: úte dub 15, 2008 20:26
od Dušan
Přesně, jak se dveře zahřejí, jdou hůře otvírat - u? mi s tím také jednou něco dělali a je to teď lep?í, i kdy? ne 100 %.

Napsal: sob kvě 03, 2008 19:43
od popo
dneska som absolvoval druhu garancnu prehliadku po 41tiskm (ja som zvolil 20tiskm ako servisny interval). Menili olej, filter, vzduchovy filter, sviečky a platničky na prednych brzdach - tie u? boli v poslednom ?a?ení. V servise boli celkom rýchli a o hoďku bolo auto hotove. Medzi tým som tro?ku pojazdil bravo sport 1,4 T 150k.

Napsal: pon kvě 12, 2008 18:35
od popo
konečne mi do?la faktura za servis: výsledná suma 9350,-Sk
za prácu to bolo 1500,-Skk
a za materáiál nasledovne:
brzdové platničky: 3400,-Sk
vzduchový filter: 650,-sk
sviečky: 1760,-sk
olejový filter: 400,-sk
a olej Shell 1570,-sk
Čakal som výslednu sumu o tro?ku menej, ale čo u?.

Napsal: stř čer 04, 2008 17:56
od excaliber
Garančka po 1 roku a 22400 km:

- olejový filter: 392,-
- 3l Selenia K: 1588,-
- prehliadka: 892,-

SPOLU: 2872,-Sk

Napsal: čtv čer 05, 2008 21:53
od rybart
Dnes prohlídka po prvním roce a 21200 km - ceny bez DPH:
práce 1180 Kč
filtr 267 Kč
stěrače 848 Kč
olej 1260 Kč
filtr klimatizace (pylový) 746 Kč

+ oprava otevírání zadních dveří zdarma

Napsal: čtv čer 05, 2008 22:12
od rybart
Jo a je?tě jsem se sna?il jim vnutit kartičku fiatpeople. Věděli o ni, ale jsem první, který je u nich uplatňoval a nevědí jak na to. Mám si zavolat v pondělí, ?e do té doby to na?tudují.

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:24
od Jarouš
Včera jsem absolvoval garančku po roce a 26000 tkm.

Měnili:

- vzduchový filtr 360,-
- pylový filtr 750,-
- svíčky 964,-

ceny jsou bez DPH. Pro zajímavost, svíčky tam patří NGK ZKR7A-10, jsou stejné pro 1.2, 1.4 i 1.4 16V.
Jinak jsem jim stál pořád za zády a v?echno podolívali, komplet rozebrali a vyčistili přední i zadní brzdy a seřídili světla. Za to v?e s prací 3800,- vč. DPH. Servis AF Ostrava.

V manuálu je sice výměna vzducháče a? po dlouhých 60 tkm, ale sám jsem viděl ten můj filtr a opravdu těch 30 tisíc bude akorát.