Stránka 5 z 11

Napsal: stř led 07, 2009 7:49
od julo
Dík za rady. Ja mám teraz v zime tie? ten problém ?e mám okná zamrznuté aj zvnútra. Vedel som ?e je to vlhkos?ou. Keď dám ventilátor va 4 a fúkanie na okná tak mám raz dva rozmrazené. Auto kúri dobre, vôbec sa nes?a?ujem, ale keď niekde idem a sedím v aute aj vo vetrovke tak to vežmi nevykurujem preto?e mi je potom horúco. Ale s tým ventilátorom to skúsim.

Napsal: stř led 07, 2009 9:58
od Jarouš
1nekros1 píše:no dusko rozhodne na hento by som nervy nemal ... i ked ja som zas objednany na vymenu ventilatora ktory strasne vyvadza ale hento je proste mooc nakazdeho. aj ked je vonku -10 a auto tam stoji celu noc tak rano pridem a jedine na com citim vlhkost je kozenny volant a paka. okno s vnutra nieje orosene vobec a ked nastartujem a kym otvorim branku a vyjdem von uz ho zadycham ale kym zasa zavrem a sadnem do GP uz sa odrosuje a behom 5 min jazdy uz je cele odrosene a mam to odskusane aj s 3mi ludmi... a cez ten stredovy panel nefuka nic len sala teplo asi sa ti tam ozaj nieco posralo ako vravi jarous


a este J.B. - najhorsie co mozes spravit autu v zime mat zapnuty vnutorny okruh pretoze sa ta vlhkost s auta nedostane uz niako. velku vlhkost dostanes prec iba tym ze auto silno vykuris nech uschne interier a potom nechas otvorene dvere aby schladol. ja s vlhkostou v GP zadny prtoblem nemam ale vo favorite som obcas mal a hentak som to vzdy vyriesil.

P.S. - hlavne si nevypinajte ventilatory v zime to je najvecia kravina co som si vsimol u 90% vodicou ale riadna, aspon na polovicu nech fuka stale pretoze to co sa zohrialo sa zasa chladi a dochadza ku kondenzacii. a tiez ani nie na plne gule pretoze vtedy zasa nefuka taky teply vzduch ako by mal nestiha ho ohrievat - a to si mozte kazdy vyskusat.
moja rada skuste si nechat ventilator bezat stale bud na 2/4 alebo 3/4 a uvidite ze GP nebudete mat vobec orosene. (uz som takto aj kolegov presvedcil v Wpolo a FOBIA tiez mali vzdy secko orosene)

Přesně tak, pod toto se podepí?u :D

Napsal: stř led 07, 2009 14:14
od 1nekros1
julo píše:Dík za rady. Ja mám teraz v zime tie? ten problém ?e mám okná zamrznuté aj zvnútra. Vedel som ?e je to vlhkos?ou. Keď dám ventilátor va 4 a fúkanie na okná tak mám raz dva rozmrazené. Auto kúri dobre, vôbec sa nes?a?ujem, ale keď niekde idem a sedím v aute aj vo vetrovke tak to vežmi nevykurujem preto?e mi je potom horúco. Ale s tým ventilátorom to skúsim.
napriklad ja nastartujem dam si dole vetrovku a tu chvylku vydrzim pretoze som si kupil tie vyhrievane potahy a ty su behom 1-2 minut uz ohriate a asi po 5tich to uz musim vypnut lebo ma uz pali zadok a chrbat... neznasam hrubej vetrovke soferovat.

Napsal: stř led 07, 2009 15:34
od J.B.
nebyl jsem pochopen,vnitřní okruh jsem zapnul před opu?těním auta...ráno námraza uvnitř ?ádná ale to mů?e být náhoda.

Napsal: stř led 07, 2009 16:58
od Dušan
J.B. píše:nebyl jsem pochopen,vnitřní okruh jsem zapnul před opu?těním auta...ráno námraza uvnitř ?ádná ale to mů?e být náhoda.
Tak teď jsem to u? pochopil Autor chtěl říct, ?e při parkování "odřízl" interiér od vněj?ku :idea: a zabránil tak přístupu studeného vzduchu a vlhkosti zvenčí
Ale bohu?el, spínač se vypnutím motoru vypne, tak jako u vyhřívání zadního okna nebo mlhovek

Napsal: stř led 07, 2009 19:25
od Tommy
No já řízení v zimní bundě nesná?ím, rad?i chvilku mrznu, ale jedu jen ve svetru.

Napsal: úte led 13, 2009 17:30
od Dušan
Du?an píše: Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:
Dnes jsem se vrátil ze servisu.
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku. :boze

Napsal: úte led 13, 2009 18:03
od J.B.
DU?ANE BLAHOPŘEJI!A jen tak pro informaci-ta klapka na vnitřní okruh se vrátí zpět a? po sepnutí zapalování a ne při vypnutí.to jsem vypááátral...

Napsal: úte led 13, 2009 18:05
od Davids
Du?an píše:
Du?an píše: Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:
Dnes jsem se vrátil ze servisu.
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku. :boze
Dneska jsem pozoroval uplne to same mi tet zaclo auticko nejak blaznit v te zime :-(

Napsal: čtv led 15, 2009 18:00
od Dušan
Du?an píše: Dnes jsem se vrátil ze servisu.
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku. :boze
U? mám v autě vedro jako v pekle :D :D :D

Napsal: stř led 20, 2010 15:37
od sima28
..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..

Napsal: stř led 20, 2010 16:44
od toki55
ja osobne v zime sem tam pri plnom kúrení trochu stiahnem okno aby sa vetralo,tým padom vytahuje vhkos? z auta,a nemám na zemi koberce ale gumy.NEMÁM zamrznute okna z vnútra NIKDY

Napsal: stř led 20, 2010 17:14
od 1nekros1
sima28 píše:..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..
mas uvolnenu krytku co kryje kabinovyfilter treba to poriadne nasadit inak ventilator netlaci do radiatora ale do kabiny. treba to skontrolovat lachky pristup na spolujazdcovej strane fotky mam v denicku .

Napsal: stř led 20, 2010 18:37
od Jarouš
1nekros1 píše:
sima28 píše:..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..
mas uvolnenu krytku co kryje kabinovyfilter treba to poriadne nasadit inak ventilator netlaci do radiatora ale do kabiny. treba to skontrolovat lachky pristup na spolujazdcovej strane fotky mam v denicku .
přesně tak! :D

Napsal: čtv led 21, 2010 22:17
od Kolacok
Pripajam sa k tomu problemu s kurenim, na strane spolujazdca fuka z dvoch miest, jeden mierne chladny a druhy ofuk uplne studeny vzduch zvonku, pri soferovi je to v pohode. Kurim uplne na max., fukanie 2-3 a interier sa akotak zohreje, vtedy je to tak akurat. Tiez sa pozriem na tie tesnenie a dekliky, ci je v tom problem.