Stránka 5 z 15

Napsal: čtv dub 17, 2008 19:39
od nal
zajtra a v sobotu je v autoimpexe zadarmo zimna prehliadka auta. netreba sa objednat.

Napsal: ned dub 20, 2008 10:43
od kubenko
zimna prhliadka alebo jarna ??? :shock:

Napsal: ned dub 20, 2008 11:19
od RadimG
zimna je vzdy, jedna pred zimou, druha po zime :wink:

Napsal: ned dub 20, 2008 19:15
od Dušan
RadimG píše:zimna je vzdy, jedna pred zimou, druha po zime :wink:
Na tom Slovensku jsou ale ?ibalové :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: ned dub 20, 2008 20:18
od RadimG
Du?an, marketing je marketing :lol:
ale myslim ze oficialne je jedna jesenna a druha jarna, len v oboch sa spomina zima a to nala poplietlo :)

Napsal: ned dub 20, 2008 21:32
od nal
mea cupla. jarna je za 179 Sk, tato bola nejak inak pomenovana. nieco v style - skontrolujte si auto po zime.
sypem popol na hlavu...

Napsal: úte zář 16, 2008 19:19
od dony
Prodejce Regioauto Pardubice - děs a hrůza,dávám 8 :-( (taky u? to zabalili) :lol:

Servis v Pardubicích Autocentrum Pardubice - dávám 2 ( dal bych 1,ale to by mi museli umýt auto ) :P

Napsal: úte zář 16, 2008 23:12
od Dušan
dony píše:Prodejce Regioauto Pardubice - děs a hrůza,dávám 8 :-( (taky u? to zabalili) :lol:
To jako Regio v Pardubicích skončilo?

Napsal: stř říj 01, 2008 1:00
od dony
přesně tak a je to dobře,proto?e líněj?í a le?érněj?í prodejce jsem je?tě neviděl :?

Napsal: stř říj 15, 2008 22:20
od Petr
IMOFA - známka 10. ?lendrián s nedostatkem technických znalostí vozidla je pro zákazníka vra?edná kombinace. Banální oprava motorku klapky recirkulace se stala několikadenním maratonem je?dění do servisu a zpět, nakonec utrhli plastové oko, které dr?í pravý přední kryt tunelu (je pod ním přístup k pylovému filtru). Toto oko je přímo na tělese automatické klimatizace, tak?e pokud bych po?adoval výměnu za originál, tak by museli vyndat celou palubku, proto jsem se spokojil s náhradní opravou - oko vyrobili z kovového pásku a při?roubovali na klimatizaci. Je?tě to tady celé rozepí?u, včetně reklamační stí?nosti kterou jsem psal. Fiat má perfektně zpracovanou elektronickou dílenskou dokumentaci, jmenuje se eLearn, kde je v?e srozumitelně popsáno tak, ?e to pochopí i naprostý amatér, v Imofě ji zřejmě nemají. Na závěr mi po nějaké době zavolali, zda jsem byl spokojen, působilo to jako červený hadr na bejka.

Napsal: čtv říj 16, 2008 8:13
od julo
Na závěr mi po nějaké době zavolali, zda jsem byl spokojen ...
No to mne volali tie?, ale vtedy som bol so servisom spokojný, a? dokým som nevysával auto a nezistil čo spravili s plastom na stredovom tunely. To by som u? taký príjemný nebol.

Napsal: čtv říj 16, 2008 8:20
od julo
A keď u? známkujeme - Auto VMV Ko?ice:2 (keď?e mínusky by sa správne nemali dáva? :wink: ).

Napsal: čtv říj 16, 2008 15:40
od Jirka
Petr píše:IMOFA - známka 10. ?lendrián s nedostatkem technických znalostí vozidla je pro zákazníka vra?edná kombinace. Banální oprava motorku klapky recirkulace se stala několikadenním maratonem je?dění do servisu a zpět, nakonec utrhli plastové oko, které dr?í pravý přední kryt tunelu (je pod ním přístup k pylovému filtru). Toto oko je přímo na tělese automatické klimatizace, tak?e pokud bych po?adoval výměnu za originál, tak by museli vyndat celou palubku, proto jsem se spokojil s náhradní opravou - oko vyrobili z kovového pásku a při?roubovali na klimatizaci. Je?tě to tady celé rozepí?u, včetně reklamační stí?nosti kterou jsem psal. Fiat má perfektně zpracovanou elektronickou dílenskou dokumentaci, jmenuje se eLearn, kde je v?e srozumitelně popsáno tak, ?e to pochopí i naprostý amatér, v Imofě ji zřejmě nemají. Na závěr mi po nějaké době zavolali, zda jsem byl spokojen, působilo to jako červený hadr na bejka.
Nedala by se ta dilenská dokumentace sehnat? no zadarmo bych to nechtěl, jestli někdo ví kde tak at se ozve dík.

Napsal: pát říj 17, 2008 8:07
od julo

Napsal: pát říj 17, 2008 8:23
od julo
http://cgi.ebay.ie/Fiat-Grande-Punto-ma ... 286.c0.m14

To som len tak rýchlo hodil do googla.