Stránka 5 z 14

Napsal: čtv srp 18, 2011 10:11
od .bany
ja tam mam kus plochajze a sroub a jeto... zadny sra.. :lol: tak panove nehadejte se prece... :D

Napsal: čtv srp 18, 2011 11:11
od Macek
RP: prosimte kde sis nechal udelat ten komaxit?

Napsal: čtv srp 18, 2011 14:17
od RP72
Macek píše:RP: prosimte kde sis nechal udelat ten komaxit?
Pan Peterek ve Staříči u Frýdku Místku.

Napsal: čtv srp 18, 2011 16:19
od RP72
.bany píše:ja tam mam kus plochajze a sroub a jeto... zadny sra.. :lol: tak panove nehadejte se prece... :D
Jo, taky mne to napadlo, ale pak jsem si říkal, proč si i takovou drobnost neudělat hezčejc :D

Napsal: pát srp 19, 2011 6:34
od HM
Juro: To neře?, někteří jednodu??í nedomý?lejí co se mů?e stát ;)
Kamarádovi prolétl hever bočním oknem. A to ho měl v kufru pod 2 platama...

Bany: to bylo to první jak bych to ře?il :-)

RP72: myslím ?e na vrakovi?ti Ti to dají za pár haléřů... Těhle věcí tam bude mrtě. Je to v 99% aut, ale pravděpodobně bude? první kdo to chce...

Napsal: pát srp 19, 2011 18:51
od Zdenda
Jesli vám lítaj hevery bočníma oknama,a lítáte dvakrát za rok přez střechu,tak nevím kdo je jednoduchej :) Jinak ŘP mám od roku 1976 a ani jednou se mi něco takováho nestalo. 8) Zdenda
Ps nic ve zlým, ale stát se mů?e v?echno . :oops:

Napsal: pát srp 19, 2011 18:55
od RP72
Přesně jak pí?e? - stát se mů?e v?echno - já nejsem sice ?ádnej spla?enej řidič, ale u? jsem si tam pro jistotu to zaji?tění rezervy dal - člověk nikdy neví co se mů?e stát a nerad bych tím navíc ohrozil rodinu!!!

Napsal: pát srp 19, 2011 20:06
od Zdenda
Právě ,já myslím, ?e má? z nového krásného pomeranče radost a bude? dávat pozor, aby se nic nestalo.Já bych to asi ře?il plastem do kufru z 2 punta, kde je jak hever, tak klíč na kola a hlavně upevnění rezervy. To se dá sehnat lépe ne? origo z GP a asi to bude pasovat. Mů?u to o víkendu vyzkou?et a dám ti vědět. Zdenda

Napsal: pát srp 19, 2011 20:12
od RP72
Zdenda píše:Právě ,já myslím, ?e má? z nového krásného pomeranče radost a bude? dávat pozor, aby se nic nestalo.Já bych to asi ře?il plastem do kufru z 2 punta, kde je jak hever, tak klíč na kola a hlavně upevnění rezervy. To se dá sehnat lépe ne? origo z GP a asi to bude pasovat. Mů?u to o víkendu vyzkou?et a dám ti vědět. Zdenda
To by bylo fajn a kdy? bys cvakmul foto tak budu rád :)
Jen musím zjistit, kde to plato za dobrý peníz sehnat :wink:

Napsal: pát srp 19, 2011 20:24
od Zdenda
Zítra jdu do práce, ale v neděli to vyzkou?ím a nafotím.Taky to musím ře?it :) proto?e ta lepící sada je úplně na prd. :o Zdenda

Napsal: pát srp 19, 2011 20:26
od RP72
Zdenda píše:Zítra jdu do práce, ale v neděli to vyzkou?ím a nafotím.Taky to musím ře?it :) proto?e ta lepící sada je úplně na prd. :o Zdenda
Tak s tou lepicí sadou mohu jen souhlasit, vzhledem k mé nedávné zku?enosti! :-(
Kdyby jsi věděl kde sehnat ten plast pro hever atd. tak prosím po?li odkaz - DÍKY!!! :wink:

Napsal: pon srp 22, 2011 20:12
od RP72
Tak nakonec jsem to zaji?tění rezervy vyře?il tím plocháčkem 80x30x5mm s dírou na ?roub - podlepil jsem jej gumou a je to uchycený......stejně tam nikdo nekouká,?e?! hahaha :D

Napsal: úte srp 23, 2011 19:05
od RP72
Dnes jsem konečně vytáhl starý papírový vzduchový fitr - byl jsem na něj moc zvědavý jak vypadá po 30 000km a byl ,,parádně zahnojen,,
Dopřál jsem tedy tomu na?emu pomerančíku K&N vlo?ku filtru a? se mů?e pořádně nadechnout. A hned jsem mu vzdou?ku dopřál:
Max.rychlost 208km/h (noha na podlaze, prázdné auto, 1 osoba v autě), otáčky 3 800 a okam?itá spotřeba 14,4 l/100km.
Kryt motoru posvařován a na?roubován :lol:

Posvařovaný kryt motoru:
<script>></script><noscript>Obrázek

Hrubé nečistoty pod filtrem:
<script></script><noscript>Obrázek

Vyjmuté nečistoty:
<script></script><noscript>Obrázek

Vyslou?ilý vzduchový filtr:
<script></script><noscript>Obrázek

Napsal: úte srp 23, 2011 20:08
od Dušan
Ten filtr - pěkný humus

Napsal: úte srp 23, 2011 20:11
od RP72
Du?an píše:Ten filtr - pěkný humus
....v?ak říkám :cry:
...ale u? si na to dám majzla a čistím raději častěji - navíc u K&N to stejně doporučují :lol:

Sportovní filtry, rozdíl mezi vlo?kou a kitem
Vlo?ka je ji? výrobcem přizpůsobená typu vozu, montá? spočívá pouze ve výměně stávajícího vzduchového filtru za filtr sportovní. Sportovní vzduchový filtr poskytuje nárůst výkonu o 3%. Interval údr?by - 15.000 km.

Kit, nebo-li kónický filtr, je nabízen pouze na vybrané typy vozů, u kterých je z technického hlediska mo?né sportovní filtr namontovat. Aplikací kitu se odstraní turbulence nasávaného vzduchu a zkrátí se cesta sání. Sportovní vzduchové filtry poskytují nárůst výkonu dle typu a obsahu motoru o 5 a? 7%.