Stránka 5 z 5
Re:
Napsal: sob úno 23, 2013 17:34
od jeník1
jeník1 píše:vlaTTko píše:
Sruby von najlepsi je GOLA nadstavec, modra sipka je to iba gumenny cvok tahas normalne smerom hore, on povoli
Mám stejný problém s tím "cvokem." To se táhne nahoru celý airbox nebo jenom ten cvok?
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned úno 24, 2013 11:58
od FRIMICO
Ten CVOK je tam napevno,nebo aspoň já ho nechal na místě a přetahl jsem přez nej tu obroučku co je na boksu.kdyžtak na to kápni oil,půjde to líp.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned úno 24, 2013 18:43
od jeník1
Tak se na to vykašlu, ona tam také končí ta hadička odvětrání víka vačkové hřídele.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: pon úno 25, 2013 8:15
od mie009
Sundaní toho airboxu není nic těžkého. Ta hadička tam klidně muže zustat jen ho daš bokem nebo ji prostě sundaš a pak daš zpět. Není na tom nic těžkého.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: úte čer 18, 2013 17:20
od micheo
ahoj, měnil sem teďkon poprvé svíčky a jde to docela dobře za 30min není co řešit. Jen se musí odšroubovat ten "air box" co je na motoru desítkou klíčem vysadit ho a dát stranou pak se už dá dostat ke svíčkám. Jen ty kabely ke svíčkám někdy držej opravdu fest a musej se rvát opravdu silou. Nejlepší je povolovat svíčky trubkovou golou s kloubem jinak bez kloubu si myslím mít šanci nebudete. opravdu je to snadný zdar
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: úte led 07, 2014 16:09
od jeník1
Mám dotaz. Když jsem měl Pandu s motorem 1,1, tak byl interval výměny svíček každých 40 tisíc. Tady u GP s motorem 1,2 to je každých 30 tisíc. Přitom ty motory jsou si velmi podobné. Nevíte proč se intervaly liší? GP má o něco vyšší kompresní poměr, tak možná to bude důvod...nevím.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: úte led 07, 2014 19:17
od 1nekros1
ja sa tym vobec neriadim. mam tam sice denso iridium power sviecky. menim ich vtedy ked ich je treba vymenit. prve vydrzali tusim 88000km teraz mam 133000km na druhom sete

naco to budem menit tak casto? sviecky daju o sebe vediet ked uz budu opotrebvane.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned led 12, 2014 17:34
od jeník1
Když o sobě dají svíčky vědět, může být již pozdě. Nelze vyloučit upálení elektrody, která pak spadne do spalovacího prostoru a může poškodit motor.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: pon led 13, 2014 13:50
od jeník1
Dnes mi měnili svíčky a takto vypadá svíčka po 30 tisících km. Na elektrodě jsou patrné vypálené důlky.

Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned led 24, 2016 16:38
od peterson
Ahoj. Jaký je odtrh na svíčce NGK obyč.pro 1,4 8V.Je to nastaveno z fabriky nebo se musí nastavit? Nechce se mě 60km do servisu tak je přehodím sám.Používáte moment.klíč, asi ne? Díky za příp.odpověď.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned led 24, 2016 16:53
od Jarouš
Nastaveno z fabriky pro daný typ motoru a auta.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned led 24, 2016 17:30
od tkupilik
Nikdy jsem momentak nepouzival, doject na konec a u novych dotahnout o 15minut (90st) aby se rozplacla tesnici podlozka, u starych pridat jen kousek (5minut), proste s citem.
Prej se jeste delaj svicky bez te podlozky co se rozplacne, tam se to samozrejme tolik nedotahuje, ale ty jsem nikdy na zadnym aute nemel.
Re: Zapalovací svíčky
Napsal: ned led 24, 2016 18:45
od Jarouš
Na krabičce svíčky je návod. Jak pro ploché dosedací sedlo s podložkou, tak pro kuželové. NGK pro 1.4 8V mají těsnicí podložku.