Stránka 38 z 56

Re: Dotaz výměna rozvodového řemene

Napsal: úte kvě 20, 2008 7:34
od Jarouš
Mira píše:
Du?an píše:
VAPROKO píše:Mohu se prosím zeptat.nemám kní?ku s návodem k obsluze a chci se zeptat,kdy se mění rozvodový řemen u Fiatu Grande Punto 1.2 r.v. duben 2006,8 ventil a zda se rovnou mění i napínací kladka???
Po kolika kilometrech se mění.Auto mám sice krátkou dobu,ale mám najeto 120 000 km.
Děkuji za informaci
Prokop V
V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).
No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......
No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100% :wink: Stačí se mrknout pod kapotu......

Napsal: úte kvě 20, 2008 17:41
od RadimG
Jarou?, si ma ukludnil, uz som sa zacal bat ze tam mam nejaky cudny motor :D

VAPROKO, inak by ma celkom zaujimalo ako na tom GPcko 1.2ka je po 120tisic km? ake problemy si doteraz s autom riesil?

Re: Dotaz výměna rozvodového řemene

Napsal: úte kvě 20, 2008 19:19
od Mira
Jarou? píše:
Mira píše:
Du?an píše: V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).
No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......
No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100% :wink: Stačí se mrknout pod kapotu......
No musím se mrknout do servisky....nějak mám zafixováno, ?e u těchto motorů je řetěz.....jestli ne, sorry za mystifikaci :lol:

Napsal: stř kvě 21, 2008 8:21
od Jarous1
Řetěz je pouze u dieslu 1,3 JTD, v?echny ostatní verze mají řemen.

Napsal: úte kvě 27, 2008 20:11
od Pepa B.
dotaz na 1.2kaře s klimou: ... kdy? zapnete klimu a pak při zahřátém motoru zastavíte někde na kři?ovatce, chvěje (třepe) se vám trochu auto, nebo cítíte rozdíl při dr?ení volantu bez zapnuté klimy a se zapnutou, ?e volant trochu drnčí?Prostě poznáte na neutral zapnutou a nezapnoutou klimu - a teď nemyslím mírně zvedlé otáčky motoru.. Díky za postřehy..

Napsal: úte kvě 27, 2008 20:30
od Teddy86
Ja myslim ze neco podobneho jsem taky registroval a bral jsem to jako normanli vec pri ochlazovani chladice klimy. Zatim to nebylo nic nesnesitelneho takze v pohode.

Napsal: stř kvě 28, 2008 7:58
od wenca
To PEPA : ano , taky něco podobného (mírné chvění volantu ) poci?uju .

Doufám , ?e to nemá na nic vliv .

Napsal: stř kvě 28, 2008 10:34
od Honza°
Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík

Napsal: stř kvě 28, 2008 11:32
od Jarouš
Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)

Napsal: stř kvě 28, 2008 11:43
od Honza°
Jarou? píše:
Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)
Ok. Díky Jarou?i za bleskovou odpověď. Zkou?eli něco nazpůsob: "Jo, to víte, to bysme to museli objednat a celý budíky vyměnit atd.." Podlemě by stačilo rozebrat, promazat, ale do toho se jim očividně dneska nechtělo. Tak?e v pátek na ně vlítnu. Ale jednu pozitivní zprávu z dne?ní náv?evy Dojáčka mám: dali mi manuál k rádiu v če?tině..doteď jsem ho měl en español :!: BORDEL!

Napsal: stř kvě 28, 2008 15:04
od Jarouš
Honzo°, já mám zase manuál k rádiu v deutchland :lol: A co se týče argumentů s výměnou celých budíků, tak co? Je to v záruce, výměna budíků je otázkou 30-ti minut, tak a? se sna?í. Hlavně je nenech do toho hrabat a něco mazat nebo čistit. Myslím, ?e budíky jsou tak jemná mechanika resp. elektronika, ?e se to ani dost dobře nedá. I to, ?e se to vyrábí jako ND jen jako celé budíky a nic víc, mluví samo za sebe.

Napsal: stř kvě 28, 2008 16:57
od Pepa B.
wenca píše:To PEPA : ano , taky něco podobného (mírné chvění volantu ) poci?uju .

Doufám , ?e to nemá na nic vliv .

tak zpráva pro ostatní - stavil jsem se za Hopikem a srovnali jsme to - chvění u mě bylo mnohonásobně vět?í. Zajel jsem do Fiatu a Ti mě objednali na servis, normální to prý není - pak dám vědět, jak jsem dopadl :wink:

Napsal: stř kvě 28, 2008 22:47
od wenca
To PEPA : nasadil jsi mi velkého brouka do hlavy . :?

Napsal: čtv kvě 29, 2008 7:27
od Pepa B.
wenca píše:To PEPA : nasadil jsi mi velkého brouka do hlavy . :?
není proč, men?í vibrace jsou normální - to dělá v?em, aby mě se chvěje celé auto a to u? normální není :?

Napsal: čtv kvě 29, 2008 11:25
od wenca
Tak to jo , u? jsem se lekl . dík

Pak napi? , jak jsi dopadl v servise .