to matus: ahoj, měl jsem ten samý problém, já na zadních dveřích mám při zavřených dveřích na levé straně vět?í mezeru jak na té pravé. Je to poznat i pouhopouhým okem. Ze začátku mě to ?tvalo, ale te'd u? si toho ani nev?ímám. Fungovat fungují dobře. a nikde nic podřeného není od zavírání a otevírání. Nechtěl jsem tenkrát zatě?ovat Drtikola!!!!
Majty píše:to matus: ahoj, měl jsem ten samý problém, já na zadních dveřích mám při zavřených dveřích na levé straně vět?í mezeru jak na té pravé. Je to poznat i pouhopouhým okem. Ze začátku mě to ?tvalo, ale te'd u? si toho ani nev?ímám. Fungovat fungují dobře. a nikde nic podřeného není od zavírání a otevírání. Nechtěl jsem tenkrát zatě?ovat Drtikola!!!!
GP 1.4 8V
Taky to nemam soumerny a je to videt...ale co uz..hlavne ze jede!
Dneska se mi stala takova kuriozni vec. Rano jsem sel k autu a bylo tak trosku ehm potento od holubu (tak stava se to, ze ano, puntu to moc neslusi, ale co naplat)
Co je ale horsi - jeden z tech holubu byl asi opravdu ostrostrelec, protoze se trefil do skviry mezi prednimi dvermi a karoserii, takze "to" proteklo i do interieru. Je tohle normalni, ze dvere netesni? Mam reklamovat? Kdyz uz se tam trefil ptak, tak muzu cekat zaplaveny interier pri kazde bource?
MV píše:....do skviry mezi prednimi dvermi a karoserii, takze "to" proteklo i do interieru. Je tohle normalni, ze dvere netesni? Mam reklamovat? Kdyz uz se tam trefil ptak, tak muzu cekat zaplaveny interier pri kazde bource?
Pokud by se dostal kakáč okolo těsnění dveří, to by tam musela být ?kvíra jako prase
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Chci se s Vámi podělit o záhadu, která mě potkala:
Po koupi AL disků jsem na ně nechal přehodit pneu a disky vyvá?it. Kdy? jsem jel po dálnici, tak se mi cca při 125 km/h začalo chvět řízení. Zajel jsem tedy do pneuservisu, kde zjistili, ?e PP kolo bylo hodně nevyvá?ené a LP trochu "rozhozené". Kola tedy vyvá?ili, nahodili na GP-čko. Dnes jsem jel podruhé po dálnici a stalo se mi znovu to samé. Zajel jsem tedy znovu do pneuservisu - LP kolo hodně nevyvá?ené, PP pouze trochu. Samolepící i nara?ená vyva?ovací tělíska byla na místě. Uvidíme, co to bude dělat při dal?í cestě po dálnici (na sobotní sraz v Praze).
To co si myslím je nejlépe vystihnutelné ve sloven?tině: Som z toho ko--t (ch-j)
Snad musí mít ?patnou tu vyva?ovačku, uvidíme v sobotu.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Du?an píše:Chci se s Vámi podělit o záhadu, která mě potkala:
Po koupi AL disků jsem na ně nechal přehodit pneu a disky vyvá?it. Kdy? jsem jel po dálnici, tak se mi cca při 125 km/h začalo chvět řízení. Zajel jsem tedy do pneuservisu, kde zjistili, ?e PP kolo bylo hodně nevyvá?ené a LP trochu "rozhozené". Kola tedy vyvá?ili, nahodili na GP-čko. Dnes jsem jel podruhé po dálnici a stalo se mi znovu to samé. Zajel jsem tedy znovu do pneuservisu - LP kolo hodně nevyvá?ené, PP pouze trochu. Samolepící i nara?ená vyva?ovací tělíska byla na místě. Uvidíme, co to bude dělat při dal?í cestě po dálnici (na sobotní sraz v Praze).
To co si myslím je nejlépe vystihnutelné ve sloven?tině: Som z toho ko--t (ch-j)
Snad musí mít ?patnou tu vyva?ovačku, uvidíme v sobotu.
Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???
U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarou? píše:Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???
U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
Uvidím při dal?í jízdě.
Co se matně pamatuju, na to levé kolo dával samolepící záva?í 30 g a z vnitřní strany nará?ecí 10 g.
Lámal bych si hlavu, čím to mohlo být, ale ta nevyvá?enost kol byla průkazná. Pokud by se to opakovalo, asi bych ten pneuservis zkusil jiný.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarou? píše:Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???
U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
Uvidím při dal?í jízdě.
Co se matně pamatuju, na to levé kolo dával samolepící záva?í 30 g a z vnitřní strany nará?ecí 10 g.
Lámal bych si hlavu, čím to mohlo být, ale ta nevyvá?enost kol byla průkazná. Pokud by se to opakovalo, asi bych ten pneuservis zkusil jiný.
Du?ane, měl jsem namysli, kolik byl ten rozdíl oproti vyvá?ení na nulu. Bě?ně jsou vyva?ovačky nastaveny na zaokrouhlování na 5 g. Ale pokud tam po reklamaci přidávali 10 a 30 g, tak to nějaký mamlas ?patně vyvá?il. Ono to s lepícím záva?ím není tak snadné, ale pokud to dělá profík, tak doká?e pou?ít lepicí záva?í dovnitř kola a na venek nic neklepe.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
ono zase aj zále?í, ako často sa kalibruju tie vyva?ovacie stroje v tych pneuservisoch. Lebo ked sa na to nejaký servis vybodne tak to potom mô?e takto vyzerat.
Jarou? píše:Du?ane, měl jsem namysli, kolik byl ten rozdíl oproti vyvá?ení na nulu. Bě?ně jsou vyva?ovačky nastaveny na zaokrouhlování na 5 g. Ale pokud tam po reklamaci přidávali 10 a 30 g, tak to nějaký mamlas ?patně vyvá?il. Ono to s lepícím záva?ím není tak snadné, ale pokud to dělá profík, tak doká?e pou?ít lepicí záva?í dovnitř kola a na venek nic neklepe.
Měl jsem za to, ?e to byla vyva?ovačka "pro blby", tj. digitální displej, na kterém jim to přesně uká?e, kam a kolik gramů umístit. Co se týká umístění záva?í, viděl jsem, ?e mu to ukazovalo i umístění samolepících záva?í ve svislé ose uprostřed i na vnitřním kraji.
Myslím, ?e to nedova?oval, ale poshazoval "stará" záva?í a vyva?oval znovu.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
a maju tie tvoje disky otvor (stredny) presne na rozmer GPcka? ja ked som kupoval disky tak som mal pri nich take plastove prstene, ktore sli do otvoru na disku a az tak sa to nasadilo na auto. proste koleso musi aj bez skrutiek drzat na aute a byt vycentrovane
_3dno píše:a maju tie tvoje disky otvor (stredny) presne na rozmer GPcka? ja ked som kupoval disky tak som mal pri nich take plastove prstene, ktore sli do otvoru na disku a az tak sa to nasadilo na auto. proste koleso musi aj bez skrutiek drzat na aute a byt vycentrovane
To ví? ?e mají. Ale v mém případě byla rozhozená "vyvá?enost" přímo na vyva?ovací ma?ině.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky