Závady a řešení problémů

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Majty
Návštěvník
Příspěvky: 133
Registrován: úte dub 24, 2007 21:51
Bydliště: Bystřice pod Host.

Příspěvek od Majty »

to matus: ahoj, měl jsem ten samý problém, já na zadních dveřích mám při zavřených dveřích na levé straně vět?í mezeru jak na té pravé. Je to poznat i pouhopouhým okem. Ze začátku mě to ?tvalo, ale te'd u? si toho ani nev?ímám. Fungovat fungují dobře. a nikde nic podřeného není od zavírání a otevírání. Nechtěl jsem tenkrát zatě?ovat Drtikola!!!! :P

GP 1.4 8V
carlos
Štamgast
Příspěvky: 351
Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od carlos »

Majty píše:to matus: ahoj, měl jsem ten samý problém, já na zadních dveřích mám při zavřených dveřích na levé straně vět?í mezeru jak na té pravé. Je to poznat i pouhopouhým okem. Ze začátku mě to ?tvalo, ale te'd u? si toho ani nev?ímám. Fungovat fungují dobře. a nikde nic podřeného není od zavírání a otevírání. Nechtěl jsem tenkrát zatě?ovat Drtikola!!!! :P

GP 1.4 8V
Taky to nemam soumerny a je to videt...ale co uz..hlavne ze jede!
bílej 1.9Mjet Sport, 3dv
Uživatelský avatar
MV
Štamgast
Příspěvky: 248
Registrován: sob led 19, 2008 12:50
Bydliště: Rathova středozem

Příspěvek od MV »

Dneska se mi stala takova kuriozni vec. Rano jsem sel k autu a bylo tak trosku ehm potento od holubu (tak stava se to, ze ano, puntu to moc neslusi, ale co naplat) :(

Co je ale horsi - jeden z tech holubu byl asi opravdu ostrostrelec, protoze se trefil do skviry mezi prednimi dvermi a karoserii, takze "to" proteklo i do interieru. Je tohle normalni, ze dvere netesni? Mam reklamovat? Kdyz uz se tam trefil ptak, tak muzu cekat zaplaveny interier pri kazde bource?
RadimG
Profík
Příspěvky: 821
Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadimG »

myslim ze taketo nieco by sa stat nemalo, lebo presne ako pises, pri kazdom dazdi alebo umyvani auta by ti dnu natieklo..
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

MV píše:....do skviry mezi prednimi dvermi a karoserii, takze "to" proteklo i do interieru. Je tohle normalni, ze dvere netesni? Mam reklamovat? Kdyz uz se tam trefil ptak, tak muzu cekat zaplaveny interier pri kazde bource?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pokud by se dostal kakáč okolo těsnění dveří, to by tam musela být ?kvíra jako prase :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
matus
Štamgast
Příspěvky: 239
Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
Bydliště: Ko?ice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matus »

Nekvaplo ti to dnu keď si otvoril dvere?
GP Dynamic 1.2 5D Merenque
Uživatelský avatar
MV
Štamgast
Příspěvky: 248
Registrován: sob led 19, 2008 12:50
Bydliště: Rathova středozem

Příspěvek od MV »

Ne-e uz to bylo docela uschle :x
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Chci se s Vámi podělit o záhadu, která mě potkala:

Po koupi AL disků jsem na ně nechal přehodit pneu a disky vyvá?it. Kdy? jsem jel po dálnici, tak se mi cca při 125 km/h začalo chvět řízení. Zajel jsem tedy do pneuservisu, kde zjistili, ?e PP kolo bylo hodně nevyvá?ené a LP trochu "rozhozené". Kola tedy vyvá?ili, nahodili na GP-čko. Dnes jsem jel podruhé po dálnici a stalo se mi znovu to samé. Zajel jsem tedy znovu do pneuservisu - LP kolo hodně nevyvá?ené, PP pouze trochu. Samolepící i nara?ená vyva?ovací tělíska byla na místě. Uvidíme, co to bude dělat při dal?í cestě po dálnici (na sobotní sraz v Praze).


To co si myslím je nejlépe vystihnutelné ve sloven?tině: Som z toho ko--t (ch-j) :evil:
Snad musí mít ?patnou tu vyva?ovačku, uvidíme v sobotu.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:Chci se s Vámi podělit o záhadu, která mě potkala:

Po koupi AL disků jsem na ně nechal přehodit pneu a disky vyvá?it. Kdy? jsem jel po dálnici, tak se mi cca při 125 km/h začalo chvět řízení. Zajel jsem tedy do pneuservisu, kde zjistili, ?e PP kolo bylo hodně nevyvá?ené a LP trochu "rozhozené". Kola tedy vyvá?ili, nahodili na GP-čko. Dnes jsem jel podruhé po dálnici a stalo se mi znovu to samé. Zajel jsem tedy znovu do pneuservisu - LP kolo hodně nevyvá?ené, PP pouze trochu. Samolepící i nara?ená vyva?ovací tělíska byla na místě. Uvidíme, co to bude dělat při dal?í cestě po dálnici (na sobotní sraz v Praze).


To co si myslím je nejlépe vystihnutelné ve sloven?tině: Som z toho ko--t (ch-j) :evil:
Snad musí mít ?patnou tu vyva?ovačku, uvidíme v sobotu.
Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? :wink: Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???

U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? :wink: Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???

U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
Uvidím při dal?í jízdě.
Co se matně pamatuju, na to levé kolo dával samolepící záva?í 30 g a z vnitřní strany nará?ecí 10 g.
Lámal bych si hlavu, čím to mohlo být, ale ta nevyvá?enost kol byla průkazná. Pokud by se to opakovalo, asi bych ten pneuservis zkusil jiný.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
Jarou? píše:Co tak vyzkou?et jiný pneuservis? :wink: Ale je to zvlá?tní, rozvá?ená kola klepou tak kolem 70 - 100 km/h. V takové rychlosti (130) u? by to na volantu nemělo být poznat. Kolik gramů dělal ten zji?těný rozdíl???

U některých aut se stává, ?e příčinou klepání volantu je osazení kol s jiným (vět?inou men?ím ET) Např. Opel je na dost háklivý. Ale to nejspí? nebude problém GP, elektrony s men?ím ET nás má vět?ina včetně mě a ?ádný problém není.
Uvidím při dal?í jízdě.
Co se matně pamatuju, na to levé kolo dával samolepící záva?í 30 g a z vnitřní strany nará?ecí 10 g.
Lámal bych si hlavu, čím to mohlo být, ale ta nevyvá?enost kol byla průkazná. Pokud by se to opakovalo, asi bych ten pneuservis zkusil jiný.
Du?ane, měl jsem namysli, kolik byl ten rozdíl oproti vyvá?ení na nulu. Bě?ně jsou vyva?ovačky nastaveny na zaokrouhlování na 5 g. Ale pokud tam po reklamaci přidávali 10 a 30 g, tak to nějaký mamlas ?patně vyvá?il. Ono to s lepícím záva?ím není tak snadné, ale pokud to dělá profík, tak doká?e pou?ít lepicí záva?í dovnitř kola a na venek nic neklepe.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
popo
Štamgast
Příspěvky: 332
Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
Bydliště: Stupava - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od popo »

ono zase aj zále?í, ako často sa kalibruju tie vyva?ovacie stroje v tych pneuservisoch. Lebo ked sa na to nejaký servis vybodne tak to potom mô?e takto vyzerat.
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová

Opel Corsa C, 1,0 12v

odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:Du?ane, měl jsem namysli, kolik byl ten rozdíl oproti vyvá?ení na nulu. Bě?ně jsou vyva?ovačky nastaveny na zaokrouhlování na 5 g. Ale pokud tam po reklamaci přidávali 10 a 30 g, tak to nějaký mamlas ?patně vyvá?il. Ono to s lepícím záva?ím není tak snadné, ale pokud to dělá profík, tak doká?e pou?ít lepicí záva?í dovnitř kola a na venek nic neklepe.
Měl jsem za to, ?e to byla vyva?ovačka "pro blby", tj. digitální displej, na kterém jim to přesně uká?e, kam a kolik gramů umístit. Co se týká umístění záva?í, viděl jsem, ?e mu to ukazovalo i umístění samolepících záva?í ve svislé ose uprostřed i na vnitřním kraji.

Myslím, ?e to nedova?oval, ale poshazoval "stará" záva?í a vyva?oval znovu.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
_3dno
kolemjdoucí
Příspěvky: 39
Registrován: pát srp 03, 2007 13:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od _3dno »

a maju tie tvoje disky otvor (stredny) presne na rozmer GPcka? ja ked som kupoval disky tak som mal pri nich take plastove prstene, ktore sli do otvoru na disku a az tak sa to nasadilo na auto. proste koleso musi aj bez skrutiek drzat na aute a byt vycentrovane
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

_3dno píše:a maju tie tvoje disky otvor (stredny) presne na rozmer GPcka? ja ked som kupoval disky tak som mal pri nich take plastove prstene, ktore sli do otvoru na disku a az tak sa to nasadilo na auto. proste koleso musi aj bez skrutiek drzat na aute a byt vycentrovane
To ví? ?e mají. Ale v mém případě byla rozhozená "vyvá?enost" přímo na vyva?ovací ma?ině.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Odpovědět