Stránka 36 z 43

Napsal: pát dub 23, 2010 20:47
od Teddy86
Test GP a Brava po 100,000km + Passat pro srovnani.

GP + Bravo

Passat

Napsal: sob dub 24, 2010 7:22
od Jirka
Je?tě ?e nemám ten filtr pevných částic :lol:

Napsal: sob dub 24, 2010 16:13
od 1nekros1
otec si ho ide dat tiez vyhodit a robia to dokonca u vas v cechach.
www.fapoff.cz

Napsal: sob dub 24, 2010 20:51
od Jirka
Já ho neměl ani z výroby, ale v německu si ho dávaj proto?e potom maj úlevu na dani.

Napsal: ned dub 25, 2010 12:14
od Dušan
Pěkný kousek gumy

Obrázek

Napsal: ned dub 25, 2010 12:38
od g-lobby
to na GP asi nedostanem...

Napsal: ned dub 25, 2010 13:08
od stofo
g-lobby píše:to na GP asi nedostanem...
tak tak

Napsal: úte dub 27, 2010 18:59
od Jarouš
http://www.novinky.cz/auto/198703-citro ... ratil.html

...a pak si kup krabici na kolečkách :lol: :lol: :lol:

PS: sice pí?ou, ?e nebyl vybaven ESP, ale myslím, ?e v takové situaci nedoká?e fyzikální zákony o?idit ani elektronika. Ten ?el přes boudu takovým fofrem, ?e by si stabilizace ani nehrábla :D

Napsal: úte dub 27, 2010 21:11
od Jirka
Ale Fiorino to ustálo :wink:

Napsal: úte dub 27, 2010 21:15
od Kotas
no nehrábla...a nejsou ty tři auta prakticky to stejné? podle mě to nebude mět odli?ně naladěné podvozky. A nakonec, kdy? se bude člověk moc sna?it, po?le přes střechu prakticky cokoliv - a? má? nebo nemá? ESP.

Napsal: úte dub 27, 2010 21:39
od Jarouš
Kotas píše:no nehrábla...a nejsou ty tři auta prakticky to stejné? podle mě to nebude mět odli?ně naladěné podvozky. A nakonec, kdy? se bude člověk moc sna?it, po?le přes střechu prakticky cokoliv - a? má? nebo nemá? ESP.
jj, stejné konstrukčně jsou. Ale mo?ná mají odli?ně naladěný podvozek nebo i jinou zadní nápravu. Svého času byly Peugeot Partner a Citroen Berlingo taky úplně stejná auta, ale Par?ák měl vzadu vinuté pru?iny, kde?to Berlingo mělo centrální listové pero - ideální pro tě?ké náklady

Napsal: stř dub 28, 2010 15:03
od FBS
Já myslím, ?e ESP by si s tim naopak poradilo... Jsem o tom dokonce přesvědčen

Napsal: stř dub 28, 2010 21:21
od dony
... souhlasím,vezměme např. F 16,jednoznačně letoun postavený na nestabilních re?imech letu, (co? je vzhledem k po?adavku obratného letounu pochopitelné), je řízen elektronikou a pilot pouze vydá po?adavek a elektronika u? vyhodnotí a zařídí v?e v podstatě okam?itě ...

... a u puň?i u? jsem občas pocítil zásah esp :wink:

Napsal: čtv dub 29, 2010 11:05
od Jarouš
dony píše:... souhlasím,vezměme např. F 16,jednoznačně letoun postavený na nestabilních re?imech letu, (co? je vzhledem k po?adavku obratného letounu pochopitelné), je řízen elektronikou a pilot pouze vydá po?adavek a elektronika u? vyhodnotí a zařídí v?e v podstatě okam?itě ...

... a u puň?i u? jsem občas pocítil zásah esp :wink:

:D zkus pun?u rozjet na 100 -120 a potom ?kubni plný rejd vlevo nebo vpravo (zále?í do které ?karpy chce? letět) Uvidíme, jak to elektronika rozdýchá :wink:

Ale vá?ně. Samozřejmě souhlasím, ?e ty elekronické fíčury doká?ou vyře?it spoustu krizových situací způsobených řidičem, řidiči a nebo počasím, ale fyzikální zákony prostě o?idit nejdou.

Napsal: čtv dub 29, 2010 19:26
od romisek.capuska
Fiat Qubo měl jediný z testovaných trojčat ESP, nebo? měli k dispozici naftovou verzi, kde bylo ve výbavě. Citroen ani Peugeot ho ov?em neměli....

Ale ani toto mne neodradí od výměny "přesluhující" multipličky za Fiat Qubo 1.4 Natural Power....