Stránka 36 z 43
Napsal: pát dub 23, 2010 20:47
od Teddy86
Test GP a Brava po 100,000km + Passat pro srovnani.
GP + Bravo
Passat
Napsal: sob dub 24, 2010 7:22
od Jirka
Je?tě ?e nemám ten filtr pevných částic

Napsal: sob dub 24, 2010 16:13
od 1nekros1
otec si ho ide dat tiez vyhodit a robia to dokonca u vas v cechach.
www.fapoff.cz
Napsal: sob dub 24, 2010 20:51
od Jirka
Já ho neměl ani z výroby, ale v německu si ho dávaj proto?e potom maj úlevu na dani.
Napsal: ned dub 25, 2010 12:14
od Dušan
Pěkný kousek gumy

Napsal: ned dub 25, 2010 12:38
od g-lobby
to na GP asi nedostanem...
Napsal: ned dub 25, 2010 13:08
od stofo
g-lobby píše:to na GP asi nedostanem...
tak tak
Napsal: úte dub 27, 2010 18:59
od Jarouš
Napsal: úte dub 27, 2010 21:11
od Jirka
Ale Fiorino to ustálo

Napsal: úte dub 27, 2010 21:15
od Kotas
no nehrábla...a nejsou ty tři auta prakticky to stejné? podle mě to nebude mět odli?ně naladěné podvozky. A nakonec, kdy? se bude člověk moc sna?it, po?le přes střechu prakticky cokoliv - a? má? nebo nemá? ESP.
Napsal: úte dub 27, 2010 21:39
od Jarouš
Kotas píše:no nehrábla...a nejsou ty tři auta prakticky to stejné? podle mě to nebude mět odli?ně naladěné podvozky. A nakonec, kdy? se bude člověk moc sna?it, po?le přes střechu prakticky cokoliv - a? má? nebo nemá? ESP.
jj, stejné konstrukčně jsou. Ale mo?ná mají odli?ně naladěný podvozek nebo i jinou zadní nápravu. Svého času byly Peugeot Partner a Citroen Berlingo taky úplně stejná auta, ale Par?ák měl vzadu vinuté pru?iny, kde?to Berlingo mělo centrální listové pero - ideální pro tě?ké náklady
Napsal: stř dub 28, 2010 15:03
od FBS
Já myslím, ?e ESP by si s tim naopak poradilo... Jsem o tom dokonce přesvědčen
Napsal: stř dub 28, 2010 21:21
od dony
... souhlasím,vezměme např. F 16,jednoznačně letoun postavený na nestabilních re?imech letu, (co? je vzhledem k po?adavku obratného letounu pochopitelné), je řízen elektronikou a pilot pouze vydá po?adavek a elektronika u? vyhodnotí a zařídí v?e v podstatě okam?itě ...
... a u puň?i u? jsem občas pocítil zásah esp

Napsal: čtv dub 29, 2010 11:05
od Jarouš
dony píše:... souhlasím,vezměme např. F 16,jednoznačně letoun postavený na nestabilních re?imech letu, (co? je vzhledem k po?adavku obratného letounu pochopitelné), je řízen elektronikou a pilot pouze vydá po?adavek a elektronika u? vyhodnotí a zařídí v?e v podstatě okam?itě ...
... a u puň?i u? jsem občas pocítil zásah esp


zkus pun?u rozjet na 100 -120 a potom ?kubni plný rejd vlevo nebo vpravo (zále?í do které ?karpy chce? letět) Uvidíme, jak to elektronika rozdýchá
Ale vá?ně. Samozřejmě souhlasím, ?e ty elekronické fíčury doká?ou vyře?it spoustu krizových situací způsobených řidičem, řidiči a nebo počasím, ale fyzikální zákony prostě o?idit nejdou.
Napsal: čtv dub 29, 2010 19:26
od romisek.capuska
Fiat Qubo měl jediný z testovaných trojčat ESP, nebo? měli k dispozici naftovou verzi, kde bylo ve výbavě. Citroen ani Peugeot ho ov?em neměli....
Ale ani toto mne neodradí od výměny "přesluhující" multipličky za Fiat Qubo 1.4 Natural Power....