Facelift GP - Punto EVO, Punto ...
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
V havířovském Fiatu mi minulý týden řekli, ?e se změnou verzí Eva nepočítají nejméně do jara 2010. Tak?e jediná současná nabídka v naftě je 1,3 MJET 75k, ov?em já chci silněj?í motor. Pokud se tam teda ten silněj?í motor na jaře dostane, odhaduju nárůst ceny cca o 30 - 40000 Kč u 90k verze a v případě 95k to bude určitě je?tě vy??í částka. Ov?em nabízejí mi tam teď slevu 40000, kdy? s sebou přivezu jakékoliv star?í auto na ?rot (fiatovné) bez navý?ení RPSN při splátkách úvěru, co? mo?ná nebude v pří?tím roce platit, tak?e se obávám, ?e je?tě letos udělám objednávku na Bravo 1,6 MJET 105k, které je jenom o 15000 dra??í (377900), ne? Evo Racing. Do prdele, tak jsem se na Evo tě?il! Ov?em ?rotovné a rozdíl cen mluví pro Bravo. Dávám si čas do půlky prosince, pak se rozhodnu, nechci auto vysloveně na zimu a v prodejně mi řekl, ?e po dvou měsících, kdy přijde auto z výroby, by mi ho nechal měsíc na prodejně, ne? bych ho vzal, tak?e někdy v březnu u? je konec zimy, kdy jsem ochotný auto koupit. Díval jsem se na polské stránky, kde by Evo v 90k vycházelo levněji, ale tam nenakoupím na úvěr, tak?e jsem v pasti.
Ale k tomu uvěru bude muset byt asi HAVARIJNI PŘIPOJI?TĚNI a natom si vybereu ty uroky.JardaK. píše:V havířovském Fiatu mi minulý týden řekli, ?e se změnou verzí Eva nepočítají nejméně do jara 2010. Tak?e jediná současná nabídka v naftě je 1,3 MJET 75k, ov?em já chci silněj?í motor. Pokud se tam teda ten silněj?í motor na jaře dostane, odhaduju nárůst ceny cca o 30 - 40000 Kč u 90k verze a v případě 95k to bude určitě je?tě vy??í částka. Ov?em nabízejí mi tam teď slevu 40000, kdy? s sebou přivezu jakékoliv star?í auto na ?rot (fiatovné) bez navý?ení RPSN při splátkách úvěru, co? mo?ná nebude v pří?tím roce platit, tak?e se obávám, ?e je?tě letos udělám objednávku na Bravo 1,6 MJET 105k, které je jenom o 15000 dra??í (377900), ne? Evo Racing. Do prdele, tak jsem se na Evo tě?il! Ov?em ?rotovné a rozdíl cen mluví pro Bravo. Dávám si čas do půlky prosince, pak se rozhodnu, nechci auto vysloveně na zimu a v prodejně mi řekl, ?e po dvou měsících, kdy přijde auto z výroby, by mi ho nechal měsíc na prodejně, ne? bych ho vzal, tak?e někdy v březnu u? je konec zimy, kdy jsem ochotný auto koupit. Díval jsem se na polské stránky, kde by Evo v 90k vycházelo levněji, ale tam nenakoupím na úvěr, tak?e jsem v pasti.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, je-li to tak, neváhej a ber BravoJardaK. píše:V havířovském Fiatu mi minulý týden řekli, ?e se změnou verzí Eva nepočítají nejméně do jara 2010. Tak?e jediná současná nabídka v naftě je 1,3 MJET 75k, ov?em já chci silněj?í motor. Pokud se tam teda ten silněj?í motor na jaře dostane, odhaduju nárůst ceny cca o 30 - 40000 Kč u 90k verze a v případě 95k to bude určitě je?tě vy??í částka. Ov?em nabízejí mi tam teď slevu 40000, kdy? s sebou přivezu jakékoliv star?í auto na ?rot (fiatovné) bez navý?ení RPSN při splátkách úvěru, co? mo?ná nebude v pří?tím roce platit, tak?e se obávám, ?e je?tě letos udělám objednávku na Bravo 1,6 MJET 105k, které je jenom o 15000 dra??í (377900), ne? Evo Racing. Do prdele, tak jsem se na Evo tě?il! Ov?em ?rotovné a rozdíl cen mluví pro Bravo. Dávám si čas do půlky prosince, pak se rozhodnu, nechci auto vysloveně na zimu a v prodejně mi řekl, ?e po dvou měsících, kdy přijde auto z výroby, by mi ho nechal měsíc na prodejně, ne? bych ho vzal, tak?e někdy v březnu u? je konec zimy, kdy jsem ochotný auto koupit. Díval jsem se na polské stránky, kde by Evo v 90k vycházelo levněji, ale tam nenakoupím na úvěr, tak?e jsem v pasti.

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
"Havarijní poji?tění je určeno na krytí rizika ?kod vzniklých havárií, kráde?í, ?ivelní událostí či vandalismem. Pokud budete mít uzavřeno havarijní poji?tění a budete řádně platit pojistné, poji??ovna vám za splnění určitých podmínek vyplatí náhradu ?kody, kterou na vozidle utrpíte.miromen píše:Ale k tomu uvěru bude muset byt asi HAVARIJNI PŘIPOJI?TĚNI a natom si vybereu ty uroky.JardaK. píše:V havířovském Fiatu mi minulý týden řekli, ?e se změnou verzí Eva nepočítají nejméně do jara 2010. Tak?e jediná současná nabídka v naftě je 1,3 MJET 75k, ov?em já chci silněj?í motor. Pokud se tam teda ten silněj?í motor na jaře dostane, odhaduju nárůst ceny cca o 30 - 40000 Kč u 90k verze a v případě 95k to bude určitě je?tě vy??í částka. Ov?em nabízejí mi tam teď slevu 40000, kdy? s sebou přivezu jakékoliv star?í auto na ?rot (fiatovné) bez navý?ení RPSN při splátkách úvěru, co? mo?ná nebude v pří?tím roce platit, tak?e se obávám, ?e je?tě letos udělám objednávku na Bravo 1,6 MJET 105k, které je jenom o 15000 dra??í (377900), ne? Evo Racing. Do prdele, tak jsem se na Evo tě?il! Ov?em ?rotovné a rozdíl cen mluví pro Bravo. Dávám si čas do půlky prosince, pak se rozhodnu, nechci auto vysloveně na zimu a v prodejně mi řekl, ?e po dvou měsících, kdy přijde auto z výroby, by mi ho nechal měsíc na prodejně, ne? bych ho vzal, tak?e někdy v březnu u? je konec zimy, kdy jsem ochotný auto koupit. Díval jsem se na polské stránky, kde by Evo v 90k vycházelo levněji, ale tam nenakoupím na úvěr, tak?e jsem v pasti.
Cena poji?tění, tj. vý?e pojistného, které je poji?těný povinen v případě sjednání smlouvy platit, se odvíjí od několika faktorů, mezi ně? patří:
Typ a značka vozidla
Pořizovací cena vozidla
Stáří vozidla (čím star?í vozidlo, tím levněj?í pojistné)
Zvolené riziko poji?tění (odcizení, havárie, ?ivel, kompletní)
Zvolená spoluúčast (čím vět?í spoluúčast, tím levněj?í pojistné)
Různé slevy
Způsob platby
Jestli je vozidlo tuzemské nebo zahraniční výroby
Rizikovost řidičů u?ívajících vozidlo (řidiči s beze?kodním průběhem poji?tění mají ni??í pojistné)
Pozn. U některých poji??oven se objeví jen část faktorů, nebo? ka?dá poji??ovna počítá pojistné jiným způsobem.
Samozřejmě u havarijního poji?tění není cena hlavním hlediskem pro posouzení, důle?itěj?í je kvalita poji?tění. Ta se odvíjí od limitů plnění, které poji??ovna v případě pojistné události poskytne, od kvality asistenčních slu?eb, mo?nostech kombinovat rizika apod."
Tak?e to byla citace z NETu. Pokud jsem to dobře pochopil, tak kdy? je pořizovací cena auta ni??í, je i splátka pojistného ni??í, ale jak vidět, ovlivňuje to spousta dal?ích faktorů, tak?e nevím, proč by si to měli vybrat zrovna na úrocích?
Co se týká těch motorizací tak se Fiatu čr ani nedivím verzí 1,3jtd90hp se prodalo jak ?afránu tak ho do nového eva třeba ani nabízet nebudou, jediná mo?nost koupit gp s tímto motorem.
A co se týká modernizovaných motorů 1,3jtd tak ty u? plní euro5 a budou určitě proti euro4 dra??í , proto?e musí mít filtr pevných částic DPF a na?e zákony je do prodeje euro5 vůbec netlačí proto?e vozy homologované v roce 2009 se mohou je?tě do konce roku 2010 prodávat ve verzi euro4.
Je vidět ?e asi silněj?í přeplnované verze motorů nepotřebujou 6stupnovou převodovku, proto?e maj lep?í průběch točivého momentu a je to zase o ceně ten 6kvalt je proti 5kvaltu uplně jiná konstrukce a o 30tis. dra??í a to určitě by dal málo kdo, prostě ?etřit se musí v?ude
A co se týká modernizovaných motorů 1,3jtd tak ty u? plní euro5 a budou určitě proti euro4 dra??í , proto?e musí mít filtr pevných částic DPF a na?e zákony je do prodeje euro5 vůbec netlačí proto?e vozy homologované v roce 2009 se mohou je?tě do konce roku 2010 prodávat ve verzi euro4.
Je vidět ?e asi silněj?í přeplnované verze motorů nepotřebujou 6stupnovou převodovku, proto?e maj lep?í průběch točivého momentu a je to zase o ceně ten 6kvalt je proti 5kvaltu uplně jiná konstrukce a o 30tis. dra??í a to určitě by dal málo kdo, prostě ?etřit se musí v?ude
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Pozor, nejsem ?ádný odborník přes úvěry, tak?e nevím, jestli mě nějakou formou nakonec nenatáhnou, ov?em u? mi udělal splátkovou tabulku, kde vidím, kolik bych měsíčně platil! Ale při splácení úvěru v?dycky tě?ce přeplatí? původní částku, to je mi jasné! A ze?ák má auto, kterého se chce zbavit, tak mi tím pomů?e. Nakonec Bravo se podobá zepředu víc Grande Puntu, ne? současné Evo (bohu?el).miromen píše:JardaK Tak to je potom dobra nabidka uvěr bez navy?eni to se jen tak nevidi. Jen sehnat borce s nějakou starou plečkou dat mu max. 10 000 kč a je to.
Fiat Punto Evo ? První jízdní dojmy
http://news.auto.cz/dojmy/fiat-punto-ev ... dojmy.html
http://news.auto.cz/dojmy/fiat-punto-ev ... dojmy.html
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Dneska jsem si ve Fiatu prolezl EVO. Názor na zpracování předního a zadního nárazníku jsem bohu?el ani po pohledu tváří v tvář nezměnil. Auto v černé a tamvě ?edé vypadá hezky, hlavně proto, ?e tam zaniknou ty plastové části. Zadní lampy se povedly, jen na tmavém autě působí opticky men?í, proto?e mají černý rantl. Přední světla vypadají ve skutečnosti líp, ale nějak jsem nepochopil čirou ?árovku místo původní oran?ové pro blinkr, kdy? blinkry jsou solo v nárazníku a DRL taky....
Uvnitř je to pěkné, koncerňáci by ohmatávali palubku dnem i nocí...
Auto mělo červeno - černou kombinaci interiéru, na volantu a fofrklacku perforovanou ků?i - moc příjené na dotek. Ov?em opět se nějak pozapomělo na páku ruční brzdy a to u? mi přijde ?koda...
Auto mělo automatickou klimu a mezi budíky na mě zíral téměř mikrodisplej.... (rámeček připravený na rozměr multifunkčního..) Za toto jednoznačně mínus! Jinak se změnily vnitřní plasty, nadělali "boule" ve dveřích na piksly s colou (osobně jsem snad v ?ivotě v jedoucím autě nepil z plechovky...
) plasty v kufru bez jakékoliv změny. Sedačky vypadají dobře, tvarování taky supr. Jen ty hnusné plastové pruhy mi do oka nějak nepadly....
Pod kapotou známá 1.2....
Detail: konečně poře?ili ty díry v předních plastových podbězích - je přes ně na?roubovaný plastový pás...

Uvnitř je to pěkné, koncerňáci by ohmatávali palubku dnem i nocí...



Pod kapotou známá 1.2....
Detail: konečně poře?ili ty díry v předních plastových podbězích - je přes ně na?roubovaný plastový pás...

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
?patně jsi koukal, denní svícení je na místě blinkrů u GP - proto ty bílé ?árovkyJarou? píše: ale nějak jsem nepochopil čirou ?árovku místo původní oran?ové pro blinkr, kdy? blinkry jsou solo v nárazníku a DRL taky....![]()

Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
aháááDu?an píše:?patně jsi koukal, denní svícení je na místě blinkrů u GP - proto ty bílé ?árovkyJarou? píše: ale nějak jsem nepochopil čirou ?árovku místo původní oran?ové pro blinkr, kdy? blinkry jsou solo v nárazníku a DRL taky....![]()
V nárazníku jsou pouze blinkry a dole mlhovky


GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Kluci, jestli někdo z Vás kupuje Svět motorů, naskenujte sem test Eva:
http://www.i-svetmotoru.cz/
http://www.i-svetmotoru.cz/
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky