

GP 1.4 8V
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
já mám kombi za 8600km 7,1l/100. Měl jsem tady na fóru snad nej. spotřebu, teď u? nevím kolik to bylo přesně, ale kdy? jsem to protáhl, tak to bylo myslím kombi přes 11l mimo obec. Jinak já to taky dost točím, ale zas někdy jedu těch 3tis. otáček, ale jindy to zas vytočím k omezovači. Jel jsem nedávno za bráchou, on ve fabce a já puntem, ují?děl mi, a? za del?í dobu jsem ho začal dohánět, ale to u? nevím, jestli na to přestal ?lapat, proto?e jsme se blí?ili domu, ale ze začátku mi ují?děl, né o moc, ale malinko se vzdaloval.Majty píše:to Colin, čau psal jsi ?e ti tvoje GP 1.4 8V nejede, mám stejný motor a jsem opačného názoru. Mám najeto 14000km, a ty 8500km, a zatím motor moc nevytáčí????Já jsem dostal hned radu ve Fiatu, ?e od 3000 km by to auto mělo dostat pořádně pokouřit. Tak jsem tak udělal a mů?u se přiznat ?e při rozjezdech a zrychleních mi otáčkoměr točí 5000 a? 6000 otáček. Opravdu tomu teď dávám , sice spotřeba 6.8l / 100km ale ze začátku to je?tě snesu. nebo sem tam zajedu za moje město si dát takovou malou rychlostní zkou?ku. 12% stoupání celých deset kilometrů a motor vytáčený a? k 6000 tisícům. A musím se přiznat ?e do těch zatáček musím hodně často brzdit
i kdy? je to stoupák. Ale je to ka?dého názor, já si na dynamiku vůbec nestě?uji ale motor se mi rozjel úplně fantasticky sice na základních 175 ALE JEDE JAK PRASE. Tak se zatím měj . Ahoj
GP 1.4 8V
Hmm to by som chcel vidiet na testovaciej brzde aky rozdiel v kW je v mojom motore a motore zabiehanom takymto sposobom. Tipujem ze ziadny, iba ak by mi niekto vedel fyzikalne vysvetlit co je take prospesne tocit ho na 6000otacok nejak casto [PRI ROZJEZDECH???,naco???] Otvorte si kufor a zamyslite sa aku dynamiku vam da ten maly motorcek 1.2 ci 1.4[8V].Majty píše:to Colin, čau psal jsi ?e ti tvoje GP 1.4 8V nejede, mám stejný motor a jsem opačného názoru. Mám najeto 14000km, a ty 8500km, a zatím motor moc nevytáčí????Já jsem dostal hned radu ve Fiatu, ?e od 3000 km by to auto mělo dostat pořádně pokouřit. Tak jsem tak udělal a mů?u se přiznat ?e při rozjezdech a zrychleních mi otáčkoměr točí 5000 a? 6000 otáček. Opravdu tomu teď dávám , sice spotřeba 6.8l / 100km ale ze začátku to je?tě snesu. nebo sem tam zajedu za moje město si dát takovou malou rychlostní zkou?ku. 12% stoupání celých deset kilometrů a motor vytáčený a? k 6000 tisícům. A musím se přiznat ?e do těch zatáček musím hodně často brzdit
i kdy? je to stoupák. Ale je to ka?dého názor, já si na dynamiku vůbec nestě?uji ale motor se mi rozjel úplně fantasticky sice na základních 175 ALE JEDE JAK PRASE. Tak se zatím měj . Ahoj
GP 1.4 8V
Nech si se?telovat skluzy zámku dveří.Colin píše:Mě někam do papíru napsali kontrolu po 20tis. km a přitom v servisní kní?ce je normálně vyti?těno 30tis. km, mo?ná se sekli, ale kdy? nejsem jediný. Jedný z nejčastěj?ích závad jsou určitě: otevírání zadních dvěří, nejsem sám, komu to jde ?patně otvírat. Mám to sice opravené, ale stejně to zas pořádně nefunguje. A pak taky ve spolujezdcových dveří, kdy? najedu na nějaký nerovnosti, tak tam něco vr?e, je to celkem nepříjemný, holt italský auto.
Colin aj mne nieco vrzga v spolujazdcovych dverach, a neviem co. Neviem co su skluzy ale ak myslis zamky tak to je kovove klepanie. Ale ja mam plastove skripanie, a nie som sam jak tak pozorujemColin píše:Mě někam do papíru napsali kontrolu po 20tis. km a přitom v servisní kní?ce je normálně vyti?těno 30tis. km, mo?ná se sekli, ale kdy? nejsem jediný. Jedný z nejčastěj?ích závad jsou určitě: otevírání zadních dvěří, nejsem sám, komu to jde ?patně otvírat. Mám to sice opravené, ale stejně to zas pořádně nefunguje. A pak taky ve spolujezdcových dveří, kdy? najedu na nějaký nerovnosti, tak tam něco vr?e, je to celkem nepříjemný, holt italský auto.
Přesně tak to bylo řečeno i mě. Jsem rád, ?e jsi to tu napsal. A co se týče servisního intervalu, tak je opravdu 30 000 km. Ptal jsem se dnes servisáka ve Fiatu. Jako blb co neví kolik má auto kol mi rozhodně nepřipadalAd. motor, vy??í otáčky motoru nevadí, ba naopak. Řídící jednotka je programovatelná, čili, kdy? motor nevytáčim jedu eco, motor bude línej a naopak. Ale nemyslete si, ?e se řídící jednotka takto přeprogramuje za pár stovek kilometrů. Ono existuje více druhů, některé se přegprogramovávají sami, dle stylu jízdy(trvá několik tisíc kilometrů) a některé se dají resetovat na počáteční stav, neboli, ?e se jim vyma?e pamě?, to ale mus dělat servis přes PC. Tak?e z tohoto vyplývá jedno jedinné Pokud motor vytáčíme, je pru?něj?í, pokud jezdíme na spotřebu, motor se nám odmění nízkou spotřebou, ale je lenivěj?í
No tak to aby som isiel odpojit baterku a vymazal data. A potom hned na prvej krizovatke to vytacal na 6000Jarou? píše:Ad. motor, vy??í otáčky motoru nevadí, ba naopak. Řídící jednotka je programovatelná, čili, kdy? motor nevytáčim jedu eco, motor bude línej a naopak. Ale nemyslete si, ?e se řídící jednotka takto přeprogramuje za pár stovek kilometrů. Ono existuje více druhů, některé se přegprogramovávají sami, dle stylu jízdy(trvá několik tisíc kilometrů) a některé se dají resetovat na počáteční stav, neboli, ?e se jim vyma?e pamě?, to ale mus dělat servis přes PC. Tak?e z tohoto vyplývá jedno jedinné Pokud motor vytáčíme, je pru?něj?í, pokud jezdíme na spotřebu, motor se nám odmění nízkou spotřebou, ale je lenivěj?í