Stránka 33 z 56

Napsal: ned led 27, 2008 21:18
od Honzus
Pepa: no argumenty o Fiatech jako o jediných vozech, které vrzají, mě v?dycky doká?ou rozesmát. Garantuji ti, ?e jsem jel v autech (cena, značka, image) o kterých by sis ani nepomyslel, ?e by mohly vrzat a vydávaly takové zvuky, ?e se nedalo věřit těm maximálně 4 číslům na počítadle ujetých km :-D

Napsal: ned led 27, 2008 21:21
od Jirka
bratránek má scharana a to byste viděli ten koncert plastu a to má najeto 80tis.

Napsal: ned led 27, 2008 21:22
od Pepa B.
Honzus píše:Pepa: no argumenty o Fiatech jako o jediných vozech, které vrzají, mě v?dycky doká?ou rozesmát. Garantuji ti, ?e jsem jel v autech (cena, značka, image) o kterých by sis ani nepomyslel, ?e by mohly vrzat a vydávaly takové zvuky, ?e se nedalo věřit těm maximálně 4 číslům na počítadle ujetých km :-D
..hele, a já Ti věřím..víkendovej příklad, dojel kamarád, má rodinu, musel mít velké "kvalitní" auto, no a dojel v nové Oktávce ve střední výbavě - lup, lup :lol: :lol: .. a taky mě pobavila ta "dutá" hlavice řadící páky, nevím, jak jinak to popsat, je to takový prázdný plast nebo co :lol: :lol: ..

Napsal: ned led 27, 2008 21:25
od Honzus
Jinak tedy moje GP opravdu nevr?e, klidně předvedu. Jo a je?tě jeden příklad, otec má Fiata (chudák, ten nemů?e mít zdravý rozum), Mareu, rok 2002, motor 2.0, pětiválec, 20V, 150 k a najeto 200 000 km, za tu dobu se toto maximálně nespolehlivé auto ani jednou nevydalo neplánovaně do servisu, za celou dobu měněny spotřební věci (řemeny, kotouče, silentbloky na ramenech, tlumiče, náplně, svíčky, filtry, ohmatané vnitřní kliky dveří) a nedávno jednotka ABS Bosch, za 4500 Kč. Dodnes otec lituje, ?e koupil Fiata a jenom jezdí.... a na svůj věk je interiér také nerozvrzaný... nadneseně se dá konstatovat, ?e prostě jak se k autu chováte, tak se auto chová k vám ;-)

Napsal: ned led 27, 2008 21:28
od urboss
Moje auto té? bez vrzání.Mo?ná někdy trochu lupne ve dveřích u řidiče..tak?e zatim OK

Napsal: ned led 27, 2008 23:19
od tomko
To Honzus: Gratulujem Ti k tvojej praci kde mozes dostatocne dokladne zhodnotit kvalitu 300 aut z dlhodobeho hladiska za jediny rok a to este k tomu sam a tvrdit ze ich kvalita je rovnaka. To potom vlastne predstavujes samojedineho objektivneho sudcu kvality automobilov pre celu europu a zaroven si sa stal absolutne legitimnym dovodom pre zrusenie statistik TUV, ADAC, Top Gear Survey... pretoze tie su vsetky poznacene rovnakou chybou merania, ktora nahodou alebo zamerne Fiat radi na spodok spolahlivosti. Je to sice trochu nadnesene, ale v principe toto tvrdis. Este mi ale prezrad aka je to praca, ze toto umoznuje a pritom zaroven opovrhujes automobilovymi zurnalistami, ktori nerozumeju auam, lebo rocne taky pocet aut nevyskusaju (lebo keby skusili 300 aut rocne, tak by to mali priemerne 1 auto na pracovny den).

K statistikam: to ze ty vies zadefinovat nejake priklady, kde statistika robi chybu je irelevantne (proste tych co maju vlastnu asistencnu sluzbu si zo zoznamu ADAC vyciarknes a je to, mimochodom Fiat ju ma tiez..), pretoze ked pracujes so znacne velkym suborom analyzovanych prvkov, blizis sa k opisu skutocneho stavu objektivnej reality. Navyse ak 2 a viac roznych, dokonca geograficky oddelenych metodik poskytuje rovnaky statisticky vysledok, signifikantnost vysledkov sa zvyraznuje a pravdepodobnost ze to tak nie je sa priblizuje k nule. Pre zmenu ale ty poskytni nejaky padny argument k tvrdeniu ze kazde europske auto je rovnako spolahlive.

K funkcnosti: Funkcnost nedefinujem tak ze nieco funguje alebo nefunguje. Funkcnost je taka stav, ked veci funguju tak ako im to kaze obciansky zakonnik, teda v standardnej kvalite a so standardnymi uzitkovymi vlastnostami. Ked reprak nevypadava, ked palubovka nevrzga, ked volant nekope, ked motor reaguje na stlacenie plynoveho pedalu, ked sa da cuvat aj bez pouzitia plynu, ked izolacia motora neodstava, ked ostrekovac ostrekuje cele sklo aj pri pohynbe automobilu a nielen spodok stieraca, ked sa v svetlomete nekondenzuje vlkost, atd. No a co sa tyka toho, ze ma auto odvezie z bodu A do bodu B, to teda nepovazujem za uspech ale normalny stav veci. Nakoniec ked to dokazala pocas celej doby vlastnictva pred casom nasa 18 rocna Skoda 120, nepovazujem za ziadny svetaborny vykon to, ked ma 1,5 rocne auto nenechalo zatial v stichu. (Zato sused, ktory ma F Punto a neda nanho dopustit, hovoril ze sa mu to stalo "len" 3 x :wink: ). Ale uznavam ze to dnes pravidlom nie je, a ze sa stavaju pripady ked treba asistencnu sluzbu alebo aj odtahovku a to aj u premiovych znaciek (sucasna generacia Mercedesu E je tym povestna). Ale to uz je hruba technicka chyba.

K rozjazdu: Ubezpecujem ta, ze s mojim GP sa ani na rovine rozbehnut pri 1200 ot. neda bez rezonacie (1500 je uplne minimum). Mozno je nakoniec problem v konkretnom mojom motore, ked vravis ze Tebe to ide. Opat opakujem ze s inymi autami s ktorymi jazdim tento problem nemam a rozbehnem sa s nimi aj od 1000-1500 ot.

K spotrebe: Ja som sa raz precizne snazil ist na spotrebu, draftoval som za kamionmi, neprekrocil rychlost 110, cca 3/4 bola mimestska jazda, vacsinou v 2 osobach. Vysledok bol 6,7L. Naproti tomu na P306 som isiel nalozeny do chorvatska, letel som fakt dost brutalne, 130-150 mimo mesta v Madarsku, jazdy v serpentinach (este nebola dialnica), neustale predbiehanie, plyn velmi casto na podlahe. Vysledok bol 7,5L. Zato Fiat nema problem pytat 9L.

Aby som stale len nekritizoval, mozem konstatovat ze auto ma naozaj dobre sedacky, vhodne na dlhe trasy, motor je tichy, priestrannost je dobra, vybava velmi slusna, dizajn dobry dobre sedi na kvalitnej ceste. V mojom pripade to ale nevyvazi popisane nedostatky a poruchy. Proste je toho prilis a citim sa byt Fiatom podvedeny pretoze nedodrzali deklarovane vlastnosti noveho GP. A na zaklade mojich zlych skusenosti a tiez tomu co hovoria statistiky budem silno neodporucat kupu aut tejto znacky.

Napsal: ned led 27, 2008 23:55
od Honzus
tomko píše:To Honzus: Gratulujem Ti k tvojej praci kde mozes dostatocne dokladne zhodnotit kvalitu 300 aut z dlhodobeho hladiska za jediny rok a to este k tomu sam a tvrdit ze ich kvalita je rovnaka. To potom vlastne predstavujes samojedineho objektivneho sudcu kvality automobilov pre celu europu a zaroven si sa stal absolutne legitimnym dovodom pre zrusenie statistik TUV, ADAC, Top Gear Survey... pretoze tie su vsetky poznacene rovnakou chybou merania, ktora nahodou alebo zamerne Fiat radi na spodok spolahlivosti. Je to sice trochu nadnesene, ale v principe toto tvrdis. Este mi ale prezrad aka je to praca, ze toto umoznuje a pritom zaroven opovrhujes automobilovymi zurnalistami, ktori nerozumeju auam, lebo rocne taky pocet aut nevyskusaju (lebo keby skusili 300 aut rocne, tak by to mali priemerne 1 auto na pracovny den).
Ad moje práce, donedávna jsem dělal redaktora v automobilovém časopise, v průměru je na testovací týden cca 7 vozů, to je asi 371 různých aut (samozřejmě se některá opakují, některá li?í jen motorem), ale praxe je taková, ?e přes týden je rotace mezi redaktory a víkend je určen k testu, najetí minimálně 300 km, zkou?ení na známých trasách, měření a podobně. Jeliko? jsem ale odmítl být dále spojován s tím, čemu se říká český motoristický novinář (čest výjimkám) na?el jsem si práci jinou, nicméně denně se vidím s kolegy a mám mo?nost zkou?et i nejnověj?í auta, pravda, počet se trochu omezí, ale pořád je to nadstandard a hlavně mám SROVNÁNÍ a to je to co mnohým (nejen zde) chybí. A na základě tohoto srovnání tvrdím, ?e kvalita NOVÝCH vozů je +/- stejná. Ohledně statistik, udělal jsi hezký rozbor, také mám státnici ze statistiky, neboj, ale jistě zná? dopodrobna metodfiku a velikosti vzorků zmíněných statistik: TÜV příprava na STK, ADAC výjezdy ?lutých andělů, velmi nevyrovnaný statistický vzorek (kdy? pominu pověst společnosti ADAC), JD Power hlasování veřejnosti dle stanovených kritérií, něco jako nejkrásněj?í auto atd. Jediné statistiky, které uznávám, jsou statistiky poji??oven, které vedou proto, ?e jim jde o jejich peníze, tak?e asi tak. Nikde se nestavím do role "samojedineho objektivneho sudcu kvality", připadá mi to jako nedostatek argumentů.
tomko píše: K statistikam: to ze ty vies zadefinovat nejake priklady, kde statistika robi chybu je irelevantne (proste tych co maju vlastnu asistencnu sluzbu si zo zoznamu ADAC vyciarknes a je to, mimochodom Fiat ju ma tiez..), pretoze ked pracujes so znacne velkym suborom analyzovanych prvkov, blizis sa k opisu skutocneho stavu objektivnej reality. Navyse ak 2 a viac roznych, dokonca geograficky oddelenych metodik poskytuje rovnaky statisticky vysledok, signifikantnost vysledkov sa zvyraznuje a pravdepodobnost ze to tak nie je sa priblizuje k nule. Pre zmenu ale ty poskytni nejaky padny argument k tvrdeniu ze kazde europske auto je rovnako spolahlive.
Toto je opravdu poněkud překrucování ve stylu dejte mi čísla, zfal?uju si je sám... Jeden pádný, řekl bych nejpádněj?ím argumentem je velmi malý rozdíl ve výsledcích, obvykle se nejlep?í a nejhor?í neli?í o zásadní rozdíl. To dává samozřejmě za pravdu tvrzení, ?e kvalita je srovnatelná.
tomko píše: K funkcnosti: Funkcnost nedefinujem tak ze nieco funguje alebo nefunguje. Funkcnost je taka stav, ked veci funguju tak ako im to kaze obciansky zakonnik, teda v standardnej kvalite a so standardnymi uzitkovymi vlastnostami. Ked reprak nevypadava, ked palubovka nevrzga, ked volant nekope, ked motor reaguje na stlacenie plynoveho pedalu, ked sa da cuvat aj bez pouzitia plynu, ked izolacia motora neodstava, ked ostrekovac ostrekuje cele sklo aj pri pohynbe automobilu a nielen spodok stieraca, ked sa v svetlomete nekondenzuje vlkost, atd. No a co sa tyka toho, ze ma auto odvezie z bodu A do bodu B, to teda nepovazujem za uspech ale normalny stav veci. Nakoniec ked to dokazala pocas celej doby vlastnictva pred casom nasa 18 rocna Skoda 120, nepovazujem za ziadny svetaborny vykon to, ked ma 1,5 rocne auto nenechalo zatial v stichu. (Zato sused, ktory ma F Punto a neda nanho dopustit, hovoril ze sa mu to stalo "len" 3 x :wink: ). Ale uznavam ze to dnes pravidlom nie je, a ze sa stavaju pripady ked treba asistencnu sluzbu alebo aj odtahovku a to aj u premiovych znaciek (sucasna generacia Mercedesu E je tym povestna). Ale to uz je hruba technicka chyba.
Prosím jak ká?e stěračům občanský zákoník, aby fungovaly? A nemá to být náhodou obchodní zákoník? Nebo snad báňský zákoník? Probůh jsme lidé, pokud na tyto závady přijde? při přebírání, nepřebere? zbo?í dokud tam ty chyby jsou, pokud na chyby přijde? později, nechá? je v rámci záruky odstranit. Má? s tím nějaký problém? Takto si představuji funkční obchodní stav nebo si myslí?, ?e je to nějak jinak?? V?e cos popsal jsou detaily, které jdou zvládnout jednou garanční prohlídkou a do ní to lze bez velkého utrpení vydr?et. Pak ov?em zále?í na kvalitě servisu a zde je jádro pudla řekl bych, nediv se, ?e mají u Fiat servisu narváno, kdy? musejí odstraňovat prasečiny, které při svých "odborných opravách" napá?ou, ale to jsem opět u zastoupení a jinde....
tomko píše: K rozjazdu: Ubezpecujem ta, ze s mojim GP sa ani na rovine rozbehnut pri 1200 ot. neda bez rezonacie (1500 je uplne minimum). Mozno je nakoniec problem v konkretnom mojom motore, ked vravis ze Tebe to ide. Opat opakujem ze s inymi autami s ktorymi jazdim tento problem nemam a rozbehnem sa s nimi aj od 1000-1500 ot.
Já ti to milerád věřím, nicméně ty tu vehementně tvrdí?, ?e motor je "nepodarok" na základě jedné zku?enosti..... Jinak ano, GP chce citlivou nohu na spojce, ale není problém se to naučit...
tomko píše: K spotrebe: Ja som sa raz precizne snazil ist na spotrebu, driftoval som za kamionmi, neprekrocil rychlost 110, cca 3/4 bola mimestska jazda, vacsinou v 2 osobach. Vysledok bol 6,7L. Naproti tomu na P306 som isiel nalozeny do chorvatska, letel som fakt dost brutalne, 130-150 mimo mesta v Madarsku, jazdy v serpentinach (este nebola dialnica), neustale predbiehanie, plyn velmi casto na podlahe. Vysledok bol 7,5L. Zato Fiat nema problem pytat 9L.
Vzhledem k mé "novinářské" noze na plynu patřím spí?e k lidem s vy??í spotřebou, klidně ti sem po?lu txt s výpisem v?ech tankování do GP včetně vypočítaného průměru, ten je doposud 7,5 l (je to tak 40 % město, 40 % dálnice, 20 % okresky). Ta spotřeba 6,7 při eko rallye je také podivná, já coby ne eko jezdec jsem se dostal i na 5,9.....
tomko píše: Aby som stale len nekritizoval, mozem konstatovat ze auto ma naozaj dobre sedacky, vhodne na dlhe trasy, motor je tichy, priestrannost je dobra, vybava velmi slusna, dizajn dobry dobre sedi na kvalitnej ceste. V mojom pripade to ale nevyvazi popisane nedostatky a poruchy. Proste je toho prilis a citim sa byt Fiatom podvedeny pretoze nedodrzali deklarovane vlastnosti noveho GP. A na zaklade mojich zlych skusenosti a tiez tomu co hovoria statistiky budem silno neodporucat kupu aut tejto znacky.
Tak samozřejmě v rámci B segmentu má GP velmi mnoho výhod a v globále patří mezi 3 nejlep?í současná malá auta. Ty si myslí?, ?e bych po mých zku?enostech jen tak vzal 400 000 a koupil něco, o čem nejsem přesvědčen, ?e je dobré? Zas takový fanda nejsem... Bohu?el tvá poslední věta je dosti smutná..... koupil jsem jedno auto dané značky, bohu?el nepovedený kus, zahořknul jsem a teď u? je to nav?dy ?mejd.... zajímavé, ?e ?kodovkám to lidé tolerují.... prozraď, čím to je?

Napsal: pon led 28, 2008 0:55
od Tommy
ked sa da cuvat aj bez pouzitia plynu
Tohle je myslí? normální funkční stav auta? Rozjí?dět se bez plynu a divit se, ?e auto ?kubá, div nechcípne? U? jsi někdy zkou?el HTP??? Mé auto také není úplně bez much, ale to co Ty tu pí?e? mi přijde trochu jak pí?e Honzus "zahořklé". Jinak nic ve zlém :wink:

Napsal: pon led 28, 2008 9:36
od Jarouš
Pánové, jak to tady čtu, tak dám k lep?ímu několik vlastních zku?eností s nejzastoupeněj?ím vozem na českých silnicích, kterým je (a to neuvádím z nějaké averze vůči "koncernu") Fabia. Jednu z nich vyu?ívám v práci jako slu?ební vozidlo, tak?e mám mo?nost porovnání s GP bezprostředně. Je to dlouhá 1.4 16V 55 kW. Co se týče jízních vlastností - nijak nepřevy?uje momentální průměr mezi vozy stejné kategorie. Podvozek je dobrý, kastle tuhá, brzdy dostačující. Nikde bych v?ak nepou?il slovo "vynikající". Konkrétně brzdy jso oproti Fiatu doslova slabé. Zará?ející je, ?e se po 15 000 km zkroutily kotouče (zdůrazňuji, ?e to nebylo opakovaným br?děním "na krev ze 150 na 0) a mrtvý chod pedálu se výrazně prodlou?il. Při garančce osdstraněno spolu s výměnou hlavního brzdového válce - prostřelené těsnění!!!!! K tomu nenám co dodat.

Co se týče k "chuti" motoru se rozjí?dět na volnoběh :wink: tady je to naprosto jasné, nerezonuje, zdechne hned :lol:
Jinak auto disponuje po 20 000 km různými vrzavými zvuky uvnitř, často svítí kontrolka nezavřených pátých dveří i přesto?e jsou dobře zavřené a podobné maličkosti. :wink:


Kamarád má tentý? vozík jen s pověstnou motorizací 1.2 HTP 47 kW a u v 1500 km ho postihla výměna zapalovacího modulu na jednom válci (na ty dva to opravdu nejede :lol: :lol: :lol: ), v 5000 měnil stabilizační tyčky přední nápravy - známý problém, v 15000 km mu prorezlo výfukové potrubí - ?kodovka je pohotová, u? vyrábí spojovací kus v různých délkách, kterým se posti?ené místo stáhne :lol: :lol: :lol: . To, ?e auto od novoty táhne mírně doprava a autorizovaný servis to nebyl schopen odstranit ani za 3 roky je podobná situace s kopajícím řízením v GP, kde se některým měnilo na etapy. Jen perlička: ?koda tuto závadu odůvodnila jako přirozené chování předokolky s asymetrikými polosami - tam kde je del?í, tam to táhne.. :lol: :lol: :lol: . Tekoucí motorek odstřikovačů a vypadlá hadička k ostřikovači pátých dveří (stra?ná spotřeba kapaliny, ne? se ty dveře kufru naplní :lol: ) pova?uji jen za banality :wink:

Druhý kamarád má stejné auto a potýká se s nadměrnou spotřebou oleje. Asi litr na 1000 km. Auto nekouří, navenek je v?echno suché, sevis na nic nepři?el :D

Tak a to u? by stačilo v rámci pomlouvání tohoto jinak určitě dobrého auta v cenové relaci GP :D

Uvědomuji si, ?e mnozí mů?ou namítat, ?e jsem se setkal s těmito třemi nepodařenými kousky a zbytek světa jezdí bez problémů a lejou jen benzín a olej (ten v?ak v normálním mno?ství :lol: ) V podstatě je to v?ak stejná situace v jaké je momentálně Tomko se svým Fiatem, ale rozhodně
nebudu nikoho odrazovat od koupě ?kodovky.

Tak?e na závěr přeji v?em, kterým dělá GP radost, a? je to tak i nadále a těm, kteří mají pocit, ?e s tím autem udělali jednu s velkých chyb svého ?ivota, nezbývá ne? popřát, a? mají pří?tě ?tastněj?í ruku při výběru nového auta. :wink:

Napsal: pon led 28, 2008 15:21
od Tommy
Já také jezdím se slu?ební fábií, 1,2HTP (část nápisu je červená :twisted: ). No a přesně jak u? jsem psal. Zkus se s tímto motorem rozjet bez plynu, navíc k čemu to v bě?né dopravní situaci vyu?ije?? Brzdy o těch ani nemluvě oproti GP docela slabota. Sice interiér zatím nevr?e, za to se do něj přená?ejí vibrace od skvěle vychytaného motoru 1,2 HTP. O spotřebě ani nemluvě, pokud s tím chce člověk jezdit jak s "normálním" autem...

Napsal: úte led 29, 2008 17:43
od Dušan
Kdo není spokojený s GP-čkem, a? si koupí třeba Fabii II Combi:

http://www.novinky.cz/clanek/131915-pri ... brzdy.html

Napsal: úte led 29, 2008 18:01
od nal
Du?an píše:Kdo není spokojený s GP-čkem, a? si koupí třeba Fabii II Combi:

http://www.novinky.cz/clanek/131915-pri ... brzdy.html
niekde v kutuiku duse verim, ze skoda dostane po fraku v predajnosti. myslim, ze v jej triede ju bude uz tento rok atakovat min. na Slovensku so swiftom, c3 a 207

Napsal: úte led 29, 2008 18:25
od carlos
Du?an píše:Kdo není spokojený s GP-čkem, a? si koupí třeba Fabii II Combi:

http://www.novinky.cz/clanek/131915-pri ... brzdy.html
Tohle bych bral jako beznou vec na vsech autech. aspon s kteryma sem jezdil, vcetne GP. Btw nic to nemeni na tom ze se mi nova fabia vubec nelibi.Obrázek

Napsal: úte led 29, 2008 20:28
od Jirka
o té fabiji semto četl ,hrozná představa ?e bych nezabrzdil :x

Napsal: stř led 30, 2008 9:32
od _3dno
aby som ukludnil tomka a aj pre seba som si len tak pre zaujimavost pozrel forum ohladne kia ceed sw na kia-club.org kedze to beriem ako moje potencialne dalsie auto .... a co som sa nedocital ...budem citovat:

Tak a první problém ,mimo toho ?e ?kube motor je ten,?e mi nevypíná blinkr do leva

Nazdar pánové, asi mám docela smůlu na kus, proto?e mně blbne hned několik věcí.
Tak samozřejmě je to ?kubání motoru. A aby toho nebylo málo tak dneska se mně stalo to co u? sem tady někde četl a to, ?e se vypnula celá přístrojová deska. Prostě cvak a nic nesvítilo. Bylo to sice asi na dvě vteřiny ale zato pětkrát během dvou kilometrů

Tak to se mi taky stalo..jeden den a pak u? nic..Blikalo to a v?dy to začlo blikáním panáčka,?e nejsem připoutaný..

Klima neudr?uje nastavenou teplotu, ostřikovače nefungují v mrazech.

Tak jsem na to koukal a u pravého světla mám taky kapotu trochu volněj?í Jde mi tam přizvednout tak o 2 a? 3 mm a taky jsem zjistil, ?e mi tak dobře nelícuje s blatníkem jako u levého světla, kde se kapota nehýbá

V?iml jsem si ?e mi nesvítí podsvícení nastavování intenzity osvětlení palubní desky viz. obrázek ní?e. V?e ostatní mi svítí, tak nevím jestli je problém jen u mne či je to normální.

Tak dnes jsem ráno byl v servisu,pří?tí týden mi budou opravovat lak.No a odpoledne jsem odjí?děl pryč.Jedu,jedu a najednou koukám mám po tmě displey ,kde je palubní počítač.Nevěřil jsem tomu.Zastavil jsem vypnu klíček a ono to opět svítí ale po chvíli to zhaslo.Zase jsem zastavil, opět se to po nastartování rozsvítilo, ale zase po chvilce zhaslo.Tak jsem prostě jel.Večer kdy? jsem se vracel tak mi to probliklo a pak u? to svítilo.Narovinu u? mám zase vztek.

....A teď se mi div,?e u? začínám být takovej.Začalo to ?kubáním motoru,světlama,která vůbec nebyla seřízena,klepáním kapoty,která měla 5mm vůli a navíc jak se tu i pí?e nesedí,,těsněním a nepříjemným zvukem uvnitř vozidla,ostřikováním Př.okna které nejde seřídit,rádiem kde kolísá zvuk,lakem,teď toto a co bude dál? a nebo jsem na něco zapoměl?Ju zapoměl jsem na fukci blinkrů,které mi fakt vypínají jak chtějí.Dnes prudké odbočení na kři?ovatce a nic blikali dál.A pak kontrolka na pasy,kdy jsem si ho zapnul a zvukový signal se nevypnul a kontrolky se blikali jak chtěli,teprve po vypnutí motoru a klíčku se to srovnalo.

A co se týká bouchání od spodku ,tak prý to dělali volné zadní dveře.Tak je seřídili .
Zajímavé bylo ?e man?elka přijela a svítila ji kontrolka otevření zadních dveří.Za jízdy se otevřeli.No a můj pocit ?e to ?ádné dveře nedělali.Bouchá to dál

Sakra,sakra...včera jsem přijel domů..dal jsem auto do gará?e a zůstaly mi svitit světla..

Dnes jsem byl ve městě chci zamknout auto a nic..nefungovalo dálkové ovládání po 3 měsících provozu... Zamkl jsem klíčem..pak odemkl..přijel jsem domů .Samozřejmě zase to fungovalo na 30 m daleko..

Při jízdě po Ji?ní spojce při tachometrové rychlosti asi 75 km/ho jsem kvůli zpomalení předemnou jedoucího auta, normálně přeřadil ze 4° na 3° a asi v převodovce to zarachtalo. Pak se začaly ozývat stále silněj?í a silněj?í nepříjemné zvuky, a? jsem raději zastavil a zavolal KIA Asistance

Alespoň nejsem sám, komu se vysypala převodovka

takze nase GP sa drzi celkom dobre ....