Stránka 33 z 41

Napsal: čtv bře 25, 2010 9:12
od benja
gratulace POPO.tak spoustu km bez nehody a u?ívej si to stejně tak jako s puntou...,ale nazanevři na nás..a na nějaký sraz se dojed' pochlubit!!!

Re: kombi

Napsal: čtv bře 25, 2010 9:28
od JardaK.
Jarou? píše:
Mellow píše:Ital zřejmě nechápe oblibu kombi u Čechů, stejně jako Če?i nerozumí Italově výrobkům. ;)
Já taky nechápu tu podivnou touhu po kombících :D Stačí se jen podívat kolem sebe, kolik lidí vozí v tom kufru vzduch...

Je to český fenomén, če?i mají neustálou chorobnou potřebu něco stěhovat, pořád trpí nedostatkem místa v autě, tak koupí kombála a na střechu plácnou pro jistotu je?tě rakev. :D

PS: mě Bravo v kombíku teda nechybí ani omylem. :wink:
Mě taky ne, Jarou?i, to, co je v nabídce, je pro můj vkus optimální, kufr 400 l je dostačující a v případě potřeby mů?e? sklopit sedačky a má? malý náklaďák. Je ale fakt, ?e kdy? jsme jeli s Puň?ou na dovču ve čtyřech lidech, tak nám kufr nestačil, ale u Brava je prostoru, myslím, dost. Česká mentalita je díky socialismu zdeformovaná, vidím to u mojí matky - musí mít pro jistotu vozík za auto, i kdy? teď nemá na autě kuličku a pořád vzpomíná se slzou v oku, kolik pytlů cementu převezla v Trabantu kombíkovi, kdy? jsme opravovali barák! Bůhví, kolik by se u nás Brav v kombíku prodalo, to auto je toti? na na?ich cestách i tak exot!

Napsal: čtv bře 25, 2010 12:49
od popo
pre mňa je bravo aj tak taký polokombík, ved svojím objemom 400 litrov dobieha napr. aj taky hyundai I30 SW, ktorý má v kombíku 415 litrov 8)

Napsal: čtv dub 01, 2010 13:41
od JardaK.
Včera jsem v 3nci poprvé na vlastní oko viděl Bravo po faceliftu, jak sjí?dí na parking z náklaďáku. Můj dojem - úpravy opravdu pouze decentní, přední světlomety u? zevnitř nejsou celé pochromované, ale metalizovaně ?edé, vnitřní plast světla blí?e grilu je tmav?í, vedlej?í čočkový tubus světlej?í, blinkry jsou ?edé taky. Pochromované jsou pouze tubusy světel, které trčí do prostoru. To hodnotím dobře! Nejednoznačný pocit jsem měl u vrchního grilu - myslel jsem, ?e bude celý černý (dra??í verze má mít oba grily pochromované), ale zůstal mu chromovaný vněj?í obrys (lamely jsou nově černé) a je?tě ke v?emu v matném chromu - působilo to na mě "lacině". Je fakt, ?e prohlí?ený kousek byl v takové nijaké ?edomodré barvě bez mlhovek a pořádných kol, proto budu doufat, ?e v kombinaci s bílou barvou auta, mlhovkami, černou ochrannou li?tou přes dveře a elektrony to bude o něčem jiném. Vůbec nejpodstatněj?í ale bude kvalita, tam snad nedojde ke změně k hor?ímu, doufám, ?e právě naopak!

Napsal: čtv dub 01, 2010 14:16
od popo
no ja u? som stihol k tý?dňovému Bravu aj vola? asistenčnú slu?bu :)
zrazu sa vyplo celé auto, ne?la ?iadna ??ava, ani nebliklo
reku skontrolujem baterku a ejhla, z plusového pólu vyskočila tá objímka s káblami, nejak to bolo uvolnené, tak to ho?i do?li utiahnu? a pokračoval som dalej.

Napsal: sob dub 10, 2010 14:43
od maty
četl jsem na auto.cz ?e se Brava v roce 2009 po celé evropě prodalo jen 68.000 kusů,to je docela málo.....myslel jsem ?e toho bude tak 100 a? 120tis.ks za rok! :?

Napsal: sob dub 10, 2010 15:08
od popo
ale to je dobré,.... aspoň ich tu nebehá tolko jak oktávii alebo fábii 8)

Napsal: sob dub 10, 2010 17:24
od maty
pro čr nebo sr je to dobré,aspon se neokoukají,ale pro samotný fiat je evropský prodej ?patný......gr.punto panda 500 se prodavají skvělě,ale Bravo a 68tis.prodaných vozu v cele evropě je hodně málo.Jaké byli prodejnosti předchudců Bravo/Brava/Marea/Stilo??dá se to někde zjistit

První zku?enosti

Napsal: čtv kvě 06, 2010 8:47
od JardaK.
Tak mám za sebou prvních 1000 km, tzn. o autu zatím nevím nic, nicméně o první postřehy se s Vámi podělím. Při rozjezdech mi motor u? několikrát zdechnul. Mám zvyk z Punta, ?e nemusím přidávat plyn a auto se jenom na spojku rozjede i do kopce, u Brava to a? tak úplně neplatí. Bravo má přitom o 25 k víc, ale vím, ?e u rozjezdu počet koní a? tak velkou roli nehraje, zdechnout mů?e i Lambo, ?e? ?patný výhled dozadu je notoricky známá věc, situaci ře?í opravdu velkorysá zpětná zrcátka a v mém případě navíc parkovací senzory. Ty bych snesl i vpředu, odhad vzdálenosti je úplně ?ílený, Bravo má del?í čumák a spodní hrana čelního okna je dost vysoko, tak?e kdy? se trefuju při parkování mezi auta, jsem drobátko zpocený! No, zatím jsem ho je?tě ne?krtnul! Italové mohli sní?it vý?ku kapoty a víc ji zkosit směrem k přední masce dolů, tím pádem zvět?it čelní sklo - asi tak, jak to má GP, je to i estetičtěj?í. Mám 187 cm vý?ky a přesto si připadám za volantem tro?ku utopený, pomoc spočívá ve zvednutí sedačky, pak se ov?em nebezpečně blí?ím stropu. Budíky utopené v tubusech sice vypadají velice dobře (tak tro?ku do Alfy), s jejich čitelností u? je to ale hor?í. Nelogické přemístění rychloměru na levou stranu způsobuje hor?í čitelnost v malých rychlostech (vadí věnec volantu) a čísel na budíku je hrozně moc, tak?e jsou malá a nepřehledná (rychloměr je cejchovaný do 260 km/hod. a údaje po dvaceti km dostat na 3/4 kruhu je problém). Opět částečným ře?ením je akustické upozornění na rychlost, já provedl nastavení na 50 km/hod. kvůli provozu ve městě. Částečně hůře čitelný je i otáčkoměr umístěný na pravé straně kapličky, ov?em čísel tam není tak moc, navíc jsou otáčky vyjádřeny jedním číslem (1 - 6), k tomu si domyslíte násobek tisícem. V Puntu byly budíky čitelné perfektně, rychloměr byl vpravo, otáčkoměr vlevo, palubní počítač byl malý, proto?e nemusel zobrazovat tolik údajů, jako u Brava. Právě velikost PP způsobuje to, ?e budíky jsou umístěny hodně v rozích a to způsobuje jejich hor?í čitelnost. Někdy vzpomínám se slzou v oku na Tipo, které mělo digitální palubovku, kde bylo na první pohled jasné, ?e jedete právě 126 km/hod. a nemusel jsem slo?itě hledět na ručičku, kolik ?e to vlastně ukazuje! Řidič má místa za volantem dost, spolujezdec je opět při zvednutí jeho sedadla omezen, a to přístrojovkou, která je dost vypouklá směrem do vozu. Co mi hodně vadí, je absence odkládacích ploch! Co? o to, mezi sedadly a ve dveřích je jich dost, ale nahoře na přístrojovce není nic! Opět mů?u srovnávat s Puntem (Classic). Tam byly prohlubně 3 - vlevo u dveří řidiče jsem měl klíče (dal?í prostor na věci byl u levého kolena), ve středu nad rádiem jsem měl mobily, vizitky a jiné drobnosti a před spojujezdcem byl prostor největ?í - tam le?ely noviny, autoatlas a fla?ka s pitím. Teď nevím, kde mám ten svůj bordel polo?it! U opěrek hlavy vpředu bych bral mo?nost jejich nastavování nejen do vý?ky, ale i do záklonu. Na zadních sedadlech není místa na rozdávání (soudě podle vněj?ích rozměrů auta), to je ale daň za kufr, který je opravdu velkorysý! Tam tro?ku vadí jeho vy??í spodní hrana. Spodní linie oken, která se směrem dozadu dost zvedá směrem nahoru způsobuje, ?e vidění ven z auta ze zadních sedaček je spí?e "ponorkové", na druhou stranu mají cestující vět?í pocit intimity (srovnej s Multiplou) a já proto zavrhnul tónování skel. Ov?em celkově je místa v autě dost, určitě víc, ne? v Puň?ovi. Účinnost světel nejsem schopný zhodnotit, v noci jsem je?tě nejel, ale při dojí?dění do parkovacího baráku, kde je vět?í přítmí, se mi zdá, ?e Bravo svítí dost, ov?em to není ověřeno! Tlumení nerovností je oproti zlatému Puntíkovi skvělé, klidně bych to srovnal s jízdou ve slu?ební Oktávce. Svůj podíl na tom mají asi i gumy, od výroby jsou namontovány 205/55/16. Vrzání v interiéru nepozoruju. Motor taky nejde vzhledem k počtu najetých kilometrů zevrubně hodnotit, zase mů?u pouze srovnávat s naftovým 80 k Puntíkem, ale - je tichý (hodně), má krásný hluboký hutný zvuk, tah 105 k nafty je do 3000 ot. citelný, maximálku jsem je?tě nezkou?el (počkám do najetí aspoň 5000 km) a průměrná spotřeba je podle PP 5,4 l/100 km (čekám, ?e po záběhu taky klesne), okam?itá spotřeba se na kři?ovatce při rozjezdech ?plhá i na 25 l :lol: Na konec je?tě to docela podstatné - v takovém autě se člověk cítí báječně, dost lidi na to auto kouká (snad zálibně), tak zbývá si přát, a? dlouho vydr?í a zlodějům a vandalům a? se nelíbí! Vivat Fiat!

Napsal: čtv kvě 06, 2010 14:29
od Dušan
Jestli jsi seděl v GP-čku, chtělo to porovnat s ním.
V GP-čku je rychloměr také vlevo, té? odkládací prostory minimální. Co se týká vý?ky a sklonu kapoty a vzdálenosti předního skla od řidiče, podle mě je to u GP s Bravou tak na stejno. Musí? si zvyknout.

Mů?eme v?e otestovat na srazu

Napsal: čtv kvě 06, 2010 16:18
od popo
mô?em potvrdi? du?anové slová, prechod z GP do Brava u mňa nebol taký ako Jarda popisuje.
čo sa týka ďal?ích Jardových veci:
mne to tie? na začiatku pár krát zdochlo, ...ináč rozbehnú? sa dá tie? bez plynu, je to len o tom zvyku na spojku, o pár stoviek km to u? bude lep?ie. čo sa týka čitatežnosti budíkov, kompjutra a tubusov, stým problém nemám - zvyk z GP.
odkladacie plochy, vyhovovali mi v GP a vyhovujú mi ja v Brave. V Brave si myslím ?e sú u? tak lep?ie dané- viacej domyslené a sú viacej vyu?itelné ako v GP. odkladacie plochy na vrchu palubky sa mi nikdy v star?ích puntách nepáčili, nebudem si predsa robi? z palubnej dosky výklad alebo obývačku. V brave je v?ak podla môjho názoru dos? velký (hlboký) priestor v kapli pred spolujazdcom, ktorý nahrádza v?etky ostatné. Normálne mám problém z neho niečo vybra? ked sedím za volantom - nedočiahnem.
čo sa týka priestoru na zadných sedačkách v brave, tak v GP ho bolo určite viac ako v brave. podobne by som hodnotil aj origo svetlá, ktoré mali v GP väč?iu účinnos? ako v Brave.
btw, moje počítadlo km sa u? ?plhá k 5,5tisicu

Napsal: čtv kvě 06, 2010 18:33
od Dušan
popo píše: čo sa týka priestoru na zadných sedačkách v brave, tak v GP ho bolo určite viac ako v brave.
Přesně ten dojem z Brava mám i já

Napsal: čtv kvě 06, 2010 18:42
od JardaK.
popo píše:mô?em potvrdi? du?anové slová, prechod z GP do Brava u mňa nebol taký ako Jarda popisuje.
čo sa týka ďal?ích Jardových veci:
mne to tie? na začiatku pár krát zdochlo, ...ináč rozbehnú? sa dá tie? bez plynu, je to len o tom zvyku na spojku, o pár stoviek km to u? bude lep?ie. čo sa týka čitatežnosti budíkov, kompjutra a tubusov, stým problém nemám - zvyk z GP.
odkladacie plochy, vyhovovali mi v GP a vyhovujú mi ja v Brave. V Brave si myslím ?e sú u? tak lep?ie dané- viacej domyslené a sú viacej vyu?itelné ako v GP. odkladacie plochy na vrchu palubky sa mi nikdy v star?ích puntách nepáčili, nebudem si predsa robi? z palubnej dosky výklad alebo obývačku. V brave je v?ak podla môjho názoru dos? velký (hlboký) priestor v kapli pred spolujazdcom, ktorý nahrádza v?etky ostatné. Normálne mám problém z neho niečo vybra? ked sedím za volantom - nedočiahnem.
čo sa týka priestoru na zadných sedačkách v brave, tak v GP ho bolo určite viac ako v brave. podobne by som hodnotil aj origo svetlá, ktoré mali v GP väč?iu účinnos? ako v Brave.
btw, moje počítadlo km sa u? ?plhá k 5,5tisicu
Dneska jsem seděl v Nordexu v Havířově v Evu a máte pravdu - výhled z Eva je stejný jako z Brava, tak?e na odhad vzdálenosti nic moc, ale je to asi opravdu o zvyku. Zvyknu si i na rychloměr vlevo, ale mů?u porovnat s klasickým Puntem, kde byl vpravo a bylo to čitelněj?í! Je?tě dal?í postřehy - bral bych zrcátka na dveřích ve stylu GP a trojúhelníkové okýnko před zrcátkem taky ve stylu GP, viditelnost by byla rozhodně lep?í. Odkládací plochy nad přístrojovkou se ka?dému líbit nemusí (viď, Popo?), ale pokud tam jsou, tak se ka?dý mů?e rozhodnout, jestli je vyu?ije, nebo ne! V Bravu si vybrat nemů?ete, není tam nic! Ano, vím, nic není ani ve Fabii, Passatu, Seatu, já jsem ale příznivec předmětů a ty rád odkládám a chci mít k nim snadný přístup! Ten přední tlustý A sloupek mě tro?ku sere, ale to má dneska skoro ka?dé auto - asi daň bezpečnosti. Je?tě k páčkám u volantu - pravá páčka na stěrače je absolutně schovaná za volantem (levá taky), tak?e při de?ti se musíte naučit přepínat přední a zadní stěrač a cyklovač nazpamě?, jinak nemáte ?anci. Krou?ek na přepínání cyklovače předních stěračů je úzký, je třeba ho hledat a uva?ovat, na kterou stranu se vlastně spou?tí. Pozor, tady uvádím jen své dojmy, na ka?dou jízdu se tě?ím, ale kdybych mohl přispět svými připomínkami, aby se nad tím v Itálii zamysleli a udělali vylep?ení ve stylu změn z GP na Evo, bylo by to jenom ke prospěchu věci.

Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:03
od JardaK.
Du?an píše:Jestli jsi seděl v GP-čku, chtělo to porovnat s ním.
V GP-čku je rychloměr také vlevo, té? odkládací prostory minimální. Co se týká vý?ky a sklonu kapoty a vzdálenosti předního skla od řidiče, podle mě je to u GP s Bravou tak na stejno. Musí? si zvyknout.

Mů?eme v?e otestovat na srazu
Na sraz se tě?ím, Du?o, zatím jsem byl jenom v Ostravě, tam to bylo super, ale bylo to jenom na chvilku! Rozko? by nebyla ?patná, tak uvidíme!

Napsal: pát kvě 21, 2010 18:44
od JardaK.
Bravo má najeto 2600 km a nemám připomínek! V?echny ?árovky dr?í, asi mě ta vypálená zadní ?árovka hned první den chtěla jen vyzkou?et. Ve 3000 km jdu na první kontrolu stavu kapalin a dota?ení spojů. Není co ře?it, jsem s Fiatem (opět) spokojený. Spotřeba 5,5 l/100 km, zatím jsem zkou?el jet 170 km/hod. (mám strach ?lápnout na něj více!). U? mi při rozjezdech nezdechá, Hill Holder je skvělý, vizá?í se kochám furt, myslím, ?e mám za málo peněz hodně muziky. Jenom mě, prosím, Máňo, nezklamej!