Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Honzusi
Té? si myslím, ?e Fiat není o nic hor?í ne? jiná auta. Bohu?el kdy? někdo natrefí na kus a sere se mu v?echno, je to smůla ale je to stejné prakticky i u jiných značek.
Já mám zatím docela ?těstí, moment musím to někde zaklepat na dřevo ......................
1) Absolvoval jsem přelakování dveří a nárazníků (dveře nejsou vinou Fiatu, ale nějakého ?mudly, co je asi během transportu odřel, plast nárazníků údajně při mé červené barvě barvu odstínu trochu změní - to tvrdí hodně lidí).
2) Výměna zapalovací skříňky
3) ?patné otvírání zadních dveří (kliky)
4) nyní bouchání u pravého zadního kola (zřejmě něco u toho tlumiče, co? u? se stalo i Vám některým - budu ře?it na garančce.
Tak?e já jsem se svým GP-čkem vcelku spokojený a vzhledem k jeho výjimečnosti bych ho nevyměnil ani za nic (mo?ná kromě Liney, ale spí? ne).

Té? si myslím, ?e Fiat není o nic hor?í ne? jiná auta. Bohu?el kdy? někdo natrefí na kus a sere se mu v?echno, je to smůla ale je to stejné prakticky i u jiných značek.
Já mám zatím docela ?těstí, moment musím to někde zaklepat na dřevo ......................
1) Absolvoval jsem přelakování dveří a nárazníků (dveře nejsou vinou Fiatu, ale nějakého ?mudly, co je asi během transportu odřel, plast nárazníků údajně při mé červené barvě barvu odstínu trochu změní - to tvrdí hodně lidí).
2) Výměna zapalovací skříňky
3) ?patné otvírání zadních dveří (kliky)
4) nyní bouchání u pravého zadního kola (zřejmě něco u toho tlumiče, co? u? se stalo i Vám některým - budu ře?it na garančce.
Tak?e já jsem se svým GP-čkem vcelku spokojený a vzhledem k jeho výjimečnosti bych ho nevyměnil ani za nic (mo?ná kromě Liney, ale spí? ne).
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
To Honzus: Ja sa domnievam ze so spojkou to celkom "umim", na rovnakom parkovisku s parkovanim do mierneho alebo trocha strmsieho kopca parkujem bez problemov s Fabiou s Corollou Verso, s Peugeotom 306 (vsetko benzinove motory) pri otackach blizko volnobehu. S GP to nie je mozne. Aby sa auto netriaslo ako pokrocily Parkinsonik pri cuvani do kopca, treba ho vytocit na 2500-3000 ot. Podotykam ze zacuvavat k tesnemu priecnemu alebo pozdlznemu statiu je dost ohovne pri takto vytocenom motore, nehovoriac o tom, ze riadne trpi spojka. Raz som musel cuvat na vyssi obrubnik (samozrejme v medziach nizkeho podvozku). Kym som motor nevytocil na 3000 ot. jednoducho tam nevyliezol - proste skapal!!! No a potom samozrejme kvalitne smrdela spojka. Pri inej prilezitosti som musel zacuvavat pomaly na nespevnenej ceste do trocha strmsieho kopca a vysledkom bola smrdiaca spojka, lebo pri nejakych 2000 ot ten motor proste nedokaze cuvat. Ak takuto funcnost spiatocky a priebeh cuvania niekto povazuje za normalny, tak pochybujem o jeho zdravom usudku.
Je to podla mna zle zvoleny prevod spiatocky v kombinacii so slabym uchytenim motora a dost nepodarenym motorom. Preco pisem ze je nepodareny? Je viacero dovodov. Motor v rezime 2000-3500 otacok nedokaze vyvinut rozumne zrychlenie (ked zoslapnem plyn do 1/4, zrychluje rovnako (len vlazne) ako ked ho zoslapnem naplno, pritom pri normalnom jazdeni), ma znacne omeskanu reakciu na pohyb plynoveho pedalu (je to velmi citelne, ked rychlo slapnem a pustim plyn na volnobeh, motor vobec nezareaguje), dobre zrychlenie sa dostavi az nad 4500 ot., ale to sa odrazi na spotrebe dost znacnym sposobom (uz som to tu pisal, pri teste F500 s tymto motorom odznela znacna kritika na adresu motora). Spotreba je vseobecne dost vysoka. Aj pri snahe o hospodarnu plynulu jazdu na sice zimnych pneu, ale na velmi uspornych (Michelin Alpin 3) sa neviem dostat pod 7.5 litra pri prevazne mimomestskej premavke. V cisto meskej premavke je to vyse 9l. Corolla Verso s pazravim motorom 1,8l ma nizsiu spotrebu, nehovoriac o jeho zivosti!!! Viem ze budes pisat ze je to charakterom 16V motorov a EURO4, ale motor noveho Focusa combi 1.6, co kupil kamarat, reaguje citelne lepsie. Fiat pri vyvoji tohoto motora mal problem dosiahnut normu Euro4, tak ho priskrtili a je to poznat. Navyse bol vyvijany na pouzitie turba (s ktorym pracuje inac velmi dobre, to uznavam), ale bez neho je to zdochlina.
Kupoval som Fiat, lebo som na auto osvedcenej kvality s mnou pozadovanymi vlastnostami nemal, ale aj preto, lebo Fiat sluboval svetovu kvalitu a nabadal k prekonaniu predsudkov. Lenze po 1,5 roku mozem konstatovat ze to bolo obycajne klamstvo a ze Fiat nadalej vyraba nielen nekvalitne, ale aj fukncne nedotiahnute auta a nema problem ponuknut na trh polotovar. Jasnym dokazom je to, ze dvojicku Opel Corsa (co je inak podstatne kvalitnejsi voz) uviedli az rok po uvedeni GPcka. Alebo si myslis ze Opel zamerne nechal Fiatu naskok 1 rok na trhu? Ja si myslim ze je to urcita zodpovednost k zakaznikom.
Na smiech je skor to tvoje konstatovanie, ze vsetky auta su rovnako kvalitne. Je to blbost. Fiaty su najporuchovejsie auta vobec. Hovori to kazda jedna statistika. Zasa budes omielat ze vsetky statisktiky su nahovno a zmanipulovane, aby poskodili meno fantastickemu superkvalitnemu Fiatu. To je uplna kravina.
Uvedom si toto: V Bratislave su 4 autorizovane predajne a servisne centra Fiatu. V Auto impexe maju prevadzku nonstop cez tyzden + vikendy. Napriek tomu sa s autom objednava clovek min o 1 tyzden dalej na jednoduchu vymenu oleja. Konstatuju ze maju kopec prace a nestihaju. Na dlhsie opravy cakas aj 3 tyzdne (nepocitam cakanie na diel). Pritom Fiat preda na Slovensku len 1975 aut rocne (rok 2007), ale napr. taky Ford predal 3400 aut, a je tu len 1 autorizovany servis (nie, nemaju exkluzivitu). Opel takisto (2800, 1 servis) a tak dalej. Zato Peugeot (predal 4100 aut) je podobne nespolahlivy a ma tiez 4 servisy, Renault tiez (3100 predanych, 4 servisy). Skoda ma podstatne viac servisov (12), ale je v tom tradicia Skody, kombinovanie az 4 znaciek ale hlavne to, ze predaju 7x viac aut (ked pripocitam Seat, VW, AUDI tak 10x). Inak povedane, keby predali tolko aut, uzivia 40 servisov...
Proste servisovat Fiat je isty kseft a oplati sa predavat ho bez provizie, lebo zarobis na servise.
Co sa tyka toho, ze mam nepodarok, ..no ono je to tak. Tych nepodarkov je proste prilis mnoho (hociktore zahranicne forum). A aj ti spokojni majitelia vlastne nie su az taki spokojni, ked sa rozrecnia. Pamatam si na bratislavky zraz a najprv bola sama chvala, ale potom sa zacala nekonecna debata o drobnych vadach, o tom ako si niekto ani neuvedomil, ze je nieco v neporiadku, atd... Nakoniec Dusan sice klope na drevo, ale tiez tam ma celkom zaujimavy zoznam.
Ja samozrejme chapem, ze majitel sa do svojho auta tak trocha zamyluje (ja som tiez autofanatik), ale netreba to prehanat a proste ak je auto nekvalitne, tak sa nebudem hrat na opak a tvrdit kazdemu, ze je to super auto a nech si ho kupi. Konkretne ja budem na zaklade vlastnych skusenosti kazdeho odhovarat od kupy. Naposledy som kamarata prehovoril na toho Focusa namiesto Bravy.
Je mi luto decka, ale ja som strasne z tohoto auta sklamany a povazujem za povinnost sa s touto skusenostou podelit s potencialnymi kupcami. V rodine si uz zo mna robia srandu ze sa autami zaoberam od 8 rokov a kupil som toto. Samozrejme tym co aut sluzi ako svajciarske hodinky blahozelam, ale priznam sa ze Vam neverim ze s autom nemate nijake problemy. Je to nepravdepodobne...
Je to podla mna zle zvoleny prevod spiatocky v kombinacii so slabym uchytenim motora a dost nepodarenym motorom. Preco pisem ze je nepodareny? Je viacero dovodov. Motor v rezime 2000-3500 otacok nedokaze vyvinut rozumne zrychlenie (ked zoslapnem plyn do 1/4, zrychluje rovnako (len vlazne) ako ked ho zoslapnem naplno, pritom pri normalnom jazdeni), ma znacne omeskanu reakciu na pohyb plynoveho pedalu (je to velmi citelne, ked rychlo slapnem a pustim plyn na volnobeh, motor vobec nezareaguje), dobre zrychlenie sa dostavi az nad 4500 ot., ale to sa odrazi na spotrebe dost znacnym sposobom (uz som to tu pisal, pri teste F500 s tymto motorom odznela znacna kritika na adresu motora). Spotreba je vseobecne dost vysoka. Aj pri snahe o hospodarnu plynulu jazdu na sice zimnych pneu, ale na velmi uspornych (Michelin Alpin 3) sa neviem dostat pod 7.5 litra pri prevazne mimomestskej premavke. V cisto meskej premavke je to vyse 9l. Corolla Verso s pazravim motorom 1,8l ma nizsiu spotrebu, nehovoriac o jeho zivosti!!! Viem ze budes pisat ze je to charakterom 16V motorov a EURO4, ale motor noveho Focusa combi 1.6, co kupil kamarat, reaguje citelne lepsie. Fiat pri vyvoji tohoto motora mal problem dosiahnut normu Euro4, tak ho priskrtili a je to poznat. Navyse bol vyvijany na pouzitie turba (s ktorym pracuje inac velmi dobre, to uznavam), ale bez neho je to zdochlina.
Kupoval som Fiat, lebo som na auto osvedcenej kvality s mnou pozadovanymi vlastnostami nemal, ale aj preto, lebo Fiat sluboval svetovu kvalitu a nabadal k prekonaniu predsudkov. Lenze po 1,5 roku mozem konstatovat ze to bolo obycajne klamstvo a ze Fiat nadalej vyraba nielen nekvalitne, ale aj fukncne nedotiahnute auta a nema problem ponuknut na trh polotovar. Jasnym dokazom je to, ze dvojicku Opel Corsa (co je inak podstatne kvalitnejsi voz) uviedli az rok po uvedeni GPcka. Alebo si myslis ze Opel zamerne nechal Fiatu naskok 1 rok na trhu? Ja si myslim ze je to urcita zodpovednost k zakaznikom.
Na smiech je skor to tvoje konstatovanie, ze vsetky auta su rovnako kvalitne. Je to blbost. Fiaty su najporuchovejsie auta vobec. Hovori to kazda jedna statistika. Zasa budes omielat ze vsetky statisktiky su nahovno a zmanipulovane, aby poskodili meno fantastickemu superkvalitnemu Fiatu. To je uplna kravina.
Uvedom si toto: V Bratislave su 4 autorizovane predajne a servisne centra Fiatu. V Auto impexe maju prevadzku nonstop cez tyzden + vikendy. Napriek tomu sa s autom objednava clovek min o 1 tyzden dalej na jednoduchu vymenu oleja. Konstatuju ze maju kopec prace a nestihaju. Na dlhsie opravy cakas aj 3 tyzdne (nepocitam cakanie na diel). Pritom Fiat preda na Slovensku len 1975 aut rocne (rok 2007), ale napr. taky Ford predal 3400 aut, a je tu len 1 autorizovany servis (nie, nemaju exkluzivitu). Opel takisto (2800, 1 servis) a tak dalej. Zato Peugeot (predal 4100 aut) je podobne nespolahlivy a ma tiez 4 servisy, Renault tiez (3100 predanych, 4 servisy). Skoda ma podstatne viac servisov (12), ale je v tom tradicia Skody, kombinovanie az 4 znaciek ale hlavne to, ze predaju 7x viac aut (ked pripocitam Seat, VW, AUDI tak 10x). Inak povedane, keby predali tolko aut, uzivia 40 servisov...
Proste servisovat Fiat je isty kseft a oplati sa predavat ho bez provizie, lebo zarobis na servise.
Co sa tyka toho, ze mam nepodarok, ..no ono je to tak. Tych nepodarkov je proste prilis mnoho (hociktore zahranicne forum). A aj ti spokojni majitelia vlastne nie su az taki spokojni, ked sa rozrecnia. Pamatam si na bratislavky zraz a najprv bola sama chvala, ale potom sa zacala nekonecna debata o drobnych vadach, o tom ako si niekto ani neuvedomil, ze je nieco v neporiadku, atd... Nakoniec Dusan sice klope na drevo, ale tiez tam ma celkom zaujimavy zoznam.
Ja samozrejme chapem, ze majitel sa do svojho auta tak trocha zamyluje (ja som tiez autofanatik), ale netreba to prehanat a proste ak je auto nekvalitne, tak sa nebudem hrat na opak a tvrdit kazdemu, ze je to super auto a nech si ho kupi. Konkretne ja budem na zaklade vlastnych skusenosti kazdeho odhovarat od kupy. Naposledy som kamarata prehovoril na toho Focusa namiesto Bravy.
Je mi luto decka, ale ja som strasne z tohoto auta sklamany a povazujem za povinnost sa s touto skusenostou podelit s potencialnymi kupcami. V rodine si uz zo mna robia srandu ze sa autami zaoberam od 8 rokov a kupil som toto. Samozrejme tym co aut sluzi ako svajciarske hodinky blahozelam, ale priznam sa ze Vam neverim ze s autom nemate nijake problemy. Je to nepravdepodobne...

- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se, mo?ná má? smůlu na to, ?e mám stejné auto jako ty a také má? smůlu, ?e za rok mám mo?nost jet s cca 300 auty v?ech výrobců a modelů. Tak?e nějak popořadě : ůj motor jde rozjet na jedničku i na zpátečku na cca 1200 otáček, to je NORMÁLNÍ, spojku jsem je?tě necítil, o zdravém úsudku jsem přesvědčen. Motor má elektronický plyn, V?ECHNA auta s tímto plynem mají zpo?děnou odezvu (ale jen tu první) na ?lápnutí na plyn, za jízdy je odezva okam?itá. S F500 jsem jezdil s verzí 1.4, za prvé je to trochu jiný motor ne? v GP, za druhé je to sportovněji naladěný motor ne? v GP, to ?e s tím novináři neumějí jezdit nad 4500 rpm, páč jsou zvyklí na turbokopance kolem 2000 u ropáků, které importéři masivně půjčují k testů,. za to motor nemů?e Mě se s tím jelo báječně a vzhledem k ni??í hmotnosti ne? má GP byl i dynamika lep?í. Co se týče mého motoru v GP, po 12000 km jakoby se znovu narodil, dynamika výrazně vzrostla a citlelná pru?nost se posunula pod 2500 otáček. Za celou dobu co auto mám, mám dle reálné evidence z účtenek na programu v PDA spotřebu 7,5 l, upozorňuji, ?e s autem jezdím jak je příjemné mě. ne peně?ence, minimální spotřebu mám 5,9 l na 100 maximální 8,7 na 100. Pro srovnání Fabia Junior HTP jezdí za 8,8 l na 100, Corollu a motor 1.8 si nepamatuju, Ford a motor 1.6 je dobrý vtip, Ford mě nikdy svými benzinovými motory nepřesvědčil a 1.6 je taková průměrná mdlá jednotka, dynamiku rozhodně lep?í ne? GP 1.4 16V nemá, ani omylem!tomko píše:To Honzus: Ja sa domnievam ze so spojkou to celkom "umim", na rovnakom parkovisku s parkovanim do mierneho alebo trocha strmsieho kopca parkujem bez problemov s Fabiou s Corollou Verso, s Peugeotom 306 (vsetko benzinove motory) pri otackach blizko volnobehu. S GP to nie je mozne. Aby sa auto netriaslo ako pokrocily Parkinsonik pri cuvani do kopca, treba ho vytocit na 2500-3000 ot. Podotykam ze zacuvavat k tesnemu priecnemu alebo pozdlznemu statiu je dost ohovne pri takto vytocenom motore, nehovoriac o tom, ze riadne trpi spojka. Raz som musel cuvat na vyssi obrubnik (samozrejme v medziach nizkeho podvozku). Kym som motor nevytocil na 3000 ot. jednoducho tam nevyliezol - proste skapal!!! No a potom samozrejme kvalitne smrdela spojka. Pri inej prilezitosti som musel zacuvavat pomaly na nespevnenej ceste do trocha strmsieho kopca a vysledkom bola smrdiaca spojka, lebo pri nejakych 2000 ot ten motor proste nedokaze cuvat. Ak takuto funcnost spiatocky a priebeh cuvania niekto povazuje za normalny, tak pochybujem o jeho zdravom usudku.
Je to podla mna zle zvoleny prevod spiatocky v kombinacii so slabym uchytenim motora a dost nepodarenym motorom. Preco pisem ze je nepodareny? Je viacero dovodov. Motor v rezime 2000-3500 otacok nedokaze vyvinut rozumne zrychlenie (ked zoslapnem plyn do 1/4, zrychluje rovnako (len vlazne) ako ked ho zoslapnem naplno, pritom pri normalnom jazdeni), ma znacne omeskanu reakciu na pohyb plynoveho pedalu (je to velmi citelne, ked rychlo slapnem a pustim plyn na volnobeh, motor vobec nezareaguje), dobre zrychlenie sa dostavi az nad 4500 ot., ale to sa odrazi na spotrebe dost znacnym sposobom (uz som to tu pisal, pri teste F500 s tymto motorom odznela znacna kritika na adresu motora). Spotreba je vseobecne dost vysoka. Aj pri snahe o hospodarnu plynulu jazdu na sice zimnych pneu, ale na velmi uspornych (Michelin Alpin 3) sa neviem dostat pod 7.5 litra pri prevazne mimomestskej premavke. V cisto meskej premavke je to vyse 9l. Corolla Verso s pazravim motorom 1,8l ma nizsiu spotrebu, nehovoriac o jeho zivosti!!! Viem ze budes pisat ze je to charakterom 16V motorov a EURO4, ale motor noveho Focusa combi 1.6, co kupil kamarat, reaguje citelne lepsie. Fiat pri vyvoji tohoto motora mal problem dosiahnut normu Euro4, tak ho priskrtili a je to poznat. Navyse bol vyvijany na pouzitie turba (s ktorym pracuje inac velmi dobre, to uznavam), ale bez neho je to zdochlina.
Opět a znovu, kvalita Fiatu je naprosto srovnatelná s evropskou konkurencí, tečka, bodka, punto. Tu funkčnost prosím vysvětlit? Co ti tam krom spojkytomko píše:Kupoval som Fiat, lebo som na auto osvedcenej kvality s mnou pozadovanymi vlastnostami nemal, ale aj preto, lebo Fiat sluboval svetovu kvalitu a nabadal k prekonaniu predsudkov. Lenze po 1,5 roku mozem konstatovat ze to bolo obycajne klamstvo a ze Fiat nadalej vyraba nielen nekvalitne, ale aj fukncne nedotiahnute auta a nema problem ponuknut na trh polotovar. Jasnym dokazom je to, ze dvojicku Opel Corsa (co je inak podstatne kvalitnejsi voz) uviedli az rok po uvedeni GPcka. Alebo si myslis ze Opel zamerne nechal Fiatu naskok 1 rok na trhu? Ja si myslim ze je to urcita zodpovednost k zakaznikom.
Na smiech je skor to tvoje konstatovanie, ze vsetky auta su rovnako kvalitne. Je to blbost. Fiaty su najporuchovejsie auta vobec. Hovori to kazda jedna statistika. Zasa budes omielat ze vsetky statisktiky su nahovno a zmanipulovane, aby poskodili meno fantastickemu superkvalitnemu Fiatu. To je uplna kravina.
Uvedom si toto: V Bratislave su 4 autorizovane predajne a servisne centra Fiatu. V Auto impexe maju prevadzku nonstop cez tyzden + vikendy. Napriek tomu sa s autom objednava clovek min o 1 tyzden dalej na jednoduchu vymenu oleja. Konstatuju ze maju kopec prace a nestihaju. Na dlhsie opravy cakas aj 3 tyzdne (nepocitam cakanie na diel). Pritom Fiat preda na Slovensku len 1975 aut rocne (rok 2007), ale napr. taky Ford predal 3400 aut, a je tu len 1 autorizovany servis (nie, nemaju exkluzivitu). Opel takisto (2800, 1 servis) a tak dalej. Zato Peugeot (predal 4100 aut) je podobne nespolahlivy a ma tiez 4 servisy, Renault tiez (3100 predanych, 4 servisy). Skoda ma podstatne viac servisov (12), ale je v tom tradicia Skody, kombinovanie az 4 znaciek ale hlavne to, ze predaju 7x viac aut (ked pripocitam Seat, VW, AUDI tak 10x). Inak povedane, keby predali tolko aut, uzivia 40 servisov...
Proste servisovat Fiat je isty kseft a oplati sa predavat ho bez provizie, lebo zarobis na servise.


Ano jsi hrdina, přemluvil si kamaráda, kdy? u? ty jsi naletěl, a? ne nikdo jiný. je?tě prosím nezapomeň přidat komentář, jak je kamarád stra?ně spokojený. Co se týče tvého odkazu na fóra... Zkou?el jsi vůbec číst fóra o jiných automobilech???? Podle diskuzních fór neexistuje de facto auto, které by jezdilo.... Ach jo ten internet, tam se toho schovátomko píše:Co sa tyka toho, ze mam nepodarok, ..no ono je to tak. Tych nepodarkov je proste prilis mnoho (hociktore zahranicne forum). A aj ti spokojni majitelia vlastne nie su az taki spokojni, ked sa rozrecnia. Pamatam si na bratislavky zraz a najprv bola sama chvala, ale potom sa zacala nekonecna debata o drobnych vadach, o tom ako si niekto ani neuvedomil, ze je nieco v neporiadku, atd... Nakoniec Dusan sice klope na drevo, ale tiez tam ma celkom zaujimavy zoznam.
Ja samozrejme chapem, ze majitel sa do svojho auta tak trocha zamyluje (ja som tiez autofanatik), ale netreba to prehanat a proste ak je auto nekvalitne, tak sa nebudem hrat na opak a tvrdit kazdemu, ze je to super auto a nech si ho kupi. Konkretne ja budem na zaklade vlastnych skusenosti kazdeho odhovarat od kupy. Naposledy som kamarata prehovoril na toho Focusa namiesto Bravy.

Konečně něco co ti věřím, právě kvůli tomuto stavu pí?e? zcela iracionálně, rodinku pozdravuj a vyřiď, ?e nebaví? jen je, ale také lidi na fóru, tedy minimálně mně, abych se neskrýval za dav. ?ádné auto nefunguje bez problémů, kdo to tvrdí, l?e, je to jen stroj, ale jsou dvě skupiny lidí, tolerantní, koupí a jezdí nev?ímají si detailů, neře?í a pak rýpalové, nadávají a jezdí do servisu třebas s vycvaklým víčkem ostřikovače, proto?e je to děsná závada. Je?tě mám dotaz, kolikrát tě auto nechalo ve ?tychu, ?e tě nedovezlo na místo určení. Jen pro upřesnění mně v loňském roce 4x (různý) automobil značky ?koda.tomko píše:Je mi luto decka, ale ja som strasne z tohoto auta sklamany a povazujem za povinnost sa s touto skusenostou podelit s potencialnymi kupcami. V rodine si uz zo mna robia srandu ze sa autami zaoberam od 8 rokov a kupil som toto. Samozrejme tym co aut sluzi ako svajciarske hodinky blahozelam, ale priznam sa ze Vam neverim ze s autom nemate nijake problemy. Je to nepravdepodobne...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..tak ty silenbloky klepou i mě, alespoň přesně vím, s čím se na prohlídce ozvat - díkyJirka píše:u? mám vyměněné řízení komplet včetně sloupku, dále dvouhmotový setrvák a naposledy zadní silenbloky tlumiču pérování ty vydávaj ten klepavý zvuk v kufru

bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jak se to prosím projevuje a jaký měsíc a rok má?? ĎPepa B. píše:..tak ty silenbloky klepou i mě, alespoň přesně vím, s čím se na prohlídce ozvat - díkyJirka píše:u? mám vyměněné řízení komplet včetně sloupku, dále dvouhmotový setrvák a naposledy zadní silenbloky tlumiču pérování ty vydávaj ten klepavý zvuk v kufru
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Nechci psát to samé a nechci být ani ničím obhájcem. Ale naprosto souhlasím s tím, co napsal Honzus :
od 26.3.2007 najeto 18.600 kilometrů, ?ádný problém nebo vada Fiatu, ?ádné drnčení, praskání, nic co by mě překvapilo apod. Ráno přijdu do auta, ?krtnu ( na první pokus ) a jedu - na suchu, na ledě ( u nás na byl donedávna - nesmí se solit ) a v?e funguje. Nejsem ?ádný placený člověk od Fiatu, jsem jen obyčejný u?ivatel.
A ke spotřebě - kolem 12.000 tisíc klesla a já, i kdy? nejsem ?ádný závodník, ale 160 - 170 s tím jezdím bě?ně, často krátké jízdy ve městě a se spotřebou jsem se nikdy nedostal nad 7,5 l/100km. Bě?ně jezdím v rozmezí 6 - 6,5 l/100 km. A mě osobně se zdá dostatečně ?ivé, kdy? ten plyn přitlačím tak jede. A jede velmi dobře, bezpečně a pohodlně. Jen příklad - Lucemburk - Bystřice s jednou zastávkou na tankování spotřeba podlle počíztači i podle koupeného benzínu 6,8 i při fofru na německé dálnici, vystopil jsem doma čerstvý, neunavený - nevém co víc dodat.
od 26.3.2007 najeto 18.600 kilometrů, ?ádný problém nebo vada Fiatu, ?ádné drnčení, praskání, nic co by mě překvapilo apod. Ráno přijdu do auta, ?krtnu ( na první pokus ) a jedu - na suchu, na ledě ( u nás na byl donedávna - nesmí se solit ) a v?e funguje. Nejsem ?ádný placený člověk od Fiatu, jsem jen obyčejný u?ivatel.
A ke spotřebě - kolem 12.000 tisíc klesla a já, i kdy? nejsem ?ádný závodník, ale 160 - 170 s tím jezdím bě?ně, často krátké jízdy ve městě a se spotřebou jsem se nikdy nedostal nad 7,5 l/100km. Bě?ně jezdím v rozmezí 6 - 6,5 l/100 km. A mě osobně se zdá dostatečně ?ivé, kdy? ten plyn přitlačím tak jede. A jede velmi dobře, bezpečně a pohodlně. Jen příklad - Lucemburk - Bystřice s jednou zastávkou na tankování spotřeba podlle počíztači i podle koupeného benzínu 6,8 i při fofru na německé dálnici, vystopil jsem doma čerstvý, neunavený - nevém co víc dodat.
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic Magnetico Blu
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..zřejmě Tě zajímá spí? datum výroby, ne? datum koupěHonzus píše:Jak se to prosím projevuje a jaký měsíc a rok má?? ĎPepa B. píše:..tak ty silenbloky klepou i mě, alespoň přesně vím, s čím se na prohlídce ozvat - díkyJirka píše:u? mám vyměněné řízení komplet včetně sloupku, dále dvouhmotový setrvák a naposledy zadní silenbloky tlumiču pérování ty vydávaj ten klepavý zvuk v kufru




bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pepa B. píše: ..zřejmě Tě zajímá spí? datum výroby, ne? datum koupě.. vyrobeno bylo 03/2007 .. ale není to pro mě důvod jet s tím sólo do servisu
, to si počkám na vycvaklé ostřikovače
![]()



ano jde mi o výrobní datum, já toti? zatím ?ádné mlácení odzadu nemám a mám auto 04/2006, tak jestli se ty silentbloky zase nějakému dodavateli nepovedlo v nějakém konkrétním období zvulkanizovat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..já svý GP mám rád a to občasné lupání zezadu mi vrásky neděláHonzus píše:Pepa B. píše: ..zřejmě Tě zajímá spí? datum výroby, ne? datum koupě.. vyrobeno bylo 03/2007 .. ale není to pro mě důvod jet s tím sólo do servisu
, to si počkám na vycvaklé ostřikovače
![]()
![]()
![]()
![]()
ano jde mi o výrobní datum, já toti? zatím ?ádné mlácení odzadu nemám a mám auto 04/2006, tak jestli se ty silentbloky zase nějakému dodavateli nepovedlo v nějakém konkrétním období zvulkanizovat



bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
S motorem jsem taky spokojený myslím ?e je lep?í ne? 1,4 ve Fabii,ale u podvozku,řazení a hlavně řízení je GP slab?í .Ta přesnost a tuhost je u Fabky2 perfektní,a? na ten vzhled.Trochu jsem překvapen ?e Honzus uvádí ?kodu jako poruchovou znám spoustu majtelů Fábek a vět?inou v?ichni mění jenom olej a ?árovky jinak bez problémů.
kolemjdoucí