Stránka 31 z 56
Napsal: ned led 20, 2008 21:53
od excaliber
No ja som mal vypalenu jednu zo ziaroviek na vnutornom osvetleni, ale ziadna signalizacia. Ale priznam sa, ze o tejto signalizacii pocujem teraz prvy krat, musim kuknut do manualu.
Napsal: ned led 20, 2008 21:56
od Jarouš
Napsal: ned led 20, 2008 22:03
od excaliber
Teraz si ma dostal, ten tvoj prispevok o zozname hlaseni som prehliadol

Napsal: ned led 20, 2008 22:05
od Dušan
Něco podobného u? jsem někdy sly?el:
Stěrače stírají, klakson troubí !

Brzdy
Napsal: sob led 26, 2008 21:48
od Majty
Ahoj kluci, poslední dva týdny pozoruji takový problém a chtěl jsem se zeptat jestli to dělá i vám. Docela mi hodně při mírném brzdění pískají brzdy. Kdo stojí venku mi říká, ?e je to docela hlasitá. Moc dobrou reklamu to na?emu GP nedělá. Tak jsem se chtěl zeptat, máte někdo stejný problém a nejde jej nějak vyře?it. Zkou?el jsem i párkrát ostře zabrzdit a stále se to při mírném br?dění hlasitě ozývá
GP 1.4 8V
Napsal: sob led 26, 2008 22:24
od RadimG
mne obcas brzdy piskaju, niekedy viac, niekedy menej a niekedy vobec.. ale ak mam pravdu povedat, tak to neriesim..
Napsal: sob led 26, 2008 23:06
od urboss
Mě taky brzdy při lehkém br?dění pískaj.Kdy? je víc namáhám tak to potom přejde, ale dal?í den to samé.Holt málo je pou?íváme...
Napsal: ned led 27, 2008 10:42
od tomko
Ked u z pisete o tej kontrolke - ja som si dal spravit (prelakovat) zadny naraznik a blatnik, co mi ho nejaky talent oskrel. Ked som preberal voz tak mi to vypisalo, ze skontroluj osvetlenie znacky. Servisak tvrdil ze pri vystupnej kontrole to nebolo. Pri dalsom startovani sa to objavilo, ale napr. na druhy den uz to tam nebolo. Potom znova. Mam silnu obavu, ze je to zaciatok problemov s elektrikou (nieco naznacuju aj obcas vypadavaluci zvuk reprakov)...
Druha vec co inzinieri vo Fiate dost posulozili. Ako som nechal auto v servise, mal som svetla klasicky rozsvietene. Ked som ho prebral, tiez bolo rozsvietene (aspon teda na palubnej tomu vsetko nasvedcovalo). Az ked som ale vysiel z mesta do tmy som zistil ze na palubovke sa nijako nelisi svietenie len obrysovymi svetlami a tlmenymi svetlami. Dost neprijemne zistenie.
Pripomeniem este veci ktore som uz musel na GPcku reklamovat za dobu 1,5 roka vlastnictva.
Buchanie od pravej prednej napravy - vymena riadenia 2x
Kopanie vo volante - vymena tyce riadenia
Piskajuce brzdy - 2 x reklamacia, teraz je to lepsie, ale piska stale
Zle vycentrovanie volantu - to ale bola chyba servisu pri vymene tyce riadenia
Vrzganie od dveri - auto strasne vrzgalo pri krizeni napravy, namazali zamky dveri a je to OK (obcas vrzgne, ale je to predsa Fiat..)
Vrzganie od vyplne dveri kufra po neustalom uvolnovani tohoto dielu - vymena ukotvovacich cvokov, teraz je to OK
Vzganie od zadneho sedaku - dotiahnuty upevnovaci srob, teraz OK
Odlepujuca sa gumova izolacia medzi strechovym panelom a blatnikovymi dielmi karoserie - 2x, najprv lepenie, potom vymena - teraz OK
Zatekanie vody do dveri kufra (po otvoreni kufra sprcha) - vymenena izolacia pod zadnym stieracom, nepomohlo
Co este potrebujem reklamovat -
vrzganie od plaubnej dosky,
rezonovanie a obcasne vypadavanie praveho predneho repraku,
strasidelne rezonujuci motor pri cuvani aj do mierneho kopca - ked cuvam do kopca a nedam mrte plynu, tak zacne strasne triast autom (kazde normalne auto sa rozbehne aj do kopca bez pridavania plynu, Fiat ani po rovine) - Zaujimalo by ma ci ma aj niekto z Vas takuto skusenost lebo som to zachytil len na anglickom fore taketo staznosti?
Ludia, ked si uvedomim ze som dnes mohol za cenu Fiatu mat Ford Focus, tak si strasne nadavam. Fiat vyraba nedorobene auta, ktore su sice pekne, ale nic viac. Ked najspolahlivejsi model Panda vyrabaju Poliaci, to potom naozaj nepotrebuje komentar. Ja ani nikto z mojich znamych a rodiny si uz nikdy ziadny Fiat nekupi, o to sa postaram.
Napsal: ned led 27, 2008 12:03
od RadimG
tomko píše:Druha vec co inzinieri vo Fiate dost posulozili. Ako som nechal auto v servise, mal som svetla klasicky rozsvietene. Ked som ho prebral, tiez bolo rozsvietene (aspon teda na palubnej tomu vsetko nasvedcovalo). Az ked som ale vysiel z mesta do tmy som zistil ze na palubovke sa nijako nelisi svietenie len obrysovymi svetlami a tlmenymi svetlami. Dost neprijemne zistenie.
to ci mas parkovacky alebo stretavacie sa da zistit celkom lahko: pri parkovacich svetlach svieti len ta zelena kontrolka, ked zapnes stretavacky, na displeji sa ti este zobrazi aj cislo ktore informuje o nastaveni sklonu svetiel, takze nemas problem..
tomko píše:strasidelne rezonujuci motor pri cuvani aj do mierneho kopca - ked cuvam do kopca a nedam mrte plynu, tak zacne strasne triast autom (kazde normalne auto sa rozbehne aj do kopca bez pridavania plynu, Fiat ani po rovine) - Zaujimalo by ma ci ma aj niekto z Vas takuto skusenost lebo som to zachytil len na anglickom fore taketo staznosti?
toto sa obcas stane aj mne, aj pri pomalej jazde do kopca dopredu ale povazoval som to za svoju nesikovnost..
Napsal: ned led 27, 2008 12:07
od Robo1.2
Tomko A to bud este rad ze nemas zadne dvere, mal by si na kazdom blatniku oskretu farbu na kov a nedostal sa do auta :>
A teraz si predstav ze by si do servisu jazdil 80km lebo domaci servis su absolutni slendriani, a nakolko ti na tvojom majetku zalezi tak radsej vycestujes
Najsmutnejsie na tom je ze asi vsetci ked sme si to auto kupili sme boli neskutocne nadseni.
Ja som zasa dnes za tu istu cenu mohol mat C4 s automatickou klimou a 1.6 motorom.

Normalne to zvazujem
Okrem vymena riadenia 2x som mal tiez kopanie do volantu = vymena tyce, dik ze si mi to poradil, bolo to ono.
Napsal: ned led 27, 2008 13:52
od Jarouš
tomko píše:Ked u z pisete o tej kontrolke - ja som si dal spravit (prelakovat) zadny naraznik a blatnik, co mi ho nejaky talent oskrel. Ked som preberal voz tak mi to vypisalo, ze skontroluj osvetlenie znacky. Servisak tvrdil ze pri vystupnej kontrole to nebolo. Pri dalsom startovani sa to objavilo, ale napr. na druhy den uz to tam nebolo. Potom znova. Mam silnu obavu, ze je to zaciatok problemov s elektrikou (nieco naznacuju aj obcas vypadavaluci zvuk reprakov)...
Druha vec co inzinieri vo Fiate dost posulozili. Ako som nechal auto v servise, mal som svetla klasicky rozsvietene. Ked som ho prebral, tiez bolo rozsvietene (aspon teda na palubnej tomu vsetko nasvedcovalo). Az ked som ale vysiel z mesta do tmy som zistil ze na palubovke sa nijako nelisi svietenie len obrysovymi svetlami a tlmenymi svetlami. Dost neprijemne zistenie.
Pripomeniem este veci ktore som uz musel na GPcku reklamovat za dobu 1,5 roka vlastnictva.
Buchanie od pravej prednej napravy - vymena riadenia 2x
Kopanie vo volante - vymena tyce riadenia
Piskajuce brzdy - 2 x reklamacia, teraz je to lepsie, ale piska stale
Zle vycentrovanie volantu - to ale bola chyba servisu pri vymene tyce riadenia
Vrzganie od dveri - auto strasne vrzgalo pri krizeni napravy, namazali zamky dveri a je to OK (obcas vrzgne, ale je to predsa Fiat..)
Vrzganie od vyplne dveri kufra po neustalom uvolnovani tohoto dielu - vymena ukotvovacich cvokov, teraz je to OK
Vzganie od zadneho sedaku - dotiahnuty upevnovaci srob, teraz OK
Odlepujuca sa gumova izolacia medzi strechovym panelom a blatnikovymi dielmi karoserie - 2x, najprv lepenie, potom vymena - teraz OK
Zatekanie vody do dveri kufra (po otvoreni kufra sprcha) - vymenena izolacia pod zadnym stieracom, nepomohlo
Co este potrebujem reklamovat -
vrzganie od plaubnej dosky,
rezonovanie a obcasne vypadavanie praveho predneho repraku,
strasidelne rezonujuci motor pri cuvani aj do mierneho kopca - ked cuvam do kopca a nedam mrte plynu, tak zacne strasne triast autom (kazde normalne auto sa rozbehne aj do kopca bez pridavania plynu, Fiat ani po rovine) - Zaujimalo by ma ci ma aj niekto z Vas takuto skusenost lebo som to zachytil len na anglickom fore taketo staznosti?
Ludia, ked si uvedomim ze som dnes mohol za cenu Fiatu mat Ford Focus, tak si strasne nadavam. Fiat vyraba nedorobene auta, ktore su sice pekne, ale nic viac. Ked najspolahlivejsi model Panda vyrabaju Poliaci, to potom naozaj nepotrebuje komentar. Ja ani nikto z mojich znamych a rodiny si uz nikdy ziadny Fiat nekupi, o to sa postaram.
Ho?i, vy máte na to auto nějakou smůlu. Já mám zatím najeto tro?ku (14000), ale zatím mě ani jedna z těchto a jim podobných podobných závad nepostihla.
Co se týče svítící kontrolky vněj?ího osvětlení po opravě nárazníku - kdo ví co s tím ti servisáci dělali (v nárazníku je osvětlení SPZ).
Věci kolem řízení: klasická dětská nemoc auta - jiné značky podobnými trpí taky. (Bohu?el je nepříjemné, ?e definitivní odstranění této závady si vy?ádalo těch řízení víc, neschopnost namontovat volant rovně, či dobře seřídit geometrii nekomentuji...)
To mno?ství vrzajících částí tvého GP je velké. Netvrdím, ?e mě to občas někde nevrzne, ale nijak se to nevymyká průměru v porovnání s konkurencí.
Divným vibracím motoru při minimálním plynu a jízdě do kopce se nelze divit

Zkrátka to není diesel, tak ten plyn při?lápni a bude? to mít v pohodě......

Napsal: ned led 27, 2008 15:36
od matus
Ludia, ked si uvedomim ze som dnes mohol za cenu Fiatu mat Ford Focus, tak si strasne nadavam. Fiat vyraba nedorobene auta, ktore su sice pekne, ale nic viac. Ked najspolahlivejsi model Panda vyrabaju Poliaci, to potom naozaj nepotrebuje komentar. Ja ani nikto z mojich znamych a rodiny si uz nikdy ziadny Fiat nekupi, o to sa postaram.
Ono to si mô?e? poveda? s odstupom času v?dy.....teraz som mohol ma? za túto cenu to a to, ale to by si potom čakal donekonečna.
Napsal: ned led 27, 2008 16:22
od peterson
Robo1.2 píše:Tomko A to bud este rad ze nemas zadne dvere, mal by si na kazdom blatniku oskretu farbu na kov a nedostal sa do auta :>
A teraz si predstav ze by si do servisu jazdil 80km lebo domaci servis su absolutni slendriani, a nakolko ti na tvojom majetku zalezi tak radsej vycestujes
Najsmutnejsie na tom je ze asi vsetci ked sme si to auto kupili sme boli neskutocne nadseni.
Ja som zasa dnes za tu istu cenu mohol mat C4 s automatickou klimou a 1.6 motorom.

Normalne to zvazujem
Okrem vymena riadenia 2x som mal tiez kopanie do volantu = vymena tyce, dik ze si mi to poradil, bolo to ono.
Taky jsem projí?děl C4 a váhal jestli těch pár tisíc nepřihodit,ale i u ní je to se spolehlivostí hor?í na netu si lidi hodně stě?ují na zadní nápravu a elektroniku.Já spí? "lituji"?e jsem ne?el do Corsy je to sice příbuzné auto s GP,ale spolehlivost je u ní vy??í, není na ni tolik stí?ností a asi se bude líp prodávat jako ojetina.Prodejce Fiatu mě jaksi zapoměl upozornit,?e jejich servis není autorizovaný,tak ?e nyní musím 60km dojí?dět.Opela bych měl za rohem.Za to ,ale Fiat nemů?e měl jsem si to ověřit.

Napsal: ned led 27, 2008 16:54
od Tommy
Tak o C4, jsem té? uva?oval, jen?e... mě odradili některé detaily
-problém se zadní nápravou
-ergonomie
-sedadla (bez náznaku bočního vedení)
lomený obraz ve zpětném zrcátku (u 3D, díky zadnímu prosklenému víku kufru)
plusy
+vzhled 3D (nikolo oproti GP)
+rozměry
+cena
Samozřejmě je toho mnohem více, ale pro základ to stačí...
Napsal: ned led 27, 2008 17:03
od Honzus
tomko: 80 % v?ech problém co popisuje? mají i jiné značky (vrzání, díly podvozku atd), ty u? tu jen vylévá? své zahořklé srdce, chápu, ale to vyhro?ování, ?e nikdo v okolí nebude mít nikdy Fiata, to u? je fakt k smíchu. No a? Tak nebude.... Co se týče rezonování motoru, to snad ani nemyslí? vá?ně? Podtočený motor, jakýkoliv, rezonuje, od toho je tam taková věc, jmenuje se to plyn, kdy? neumí? se spojkou kup si automat. GP se na volnoběh na rovině naprosto bez problémů rozjede, ale zase ta věc, spojka se jmenuje, se musí pou?tět s citem. Například v?echny Fordy (za poslední rok Mondeo, Focus, S-MAX, C-MAX) co jsem s nimi jel hlavně v dieselu, mají spojku naladěnou velmi ne?ikovně a nejen ?e často chcípnou, při neopatrném pu?tění, ale motor vydá takovou ránu, ?e má? chu? ho jít hledat na pole.
ad kontrolka světel: panebo?e opravdu bě? se podívat po světě a nakydej hnůj, Fiat má aspoň kontrolku, ?e svítí?, je mnoho aut, které ani tu kontrolku nemají. ?e sis před jízdou, kdy auto pou?íval někdo jiný, nezkontroloval, jestli má? zaplá světla, za to taky mů?e Fiat....
Robo: prosím bě? a tu C4 si kup

opravdu to je jedno z nejhor?ích aut ve třídě, dostane? nejen stra?idelnou převodovku, ale také standardně mlátící přední a zadní nápravy

Ale opravdu přeji si kup si to a pak prosím pi? a zůstaň stále stejně kritický
peterson: ad Corsa, zrovna na ní je v Rapexu případ týkající se řízení

spolehlivost je u v?ech aut +/- stejná, proberte se ze snů
"
Germany
Category: Motor vehicles
Product: Passenger car ? Corsa D
Brand: OPEL
Type/number of model: Type: S-D, EC type approval e1*2001/116*0379*05.
Description: The vehicles are 2007 models with Vehicle Identification Numbers in the following ranges. The measure is being conducted under Code No 07-C-038 and information is available from dealers. VIN ranges: 7 4 029534 to 7 4 233663, 7 6 021542 to 7 6 087940.
Country of origin: Germany
No picture available
Injuries This product poses a risk of injuries because the intermediate shafts of the steering systems that are not sufficiently robust may break under high stress (when parking). This defect results from a temporary discrepancy in the production process at the manufacturers. The defective shafts can be identified by the date of production, which is printed on them."