Grande Punto
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Odpoved Prodejcu AR IMOFA: Dobry den, povazuji/eme za nutne raegovat na prispevky, ktere byly zmineny vyse, a ktere poskozuji jmeno spolecnosti IMOFA. Situace, kterou zminil uzivatel Colin opravdu nastala, ale jeji prubeh byl z naseho pohledu odlisny.Colin píše:jj zeptej se, třeba ti řekne jinou verzi ne? já, ale dost pochybuju. To ?e měl kecy na auto asi nevyvrátí a ?e mi řekl, ?e mě odtamtud klidně vyhodí asi taky ne. Jestli se mu moje otázka "co ?e to má za problém s fiatem" zdále drzá, to nevím. Ale jinak já jsem celkem klidas, ale tohle mě fakt na?tvaloLuckyna píše:to neexistuje,takový vystupováníColin píše:Já teda nevím, kolik je tam Imof, ale já byl v ulici Milevská, jel jsem podle navigace. Byli tam myslím si 2 prodavači oba mladí kluci, tak?e tě?ko ti je rozli?it. Jediný co vím, ?e tam projí?děli tu Breru (krávál to auto teda umí dělat, a určitě vím, ?e má dobrý brzdy). Kdy? se jich na mě zeptá?, tak si určitě vzpomenou
Myslím si, ?e jsem nijak nedal podnět k tomu, abych se takhle chovali. Na výzvu člověka z bitpoweru jsem vjel dovnitř showroomu, jak chtěl (pracovník bitpoweru a ti prodejci z alfy se znali, tak nevím, v čem byl problém), akorát se za mnou vracel jeden z těch prodejců s Brerou a hned jak vy?el dovnitř, tak začal jako říkat, co to jako má bejt, ?e mu tam leze takovýhle auto, tak jsem se ho prostě zeptal, co má jako proti tomu autu a ?e ten, kdo přijede Fiatem nemusí být rozhodně ?ádnej chůdák. Presně si to u? nepamatuju, ale nakonec mi řekl, ?e mě odtamtud klidně vyhodí, ?e tam nemá Fiat co dělat. Nevím teda, co je to za chování, jestli je to normální nebo má nějakou depku z Fiatu. Prostě Alfa je alfa a ?ádnej fiat tam nesmí. Docela jsem se dr?el, abych mu jednu nepleskl, ale kdy? u? jsem jel takovou dálku, tak jsem to chtěl mít hotový.
![]()
![]()
zítra se na to schválně zeptám známý,popříp samotného aktéra co má za problém
to mě fakt nas....![]()
jinak ?ádná ?enská/dáma tam nebyla, a? pak při?la nějaká na náv?těvu, tak?e i kdyby to byla tvojá známá, tak ti k tomu asi nic neřekne. To u? se spí? zeptej těch prodejců, proto?e u toho byli oba, ale jen jeden měl kecy. Myslím, ?e měl nagelovaný vlasy, ale nevím, jestli i ten druhej
Pan Putner (spolecnost BITPOWER) je nas klient a prijel se svym vozem AR na pravidelny servis. Pokud v mezidobi opravy jeho vozu provadel nejake upravy dalsich automobilu, je to jeho soukroma obchodni aktivita, od ktere se spolecnost IMOFA distancuje. V souvislosti s tim vznikla i konfliktni situace popsana vyse. Pan Putner nema jakekoliv pravo vyuzivat showroomu Alfa Romeo k upravam vozu jakekoliv znacky, tedy ani znacky FIAT. Nejde o to, jestli se jedna o vuz FIAT za 400.000 Kc nebo o Alfu Romeo za 1.000.000 Kc. Jde o princip, ze na showroomu AR je vuz FIAT a navic jsou na nem provadeny neautorizovane upravy, ktere vedou ke ztrate zaruky. My si samozrejme vazime vsech vozu i klientu stejne, bez rozdilu prijmu nebo znacky. Jako autorizovany dealer nemuzeme v nasich prostorach trpet neutorizovane zasahy do vozidel. Prestoze dokazeme pochopit duvody klientu-fandu, ktere je vedou ke snaze o zvysovani vykonu, musime konstatovat, ze tyto zasahy mohou zpusobit znacne skody na vozidlech. Tyto skody nejsou adekvatni k pomerne malemu navyseni vykonu. Pokud si zakaznik presto preje tento zasah udelat, nikdo mu v tom nemuze zabranit, ale musí se tak dit mimo prostory nasi spolecnosti a pripadne nasledky jdou k tizi zakaznika.
Doufame, ze toto vysvetleni ocisti jmeno spolecnosti IMOFA.
Bohu?el jsem nemohl vědět, ?e úpravce firmy Bitpower byl u Vás pouze na servisní prohlídce svého automobilu a nemá s Vámi sjednané ?ádné dal?í obchodní aktivity. V tom případě nerozumím tomu, ?e si vůbec něco takového mů?e u Vás cizí člověk dovolit( vzít na showroom někoho cizího)?
Dalo by se snad je?tě pochopit, ?e máte jakousi svojí politiku, ?e Fiat nemů?e do showroomu Alfa romeo. Nidke jinde jsem se ale s tímto nesetkal, nikdy nebyl problém třeba přijet vozem WV/?koda k Audi apod. , vztah je to podobný jako Fiat/Alfa Romeo.
Co mě opravdu nejvíce vadilo bylo, ?e Vá? prodejce byl velice arogantní, místo toho, aby mi danou situaci vysvětlil a né mě hrozil tím "?e mě odtamtud klidně vyhodí". Myslím si, ?e by se Vám tokové jednaní také nelíbilo.
P.S. se společností IMOFA jako takovou nemám nejmenčí problém, pouze s Va?ím zaměstnancem, který byl velice arogantní/nezdvořilý. Místo vysvětlení urá?el/hrozil vyhozením. Takto si opravdu nepředstavuji solidního prodejce jakékoli značky. Pokud takovéto zaměstnance firma IMOFA zaměstnává, bohu?el to vrhá ?patný stín na společnost jako celek.
Dalo by se snad je?tě pochopit, ?e máte jakousi svojí politiku, ?e Fiat nemů?e do showroomu Alfa romeo. Nidke jinde jsem se ale s tímto nesetkal, nikdy nebyl problém třeba přijet vozem WV/?koda k Audi apod. , vztah je to podobný jako Fiat/Alfa Romeo.
Co mě opravdu nejvíce vadilo bylo, ?e Vá? prodejce byl velice arogantní, místo toho, aby mi danou situaci vysvětlil a né mě hrozil tím "?e mě odtamtud klidně vyhodí". Myslím si, ?e by se Vám tokové jednaní také nelíbilo.
P.S. se společností IMOFA jako takovou nemám nejmenčí problém, pouze s Va?ím zaměstnancem, který byl velice arogantní/nezdvořilý. Místo vysvětlení urá?el/hrozil vyhozením. Takto si opravdu nepředstavuji solidního prodejce jakékoli značky. Pokud takovéto zaměstnance firma IMOFA zaměstnává, bohu?el to vrhá ?patný stín na společnost jako celek.
Dobry den, spolecnost BITPOWER je standardnim klientem nasi spolecnosti a nemá, ani nemuze mit s nami zadnou jinou spolecnou spolupraci, ani aktivitu. My, jako autorizovany dealer vozu AR, Fiat a Lancia, nemuzeme podle dealerske smlouvy zadnym zpusobem upravovat, ani menit jakekoliv tovarni nastaveni vozu, ani toto zprostredkovavat tretimu subjektu.Colin píše:Bohu?el jsem nemohl vědět, ?e úpravce firmy Bitpower byl u Vás pouze na servisní prohlídce svého automobilu a nemá s Vámi sjednané ?ádné dal?í obchodní aktivity. V tom případě nerozumím tomu, ?e si vůbec něco takového mů?e u Vás cizí člověk dovolit( vzít na showroom někoho cizího)?
Dalo by se snad je?tě pochopit, ?e máte jakousi svojí politiku, ?e Fiat nemů?e do showroomu Alfa romeo. Nidke jinde jsem se ale s tímto nesetkal, nikdy nebyl problém třeba přijet vozem WV/?koda k Audi apod. , vztah je to podobný jako Fiat/Alfa Romeo.
Co mě opravdu nejvíce vadilo bylo, ?e Vá? prodejce byl velice arogantní, místo toho, aby mi danou situaci vysvětlil a né mě hrozil tím "?e mě odtamtud klidně vyhodí". Myslím si, ?e by se Vám tokové jednaní také nelíbilo.
P.S. se společností IMOFA jako takovou nemám nejmenčí problém, pouze s Va?ím zaměstnancem, který byl velice arogantní/nezdvořilý. Místo vysvětlení urá?el/hrozil vyhozením. Takto si opravdu nepředstavuji solidního prodejce jakékoli značky. Pokud takovéto zaměstnance firma IMOFA zaměstnává, bohu?el to vrhá ?patný stín na společnost jako celek.
Myslime si, ze i u ostatnich znacek by situace byla obdobna. Viz treba situace, kdy by majitel vozu VW vjel do casti showroomu Audi a tam si nechaval neautorizovane upravovat software ridici jednotky motoru....Reakce by asi ve sve podstate byla podobna, mozna vyjadrena "mirnejsi" formou. Cela zalezitost tak byla spise shodou nestastnych udalosti a za reakci prodejce se dodatecne omlouvame.
Jak u? jsem psal ví?e, nemohl jsem vědět, ?e Va?e společnost nemá se společností Bitpower jakékolik obchodní aktivity a tudí? ani právo kohokoliv zvát do showroomu. Z jednání prodejce Alfa Romea a úpravce Bitpower se mi zdálo, ?e se znají, tudí? jsem toto opravdu netu?il.
Ov?em nesouhlasím s tím, ?e by prodejce u Audi něco namítal tomu, aby mu tam vjelo např. WV a upravoval se (chipoval) motor. Při rozhovoru s úravcem Bitpower jsem se dozvěděl, ?e mají "svého" člověka i u Audi, tak?e úpravy provádí i tam, tudí? je velice pravděpodobné, ?e tam jezdí i jiné značky ne? právě Audi. Přímo u prodejce jsem ji? také nechali čipovat jedno na?e auto a ztráta záruky apod. nebyla zmíněna, ani nijak jinak ře?ena. Dále pak solidní úpravce přímo přebírá záruku na jím provedené úpravy a s tím způsobené i ?kody.
Nechtěl jsem v?ak rozebírat výhody/nevýhody, smysl úprav výkonu nebo ztrátu záruky při tzv. chipování. ?lo mi jen o to, abych zde sdělil, jak se ke mě zachoval prodejce Alfy Romeo v Imofe, pokud by mi prodejce v klidu vysvětlil situaci, neměl bych s tímto nejmenčí problém. Bohu?el se stalo, co se stalo a proto jsem se rozhodl se podělit o mojí zku?enost s ostatními.
Jsem rád za Va?i omluvu. Snad si z tohoto také vezme něco Vá? zaměstnanec, pokud se o tomoto dozví a při budoucím připadném konfliktu se zachová lépe.
Ov?em nesouhlasím s tím, ?e by prodejce u Audi něco namítal tomu, aby mu tam vjelo např. WV a upravoval se (chipoval) motor. Při rozhovoru s úravcem Bitpower jsem se dozvěděl, ?e mají "svého" člověka i u Audi, tak?e úpravy provádí i tam, tudí? je velice pravděpodobné, ?e tam jezdí i jiné značky ne? právě Audi. Přímo u prodejce jsem ji? také nechali čipovat jedno na?e auto a ztráta záruky apod. nebyla zmíněna, ani nijak jinak ře?ena. Dále pak solidní úpravce přímo přebírá záruku na jím provedené úpravy a s tím způsobené i ?kody.
Nechtěl jsem v?ak rozebírat výhody/nevýhody, smysl úprav výkonu nebo ztrátu záruky při tzv. chipování. ?lo mi jen o to, abych zde sdělil, jak se ke mě zachoval prodejce Alfy Romeo v Imofe, pokud by mi prodejce v klidu vysvětlil situaci, neměl bych s tímto nejmenčí problém. Bohu?el se stalo, co se stalo a proto jsem se rozhodl se podělit o mojí zku?enost s ostatními.
Jsem rád za Va?i omluvu. Snad si z tohoto také vezme něco Vá? zaměstnanec, pokud se o tomoto dozví a při budoucím připadném konfliktu se zachová lépe.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Toto vysvětlení od prodejce je pochopitelné. Otázka by ale měla spí?e znít, zda bylo chování prodavača adekvátní dané situaci! Myslím, ?e by se to dalo říci i slu?něji. Jinak já sám jsem zákazníkem va?í firmy a jsem spokojen. Toto beru pouze jako selhání jednotlivce 

Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Při prvním pohledu mě napadl ve spojitosti s barvou název jednoho hanspaulského fotbalového týmu..: PRA?SKÁ HNĚDKA
ale mo?ná to v reálu vypadá zajímavě a pěkně. Koukám spodní gril ve stříbru a marně hledám na?í anténu.. (..mo?ná bude je?tě do?roubována)

Naposledy upravil(a) Honza° dne sob zář 06, 2008 18:59, celkem upraveno 1 x.
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
ten spodný gril mám presne taky istý, po domácom nástreku striebornou farbouwenca píše:No já zase hnědou moc nemusím .
Ale ten spodní gril stříbrný .

Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure