Stránka 4 z 25

Napsal: pát led 29, 2010 12:12
od Dušan
RiderSV píše:Nevim jak u Punta ale u Escorta jsem si myslel taky vsechno mozny nez na baterku protoze starter se ani nehnul, ostatni elektriku jeste baterka utahla v pohode (el.okna jezdili jak s novou baterkou) az kdyz jsem ji dal zmerit tak na startovaci proud uz byla slaba. Rano jsem jeste natocil v poho a za hodinu se uz starter ani nepohnul a auto bylo zahrate. Takze doporucuji zmerit baterii.
Přesně. Před ře?ením problému by změření baterky mělo být krokem č.1

Napsal: pát led 29, 2010 12:29
od ironlionzion
Díky, budu teď postupovat podle va?ich rad, musím sehnat nějakého kámo?e co má startovací kabely a zkusíme to nastartovat. Přikládám obrázek, jaké kontrolky svítí, kdy? je klíček v poloze START:

Obrázek

Napsal: pát led 29, 2010 12:32
od dony
... hezký nálet :wink:

Napsal: pát led 29, 2010 12:47
od Jarouš
Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.

Napsal: pát led 29, 2010 12:57
od ironlionzion
Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.

Napsal: pát led 29, 2010 13:02
od Jarouš
ironlionzion píše:
Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.
Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice. :D

S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.

Napsal: pát led 29, 2010 13:04
od ironlionzion
Jarou? píše:
ironlionzion píše:
Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.
Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice. :D

S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.
Dík Jardo, to u? je let :-D jo jo a 100 tisíc za sebou. Někdy na srazu snad nashle.

Napsal: pát led 29, 2010 15:24
od brasci
mne technik v servise hovoril, ?e prúd nejde na ?tartér priamo ale cez 3 relátka... a keď vyhodnotia, ?e je málo ??avy tak sa to k ?tartéru ani nedostane, tak?e to kžudne mô?e by? baterka....

Napsal: pát led 29, 2010 18:00
od ironlionzion
pánové tak?e: snaha natočit motor přes kabely nepomohla ... navíc po del?í přidr?ení klíčku v poloze START se objevil nový zvuk, tentokrát mechanický - vypadá to s největ?í pravděpodobností na pastorek startéru, který se nemů?e zachytit. Jako detail stoji za zmínku, ?e při přeru?ovaném zvuku pastoru ve stejném rytmu problikává kontrolka palivového čerpadla ale to asi ničemu nepomů?e ... zkusil jsem zatahat za kabely, elektrika funguje tak?e v pondělí volám servis aby se na to podívali, sám nemám tolik zku?eností ani prostor. Díky moc v?em za pomoc a podporu.

Napsal: pát úno 05, 2010 21:31
od ironlionzion
Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden :-) nedám na to auto dopustit.

Napsal: pát úno 05, 2010 21:59
od Jarouš
ironlionzion píše:Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden :-) nedám na to auto dopustit.
Tak je fajn, ?e to takhle dopadlo. Dík za u?itečné info! A? Ti ?edivák slou?í k plné spokojenosti i nadále :wink:

Napsal: úte bře 16, 2010 15:39
od Pepa B.
..tak jsem se konečně po dvou měsících objednal do servisu kvůli problematickým startům, viz. vý?e (zasekávání startéru atp.). Jedu tam v pátek, tak pak dám vědět. Auto je v záruce, tak se moc nebojím ;-)

Napsal: úte bře 16, 2010 18:39
od dony
... no jo,honorace co si prodlou?ila záruku :wink:

Napsal: pát bře 19, 2010 8:50
od Pepa B.
Dony: 8)

Tak?e výsledek - po vyslechnutí mého problému bez mrknutí oka objednali nový startér. Kdyby to byla baterka, tak se startér sekne, netočil by naprázno se zvukem alá ?120. Baterku přesto nabiju. Tak?e celkový přístup Auto Palace Brno opět na jedničku :wink: (a zase mi nabídli odvézt do práce a pak zase s autem k práci :P )

Napsal: pát bře 19, 2010 13:43
od dony
... odvoz do práce,hmmm :D ... jak daleko?