A to sa vam kazi elektricka stahovacka ci manualna?
A zaujimave ze sa to kazi iba na slabsich vybavach ze?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
V mém případě je pokažená manuální zadní stahovačka... Jinak Zdenda má pravdu, lepší řešit stahovačku než např. rozvodový řetěz v motoru, ale přesto to naštve, navíc já už řešil více poruch (ale to se řešilo ještě v záruce)
no ved prave ze len ta manualna hneva cim to tak bude zapricinene ze? a dalej sa nevyjadrujem uz pekny den
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
1nekros1 píše:no ved prave ze len ta manualna hneva cim to tak bude zapricinene ze? a dalej sa nevyjadrujem uz pekny den
Takže to je nakonec má chyba, že jsem koupil auto s manuálním stahováním zadních oken? A ještě jsme si dovolili to používat, že? Dík za vysvětlení příčiny...
Na oktávkách a fábiích padaly svého času elektrické stahovačky jak hrušky. Podle výše popsané "logiky" to svého času byly šmejdy. Já to vnímám trochu jinak, pro mě to šmejdy začaly být až od prvních sérií skvostu TSI.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouši správně píšeš "svého času", GP se vyrábí cca 8roků a co vím zadní stahovačky mají stále stejný systém... jasně uznávám, že je to méně závažná závada, ale těch je na GP jaksik hodně (polámané vodiče ve dveřích atd. atd.) za tu dekádu co GP vyrábí mohli udělat modifikaci některých problémových částí, rozhodně by to pomohlo pověsti Fiatu... škoda
Co se týče stahovaček, tak neznám horší auto, než je Octavia 1. generace. Od roku 2001 měněny postupně všechny 4 stahovačky, u zadních už jedeme druhé kolo, ty se měnily už 2x. Nutno dodat, že ta Oktávka s motorem 1.9 TDI 81Kw má nalítáno od roku 2001 poctivých 450 tisíc kilometrů.
Maco píše:Jarouši správně píšeš "svého času", GP se vyrábí cca 8roků a co vím zadní stahovačky mají stále stejný systém... jasně uznávám, že je to méně závažná závada, ale těch je na GP jaksik hodně (polámané vodiče ve dveřích atd. atd.) za tu dekádu co GP vyrábí mohli udělat modifikaci některých problémových částí, rozhodně by to pomohlo pověsti Fiatu... škoda
To je fuk, svého času stahovačky, pak to to bylo "slavné" HTP s x modifikacemi rozvodů , následovaly pro změnu rozvody na TSI a takových by se našlo víc. Netvrdím, že jiné automobilky včetně Fiatu jsou bez problémů, ale kňourat tady kolem prasklého švihadla a hlásat jaký Fiat není šmejd mi přijde trošku krátkozraké.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Maco píše:No asi jsem zaspal dobu, ale byl jsem zvyklý, že u minulých aut do cca 100tkm nemusel nic řešit... pouze spotřební materiál
No nic, už tady radši nebudu kňourat, vychvalujte si ty nepodary GP do nebes, já jdu vybírat nějaké funkčnější auto...
Jo kup WV passat za milion. Známému přesně při najetých 100 tisíc odešlo ložisko v převodovce. Podle autorizovaného servisu častá závada tohoto modelu, prý to dělá větší hmotnost vozu.