Stránka 4 z 6

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:51
od .bany
to jo tdi ma velkej kroutak neni problem zrychlovat treba ve150 ,seslapnes plyn a zrychlujes to pochopim,ale 70konovou astru musis udelat i na spatecku :D podle me je to divne me to litalo dobre nestezoval sem si,kdys sem tomu slapal byla vetsi spotreba ale jinak kopec nekopec jelo to furt podradis a jedes furt,sice to ma mensi prodlevu nez se to chytne ve vetsi rychlosti ale ze by takhle to je divny...

Napsal: čtv čer 04, 2009 19:26
od benja
ty neprodali ti jednadvojku a řekli ti ?e je to sport?... :lol: 8)

Napsal: čtv čer 04, 2009 19:41
od .bany
a nebo mu tam zapomeli dat par ventylu a ma jen 4 ventyl... :lol: srandicky,no tak ted se ti nabydli na srovnavaci test,uvidis potom

Napsal: čtv čer 04, 2009 19:46
od Petr1985
panove co ja vim, tak ta sranda ma cenovku 420.000,-- coz uz zase tak vtipne neni, s dotycnym autem jsem mel moznost jet a pocitove bych dal i ruku do ohne, ze s nasim byvalym Puntem 2 1.2 59kW bych ho spolehlive dal.....

..nejlip bude opravdu to srovnani s identickou motorizaci...kdysi mi kdosi rekl, ze u fiatu je co motor, to original, ale to jen nadsazka...doufam....

Napsal: čtv čer 04, 2009 19:52
od benja
nevím nevím... kdo to teda rozlu?tí...?

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:05
od Jarouš
Petr1985 píše:panove co ja vim, tak ta sranda ma cenovku 420.000,-- coz uz zase tak vtipne neni, s dotycnym autem jsem mel moznost jet a pocitove bych dal i ruku do ohne, ze s nasim byvalym Puntem 2 1.2 59kW bych ho spolehlive dal.....

..nejlip bude opravdu to srovnani s identickou motorizaci...kdysi mi kdosi rekl, ze u fiatu je co motor, to original, ale to jen nadsazka...doufam....
nenapadlo se někoho podívat jaké mají ty porovnávané motory papírové hodnoty? Nemyslím si, ?e 70 kW motor se 6-ti kvaltem někdo hravě utře s nějakou dýchavičnou astrou s 55 kW a ta 1,2 59 kW v Puntu II sice jede hezky, ale na GP 1.4 16V určitě nemá :wink:

Asi bude dost zále?et, jak s tím člověk umí jezdit, jak řadí a dal?í. Ten koho "kopala" chrochta a přesedl do benzínu, to bude mít asi tě??í si zvyknout. :D

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:10
od benja
jsem stejného názoru :!: :!:

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:14
od gawry
mo?ná bude problém někde mezi sedačkou a volantem :twisted:

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:27
od benja
myslí? airbag? :lol: to byl for... a nemohlo by to být třeba já nevím... něco s palivem nebo tak?

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:34
od .bany
zajet si srovnavaci test pak se muzem tady hadat dal... :lol:

Napsal: čtv čer 04, 2009 20:43
od benja
pravda mů?em se na někdy domluvit..... někde na půl cesty...

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:20
od .bany
Macek píše:
.bany píše:
Macek píše: tak tak, u? tady o tom myslím i probíhala diskuze ?e je to programovatelnou řídící jednotkou a pomů?e buď restart (nevím jestli stačí na chvilu odpojit jen baterku) anebo jezdit dlouhodobě jinak
baterka rozhodne nepomuze,nevimaze to ani chyby z pameti,to uz sem skousel,vim ze kolega na maree W tam to de ale grande uz to nebere
jaké chyby má? na mysli?
no jelikoz jsem ho trochen tunil tak mi svitej vztriky a engine check skusil sem to vymazat baterkou nepomohlo to : ) blbej napad no

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:37
od Macek
.bany píše:
Macek píše:
.bany píše: baterka rozhodne nepomuze,nevimaze to ani chyby z pameti,to uz sem skousel,vim ze kolega na maree W tam to de ale grande uz to nebere
jaké chyby má? na mysli?
no jelikoz jsem ho trochen tunil tak mi svitej vztriky a engine check skusil sem to vymazat baterkou nepomohlo to : ) blbej napad no
nechce? být tro?ku konkrétněj?í cos mu prováděl ?e se mu teďkom něco nezdá? :)

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:38
od benja
.bany píše:
misha píše:Jako abyste vedeli, od zacatku jsem na motor nebral ohled stylem ted mam najeto 500km, muzu ho uz vytocit do 4000ot, ted mam 1000km, muzu do 5000 a pod. Proste motor dostaval zabrat od zacatku, protoze jsem ho chtel mit zajetej dobre, tzn. aby se mu otacky libily a ne a ve 4000 uz brecel, ze dal nechce. Uplne jsem kaslal na spotrebu a jezdil tri nadrze po sobe za 8,5l/100 coz je u tohoto motoru extrem, protoze to je kazdy stupen tocit minimalne na 4000ot. Ve fiatu v Olomouci me porad presvedcovali, ze ten motor je v poradku, ze tam je milion skrticich klapek kvuli norme euro 4, a ze ten motor je pocitove pridusen.
to nevim,zas tak bych to videl max na dve klapky a ja sem ho mel od zdrodu takze vim ze zezacatku byl uplne tupej a co tis kil to byl lepsi nejvetsi skok byl kolem 7-8tis pak uz jezdil jak malej dablik :D
kolem těch sedmi osmi tisíc s tím souhlasím... ted u? jede fakt moc pěkně... právě ?e po zku?enostech s jinými značkami mi právě přijde ?e na jednačtverku a? moc dobře...spoustu lidí mi to ani nevěřilo ?e tam je "jenom"jednačtyřka

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:46
od .bany
no to ted jen tam svitej kontrolky,jinak chyba clka,dlouhej pribeh ...ale tak tuning jednotky,chtel sem skusit jiny vztriky,a jiny cidlo kontroly tlaku privodu bzduchu do turba,jelikoz sme s kamaradem moc akcni tak cidlo sme nasli a chtely sme ho vymenit za cidlo ze stila 150hp shumachra ale pak sme zapomeli zasunot kontakt takze prvni chyba,nepomohlo to ele,bylo mi receno ze to bude plnit lip,prd a pak vztriky ze stila abartha 2.4 chtely sme juknout jakej je rozdil,nu a po delsi dobe kdys to bylo rozebrany tak dosel ohen,nu a kuracka sada funguje jen se zapnutym klickem a hups druha chyba se nacetla,nevim proc a jak ale jo,a nebo druha moznost je ze sme tam neco po..... ... ale tak zatim to na jizdu nema vliv tak uvidime...