


Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
1) OK jak vidím, přístup mají dobrý, dokonce auto vzali zpět, jinak by to bylo na záruku, ale prostě toto je riziko ojetých aut, tlumič mů?e? klidně odrovnat nějakým výtlukem, prostě bylo to evidenentě olítané "referentské" auto, se kterým se nikdo nepáralPetr1985 píše:1) ojete, rok stara predvadecka, kupovane primo u dealera Fiat
2) divej, nejsem mechanik, z toho co ctu i pocitovej jak se to chova treba pri prejezdu koleji - pricna nerovnost, je na tom lepe ne GP. jinak jsem si nasel primo, ze to je trojuhelnihove zaveseni, presnejsi termin.
3) hele, v ramci slusnosti, ja neco napisu, nikomu se nevysmivam, mluvim obecne a na me se sesypou utoky, tak to je pak tezky. nekterym lidem by trocha vychovani neuskodila - kazdy delame chyby, ale nekteri se omluvi, viz o neco vys benja, to si cenim, proste si to vyrikame a je to...zato prispevky pana 1nekros1 jsou hodny HULVATA (i s tim caps lockem...)
ano, ja hodnotim velmi subjektivne, na zaklade svych zkusenosti, moje spatna zkusenost neznamena, ze fiat je obecne spatnej, to plati pro jakoukoliv znacku...mozna rekneme o kolisave kvalite, tezko rict, je to paradox, ja na fiatu zacinal ,nikdy jsem si nenarikla, zlaty seicento abarth a punto 2...
Davidsi, dyk za to odkud to auto má snad nikdo po Petrovi nvyjí?děl, zmínil to benja a pak to uvedl na pravou míru.Davids píše:nechapu proc po nem musite furt vyjizdet proste 100 lidi 100 chuti a 100 nazoru a ze ma auto od rodicu no booooooze ja bych mel taky radsi auto od rodicu a nesplacel balik![]()
![]()
no to by si ani nemohl myslet vá?ně jako něco malinko přes 3% p.a.JardaK. píše:Chlapi, u? se začínám modlit, a? v květnu nedopadnu jako Petr1985 se svým autem, jinak mě chytne moribundus! Pak bych vzpomínal se slzou v oku (to stejně budu) na mého zlatého Pun?u II Mk, kam liju opravdu jenom naftu a vodu do ostřikovačů. Ten úvěr nějak zvládnu, ale auto se nesmí posrat, jinak ?eru jenom seno! Apropos - nepůjčí mi někdo na pět roků 300 litrů? Vrátím 350!
A stav mu rekli ve FIAT ROLNY v Olomouci. Posleze si enchal vymenit olej a vsechny filtry a zkontrolovat celkove auto(4000Kč!). Vse vymenene, vse ok, vse TOP. Aby ne rok stary auto... Nyni to auto vratil(nezajima me proc) a ejhle, zjistilo se , ze pod plastem je motor od oleje, kazdy tlumic jine tuhosti(od vyroby!!) a hlavne nebyl v aute vubec vymenen olej ani filtry a kdyz si ted vzpominam, uz chapu proc mu za umyti auta a interieru dali slevuPepa B. píše:budu, přesto - nad Tvým autem jsem Petře uva?oval, bylo za dobré peníze, a psal jsi A stav, bez ?ádných ALE...teď napí?e? odstavec o vadách, díky kterým jsi ho vrátil...co si o tom mám myslet? Ale tahle diskuze je o něčem jiném, tak pokračujte
Heleme seHonzus píše:Petře, tlumiče jsou spotřebka a velmi často se u nich objevují vadné (méně účinné kusy), ře?it na záruku, tečka
A rozepi? se nám tu prosím o tom víceprvkovém zavě?ení u Pumy, kdy? tu tak shazuje? zadní (velmi dobře) odladěnou torzku GP..., co já vím, tak pumy měly vzadu standardně bubny
![]()
pro ilustraci zadní náprava pumy
http://passionford.com/forum/picture.ph ... ureid=5261
Ad 1) servis, ano některé servisy stojí za starou bačkoru, některé jsou lep?í, toto se ale dá zjistit mezi majiteli atd. Stav je v?ak podobný u v?ech značek...misha píše:A stav mu rekli ve FIAT ROLNY v Olomouci. Posleze si enchal vymenit olej a vsechny filtry a zkontrolovat celkove auto(4000Kč!). Vse vymenene, vse ok, vse TOP. Aby ne rok stary auto... Nyni to auto vratil(nezajima me proc) a ejhle, zjistilo se , ze pod plastem je motor od oleje, kazdy tlumic jine tuhosti(od vyroby!!) a hlavne nebyl v aute vubec vymenen olej ani filtry a kdyz si ted vzpominam, uz chapu proc mu za umyti auta a interieru dali slevu(2000->900Kc)
Servisoval jsem auto ve stejnem servisu jako Petr a uz chapu, ze fiat jako auto neni nejhorsi, ale diky tomu servisu opravdu fiat never more.
Nehlede na to, ze ja mam tedy taky asi spatnej kousek, auto za 400.000 za dva roky hodnota 1/2 mozna ani to ne, zaruka na picu, zadnou slevu jsem nedostal pri koupi a celkove to auto mi prijde predrazeny(ve vyssich vybavach).
Ucaroval me strasne design toho auta, ale jak vidim, design neni vsechno.
Statisticky se fiat ale kazi a nahradni dily nejsou zrovna za hubicku.
Ted me treba ukamenujte, ale fiat a jejich marketing me odrazuje koupit jakykoliv dalsi auto do budoucna...
Kdybyste meli stejny problem jako ja, tak byste zazili tu horkost a zklamani, hlavne me sere vyhozenych 200.000 do kanalu. Ze ja blbec jsem nedojel do Citroenu pro C4ku. (Ano milacku, zastavime se po ceste do fiatu a pak do Citroenu mrknout na C4... ,mrd a smlouva podepsana)
Buďto chce? GP a za servisem si dojede?, nebo si kup koncern. Opět Fiat ČR. Ale zase sis to mohl zjistit.misha píše:Jenze ja nehodlam jezdit 50km do servisu, co mam teda zjistovat?koncern na kazdym rohu a jedinej blizkej fiat stoji za *****.
misha píše:Co jsem mel reklamovat? 2x jsem reklamoval, ze auto ***** jede, porad mi rikali - malo zajety, diagnostika v poradku, proste nic nechteli resit a podle nich to bylo OK, vymlouvali se na euro 4 a podobny keci
misho, nechce? nám tu odhalovat v plné nahotě, ?e jsi jen remcal, co nic neví. Zkopírováno z ceníku GP:misha píše:Zde jde o to, proc spousta automobilek dava zaruku na ujety km a proc fiat dava jen 2 roky? absurdni, kdyz nekdo rocne najede 5000, po 10.000km uz nema zaruku! V podstate stav noveho vozu. Asi protoze se jim auta serou, tak vedi proc zaruku davaji, jakou davaji
Jistě tvoje chyba, zcela jednoznačná, jak někdo mů?e jít a koupit auto u prvního prodejce, to mi hlava nebere.misha píše:Jednal jsem o sleve, ale ten cikan Rolny o zadne slyset nechtel, je to moje prvni auto, prvni zkusennost, hold chyba, ze jsem se neobratil na jineho prodejce
Asi jsem měl jiné auto a mám, ale nic tak zásadního jsem v něm prostě neměl. Interiér nevrzal, přijde mi ?e přehání? a sám pí?e?, ?e bys mu to odpustil, nebýt toho motoru, ale to je zpět na bodu č. 2.misha píše:Tenkrat jsem moc aut na vyber nemel a hlavne jsem veril, ze dostanu kvalitu za ty prachy... bohuzel se tak nestalo. Prejezd pres nerovnosti zpusobuje takove razy, az se toho desim, vlivem toho vrze v interieru, co muze, motor nejede, uspornej taky neni, prenasi se vybrace do kabiny, atd atd. Vsechno bych mu odpustil, kdyby aspon ten motor jel.
misha píše:4800 za vetrak klimatizace ti prijde jako standardni cena? po vymene temer stejne hlucnej.
Promiň, v aktuálním ceníku GP vidím slevy 29 000 a? 38 000. S tím Vlastou sis to mohl odpustit, prodává Abartha, to je auto nikoli ze skladu a je to jeho věc za kolik ho dá, opět nabídka a poptávka. Zajímavý, ?e na něj machruje?, ale na Rolného ne....misha píše:Za kritiku zastoupení Fiat ČR tě nikdo kamenovat nebude....
:Jejich akce á 15000 sleva je stejne smesna, jako kdyz Vlasta slevnuje co mesic abartha o 2000. I v krizi proste neprijdou s GPS o 80.000 levneji nebo se zarukou na ujety km jako to dela spousta dalsich automobilek
Hele, má? první auto, toleruji to, ?e jsi prostě ... ucho co se teprv učí.... Já u? pár aut měl, pár prodával a vím za kolik se v?dy prodalo a jak to bylo v rámci stejně starých aut jiných značek, přes dr?.u si dej sám....misha píše::naprosto stejne nikoliv, za toto tvrzeni si dej pred drz..u
Proti C4? Snad v?echno, volant s pevným středem, displeje a přehlednost ovládání, řízení, ŘAZENÍ!!!!!, sedadla, zápach interiéru, zvuky blinkrů a upozornění, podvozek, který má měkké silentbloky a při ostrém nájezdu do zatáčky vět?inou dá přední náprava ránu jak kladivem do kovu atd atd.misha píše::co mas proti C4ce? Jako ja ted mam GP sport, ktery nema ani sportovni motor ani sportovni podvozek, co je na tom sport a co by mi C4 oproti GP nenabidla? rozhodne vetsi komfort, vice prostoru, zrejme i lepsi porizovaci cenu ... ale nechal jsem se unest srdcem, tak mam GP. Priste se budu ridit rozumem a v prvni rade nepujdu koupit novy auto, protoze to neni zaruka, ze nebudu muset jezdit do servisu dnes a denne.