Stránka 4 z 7
					
				
				Napsal: pon lis 08, 2010 22:01
				od Jarouš
				K problému Benjovy ruční brzdy:
Vidím, ?es dal?í expert, který nepou?ívá ručnici 

  Ona fakt není jen na zimní blbiny 
 
  
Tipuju to na zatuhlé mechanismy, které ovládají zadní brzdové třmeny nebo zatuhlé lanovody. Vytahané lana při tvém nájezdu asi nepřipadaj v úvahu, tím spí?, ?e tu ručnici skoro nepou?ívá?....
Chce to odpojit lana u třmenů, vyzkou?et jestli fungují, potom kouknout na mechanismus samostavuů na třmenech, vyčistit, rozhýbat.
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 09, 2010 11:22
				od 1nekros1
				presne akurat toto riesim vo fiate nejde mi samostel na rucnu brzdu v zadu na jednej strane uz sa 2x zasekol tak mi idu menit cely zadny strmen aj s tym mechanizmom. v ramci zaruky samozrejme rucnu pouzivam dost casto.
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 10, 2010 15:08
				od benja
				podle mne vyta?enmí lanovodů určitě né...např včera to bylo v pořádku 

  tak si asi něco píchám nebo nevím...
 
			
					
				
				Napsal: stř lis 10, 2010 18:47
				od Macek
				to pak pozná? na STK jestli jo nebo ne 

 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 11, 2010 13:43
				od benja
				do estékáčka daleko....navíc ta moje dělá na Stk v havířově:D
			 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 11, 2010 14:20
				od JardaK.
				benja píše:do estékáčka daleko....navíc ta moje dělá na Stk v havířově:D
A má? to, vole, teď budeme v?ichni jezdit na STK do Havru!
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2010 17:19
				od benja
				tak?e novinka po předchozím vzpamatování mi ručka vypověděla slu?bu definitivně 

 kdy? to zarvu na full tak se mi zdá ?e mi lehoučce přibrzdí levý zadek ináč ani t'uk..no jsem zvědav co mi zjistí...
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2010 17:51
				od 1nekros1
				benja píše:tak?e novinka po předchozím vzpamatování mi ručka vypověděla slu?bu definitivně 

 kdy? to zarvu na full tak se mi zdá ?e mi lehoučce přibrzdí levý zadek ináč ani t'uk..no jsem zvědav co mi zjistí...
 
mne to zrovna neska vymenli ten samostel co zapricinoval nefunkcnost (slabu funkcnost)rucnej konecne mi to brzdiiiiiiiiii
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2010 23:14
				od benja
				no to bude asi můj problém...uvidíme...
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 18:39
				od Jarouš
				benja píše:no to bude asi můj problém...uvidíme...
 
  pou?ívat ručnici často, neparkovat jen na kvalt - jednoduchý provozní předpis, jak udr?ovat ručnici funkční a v pořádku. Hlavně tu kotoučovou - je to relativně nechráněný mechanismus, který je vně brzdy. Stačí mrknout na zadní kotouče u jiných aut - postupem času orezlé, desky to berou jen prostředkem, zatuhlé mechanismy - prostě za bě?ných podmínek to brzdí mnohem míń ne? předek a tím je omezena čisticí schopnost kotoučů - vypálit orezlé třecí plochy a rantly.
Zastávám názor, ?e ty kotouče vzadu u 16 ventilu jsou celekem zbytečné, buben by bohatě stačil a má rozhodně vět?í ?ivotnost a men?í náchylnost k zatuhnutí mechanismu ručnice.  Konec konců, i 90k verze 1.3 MJET má vzadu bubny 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:11
				od Jirka
				Ty kotouče na zadku jsou pro zlost vesměs v?ude u v?ech aut, vyrezávaj kotouče a zerezávaj mechanismy, zlatý bubny 

 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 25, 2010 9:02
				od 1nekros1
				Jarou? píše:benja píše:no to bude asi můj problém...uvidíme...
 
  pou?ívat ručnici často, neparkovat jen na kvalt - jednoduchý provozní předpis, jak udr?ovat ručnici funkční a v pořádku. Hlavně tu kotoučovou - je to relativně nechráněný mechanismus, který je vně brzdy. Stačí mrknout na zadní kotouče u jiných aut - postupem času orezlé, desky to berou jen prostředkem, zatuhlé mechanismy - prostě za bě?ných podmínek to brzdí mnohem míń ne? předek a tím je omezena čisticí schopnost kotoučů - vypálit orezlé třecí plochy a rantly.
Zastávám názor, ?e ty kotouče vzadu u 16 ventilu jsou celekem zbytečné, buben by bohatě stačil a má rozhodně vět?í ?ivotnost a men?í náchylnost k zatuhnutí mechanismu ručnice.  Konec konců, i 90k verze 1.3 MJET má vzadu bubny 

 
no ja rucnu pouzivam stale a vo fiate mi povedali ze to nemohlo fungovat uz od vyroby lebo ze nieco na tom samostely nebolo dobre poskladane takze tak a inak nemam vami popisovane problemi vzadu kotuc krasne celou plochou brzdi.
 
			
					
				neotacajuce sa zadne koleso a svietiaca kontrolka ABS
				Napsal: ned pro 05, 2010 15:41
				od Igor
				Ahojte, dnes rano mi akurat zamrzla rucka. Prave zadne koleso sa nie a nie pohnut. Ja debil som ju zatiahol. No ale zas parkujem v kopci tak som zas tak na vyber nemal Sad A este k tomu mi aj svieti po nastartovani kontrolka ABS (teda nechce zhasnut a vypise mi: ABS unavaliable check handbook). Netusim co s tym, ale auto je este v zaruke, tak som volal na Fiat assistence a zevraj mi to zadara odtiahnu a opravia v servise... Lenze ten je dnes zavrety. Sad Tak snad zajtra. BTW: Nemate nejake ine riesenie keby cosi? Dakujem Vam vsetkym za cenne rady a pomoc.
			 
			
					
				Re: neotacajuce sa zadne koleso a svietiaca kontrolka ABS
				Napsal: úte pro 07, 2010 15:30
				od Igor
				OK, vyriesene... zamrznuty bubon. Sa normalne hambim  

  hehe
 
			
					
				Zvuková signalizace zata?ené ruční brzdy
				Napsal: stř pro 08, 2010 10:19
				od Kovboj
				Kdy? se tu ře?í ta ručka v zimě - dá se někde v menu vypnout pískání při zatáhnuté ruční brzdě za jízdy? Úplně mi stačí ?e mi nadává man?elka ?e zase blbnu se smykama a dal?í varovné signály k tomu nepotřebuju 
 
 
Ne ale vá?ně, znáte to, někdy je potřeba v zatáčce tro?ku si pomoci ručkou a toho pískání se v?dy spí? jen leknu a nemů?u se plně soustředit na reakci auta 
