Stránka 4 z 22
Napsal: ned pro 06, 2009 8:04
od Dušan
Na nedávné výstavě aut jsem si koupil samolepku malého ?tíra - asi zaujme místo vlevo dole na zadním sklu

Napsal: pát pro 25, 2009 13:58
od Dušan
Dnes jsem ze svého vozítka houbou a čistou vodou smyl ten slaný ?kraloup a na autě přesto zůstaly takové ?pinavé fleky, které bez ?ampónu nepustily
Vyu?il jsem venkovní teploty kolem
+10 st. a umístil nedávno zakoupeného ?tíra na zadní sklo, jako "protiváhu" české vlaječky umístěné na pravé straně

Napsal: sob pro 26, 2009 13:07
od Dušan
Du?an píše:wenca píše:Du?ane , zdá se mi to nebo má? v tom levém světle vodu ?????
Nějaká zkondenzovaná tam je - neře?ím, vyschne
Nakonec jsem dnes ře?il. Byla v něm dole toti? opravdu voda (té jsem si nejdřív nev?iml, v?iml jsem si pouze toho orosení), tak jsem světlo rozdělal a v rámci mo?ností doma vysu?il.
Asi tam bylo okolo té gumy blbě utěsněné, ve spodní části za gumou byla také voda. Podotýkám, ?e takto bylo světlo od počátku co GP mám, já ho je?tě nikdy nerozdělával a je zajímavé, ?e vody jsem si nikdy předtím nev?iml, ?e by v něm někdy byla
Napsal: sob pro 26, 2009 15:23
od Dušan
No není ta červená za po?mourného zimního dne krásná?

Napsal: sob pro 26, 2009 19:12
od Pepa B.
..to Du?an, ano, červená je krásná

..ale - brzdi u? s těma nálepkama, v?eho moc ?kodí, a? GP nedopadne jako tvůj původní tu?ím zelenej Pun?a?;-)
Napsal: sob pro 26, 2009 19:18
od Dušan
Pepa B. píše:..to Du?an, ano, červená je krásná

..ale - brzdi u? s těma nálepkama, v?eho moc ?kodí, a? GP nedopadne jako tvůj původní tu?ím zelenej Pun?a?;-)

Řekl bych, ?e můj první Puntím ?ádný oblepenec nebyl -
http://www.duschovo-grandepunto.wgz.cz/moje-prvni-punto
Napsal: sob pro 26, 2009 19:27
od Pepa B.
Du?an píše:Pepa B. píše:..to Du?an, ano, červená je krásná

..ale - brzdi u? s těma nálepkama, v?eho moc ?kodí, a? GP nedopadne jako tvůj původní tu?ím zelenej Pun?a?;-)

Řekl bych, ?e můj první Puntím ?ádný oblepenec nebyl -
http://www.duschovo-grandepunto.wgz.cz/moje-prvni-punto
já to nemyslel zle, jen v?eho moc ?kodí a GP je pěkný právě tím, ?e má čisté oblé linie, není potřeba ho a? tolik přiklá?lovat

a má? pravdu - první Punto nebyl oblepenec, mě zmátly přídavné mlhovky a tak

Napsal: ned pro 27, 2009 9:00
od Dušan
Vyhrábl jsem v mobilu dvě letní fotečky:

Napsal: pát úno 12, 2010 17:53
od Dušan
Řekl jsem si, ?e bych mohl v deníčku svého pun?áka zveřejnit přehled závad, které jsem ře?il v průběhu skoro 4 letého provozu:
Závady vzniklé v průběhu dvouleté záruky:
1) Reklamace skříňky zapalování - krátce po koupi GP-čka se mi začal zasekávat klíček ve skříňce zapalování. ?lo s ním ?patně otáčet, musel jsem s ním v?dycky trochu "zaverglovat". Závada odstraněna v autorizovaném servisu výměnou.
2) Reklamace otvírání zadních dveří - jednalo se o jednu z "dětských nemocí" GP-čka. Spolujezdci museli hrubě chytit za zadní kliku, aby dveře otevřeli. Závada odstraněna v autorizovaném servise úpravou dveřního mechanismu - úpravou zdvihu kliky.
3) Reklamace laku - jednalo se o vadu, která byla způsobena buďto na repasi ve výrobním závodě nebo opravou po cestě. Cca po jednom roce od koupi jsem začal pozorovat odli?nost odstínu laku na levých předních dveřích a na náraznících vozidla. Navíc se nad klikou začala objevovat tmavá skvrna o průměru asi 5 cm. Nechal jsem GP-čko prohlédnout u profi lakýrníků, kteří mě potvrdili, ?e lak na zmíněných dveřích je opravovaný, odli?nost laku na náraznících ?e je obvyklá (vzhledem k plastovému podkladu). Lak tedy musel být opravován buďto je?tě u výrobce, případně cestou k prodejci, co? je úkon obvyklý, ale podle mě by měl být někde zaznamenán, příp. by měla být dána sleva - bohu?el. Následovala reklamace u prodejce. Závada odstraněna přestříkáním v autorizovaném servisu - dodnes k mé spokojenosti.
Závady, které se objevily po záruce:
1) Závada na elektrickém posilovači řízení - závada se objevila v létě 2008 a to tak, ?e jsem při otáčení volantem poci?oval jemné chvění a přenos vibrací do volantu. Tyto projevy se postupem času začaly zesilovat. V servisu naměřili nestejnoměrný posilovací účinek vlevo a vpravo se závěrem "?patné snímací čidlo".
Dne 11.2.2010 provedena výměna posilovače. Jeho cena, díky ře?ení problému s Fiatem ČR čtvrtinová, tj. 4.800 Kč místo cca 21.200 Kč. Fiatu ČR tímto děkuji.
Napsal: sob úno 20, 2010 16:40
od Dušan
Rozloučení se zimou. Pánové nelitujete, ?e jste si nepořídili červenou?

Napsal: sob úno 20, 2010 19:52
od Jarouš
...ani omylem

Du?ane, co pořád s tou barvou má???? Prostě červená...

Napsal: sob úno 20, 2010 22:29
od dony
... a dobře dělá,proto?e červená je prostě nejlep?í barva,?koda,?e nenabízeli červenou metlu

Napsal: ned úno 21, 2010 8:06
od Dušan
Ciao ragazzi, musím vás občas na??ouchnout
Ale ta červená je krásnááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...........................................á
Napsal: ned úno 21, 2010 8:44
od Dušan
Abych tro?ku přikrmil, tato přístrojovka je můj sen (kdybych kupoval Evo, tak pouze s tímto

Napsal: ned úno 21, 2010 11:18
od JardaK.
Du?an píše:Ciao ragazzi, musím vás občas na??ouchnout
Ale ta červená je krásnááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...........................................á
Jo, přístrojovka u Eva je super, líbí se mi víc, ne? u GP. Já bych ?el ale spí? do modré nebo černé.