Stránka 4 z 5

Ne, neprozradil :)

Napsal: úte úno 03, 2009 10:59
od AGiNiGA
Mám GP 2006, 1.4 16 V a najeto 80500 km :).

Olej měním po 15000 km, ne po 30000 km a troufám si tvrdit, ?e to motoru jen prospěje.

Jinak AB je skvělý servis, ale to je o lidech (p. Feld je sympatický pán, který ví, co dělá). U druhého servisu jsem se dočkal slibu a dodnes se nikdo neozval.

A je?tě servisy :)

Napsal: úte úno 03, 2009 11:07
od AGiNiGA
Sice to má být v jiné rubrice, ale mám zku?enost i se servisy z Kladna a Prahy, a mů?u říct, ?e tam teprve pracují odborníci :). Při výměně filtru v kabině, prasklý kryt od řidiče (no ano, pánové si pletou strany) a na straně spolujezdce (to se u? někdo trefil) pod krytem v?e rozlámané.

Tak?e to není FIAT, kdo si ničí pověst, ale VYBRANÉ ČESKÉ SERVISY.

Abych jen nekritizoval, i v těchto servisech se najdou odborníci (v Motortec-u např. na elektro.....)

Napsal: úte úno 03, 2009 11:55
od Petr
Mám podobnou zku?enost, v Praze v Imofě mi utrhli dr?ák krytu tulelu, tam co se leze k pylovému filtru, u? jsem to tady psal. Dovoluji si nesouhlasit, ?e za to nemů?e Fiat, nebo? právě Fiat takovýmto umělcům uděluje autorizaci. Kdy? jsem do českého zastoupení Fiatu volal a stě?oval si na nastalé komplikace v servisech, nebylo jim to moc recht a dostal jsem odpověď, ?e v?echny servisy jsou dobré, tak?e asi tak o vině Fiatu.

Pracuji.....

Napsal: úte úno 03, 2009 12:28
od AGiNiGA
Pracuji tam porad stejni odbornici, ze se to za tu dobu nenauci :(, ach jo. No, co s nimi.

Fiat CR za to zodpovednost nese, zcela nepochybne, ale jak to ovlivnit z Italie ? Jezdit po autor. servisech ? Zkus napsat stiznost na servis do Italie, klidne se pridam. Myslim, ze to nasledky mit bude, kdyz nas bude vic, aspon to bude to mit smysl.

A reseni.....

Napsal: úte úno 03, 2009 12:31
od AGiNiGA
Mozna si tak IMOFA znackuje auta, ktere u nich byla na prohlidce, vim, spatny vtip. Navic, kdyz jsme na tom oba stejne :(. Proste nejlepsi je, si vsechno na aute delat sam.

Napsal: čtv dub 08, 2010 21:50
od milhaus
Tak nevím no, začalo mi to klepat taky.Klepe to jako ventily,a le je to sly?et spí? někde u sání.Mám nalítáno cca 90 000km liju tam SELENII 10W40 tak nevíte co by to mohlo být??Klepe to na volnoběh, ale i kdy? přidávám plyn.....Teď jsem dal cca 1700 kč za motorek cenrálu tak doufám ?e to nebude nic velkého.......

Napsal: čtv dub 08, 2010 22:09
od Jarouš
milhaus píše:Tak nevím no, začalo mi to klepat taky.Klepe to jako ventily,a le je to sly?et spí? někde u sání.Mám nalítáno cca 90 000km liju tam SELENII 10W40 tak nevíte co by to mohlo být??Klepe to na volnoběh, ale i kdy? přidávám plyn.....Teď jsem dal cca 1700 kč za motorek cenrálu tak doufám ?e to nebude nic velkého.......
No nejspí? ty ventily :wink: Vůle se má kontrolovat a případně seřizovat po 60 tkm.

Napsal: pát dub 09, 2010 21:02
od milhaus
Asi se teda někam objednám no....Nemáte někdo zku?enost se seřizováním ventilů, kolik to stojí, jak dlouho to trvá a tak???

Napsal: pát dub 09, 2010 21:22
od Jirka
A co volnobě?ka alternátoru ta by to taky mohla dělat.
Zkus sundat řemen a nachvili natočit a uvidí? jestli to klepe.

Napsal: pát dub 09, 2010 21:23
od Jarouš
milhaus píše:Asi se teda někam objednám no....Nemáte někdo zku?enost se seřizováním ventilů, kolik to stojí, jak dlouho to trvá a tak???
Zatím je?tě ne, asi bude? průkopník :D Cena se samozřejmě odvíjí od doby práce a navíc od počtu pou?itých seřizovacích podlo?ek.

Napsal: pát dub 09, 2010 21:28
od Jirka
Jarou? píše:
milhaus píše:Asi se teda někam objednám no....Nemáte někdo zku?enost se seřizováním ventilů, kolik to stojí, jak dlouho to trvá a tak???
Zatím je?tě ne, asi bude? průkopník :D Cena se samozřejmě odvíjí od doby práce a navíc od počtu pou?itých seřizovacích podlo?ek.

Vůle změří? měrkama i doma stačí sundat výko ventilů a je to, stím seřizenim u? je to zdlouhavěj?í, budto podlo?ky zbrousit na magnetce nebo koupit po?adovanou sílu, dělaj se i v druhovýrobě.

Napsal: pát dub 09, 2010 21:41
od milhaus
Jirka píše:A co volnobě?ka alternátoru ta by to taky mohla dělat.
Zkus sundat řemen a nachvili natočit a uvidí? jestli to klepe.
podle mé dedukce to vypadá spí? na ty ventily.Altík mě taky napadl, ale od něj se klepavý zvuk neozývá.

Napsal: pát dub 09, 2010 21:48
od Jirka
Sundej řemen , natoč to a má? jasno.
Ty zvuky se na motoru rádi přená?ej a potom to klame.

Napsal: ned dub 11, 2010 21:20
od milhaus
Tak podle ostravských kolegů je ten klepavý zvuk normální.ale asi vyměním SELENII 10w40 za CASTROL 5w40.....jako Jarou? :wink:

Napsal: pát srp 27, 2010 18:06
od Kotas
mě to klepe na volnoběh při 1800-2000 otáčkách, první podezření bylo na hadicu sání. Tu jsem utěsnil elektrikářskou páskou, aby byla ve filtrboxu na pevno, utahl taky ten spodní dr?ák - byl volný. Bohu?el klepání furt nepřestalo.

Ale v?iml jsem si, ?e při rozjezdu v nízkých otáčkách zmizel jiný zvuk, tak?e ta hadica rezonovala taky, ale trochu jinak, ne? co sem chtěl odstranit...