Stránka 4 z 11

Napsal: pát čer 20, 2008 11:34
od J.B.
GPčko má tak čisté linie ?e mu dle mého soudu nějaký tuning moc nepřidá-spí? naopak.

Napsal: pát čer 20, 2008 12:40
od Jarouš
To jsi vystihl naprosto přesně, moje slova. :wink:

Napsal: ned čer 29, 2008 19:16
od Dušan
Zajímalo by mě, zda-li budou mít v?echna GP-2 tento displej, nebo jenom "lep?í" verze (upozorňuji, ?e se nejedná o verzi Abarth).

Obrázek
Obrázek

Napsal: úte črc 15, 2008 20:37
od Pandora
Tak jsem se dnes zastavil u jednoho dealera v Praze a o tom, ze by byla změna v G.P. nevěděli, dále se standartně dová?í Active i Dynamic v 1,2 motoru a normálně jdou zadat i do výroby, prý jim ty změny od Fiatu dorazí klidně i za půl roku nebo se nebudou tak moc týkat českého trhu, proto?e motor 1,2 se prý zde kupuje nejvíce.
Paní tvrdila, ?e s tm motorem se jezdit dá a ?e je rozhodně lep?í, ne? HTP ve fabii, i kdy? ve fabii má kroutící moment 112 N/m a v G.P. 102 N/m, tak nevím, jaký je v praxi mezi nimi velký rozdíl.

Napsal: úte črc 15, 2008 21:00
od Dušan
Pokud začali vyrábět faceliftovaný model, pochybuju, ?e mají vyrobeno tolik skladovek, ?e by zásobovali ČR půl roku starým modelem.

1,2-ku mám, není to ?ádné ?ihadlo (asi jako ka?dá jiná), ale do bě?ného provozu mi stačí.

Napsal: úte črc 15, 2008 21:10
od Pandora
Dnes se dá 1,2 Dynamic 5 dv. + metalíza sehnat za ji? 260 000,- V té samé kategorii se pohybuje Fabia II, tak to srovnávám.
Původně jsem, chtěl Punto Classic, ale kdy? ?lo GP tak dolů cenově...

Napsal: úte črc 15, 2008 21:16
od Dušan
Mezi GP a Clasicem bych vůbec neváhal. A Fábie je hnusná, jsem rád, ?e jsem na ni nečekal.

U GP brát min. výbavu Dynamic.

Napsal: úte črc 15, 2008 21:23
od Pandora
Jak se dá třeba občas s GP 1,2 vyjet na dálnici? Např. táhlé kopce na D1, dejme tomu, chci jet celou dobu 110 - 120 km/h, udr?í to i v kopci?

A pak co klima? Projevuje se úbytek výkon v závislosti, jak intenzivně ochlazuji?

Napsal: stř črc 16, 2008 8:33
od julo
Jak se dá třeba občas s GP 1,2 vyjet na dálnici?
No jak? Normálne. Neviem prečo si niektorý myslia ?e sa s tým nedá jazdi? po dialnici. Na SK je zatiaž povolených 130 a nie je problém udr?a? túto rýchlos? aj pri za?a?enom aute ba dokonca aj viac. Mám to odskú?ané a krásne som dr?al krok aj so silnej?ími autami a dokonca som niektoré aj predbehol keď som trochu zo?liapol pedál. Ale nie je v?etko o maximálnej rýchlosti. Samozrejme ?e potom spotreba rastie. No pri silnej?ích autách to tie? nie je tak ?e keď idú rýchlej?ie tak im spotreba klesá.
Např. táhlé kopce na D1, dejme tomu, chci jet celou dobu 110 - 120 km/h, udr?í to i v kopci?

Neviem aké sú tam kopce, ale keď to z kopca rozgúža? tak nie je problém. Hravo sa to udr?í.
A pak co klima? Projevuje se úbytek výkon v závislosti, jak intenzivně ochlazuji?
Pri zapnutej klíme je trochu cíti? úbytok výkonu a preto keď sa potrebujem mimo mesto ponáhža? tak ju na tú chvížu vypnem. Aj tak samo ?e treba aj podradi? pri predbiehaní. Niekedy sa zabudnem a idem aj s klímou. Ale dialnica s klímou bez problémov.
To asi na margo tých čo majú niečo proti 1.2. Ja zase nemám nič proti tým čo majú silnej?í motor. Keby som mal financie a potrebu si kúpi? niečo silnej?i, tak si kúpim. Ale na moju potrebu 1.2 bohato postačuje. Zále?i hlavne od toho kožko km, kde a ako rýchlo s autom človek bude jazdi?. Predtým sme mali dobre zabehnutú Feldu a moje nezabehnuté GP je skoro skoro to isté. Či s GP či s Feldou sa do BA dostanem za rovnaký čas pri rovnako hustej premávke.

Napsal: stř črc 16, 2008 10:01
od Teddy86
Pandora píše:Jak se dá třeba občas s GP 1,2 vyjet na dálnici? Např. táhlé kopce na D1, dejme tomu, chci jet celou dobu 110 - 120 km/h, udr?í to i v kopci?

A pak co klima? Projevuje se úbytek výkon v závislosti, jak intenzivně ochlazuji?
Nad Fabii II bych vubec neuvazoval. Ten trivalec neni moc dobry motor. Slysel jsem ne nej vetsinou negativni nazory. Technologie trivalce neni tak dokonala. GPcko s 1,2 mam i ja a na dalnici uplne v pohode. Tahle kopce normalne tahne. Je treba ho trosku vice vytocit a pak neni zadny problem treba na ctyrku 4000ot/min a jede. Kdyz jsem jel s nim do cech tak jsem sice po dalnici nejel az pak od Hradce Kralove do Prahy ale jel jsem normalne pres Jeseniky a pres Orlicke hory a nebyl zadny problem. A ubytek vykonu pri zapnute klime jsem zatim moc nespozoroval. 8)

Napsal: stř črc 16, 2008 12:28
od olso
1.2 je v pohode hlavne ak nie je moc zatazena, t.j. v dvoch ludoch nemas problema, vo viacerych tiez nie, ale uz trochu chyba krutak. Trojvalce vo Fabke, tiez to nie je ziadne drama a asi ani lepsi ani horsi v parametroch v realu, len sused mal 1.2 47KW v Pole, a oprava motora stala podla jeho svokry "strasne penize". Tie prve kusy mali nejake problemy, uz je to asi vychytane. Krutiak ma HTP preto lepsi, lebo ma menej valcov, ale ten motor sa pri nastartovani trase ako by mal vyskocit z kapoty

Napsal: stř črc 16, 2008 22:35
od Pandora
Dík v?em za názory, co se týká té dálnice, tak jde mi třeba o situaci, ?e jedu sám celou dobu těch 110 - 120 km/h na 5. rychlost a spí?e jsem chtěl vědět, jestli bez podřazování a rozjí?dění pod kopcem vyjedu na 5 stupeň i ten kopec ve 110 km/h.
Jinak HTP 51 kW mě při?la příli? hlučná, GP je krásně tichý, dle testovací jízdy.
Uvidím, jestli Fiat v ČR bude dál tu 1,2 nabízet nebo nikoliv.
Máte někdo zku?enosti s chipem? Díval jse se na nabídky na netu a nabízejí u 1,2 zvý?ení na 55 kW a 114 N.m, co? na 1,2 je myslím velmi slu?né.

Napsal: stř črc 16, 2008 23:59
od Juro
Pandora píše:Dík v?em za názory, co se týká té dálnice, tak jde mi třeba o situaci, ?e jedu sám celou dobu těch 110 - 120 km/h na 5. rychlost a spí?e jsem chtěl vědět, jestli bez podřazování a rozjí?dění pod kopcem vyjedu na 5 stupeň i ten kopec ve 110 km/h.
Tak to je pohoda, ked chodim sam, tak 130-140 to po D1 utiahne na kazdom kopci. Akonahle ale do kopca spomalis, uz sa zrychluje velmi tazko, niekde vobec :) Nehovoriac o spotrebe...

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:19
od Dušan
I kdy? si mů?u sypat popel na hlavu i já, prosím při diskusích o technických parametrech přesunout se do tématu např. "Grande punto", nebo "Uva?uji o koupi". Toto je téma o faceliftu.

Napsal: čtv črc 17, 2008 7:40
od Teddy86
Pandora píše:Dík v?em za názory, co se týká té dálnice, tak jde mi třeba o situaci, ?e jedu sám celou dobu těch 110 - 120 km/h na 5. rychlost a spí?e jsem chtěl vědět, jestli bez podřazování a rozjí?dění pod kopcem vyjedu na 5 stupeň i ten kopec ve 110 km/h.
Jinak HTP 51 kW mě při?la příli? hlučná, GP je krásně tichý, dle testovací jízdy.
Uvidím, jestli Fiat v ČR bude dál tu 1,2 nabízet nebo nikoliv.
Máte někdo zku?enosti s chipem? Díval jse se na nabídky na netu a nabízejí u 1,2 zvý?ení na 55 kW a 114 N.m, co? na 1,2 je myslím velmi slu?né.
Jestli uvazujes o pripadnem cipu tak si hodne rozmysli u koho to nechas delat. Nebal bych se treba u BITPOWER. Vypadaji nejsolidneji a cena je prijatelna.