konečně
Napsal: stř srp 26, 2009 12:04
tak dnes jsem konečně nandal nové pru?iny...sní?ení o 30mm. myslim si ?e je to akorát neni to ?ádnej extrém ale vypadá to líp a sedí to líp...díky v?em za rady
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
A dotaz č. 2: Ře?il jste někdo otázku sní?ení ve vztahu k záruce?Mellow píše:Ahoj!
Dotaz na majitele, kteri uz maji snizeno: resili jste prosim po snizeni podvozku pruzinami zmenu charakteristiky geometrie? Bylo to po snizeni o 30 mm nutne? Diky predem!
nejaky fota sem pristi tyden dam...Okic píše: skoda ze uz ty fotky nejdou videt..rad bych se kukl jak to vypada na podlozkach
uz sem zaruku resil a pruziny nikdo neresil. zalezi asi na pristupu servisu. kazdopadne hodit pruziny zpatky je vec na dve hodiny.Mellow píše:hodně lidí sni?uje a nikdo neře?il záruku? tomu se mi nechce věřit, zas tak stará auta mít nemů?ete
diky za odezvu! asi to tak nakonec dopadne, stejne uz mam ty pruziny domacarlos píše:uz sem zaruku resil a pruziny nikdo neresil. zalezi asi na pristupu servisu. kazdopadne hodit pruziny zpatky je vec na dve hodiny.
Ahoj taky mám na přední n. ten rozdíl ve vý?ce,jeliko? mě řízení neustále mírně táhlo do té ni??í strany tak jsem to reklamoval a donutil servis pru?iny vyměnit v rámci záruky.Po výměně ten rozdíl,ale zůstal a řízení stále není zcela v pořádku.Zkou?el jsem to ře?it dál jinde,ale tam změřili pár nových aut co měli na prodejně a ten rozdíl tam byl taky od 0,5cm po 1,3cm.Tak nevím jestli je to tak schválně? Zajímal by mě názor někoho kdo má tlumiče se stavitelnou sv. vý?kou,jak se auto chová kdy? jsou obě strany nastaveny stejně vysoko?Jirka píše:Chlapi , praskla mi přední pru?inaa ted ře?ím problém co tam dát , origo stojí 2000 kus a v náhradách zatim nic není, samo ?e musím dát obě aby GP nahodou nekulhalo.
Tak ted nevím jestli nedat zrovna celou sadu něčeho sportovního, ale zase nadruhou stranu nechci moc sni?ovat, čekám na va?e rady a názory.
Jo a je?tě, kolik máte vý?ku hrany předního blatníku od středu kola?
já mám na jedný straně 36,5cm a na druhý 37,5cm.
Geometrii jsem dělal asi 4x,středovou polohu posilovače u? taky asi 2x seřizovali,ale stále to není ono.Problém je v tom ?e kdy? pustím volant auto sice jede rovně,ale při přejezdu nerovnosti má volant tendenci se stáčet pořád doleva.Působí to pak dojmem ?e řízení jde vlevo snáze ně? vpravo.Je mo?né,?e problém je skutečně v řízením samém vč.posilovače.Jeho výměnu se mě ale v rámci záruky nepodařilo prosadit je to holt drahý díl a pokud vylo?eně netluče tě?ko ho vyreklamovat.U? jsem to vzdal ,mám u? rok po záruce tak na to ka?lu.Auto je super kvalitní jen s tím řízením to Fiat p..ral,?e si to nepohlídali.Jirka píše:To táhnutí do strany mů?e dělat ?patně nastavený střed na posilovači řízení kdy? ti dělali geometrii. Pak se to nevrací do středové polohy.
Jinak pru?iny u? mám doma origo Fiat 3650kč, jinak náhrady 2tis. kus nebo sportovní tvrd?í sada za 4tis.kč.
Tak já to mám přesně obráceně, vý? mám pravou stranu, asi proto ?e je silnice v?dy mírně nakloněná vpravo.Kotas píše:K těm rozdílným vý?kám bych řekl, ?e je to záměrně - nevím jak GP, ale co vím, tak Renault 19 to má napsané přímo v manuálu, prázdné auto má stranu řidiče mírně vý?, aby po nasednutí řidiče bylo auto plus mínus narovno.
nebo vozí? tě?ké spolujezdce na jedné straně a auto si sedloJirka píše:Tak já to mám přesně obráceně, vý? mám pravou stranu, asi proto ?e je silnice v?dy mírně nakloněná vpravo.Kotas píše:K těm rozdílným vý?kám bych řekl, ?e je to záměrně - nevím jak GP, ale co vím, tak Renault 19 to má napsané přímo v manuálu, prázdné auto má stranu řidiče mírně vý?, aby po nasednutí řidiče bylo auto plus mínus narovno.![]()