Stránka 4 z 11
Napsal: ned pro 28, 2008 8:01
od Dušan
Ventilátor mi ?lape potichu.
Téma ventilátor se zde na fóru ji? ře?ilo. Najdi si přes menu "Hledat"

Napsal: ned pro 28, 2008 13:26
od shiver
J.B. píše:pro mě je to záhada-pylový filtr mám tě?ko kdy? mi na podzim lítalo listí a? do auta a zima mi dovnitř nefičí..problém má ka?dý asi jinde.
Hele mo?ná tam ten filtr nemá? ale třeba tam je pro něj příprava a stačí ten filtr jen vlo?it a jezdit. Zkus se mrknout
Napsal: ned pro 28, 2008 13:30
od Dušan
Du?an píše:_3dno píše:[quote="maty"... a středovou konzolí mi tam tak tahlo ...

Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat

Dnes jasem na to mrkl, ale nic jsem neobjevil.
- z motorového prostoru uprostřed za motorem je takový vstup, jeho? pravá část (ve směru z vozidla ven) je zaslepená, vlevo vedou hadice do topení.
- v motorovém prostoru je na přepá?ce do kabiny v plechu několik děr, které jsem přelepil páskou
- zevnitř pod přístrojovkou nic nebylo vidět.
Uvidím, jestli pomohlo zalepení těch děr. Jinak nevím. U? vůbec nechápu, ?e by se příčina vstupu chladného vzduchu měla odstranit instalací pylového filtru (pylový filtr nemám).
Napsal: ned pro 28, 2008 14:41
od Jarouš
Díry v motorové přepá?ce namaj vliv, je tu?ím z vět?í části dvojitá (plech) a uvnitř je pota?ená izolací.
Pod přístojovkou u nohou spolujezdce (kdy? vytáhne? kastlík) je černý kryt pylového filtru. Je mo?né, ?e pokud tam filtr není, tak profukuje přes ten kryt, proto?e je to je?tě před cestou studeného vzduchu k výměníku topení. Pylový filtr je první po cestě od ventilátoru. To by mohlo vysvětlovat tu "záhadu"
Napsal: ned pro 28, 2008 14:49
od 1nekros1
duso pod tou krytkou ciernou by mal byt pelovy filter. a zistis to jednoducho pusti si ventilator na plno a hladaj kade ti fuci studeny vzduch ...

Napsal: úte led 06, 2009 18:22
od Dušan
Du?an píše:Du?an píše:_3dno píše:[quote="maty"... a středovou konzolí mi tam tak tahlo ...

Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat

Dnes jasem na to mrkl, ale nic jsem neobjevil.
- z motorového prostoru uprostřed za motorem je takový vstup, jeho? pravá část (ve směru z vozidla ven) je zaslepená, vlevo vedou hadice do topení.
- v motorovém prostoru je na přepá?ce do kabiny v plechu několik děr, které jsem přelepil páskou
- zevnitř pod přístrojovkou nic nebylo vidět.
Uvidím, jestli pomohlo zalepení těch děr. Jinak nevím. U? vůbec nechápu, ?e by se příčina vstupu chladného vzduchu měla odstranit instalací pylového filtru (pylový filtr nemám).
Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:

Napsal: úte led 06, 2009 18:43
od Jarouš
Du?ane, to vypadá tak, ?e se zkazila klapka, co reguluje přístup teplého a studeného vzduchu. Výměník topení asi normálně hřeje, ale vzduch proudící dovnitř nejde přes něj, ale bokem, tím pádem mrazivý.
Napsal: úte led 06, 2009 19:04
od Dušan
Je?tě podotýkám, ?e:
- ventilátor bě?ek naplno na 4-ku,
- při topení zapnutém naplno fouká teplý vzduch (ventilátor podle mě fouká slabě), jen pod tou přístrojovkou uprostřed táhne studený

Napsal: úte led 06, 2009 19:19
od Jarouš
Du?an píše:Je?tě podotýkám, ?e:
- ventilátor bě?ek naplno na 4-ku,
- při topení zapnutém naplno fouká teplý vzduch (ventilátor podle mě fouká slabě), jen pod tou přístrojovkou uprostřed táhne studený

No tak je klapka seklá někde napůl cesty, něco jde přes výměník a něco ne. Mě toto dělat auto, tak u? to dávno ře?ím sám nebo sypu na servis. S tím se přece nedá normálně fungovat. A řekl bych, ?e tímto končí debata o opravě instalací pylového filtru....

Napsal: úte led 06, 2009 19:21
od Dušan
Taky ?e na servis "posypu". S tímhle se opravdu nedá jezdit
Napsal: úte led 06, 2009 20:13
od J.B.
měl jsem dnes taky čelní sklo namrzlé zevnitř-na du?ana ale nemám.je to tím ?e tam funí zvenku?nechal jsem na noc zaplou vnitřní cirkulaci ale nepřepne se při vypnutí klíčku zpět?no uvidím ráno.
Napsal: úte led 06, 2009 20:31
od Jarouš
J.B. píše:měl jsem dnes taky čelní sklo namrzlé zevnitř-na du?ana ale nemám.je to tím ?e tam funí zvenku?nechal jsem na noc zaplou vnitřní cirkulaci ale nepřepne se při vypnutí klíčku zpět?no uvidím ráno.
Nějak jsem nepochopil důvod vnitřní cirkulace při odstaveném autě.... To ?e má? námrazu zevnitř je přece způsobeno vy??í vlhkostí v autě (mokré koberce) mrazem venku.
V?iml sis, ?e Du?an to má
zamrzlé a zaml?ené zevnitř i po 35 km jízdy a topení naplno????

Napsal: úte led 06, 2009 20:37
od J.B.
u ?ádného jiného auta jsem námrazu zevnitř neměl tak prostě zkou?ím..jo já vím ?e du?an má jiný problém...
Napsal: úte led 06, 2009 21:14
od Jarouš
J.B. píše:u ?ádného jiného auta jsem námrazu zevnitř neměl tak prostě zkou?ím..jo já vím ?e du?an má jiný problém...
Tak to jsi ??astný člověk

Pokud jsem měl v kterémkoliv autě mokré koberce, nechal ho parkovat venku a v noci krutě mrzlo, tak byla námraza na skle i zevnitř. Stejnou zku?enost jsme zrovna dneska udělal s firemní Fábií, která parkuje venku. O?krábal jsem venek a ejhle, uvnitř toté?....

Napsal: úte led 06, 2009 21:25
od 1nekros1
no dusko rozhodne na hento by som nervy nemal ... i ked ja som zas objednany na vymenu ventilatora ktory strasne vyvadza ale hento je proste mooc nakazdeho. aj ked je vonku -10 a auto tam stoji celu noc tak rano pridem a jedine na com citim vlhkost je kozenny volant a paka. okno s vnutra nieje orosene vobec a ked nastartujem a kym otvorim branku a vyjdem von uz ho zadycham ale kym zasa zavrem a sadnem do GP uz sa odrosuje a behom 5 min jazdy uz je cele odrosene a mam to odskusane aj s 3mi ludmi... a cez ten stredovy panel nefuka nic len sala teplo asi sa ti tam ozaj nieco posralo ako vravi jarous
a este J.B. - najhorsie co mozes spravit autu v zime mat zapnuty vnutorny okruh pretoze sa ta vlhkost s auta nedostane uz niako. velku vlhkost dostanes prec iba tym ze auto silno vykuris nech uschne interier a potom nechas otvorene dvere aby schladol. ja s vlhkostou v GP zadny prtoblem nemam ale vo favorite som obcas mal a hentak som to vzdy vyriesil.
P.S. - hlavne si nevypinajte ventilatory v zime to je najvecia kravina co som si vsimol u 90% vodicou ale riadna, aspon na polovicu nech fuka stale pretoze to co sa zohrialo sa zasa chladi a dochadza ku kondenzacii. a tiez ani nie na plne gule pretoze vtedy zasa nefuka taky teply vzduch ako by mal nestiha ho ohrievat - a to si mozte kazdy vyskusat.
moja rada skuste si nechat ventilator bezat stale bud na 2/4 alebo 3/4 a uvidite ze GP nebudete mat vobec orosene. (uz som takto aj kolegov presvedcil v Wpolo a FOBIA tiez mali vzdy secko orosene)