Stránka 4 z 6
Napsal: stř kvě 18, 2011 9:12
od tkupilik
Jeste jsem zapomel na ten polomer zataceni, je to hodne poznat, zvlast pri parkovani u supermarketu cumakem do rady. Musi byt hodne mista a moznost si naject, jinak se nejde trefit. Taky je to poznat kdyz je potreba se otocit. Jinak je to v pohodne, parkovani po zadu do rady bez problemu, pokud neni misto tak na dvakrat... Po praze s tim funguju v pohode.
Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Napsal: stř kvě 18, 2011 9:14
od 1nekros1
Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu

Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak
Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.
Jinak děkuji za vá? názor.

ja s 1,4 16v jazdim uz 3ti rok a max spokojnost tiez som mal favorit. ked chces ist na spotrebu ides do 3000otacok a fakt to vela nepapa aked chces neco predbehnut podradis vytocis predbehnes a preradis.... uplne odporucam ...
Napsal: stř kvě 18, 2011 9:39
od Dušan
tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být
Napsal: stř kvě 18, 2011 9:53
od tkupilik
Du?an píše:tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být
Prave ze jde o ten pomer zprevodovani, ktery nikdo z nas asi nezna, takze nema cenu to uz dal rozebirat... Me zvedlo ze zidle to 'hodne ovlivnilo spotrebu'. Kazdej chytrej jak radio kolik to zere a nikdo v tom pritom nejel. Ja jsem dal referenci tu suzuku, coz je extrem pod ktery se jine benzinove auto dostane tezko. Fiat je o 300 kilo tezsi, je vetsi, takze ma vetsi odpor vzduchu a cena za to je 1 az 1.5l vetsi spotreba, coz rozhodne nepovazuju za zravej motor. JAk jsem psal, na dalnici zere min nez htp fabka.
Napsal: stř kvě 18, 2011 19:40
od Eses
Jezdím se 180k Abarthem průměrně za 8 litrů, dá se i za 7,5 ale to se musím hlídat, ta 6ka tomu opravdu hodně pomáhá jak říká Kriss

Napsal: stř kvě 18, 2011 21:42
od tkupilik
Vy jste s tim sestikvaltem vsichni nemocny, proc se domnivate ze na petikvaltu jsou stejne prevodove pomery 1-5 jak na sestikvaltu??
Jezdim se 160k obyc puntem za 7,5-8 a nevidim v cem te ta seska pomaha

.
Napsal: stř kvě 18, 2011 22:16
od benja
Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu

Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak
Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.
Jinak děkuji za vá? názor.

hel abych nemazal med kolem huby....jak u? bylo řečeno......pokud chce? u starjetu jezdit svi?ně je třeba trochu více točit....nicméně..to u? bylo řečeno ve vláknu tohoto motoru je třba více točit...nicméně pokud jede? klidně tak spotřeba naprostá spokojenost..a celkový projev,teda z mého pohledu...
jak u? psal kriss..T-jet trpí na pětikvalt....ale jinak...mů?u říct po Okicově zku?enosti.pila pila pila...a to asi bych řek nejel jak prasce
Napsal: čtv kvě 19, 2011 8:58
od Kriss
No jde o to Tkupiliku ze mamka ma Bravo se stejnym motorem jako ty a ma tam co 6kvalt. A uz jsem s tim najezdil hodne. A sporteba 7-7.5 litru pul mesto a pul dalky. A to auto je mnohem te??í ne? grande punto. Tak?e sestka ma svuj vyznam. Bohu?el to nejde vyzkouset ve stejnem aute.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:02
od Kriss
Jo a ty mas na grande punto 160 koni, jake upravy jsi udelal? MAs jenom čip nebo jsi vymenil turbo, vyfukovou soustavu?
Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:11
od tkupilik
To je moc.. kupte si traktory, maj 16 kvaltu, podle vasi teorie budou jezdit asi jen na vzduch. Pochopim kdyz nekdo bude rikat ze 6 kvaltu se hodi do sportovniho auta, protoze se zlepsi vyuziti vykonu motoru.. zrychly se vyjezdy ze zatacek i topka - to je pripad abartu. Ale na spotrebu na dalnici bude mit vliv celkove zprevodovani posledniho stupne, ne pocet kvaltu. Nevim co na tom furt chcete resit.
Add 160k, je tam turbo z abarta a chip, nic jineho. Abart ma vetsi vyfuk i katalyzator a ma i jinak casovane ventily.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:29
od Kriss
Jasne ze to je o zprevodovani ale nemyslis ?e kdyby to bylo jenom o tom zprevodovani tak by fiat sestku nedaval. sestka je delsi a je na delsi trasy. I ve fifthgearu priznaly ze tam sestka chybi a ze bravo se stejnym motorem je na delsi trasy lepsi protoze ma sestku a tady jinak serizene zprevodovani.
Jde tu o to ze tu jde o celou prevodovku to znamena sesti kvlat i zprevodovani.
Ale peti kval tnekdy neni na ?kodu.....v mi?ákovi evo VIII je peti kvalt a spolupracuje lepe s motorem ne? ?esti kvlt z verze MR pro bricky trh..za?ito pri jizde a pak mi to ukazal i profesional.
Tak?e je to proste jednou tak a jednou tak a tim bych to uzavrel....hlavni je ?e t-jet jede dobre a to hlavní.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:52
od tkupilik
Ok.. jinak jsem se dneska koukal kolik toci motor na dalnici a pri 140 tachometr to bylo neco malo pres 3500 otacek.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 11:27
od Kriss
ok zkusim to hned jak budu moct
Napsal: úte led 17, 2012 7:27
od tkupilik
Dneska jsem zakop o video abarta (
http://www.youtube.com/watch?v=11uo3zDkmj0&feature=fvsr). Na sestku mu to tam toci 5000 pri necelych 200, to odpovida 3500 pri 140. Tzn 6 ma celkove zprevodovani prakticky shodne jak 5 na obyc tjetu. Hlavne ze tu vsichni byly chytry jak radia s tou spotrebou.
Cela prevodovka abartu je posazena dolu a je sestavena aby to jelo a ne aby to malo zralo.
Napsal: stř led 25, 2012 8:31
od 1nekros1
no ja mam 6rychlost. 1,4 16v a pri 3000otackach mam presne 120.
a aj keby to bol rozsiel 500otacek tak je to tichsie a o neake to deci menej smedne