Stránka 4 z 6

Napsal: stř kvě 18, 2011 9:12
od tkupilik
Jeste jsem zapomel na ten polomer zataceni, je to hodne poznat, zvlast pri parkovani u supermarketu cumakem do rady. Musi byt hodne mista a moznost si naject, jinak se nejde trefit. Taky je to poznat kdyz je potreba se otocit. Jinak je to v pohodne, parkovani po zadu do rady bez problemu, pokud neni misto tak na dvakrat... Po praze s tim funguju v pohode.
Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...

Napsal: stř kvě 18, 2011 9:14
od 1nekros1
Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu :) Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak :D

Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.

Jinak děkuji za vá? názor. :)
ja s 1,4 16v jazdim uz 3ti rok a max spokojnost tiez som mal favorit. ked chces ist na spotrebu ides do 3000otacok a fakt to vela nepapa aked chces neco predbehnut podradis vytocis predbehnes a preradis.... uplne odporucam ...

Napsal: stř kvě 18, 2011 9:39
od Dušan
tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být

Napsal: stř kvě 18, 2011 9:53
od tkupilik
Du?an píše:
tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být
Prave ze jde o ten pomer zprevodovani, ktery nikdo z nas asi nezna, takze nema cenu to uz dal rozebirat... Me zvedlo ze zidle to 'hodne ovlivnilo spotrebu'. Kazdej chytrej jak radio kolik to zere a nikdo v tom pritom nejel. Ja jsem dal referenci tu suzuku, coz je extrem pod ktery se jine benzinove auto dostane tezko. Fiat je o 300 kilo tezsi, je vetsi, takze ma vetsi odpor vzduchu a cena za to je 1 az 1.5l vetsi spotreba, coz rozhodne nepovazuju za zravej motor. JAk jsem psal, na dalnici zere min nez htp fabka.

Napsal: stř kvě 18, 2011 19:40
od Eses
Jezdím se 180k Abarthem průměrně za 8 litrů, dá se i za 7,5 ale to se musím hlídat, ta 6ka tomu opravdu hodně pomáhá jak říká Kriss 8)

Napsal: stř kvě 18, 2011 21:42
od tkupilik
Vy jste s tim sestikvaltem vsichni nemocny, proc se domnivate ze na petikvaltu jsou stejne prevodove pomery 1-5 jak na sestikvaltu??
Jezdim se 160k obyc puntem za 7,5-8 a nevidim v cem te ta seska pomaha :/.

Napsal: stř kvě 18, 2011 22:16
od benja
Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu :) Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak :D

Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.

Jinak děkuji za vá? názor. :)
hel abych nemazal med kolem huby....jak u? bylo řečeno......pokud chce? u starjetu jezdit svi?ně je třeba trochu více točit....nicméně..to u? bylo řečeno ve vláknu tohoto motoru je třba více točit...nicméně pokud jede? klidně tak spotřeba naprostá spokojenost..a celkový projev,teda z mého pohledu...

jak u? psal kriss..T-jet trpí na pětikvalt....ale jinak...mů?u říct po Okicově zku?enosti.pila pila pila...a to asi bych řek nejel jak prasce

Napsal: čtv kvě 19, 2011 8:58
od Kriss
No jde o to Tkupiliku ze mamka ma Bravo se stejnym motorem jako ty a ma tam co 6kvalt. A uz jsem s tim najezdil hodne. A sporteba 7-7.5 litru pul mesto a pul dalky. A to auto je mnohem te??í ne? grande punto. Tak?e sestka ma svuj vyznam. Bohu?el to nejde vyzkouset ve stejnem aute.

Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:02
od Kriss
Jo a ty mas na grande punto 160 koni, jake upravy jsi udelal? MAs jenom čip nebo jsi vymenil turbo, vyfukovou soustavu?

Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:11
od tkupilik
To je moc.. kupte si traktory, maj 16 kvaltu, podle vasi teorie budou jezdit asi jen na vzduch. Pochopim kdyz nekdo bude rikat ze 6 kvaltu se hodi do sportovniho auta, protoze se zlepsi vyuziti vykonu motoru.. zrychly se vyjezdy ze zatacek i topka - to je pripad abartu. Ale na spotrebu na dalnici bude mit vliv celkove zprevodovani posledniho stupne, ne pocet kvaltu. Nevim co na tom furt chcete resit.
Add 160k, je tam turbo z abarta a chip, nic jineho. Abart ma vetsi vyfuk i katalyzator a ma i jinak casovane ventily.

Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:29
od Kriss
Jasne ze to je o zprevodovani ale nemyslis ?e kdyby to bylo jenom o tom zprevodovani tak by fiat sestku nedaval. sestka je delsi a je na delsi trasy. I ve fifthgearu priznaly ze tam sestka chybi a ze bravo se stejnym motorem je na delsi trasy lepsi protoze ma sestku a tady jinak serizene zprevodovani.
Jde tu o to ze tu jde o celou prevodovku to znamena sesti kvlat i zprevodovani.
Ale peti kval tnekdy neni na ?kodu.....v mi?ákovi evo VIII je peti kvalt a spolupracuje lepe s motorem ne? ?esti kvlt z verze MR pro bricky trh..za?ito pri jizde a pak mi to ukazal i profesional.

Tak?e je to proste jednou tak a jednou tak a tim bych to uzavrel....hlavni je ?e t-jet jede dobre a to hlavní.

Napsal: čtv kvě 19, 2011 9:52
od tkupilik
Ok.. jinak jsem se dneska koukal kolik toci motor na dalnici a pri 140 tachometr to bylo neco malo pres 3500 otacek.

Napsal: čtv kvě 19, 2011 11:27
od Kriss
ok zkusim to hned jak budu moct

Napsal: úte led 17, 2012 7:27
od tkupilik
Dneska jsem zakop o video abarta (http://www.youtube.com/watch?v=11uo3zDkmj0&feature=fvsr). Na sestku mu to tam toci 5000 pri necelych 200, to odpovida 3500 pri 140. Tzn 6 ma celkove zprevodovani prakticky shodne jak 5 na obyc tjetu. Hlavne ze tu vsichni byly chytry jak radia s tou spotrebou.
Cela prevodovka abartu je posazena dolu a je sestavena aby to jelo a ne aby to malo zralo.

Napsal: stř led 25, 2012 8:31
od 1nekros1
no ja mam 6rychlost. 1,4 16v a pri 3000otackach mam presne 120.
a aj keby to bol rozsiel 500otacek tak je to tichsie a o neake to deci menej smedne