Stránka 4 z 18
Napsal: pon čer 15, 2009 18:19
od Kriss
Mel jsem to v ruce, dela se to na 1,4 16v, m-jet, t-jet . Jo ale cena 6500 nebo vic je hodne přehnana. To radsi pujdu do GSR kitu
Napsal: pon čer 15, 2009 19:13
od 1nekros1
Kriss píše:Mel jsem to v ruce, dela se to na 1,4 16v, m-jet, t-jet . Jo ale cena 6500 nebo vic je hodne přehnana. To radsi pujdu do GSR kitu
KRIS A KEDY HO TEDY BUDES OBJEDNAVAT?
PS. na turbine je najdolezitejsie vzduch ochladit za turbom chladnejsie sanie na to velky vplyv nema.
Napsal: úte čer 16, 2009 9:27
od Eses
Jistota je jistota, u? se ho vůbec někomu podařilo objednat ten GSR kit
Jestli to bude s kwalitou tak jako s komunikací, tak bych řekl, ?e jsou to rozhodně riskantně investovaný peníze

Napsal: úte čer 16, 2009 9:52
od Kriss
Zdravim te Ludku. V sobotu mozna dorazim pokud pojedu do zlina na planouvanou kolaudaci noveho servisniho a dilenskeho pracoviste meho kamarada, rally-technika Honzy (potkal si ho jak jsme se vozili v tvem abartu)
pro 1nekros1 a eses ludka. No GSR kit se este nepodarilo objednat, zatim sem to nemel cas resit, mam prace az nad hlavu. Dneska tam zase napisu a uvidime. Navic ted musim koupit nove kotouce a desky na cele auto tak?e 6000,- vyleti kominem.
Jo a s kvalitou kitu nemam strach, na fiat forum.com ho ma tolik lidi a jsou s nim spokojeni .....
Napsal: úte čer 16, 2009 10:03
od Kriss
Tohle jsem ted odeslal...jinak pokud nekdo bude chtit napsat taky a podporit me snazeni tak mejl na GSR je :
pandastic@hotmail.co.uk
Hello
I would like to ask how long it takes to make one induction kit??? Some poeple on Fiatforum, were telling me, that it takes 2 months.
I would like to order from 2 pcs. to 3pcs of this kit for Grande punto 1,4 16v 95whp.
Can you tell me price of them and how much will be shipping cost to Czech Republic.
Thank you
Tomas Krisica
Napsal: úte čer 16, 2009 10:07
od Eses
Rád tě zase potkám KRISSi, doufám, ?e ti to vyjde
Mám celou sadu kotoučů na prodej, kdyby jsi měl zájem předky překuchat, zatky nemusí?.
Co se týče komunikace ohledně GSR kitu, jsme pro ně zapadákov, proto to neře?í a komunikace vázne
Já do toho CDA určitě půjdu, jde mi hlavně o zvuk, koní mám dost

Napsal: úte čer 16, 2009 10:33
od Kriss
právě ?e zvuk je nic moc, je to uzavrený proces kterej probíha v tom tubusu. Chce to otevrenej konus, s dvojtym vstupem a clonou, od BMC te to vyjde tak na 2500,- tak jako je to v subaru nebo misakovi. A k tomu udelat privod vzduchu.
Cena nesrovnatelne nizsi a kvalita stejna...zvuk 100% lepsi nez CDA
Jinak zadni kotouce bych bral hned kolik za ne chces????
Napsal: úte čer 16, 2009 11:24
od Eses
Proč myslí?, ?e BMC pro na?e GP nedělá konusy? Jsou s něma časem jenom problémy. Ten CDA propou?tí cca 20% více vzduchu a na vlastní u?i jsem sly?el to krásný chrochtání

Napsal: úte čer 16, 2009 11:37
od Kriss
jak to myslis ?e je s konusem po case problem...jako ze se zasere prachem.??
A kolik chces za tykotouce na zadek---
Napsal: úte čer 16, 2009 11:42
od Eses
Kriss píše:jak to myslis ?e je s konusem po case problem...jako ze se zasere prachem.??
A kolik chces za tykotouce na zadek---
sám si to řekl, jinak jsem ti poslal ceny do soukromé zprávy
Napsal: úte čer 16, 2009 11:44
od Kriss
jj u? odepisuju, no ale CDA se ti taky zasere nebo ne? A jaka je cena?
Napsal: úte čer 16, 2009 13:44
od misha
Kriss píše:jj u? odepisuju, no ale CDA se ti taky zasere nebo ne? A jaka je cena?
typuju ze cenu moc neresi, ten CDA kit vyjde na cca 8000,
jen samotnej filtr stoji cca 6000,-
http://www.bmcairfiltersuk.com/product_ ... cts_id=268
Jinak abych se k tem filtrum take vyjadril, na turbo motory maji filtry take vliv samozrejme, turbu take neni jedno, z jakeho tlaku ten vzduch nasava, cili cim snaz prijde ke vzduchu, tim vice ho dokaze natlacit do motoru za jednotku casu => samozrejme vetsi vykon a lepe jde do otacek. Samotna investice neprinese ale tolik jako u atmosferickeho motoru.
Napsal: úte čer 16, 2009 14:56
od Eses
Tak tak, ten konus je časem rizikověj?í na zaná?ení, ne? tento. Jinak jsem se byl podívat u
http://www.jmengineering.cz/ jak připravují závodní Abarthy a pou?ívají jenom tyto CDA filtry.

Napsal: úte čer 16, 2009 19:16
od Kriss
JJ, filtr konus od BMC stoji 2500,- asi se zanese rychleji to nepopiram, ale cena je uplne nekde jinde.
Co se tyce GPA S2000, tak tam je to pochopitelne, jde tam predevsim a to aby se to rzchle nezasralo, ale taky vis ?e je po ka?de jizdě mění a hlavne je to atmosfera a ne turbo.
U turbo motoru je to hlavne o Intercooleru a ne o filtru. Intercooler je to co chladi motor a nafukuje turbo. Takze nez CDA kit tak radsi vetsi intercooler treba od FORGE Motorsport.
Filtry.....
Napsal: ned čer 28, 2009 14:42
od AGiNiGA
Pokud nechcete "hlučněj?í" vůz, volte raději vlo?ku do originálního airbox-u. Pokud Vám více dB v kabině nevadí, tradiční výrobci jsou zde pro Vás.