.bany píše:kdys chip tak odbrzdenej jedine ,jinak bych to nedelal...
Ahoj
Jak to myslí? ,,odbr?děný,, myslí? chiptuning na maximální mo?ný výkon?
To u? jsou pak na hraně ?ivotnosti ostatních komponent vozu
Mně by stačil takový kompromis i s vyu?itím sní?ení spotřeby paliva.
Dnes jsem se ptal v autorizovaném servise v Ostravě na jejich názor ohledně přechipování mé 1,9ky a říkal, ?e by to problém být neměl, ?e má motor dost silný a na ?ivotnosti se to nijak zvlá?? nerprojeví, pokud se nebudou vyu?ívat krajní meze jeho mo?ností v tzv.závodním re?imu.
Tohle mi při?lo na dotaz z BIT POWERU:
Radomír Pekarík - Individuální mo?nosti úpravy automobilu FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV)
Předkládáme detailněj?í specifikace mo?ností úpravy Va?eho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z na?ich statistik a zku?eností. Je mo?né, ?e se budou nepatrně li?it, pro Vá? automobil. Výkon Va?eho automobilu se zvý?í o 24%.
Výrobce: FIAT
Model: GRANDE PUNTO
Motor: 1.9 Multijet Sport - 130CV
Rok uvedení modelu: 2006
Počet / obsah válců: 4 / 1910 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 130 / 4000 160 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 279 / 2000 365 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 200 211
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 9.5 8.6
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5.7 5.4
Dobrý den,
na základě Va?eho po?adavku Vám zasíláme informace o mo?nostech úpravy va?eho
automobilu. Ve?keré podrobnosti naleznete na následující adrese:
http://www.bitpower.cz/scripts/show-det ... _7116_8153
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH EDC 16C39-4.5X za účelem zvý?ení výkonu motoru vozidla FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV) - r.v.2007. Záruka dva roky a po dobu ?esti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné mo?no úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci mo?nosti daného systému. Realizace je mo?ná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 ? 90 min. Vydr?í to motor? Jak se změní jeho ?ivotnost a spotřeba? Při vysvětlování této problematiky budeme vycházet z jednoduchých zákonitostí. Motor je slo?ený z mno?ství součástek, které vykonávají kruhový nebo přímočarý pohyb. Tyto pohyblivé části v konečném důsledku určují ?ivotnost motoru. Lo?iska, případně pístní krou?ky, jsou dimenzovány na určitý počet cyklů (otáček). Při shodných provozních podmínkách platí pro ka?dý motor, ?e čím více cyklů (otáček) vykoná, tím je opotřebovaněj?í. To znamená, ?e pokud chceme, aby motor vydr?el co nejdéle, měl by vykonat co nejméně cyklů. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné výměny oleje. Zahřívání motoru před jeho vytáčením do vy??ích otáček apod. Samozřejmostí je dochlazení turbodmychadla po vy??í zátě?i. Z technických důvodů je měření výkonu mo?né pouze na nezávislé výkonové zku?ebně. Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 20%DPH). Na místě realizace se lze domluvit telefonicky.
V případě Va?eho zájmu o provedení úpravy, ode?lete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si mů?ete s
na?imi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na na?í centrále ve Vrbně pod Pradědem.
Budete-li mít jakékoliv dotazy týkající se úpravy BITPOWER, kontaktujte nás na
ní?e uvedených telefonních číslech či emailové adrese.
Děkujeme za Vá? zájem a te?íme se na budoucí spolupráci.
Za tým Bit Power Technology - Zdenek Rybár
Bit Power s.r.o.
Palackého 190, 793 26 Vrbno pod Pradědem