Stránka 4 z 14

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon říj 06, 2014 20:53
od petoMA
Takže priatelia konečne nastal posun s mojím problémom z pred roka.Dotiahol som to až z listom k importérovi kde ma po prvom vybavili s tým, že auto je v poriadku.Tak som na nich pritlačil a po druhom liste sa zrazu začali hýbať veci. Vzali auto do servisu kde sa im prejavila závada a čuduj sa svetu prišli na to že hlava netesní dobre na 4 valci.Teraz čakajú na novú. Našťastie je auto stále v záruke.
Po tejto skúsenosti je to môj prvý a posledný fiat v živote.

1.4 8v trhanie pocas akceleracie

Napsal: stř lis 05, 2014 19:00
od Erik166
Dalsi poznatok.
Pokial vam punto pri jazde kolisavo zrychluje alebo trha a nema vykon, treba otvorit nadrz a vytiahnut von plavak s cerpadlom. Okolo cerpadla je mikrositko ktors bolo obalene vrstvou bordelu. Treba to rozobrat a mikrositko vycistit.
Admin to kludne moze presunut tam kam uzna za vhodne.

Re: 1.4 8v trhanie pocas akceleracie

Napsal: čtv lis 06, 2014 11:22
od Erik166

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon lis 24, 2014 17:59
od Zdenda
Ahoj kamarádi, dnes auto Nadi nějak kleklo :shock: Zvuk motoru je jako traktor, a svítí kontrolka motoru.Zítra jedu na diag, ale kdyby někdo věděl ,co se děje dejte vědět Dík Zdenda

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon lis 24, 2014 19:21
od Jarouš
Při tomto skromném popisu závady je to asi milion možností... :D rozepiš se trošku víc. Traktorový zvuk (jedou všechny válce) - kleknul variátor fáze nebo něco po cestě, co jej ovládá. Je to elektroventil, co pouští tlak oleje do mechanismu rozvodového kola vačky. Jednoduše přístupný na ventildeklu kousek od plnicího otvoru na olej. Takový kovový váleček s konektorem. Je chycený jedním imbusem.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon lis 24, 2014 20:40
od Zdenda
Jaroušku jelikož dojela dom už za tmy není nic vidět,zitra prubnu diag,pak napíšu co to vypisuje.Zvuk je fakt divnej jakoby to střílelo do výfuku ale motor běží celkem rovnorměrně. :( Ale značkuje mi kolem baráku kuna i když jsem použil postřik tak se bojím aby někde něco nepřekousala :( Jestli jo,tak ji svini vlastnoručně zaškrtím :)

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 25, 2014 17:43
od Zdenda
Tak diag ukázal chybu na 1. válci,nejlevnější varianta výměna svíček :shock: A Naďa může zase lítat pro pivko :D Svíčky jsem měnil asi před 10000 km :(

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 25, 2014 19:09
od Jarouš
No vida, tak kabel ke svíči nebo nějaký jiný drát od čidla. Koukni dolů na kliku, tam je oběžné kolo se snímačem, které "pozná" polohu 1. válce.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 25, 2014 20:04
od Zdenda
Jarouši už to jede jak má,ale nepředpokládal jsem že svíčky Denzo iridium power odejdou za 10000 km. :( Dnes jsem dal do auta NGK 7A-10 a auto jede skoro jak Abarth :D

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 25, 2014 20:13
od Jarouš
No paráda, asi nějaký vadný kus. Já jezdím zásadně NGK a spokojenost. Měním tak po 50 tkm.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 25, 2014 20:20
od Zdenda
Kurňa za ty prachy co jsem dal za ty Denza, by Naďa najela 100000 km na NGK :)

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv lis 27, 2014 12:27
od 1nekros1
ja mam 164000 a mam druhu sadu denso iridium:-) cize len 1x som ich menil

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned bře 01, 2015 12:42
od peper
Ahojte, mam tento motor v Mite a na volnobeh sa dost trasie. Zaroven pozorujem docasnu stratu vykonu (zrychlenie z 0-100 potom trva cez 20s) , po chvili sa to znova ustali a auto ide zase normalne.

Auto je cca 5000km po vymene rozvodov, klinoveho remena, sviecok, oleja a filtrov, skrtiaca klapka precistena. Vcera som skusal resetovat riadiacu jednotku podla navodu na alfaowner.com ale nic to nezmenilo.

Neviete prosim v com by mohol byt problem?

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte dub 07, 2015 20:54
od ulipek
Ahojte všichni,

Jaké jsou ohlasy na motor 1.4T-Jet? Plánuji si Abartha pořídit tak abych věděl na co se soustředit popřípadě co po určitejch kilometrech očekávat, že odejde či jak je na tom se spolehlivostí.. Jsem Škodovák, tak s italama nemám nejmenší zkušenost.. Vím že to nejde vždy odhadnout.. Jen se ptám jaký máte zkušenosti vy.

Děkuji. :)

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte dub 07, 2015 21:18
od tkupilik
Ahoj, no moc jsi netrefil topic, tjet ma vlastni vlakno :) Ve specialu ojetiny sveta motoru byl jako jediny oznaceny 'doporucena volba' pro lineu. Na puntu je motor to nejlepsi co na tom aute je a byl to hlavni duvod proc jsem ho koupil. Max spokojenost, nej motorizace co jsem jezdil (krome amerik ;)). Pro predstavu, v 50kkm jsem tam dal vetsi turbo (150k abart verze) + chip na 180k... pak najezdil 100kkm na E85 a ted je predelanej na LPG a je na nem dalsich 25kkm. Takze tohle vse vydrzel a porad jezdi jak drak. Ve svete jezdi tjety predelane na 250k a drzi ;)
Je to drevni technologie, zadne prime vstriky, zadne EGR, turbo s pevnou geometrii. Proto u me suverene porazi tsi, sice jedou pekne, ale slozity jak mlaticka. Max mu asi uskodi 'poctivy' majitel, ktery dodrzoval predepsany interval vymeny oleje 30000.