Stránka 28 z 41
Napsal: stř kvě 07, 2008 10:57
od stanley
problem s vrzganim vyrieseny, nasiel som tu svinu...
pod A-stlpikom je plechovy L-profil, na ktorom je rebro palubovky.. to sa dotykalo a rezonovalo.. dal som pod to WD40, troska to odtiahol kliestami a je po tukani... neskutocne!!
Robo1.2: podla mna mas ten isty problem...
Napsal: pon čer 09, 2008 18:32
od Dušan
La Fiat pronta a sbarcare in Australia con la? Bravo, anzi no, con la? Ritmo!
Bravo je v Austrálii nabízen jako Fiat Ritmo.

RITMO???
Napsal: čtv črc 17, 2008 17:52
od kubenko
Napsal: čtv črc 17, 2008 19:07
od Honzus
Proto?e model Bravo tam prodává jiná automobilka, tu?ím Mazda

Napsal: sob črc 19, 2008 6:50
od kubenko
Mazda Bravo ?

Dobra haluska
Napsal: pon srp 04, 2008 16:04
od bob
Napsal: stř zář 03, 2008 20:44
od Dušan
Fiat Bravo 1,6 Multijet (88 kW)
Zájemci o Bravo s naftovým motorem se museli donedávna spokojit s čtyřválcem 1,9 JTD. V první polovině leto?ního roku Fiat zpřístupnil alternativu v podobě turbodieselu s men?ím zdvihovým objemem nabízeným ve dvou výkonových verzích. Jednotka 1,6 Multijet mů?e vyprodukovat maximální výkon 77 nebo 88 kW / 4000 ot./min. a točivý moment 290 resp. 300 Nm / 3000 ot./min.
Testovaný model poháněla silněj?í varianta přeplňovaného vznětového čtyřválce a od prvního kilometru dokazovala, ?e obliba malo-objemových turbodieselů stojí na pevných základech. Tak předně motor, ač neoddiskutovatelně naftový, charakterizoval docela příjemný zvukový projev. Nízké otáčky znamenaly minimum hluku v kabině, ve středních a vysokých otáčkách se ?nafta? uvnitř ozývala hlasitěji, nicméně úroveň hluku zůstala za v?ech okolností snesitelná.
Dále tu máme zátah. Výkon a točivý moment nedosahují závratných hodnot a nelze tudí? očekávat dech beroucí mohutný zátah, točivý moment nicméně dělá své a v tradičním rozmezí 1500 ? 3000 otáček promění Bravo v svi?né a obratné auto, které doká?e bezpečně předjí?dět a třeba i zrychlovat na dálnici. Rozsah vyu?itelných otáček není velký, to je fakt se kterým jednodu?e nic nenaděláte.
Pokud se vám to nelíbí, budete se muset poohlédnout po jiném motoru a nejlépe motoru benzinovém. Potřebu citlivěj?í práce s řadicí pákou vyva?uje čtyřválec 1,6 Multijet nízkou spotřebou. Mů?ete v kombinovaném cyklu jezdit za ?est a dokonce i méně litrů, na dálnici čekejte spotřebu do 6,3 litru, ve městě kolem 7 litrů.

Napsal: ned říj 05, 2008 8:12
od Dušan
Napsal: ned říj 05, 2008 8:24
od Jirka
Du?an píše:
To je pravda ?e ten samý motor mu?u mít v GP ,ale kdy? koukne? na cenu tak se ti GP stímhle motorem nevyplatí má? lep?í si koupit BRAVO, je přece jenom vět?í.
Napsal: ned říj 05, 2008 8:39
od Dušan
Jirko,
Nevím jestli je to fakt, ale mně osobně se zdá v Bravu prostor pro cestující men?í ne? v GP, jenom zavazadlový prostor je podle mě vět?í ...
Napsal: ned říj 05, 2008 11:06
od Teddy86
Mi se Bravo moc nelibi.

Napsal: ned říj 05, 2008 11:49
od Jarouš
A bělou?e zásadně nebrat

Napsal: ned říj 05, 2008 16:13
od Tommy
Přesně tak, prostor pro lidi je v bravu men?í, kufr nikoli.
Napsal: ned říj 05, 2008 18:30
od Jirka
Du?an píše:Jirko,
Nevím jestli je to fakt, ale mně osobně se zdá v Bravu prostor pro cestující men?í ne? v GP, jenom zavazadlový prostor je podle mě vět?í ...
No nezbývá mi ne? stebou souhlasit ten interier o moc vět?í neni a hlavně vzadu je hor?í výhled, ale je pravda ?e kufr má o 120litru vět?í objem.
Napsal: ned říj 12, 2008 10:15
od Honzus
Pánové, nevím na čem jedete, teda vím na GP

, ale prostor v bravu rozhodně vět?í je, vzadu je na kolena cca stejně místa jako v GP, ale co GP v porovnání s Bravem (a to citelně) chybí, je vnitřní ?ířka. V GP, kdy? jedeme dva chlapi vpředu vedle sebe, tak sme na sebe namáčklí rameny a u spolujezdce v GP docela vadí ten středovej tunel. O kufru se snad ani nemá cenu zmiňovat, ono + 125 litrů je opravdu znát. Tak?e to chce tro?ku odstup a nebránit jen to "na?e"
Jinak nevím kdo má co proti bílému bravu, ale já měl tu čest s 1.4 T-JET (150 HP) ve výbavě Sport a to auto vypadalo a? neskutečně dobře. I GP bílá slu?í. A pozor to v?e říkám, jako spí?e nepříznivce barvy sněhu
