Stránka 28 z 53

Napsal: sob lis 07, 2009 17:06
od Jirka
http://www.fiat.cz/osobni-automobily/punto-evo-3dv/ tady se mu?ete podívat co se bude nabízet pro český trh za verze a výbavy

Napsal: sob lis 07, 2009 20:20
od kubenko
do kelu, vyzerá to nebezpečne, hlavne ten 135 koňový multiair. :clap

Napsal: sob lis 07, 2009 20:31
od JardaK.
kubenko píše:do kelu, vyzerá to nebezpečne, hlavne ten 135 koňový multiair. :clap
Pro mě vypadá nebezpečně 120 k Multijet II, ale to bych nezaplatil! Jinak jsem byl dneska "obzera?" Puntíky v Havířově a mů?u říct - líbí se mi!

Napsal: sob lis 07, 2009 20:36
od Jirka
Koukal jsem , ?e tam zatim nenabízej 1,3Mjtd ve verzi 90hp ani 95hp asi budou později.

Napsal: sob lis 07, 2009 20:39
od julo
Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.

Napsal: sob lis 07, 2009 20:49
od Honza°
julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..

Napsal: sob lis 07, 2009 21:02
od JardaK.
Honza° píše:
julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..
Vydr?, Pr?ka, vydr?, 13.11. budeme vědět v?echno, mo?ná i dřív! Mě spí? sere, ?e asi 1,3 MJET II nebudou ?estikvalty, co? je podle mě krok zpátky!

Napsal: sob lis 07, 2009 21:35
od Honza°
JardaK. píše:
Honza° píše:
julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..
Vydr?, Pr?ka, vydr?, 13.11. budeme vědět v?echno, mo?ná i dřív! Mě spí? sere, ?e asi 1,3 MJET II nebudou ?estikvalty, co? je podle mě krok zpátky!
?pindl? Tady Praha, přepínám..já to vydr?ím..dokonce i jsem schopen si dohledat informace o motorech, ale nezlob se na mě pokud někdo pověsí na OFICIÁLNÍ webový stránky takovýdle bludy, který pramení z toho, ?e někdo neumí opisovat text, tak to mě fakt irituje..

Napsal: ned lis 08, 2009 0:32
od Pandora
Mě by spí? zajímalo, jestli půjde systém Start-Stop deaktivovat.
Např. v zimě pokud by chtěl člověk nechat vyhřát interiér a mezi tím ometal sníh, to u? by asi ne?lo nebo v zimě v koloně na dálnici, kdy? by třeba půl hodiny se auto ani nehlo, tak jak by fungovalo topení při vyplým motoru?

Napsal: ned lis 08, 2009 8:03
od Dušan
Pandora píše:Mě by spí? zajímalo, jestli půjde systém Start-Stop deaktivovat.
Např. v zimě pokud by chtěl člověk nechat vyhřát interiér a mezi tím ometal sníh, to u? by asi ne?lo nebo v zimě v koloně na dálnici, kdy? by třeba půl hodiny se auto ani nehlo, tak jak by fungovalo topení při vyplým motoru?
To je zajímavá my?lenka :idea: Ale mám dojem, ?e jsem u nějakého auta četl, ?e je lze deaktivovat (a je?tě jsem si říkal, k čemu to je - tohle mě tehdy nenapadlo). Co se týká první části, tj, vyhřátí interiéru, myslím ?e start/stop funguje a? po zahřátí motoru.

Napsal: ned lis 08, 2009 9:39
od romisek.capuska
U ostatních značek a modelů kde jsem měl mo?nost toto vyzkou?et ( VW Lupo 3L a Toyota Yaris ) systém START/STOP začal fungovat a? po zahřátí motoru na provozní teplotu a samozřejmě na palubní desce je tlačítko, kterým se to dá deaktivovat.

Napsal: ned lis 08, 2009 10:41
od .bany
romisek.capuska píše:U ostatních značek a modelů kde jsem měl mo?nost toto vyzkou?et ( VW Lupo 3L a Toyota Yaris ) systém START/STOP začal fungovat a? po zahřátí motoru na provozní teplotu a samozřejmě na palubní desce je tlačítko, kterým se to dá deaktivovat.
jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!

Napsal: ned lis 08, 2009 11:41
od Dušan
.bany píše: jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!
Já bych si to koupil, ale je to pro ty, komu není jedno za kolik jezdí - a to ty Bany nejsi, ?e? :D

Napsal: ned lis 08, 2009 11:52
od Jarouš
Du?an píše:
.bany píše: jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!
Já bych si to koupil, ale je to pro ty, komu není jedno za kolik jezdí - a to ty Bany nejsi, ?e? :D
u? se asi budu opakovat, ale tento typ spořivých lidí by měl mo?ná jezdit MHD.. :lol:

Napsal: ned lis 08, 2009 12:10
od Dušan
Jarou? píše: u? se asi budu opakovat, ale tento typ spořivých lidí by měl mo?ná jezdit MHD.. :lol:
Já MHD jezdím nerad, ale není mi jedno jestli jezdím za 5,5 l (a přitom se neloudám), nebo např. za 8 litrů.
A Stop/start pomáhá sní?it spotřebu i "závodníkům"

Navíc (mimo mísu) pou?ití Stop/startu není ?ádná novinka, toto zařízení se objevilo někdy v 70. letech a po té ustoupilo do zapomnění.