Protoze nevidim duvod proc se nemuzou ve dne pouzivat mlhovky za nesnizene viditelnosti. Ve dne to ani neosilnuje tak bych to normalne povolil a vecer nebo za sera stejne musis svitit normalnima svetlema protoze s mlhovka by toho moc videt nebylo. Tak asi proto.
Myslel jsem, ?e světla pro denní svícení vznikla z důvodu zabezpečení nízkého odběru proudu ze el.sítě vozidla (od 6W ?árovek, které vyráběla Hella a? po ledkové) a konstrukčně byly upravena tak, aby jako hlavní stvětlomety sesvítila dolů na zem, ale aby svítila přímo před sebe ..... a v tomto jsou mlhovky stejné jako světla tlumená = svítí dolů a mají velký příkon
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Ano to beru u novych aut ktere maji tyto svetla z vyroby ale ja je nemam zadne dodelavane tam nechci tak bych rad pouzil treba mlhovky ktere jinak pouziju jen zridka. To byla ma myslenka.
Teddy86 píše:Ano to beru u novych aut ktere maji tyto svetla z vyroby ale ja je nemam zadne dodelavane tam nechci tak bych rad pouzil treba mlhovky ktere jinak pouziju jen zridka. To byla ma myslenka.
Ale pořád nechápu proč bys pou?il mlhovky místo tlumených světel. Odli?nost v příkonu ?ádná. Jedině touha trochu se odli?it od ostatních ... a na to mám já světla pro denní svícení (samozřejmě je mám také ze zmiňovaných úsporných důvodů)
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Abych setril H4. Prave mlhovky se pouzivaji minimalne tak bych je vyuzival i takto kdyby to bylo povolene. Samozrejmne vidim i tak jedince co maji zaple obrysovky a predni mlhovky. Ale ja to neryskuju.