Stránka 25 z 41

T-JET

Napsal: čtv lis 01, 2007 11:17
od Honzus
Kromě 500 jsem měl minulý týden tu čest i s Bravem ve verzi Sport s motorem T-JET 150 k a na rovinu musím říct, ?e ač první svezení s multijetem 150 k mě nadchlo, tak T-JET si mě doslova získal, jsem z toho motoru nad?en. Zvuk, zátah, vyu?itelné otáčky, nízká hmotnost na přední nápravě, to v?e s nádherným exteriéerm a interiérem a v tomto případě jsem měl pocit i zlep?eným jízdním chování (hlavně nerovnosti) opět překlopily mé sympatie na stranu Brava. Velmi příjemný zá?itek ;-)

Napsal: úte lis 06, 2007 10:20
od stanley
a to si este nesiel s vyladenym multijetom na trase Revuca-Poprad za 50 minut :))) ( autobus 1:55 )

Napsal: úte lis 06, 2007 19:50
od Honzus
stanley: multijetem jsem jel, kdy? jsem jel bravem poprvé, bylo to fajn, ale ten benzin, to je paráda, lehounkej čumák, zátah a? k 7000, to mi ?ádnej diesel nenabídne :-) ;-)

P.S. Jinak za ten čas gratuluju, ?e má? je?tě papíry ;-)

Napsal: úte lis 06, 2007 20:00
od stanley
no v tych kopcoch nastastie policajti nebyvaju, inak by som sa nedoplatil ( 100 namiesto 40 je uz dost... ).
Inak dobre na multijete je, ze aj nad 4000 taha ako divy a da sa popretacat bez problemov.

Napsal: úte lis 06, 2007 21:33
od Honzus
stanley: o tom ?ádná, jsem toho názoru, ?e 150 k verze multijetu patří v dieselech mezi top motory, to ano, nicméně podání toho T-Jeta bylo prostě impresivní a pro mne coby benzínomila téměř ideální ;-)

Napsal: stř lis 07, 2007 7:41
od stanley
Honzus: keby bolo v maji ( kvetnu ) mozne objednat TJet, tak ho samozrejme objednam.. 100 tisic rozdiel je fakt dost velky a spotreba ma az tak velmi netrapi...

Napsal: pon lis 12, 2007 20:54
od Robo1.2
Cital som ze nove Bravo 1.4 95k ma poddimenzovane brzdy [oproti dieselovej verzii a pri tretom zabrdzeni zo 100km/h sa brzdy odporucali greckym novinarom
257mm siroke kotuce na havarovanej 1.4 / na dieseloch ci TJETe su 280mm
prvy clanok .
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Bohuzial je to translatorom z grectiny, takze ta anglictina je dost skomolena ale da sa to pochopit
druha cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
tretia cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8

Iba informujem, je to asi PODVOD, vymyslena aferka s umyslom poskodit dobre meno vozu Bravo
vraj do casopisu odfotili stare brzdy z 20rocnej corolly a prezentovali ich ako z Brava. Fiat ich dal tusim aj k sudu

Napsal: úte lis 13, 2007 11:48
od stanley
dik robo, presne toto som potreboval na diskusiu na autorevue :)

Napsal: úte lis 13, 2007 18:31
od Robo1.2
stanley píše:dik robo, presne toto som potreboval na diskusiu na autorevue :)
Asi je to HOAX, tu su fotky ze je to zo starej Corolly
http://www.italiaspeed.info/index.php?s ... =5&st=1580

Napsal: úte lis 13, 2007 19:05
od Dušan
Jedno Bravo s otevřeným nebem nad hlavou:
Obrázek

Napsal: pát lis 16, 2007 1:27
od Honzus
pěkné, ale to téměř jistě nebude....

Napsal: ned lis 25, 2007 10:02
od Tommy
http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=13896

Tak nám vy?el test nového Brava...

Napsal: ned lis 25, 2007 19:01
od grandak
Bravo je krasavec,ale GP je GP

Napsal: pát lis 30, 2007 18:49
od Dušan
FIAT CROSSER

Pěkná studie na bázi Fiatu Bravo (omlouvám se za kvalitu obrazu, neměl jsem k dispozici skener, foceno mobilem):

Obrázek

Obrázek

Model by se měl objevit mezi roky 2009 a 2010. Novinka je vyvinuta na bázi Lancie Delta HPE, která se objeví v polovině roku 2008 i na českém trhu. Vyu?ívá i části, které známe z modelu Bravo. Je pravděpodobné, ?e Crosser bude jako Sedici nabízen s pohonem předních i v?ech čtyř kol. Zadní kola budou připojována elektronicky přes mezinápravovou spojku Multidisk. Na silnice vyjede i podobný model se znakem Alfa Romeo.
Ke sportovnímu vzhledu by měly "ladit" nové nebo zásadně modernizované motory Zá?ehové budou zřejmě začínat objemem 1,4 l s turbodmychadlem, nové budou i čtyřválce 1,8 s turbem i atmosférické. Vznětové motory začnou objemem 1,6 (88 kW/120 k) a budou pokračovat přes varianty 1,9 a 2,0. Men?í z nich s označením Twin Stage se bude chlubit dvojitým turbem - nízko a vysokotlakým. Výkony by měly dosahovat 140 kW/190 k a 154 kW/210 k. U? nyní firma Fiat Powertrain dodává Saabu turbodiesel o výkonu 132 kW/180 k.
(To? ve zkratce z článku v časopisu Autohit).

Napsal: ned pro 09, 2007 18:09
od Honzus
Nová reklama se Schumim a Kimim ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=pdHkMTV0F38