přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PPJirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram
a hlavně informace ?e se tam mají dávat ?árovky podle manuálu nebo podle "katalogu" je zcela objevná




Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PPJirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram
cisto podla mna len reklamna kampan osramu....Du?an píše:Myslel jsem, ?e ty ?árovky v pořadu tro?ku víc rozeberouDu?an píše:Nyní jsem na Primě dokoukal pořad AUTOSALON. Pří?tí sobotu 15.1.2011 mů?ete v tomto pořadu shlédnout příspěvek o auto?árovkách
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
g-lobby píše:u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...![]()
teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.
a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e![]()
proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova
Tak toto se mi nikdy nestalo. Navíc výměna ?árovky je zále?itost několika minutTeddy86 píše:Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
pár důvodů:Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
..a teď zcela vá?ně - v tomto případě se jedná o poruchu zařízení, která bezprostředně ohro?uje provoz - né celku, ale ten na cestěg-lobby píše:u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...![]()
teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.
a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e![]()
proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova
Jsi dobrý, já bych stav vlákna nevyhodnotil. A bylo by mi líto vyhodit H4-ku (zvlá?? dra??í), kdy? by mohla třeba je?tě několik desítek hodin svítit.Jarou? píše: 1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.
K tomu bych řekl, ?e jsi o malinko vedle. Oprav si svůj výrok tak, ?e vypus? z věty slovo "potkávací". Tzn. ?e stav vozidla je nezpůsobilý, kdy? na straně ke středu vozovky je vozidlo NEOSVĚTLENO, tudí? nesvítí-li v případě praskunutí halogenu ani obrysové světloJarou? píše: 2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR
...a u? jsi měnil v Bravu? Já jo, a tě?ím se na pří?těJardaK. píše:Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!