Stránka 3 z 5

Napsal: úte led 19, 2010 15:01
od Pepa B.
Kolacok píše:Aby som nezakladal dalsiu temu, mam jednu otazocku na brzdy.

Vsetky GP brzdia tak prudko pri malom zosliapnuti pedalu?
Asi prve 2cm je postupny zaber, potom staci necely 1cm a auto ide pomaly do smyku. Chce to velmi citlive zaobchadzanie az mi to ide trochu na nervy, zvysna draha pedalu je potom nevyuzita.

Uz sa mi podarilo parkrat trochu hrabnut a nie velmi sa mi to pozdava. Totiz v technicaku je napisane, ze ABS nema, ale na namraze mi to cukalo do pedalu, naopak vsak minule na mokrej ceste s miernou vrstvou snehobrecky to islo asi do smyku, ked som mu trochu viac zosliapol.

Je nejaky rychlostny limit, kedy sa ABS zapina? Zvycajne to je asi 7kmh, len ci to tu nie je viac. Porovnat to mozem zase len s Mareou, ta je tak citliva, ze v zime na snehu to pomaly vzdy len cuka a dokonca to cuka aj pri prejdeni retardera, ked hegne kolesom.
i Active má ABS, chyba bude v TP..a limit rychlosti? Mě to kope v?dy, kdy? se dostanou kola do smyku a to mů?u jet klidně krokem.

Napsal: úte led 19, 2010 16:10
od mosto
Kolacok píše:Aby som nezakladal dalsiu temu, mam jednu otazocku na brzdy.

Vsetky GP brzdia tak prudko pri malom zosliapnuti pedalu?
Asi prve 2cm je postupny zaber, potom staci necely 1cm a auto ide pomaly do smyku. Chce to velmi citlive zaobchadzanie az mi to ide trochu na nervy, zvysna draha pedalu je potom nevyuzita.

Uz sa mi podarilo parkrat trochu hrabnut a nie velmi sa mi to pozdava. Totiz v technicaku je napisane, ze ABS nema, ale na namraze mi to cukalo do pedalu, naopak vsak minule na mokrej ceste s miernou vrstvou snehobrecky to islo asi do smyku, ked som mu trochu viac zosliapol.

Je nejaky rychlostny limit, kedy sa ABS zapina? Zvycajne to je asi 7kmh, len ci to tu nie je viac. Porovnat to mozem zase len s Mareou, ta je tak citliva, ze v zime na snehu to pomaly vzdy len cuka a dokonca to cuka aj pri prejdeni retardera, ked hegne kolesom.
ano,aj mne to zo zaciatku prudko brzdilo a po case si to bud sadlo alebo som si zvykol.. :wink:
ABS pokial viem maju GP od zakladnej vybavy...a cukanie sa prisposobuje rychlosti auta, cize ked ides pomaly a zosliapnes brzdovy pedal cuka to v dlhsich intervaloch ako ked ides rychlo...napr.ked som isiel po cistom lade asi 5km/h cukalo to asi tak raz za sekundu a ked idem cca 50km/h a prudko zbrzdim cuka to velmi rychlo...
co sa tyka toho,od akej rychlosti sa zopina,podla mna ide to stale len mozno si to ani nevsimnes vzhladom na to,co som pisal vyssie

Napsal: úte led 19, 2010 17:34
od Kolacok
Aha, tak to asi bude rychlostou. Vyskusam to, az nasnezi, co to spravi, naposledy som mal rychlost mozno 25kmh, ked som to skusal a zdalo sa, ze nic sa nedeje, tam moze byt dlhsi interval. Na inych autach to totiz cuka rychlo aj pri malej rychlosti.

Napsal: úte led 19, 2010 18:19
od Dušan
Kolacok píše:Aby som nezakladal dalsiu temu, mam jednu otazocku na brzdy.
Malá poznámka k nezalo?ení nového tématu k brzdám - budi? pochválen. Ale pokud si vlevo zadá? vyhledat "brzdy", najde ti to několik témat ohledně brzd - tak?e doporučuji pou?ívat vyhledávač - pokud p¨popisuje? problémy a postřehy v jiných tématech, tak to zpětně nikdo nenajde, proto?e ho nenapadne, jako v tomto případě, hledat v tématu "ohřátí motoru" :idea:

Jinak k ABS - absence ABS u GP-čka je hovadina, proto?e ABS jsou podle evropských norem základní výbavou vozidel ji? několik let. Tzn. ?e bez ABS by snad vozidlo nemohlo být v Evropě schváleno do provozu.

Napsal: čtv led 21, 2010 8:29
od Kolacok
No prave, prehladal som kopu tem a podobnu otazku na brzdy som nenasiel.

Namontoval som zvnutra na dekorativne mriezky tie krytky, co som pisal. Jeden ramik prisiel o 1 uchytku, co sa mi podarilo ulomit, ale ma ich este 12 :D Druhy som radsej nedemontoval a maturoval s tym zvnutra.
Vysledok snazenia je, ze sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu o 2,5km skor, tzn. uz po 6,5km jazdy pri cca 1900ot, vonku je -5C. :wink:
Nie je to natesno, cez tie mriezky je stale nejaky ofuk, tzn. sa motor urcite potit nebude.
V dlhodobom horizonte by sa to mohlo trochu prejavit aj na spotrebe. Keby aj nic ine, tak aspon ochrani chladic pred spinou a kamienkami, tak ci tak uz vyzera dost doranany.
Este kryt pod motor, ked pride vyplata a motor si bude hoviet v teplucku :)

Napsal: čtv led 21, 2010 11:17
od mosto
Kolacok píše:No prave, prehladal som kopu tem a podobnu otazku na brzdy som nenasiel.

Namontoval som zvnutra na dekorativne mriezky tie krytky, co som pisal. Jeden ramik prisiel o 1 uchytku, co sa mi podarilo ulomit, ale ma ich este 12 :D Druhy som radsej nedemontoval a maturoval s tym zvnutra.
Vysledok snazenia je, ze sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu o 2,5km skor, tzn. uz po 6,5km jazdy pri cca 1900ot, vonku je -5C. :wink:
Nie je to natesno, cez tie mriezky je stale nejaky ofuk, tzn. sa motor urcite potit nebude.
V dlhodobom horizonte by sa to mohlo trochu prejavit aj na spotrebe. Keby aj nic ine, tak aspon ochrani chladic pred spinou a kamienkami, tak ci tak uz vyzera dost doranany.
Este kryt pod motor, ked pride vyplata a motor si bude hoviet v teplucku :)
super,konecne dalsi clovek potvrdil,ze ten kryt na chladic nie je zbytocny...
este ti poradim k tym mriezkam...skus si ich naskrutkovat nejakymi malymi skrutkami,co nehrdzaveju o naraznik...kamosovi uz tu so znakom v noci niekto ukradol...ja som ich obe prisroboval a spavam kludnejsie...a vobec ich tam ani nevidno...ak bude zaujem,dam aj fotky...

Napsal: pát úno 05, 2010 19:49
od Jirka
A je po problémech s oříváním motoru a s náběhem topení ,nezávislé topení eberspeacher

tady to je je?tě v krabici a v přípravě na montá?

Obrázek

Obrázek

ovladač topení v interieru

Obrázek

umístění palivového čerpadla za nádr?í

Obrázek

umístění vlastního topení ve předu před ředící pákou nad výfukovou rourou

Obrázek

umístění oběhového čerpadla na zadní stěně motorového prostoru

Obrázek
Obrázek

je?tě jeden pohled na topení tentokrát ze strany výfuku a sání topení

Obrázek

umístění výfuku od topení
Obrázek

Napsal: pát úno 05, 2010 20:03
od Jarouš
Bravo Jirko!!! :clap :clap :clap Čekal jsem, kdo první nainstaluje bufíka :wink:

Napsal: pát úno 05, 2010 20:20
od Honza°
Zase ?pičková práce!
Na kolik to topení vy?lo? Jenom pro info..
PS.: Při pohledu na tvojí krásnou gumovou záslepku se stří?kou za motorem se mě zmocňuje deratizační nálada, zbyl mi z ní ementál..potkan :twisted:

Napsal: pát úno 05, 2010 20:25
od dony
... to je dílo panečku :wink:

Napsal: pát úno 05, 2010 20:26
od Jirka
Koukni na Autosip.cz tam najde? v?e, ale já to měl bez daně, jo a za montá? si učtujou 5tis. ,já měl zdarma mě to stálo 3odpoledne práce :lol:

Napsal: pát úno 05, 2010 20:32
od Jirka
Jinak co se týká ohřívání tak jsem to zkou?el dnes ráno, zapinal jsem to těsně před startem motoru a ne? jsem vyjel z gará?e a zavřel vrata tak o u? foukalo teplí a po 1km jizdy z kopce teplota u? na půlce stupnice.
Jinak bez motoru stačí tak 15min. před odjezdem a je voda na 70.
Spotřeba topení je 0,2l za hodinu.
Kdy? topení načasuju tak mu?u nastavit i rychlost větráku a směr proudění vzduchu kam potřebuju a topení si větrák samo sepne je tam přidané relé.

Napsal: pát úno 05, 2010 20:37
od Jirka
Jinak co se týká toho provedení topení tak je perfektní, v?echny dr?áky ,?rouby ,pásky, výfuk včetně potrubí v?e z nerezu a v?echny zásuvky jsou 2krát těsněné proti vodě tak uvidíme jak to bude s ?ivotností.

Napsal: pát úno 05, 2010 20:42
od Dušan
Musí to být příjemné, ale ... je?tě ?e to nepotřebuji.
Ale přesto v?echno Ti Jirko tleskám.

Napsal: pát úno 05, 2010 23:54
od g-lobby
:shock: