Stránka 3 z 25

Napsal: stř led 27, 2010 19:45
od J.B.
jak jsem psal ve známkování servisů fiat dnes mi auto naprosto chcíplo-ručičky lítaly jak spla?ené,kontrolky blikaly v?echny naráz,z motoru se ozýval podivný klapot ale ne ten jako kdy? chrčí startér.po připojení startovacích kabelů auto naskočilo napoprvé.věřím tedy ?e téměř v?echny potí?e při startu zavinuje slabá baterka.dle technika fiat je GPčko opravdu extrémě náchylné na men?í napětí-nejen ?e blbne startér ale ?e elektronika vyhodnocuje ?patné údaje.tak tolik má dne?ní zku?enost..

Napsal: stř led 27, 2010 20:13
od gawry
Dnes ráno v 5:30 ... -20 a autí jsem nahodil na poprvé - jen se motor dvakrát překulil a vrčel - - jediné co se stává při hodně nízkých teplotách - ?e se rozsvítí kontrolka teploty -ručička vyjede úplně nahoru a potom zase dolu - kontrolka zhasne a v?e je v poho

Napsal: stř led 27, 2010 20:17
od Teddy86
Gawry nech si prehrat software ridici jednotky pak ti rucicka uz litat nebude. Mi to pomohlo.

Napsal: stř led 27, 2010 20:21
od gawry
Teddy86 píše:Gawry nech si prehrat software ridici jednotky pak ti rucicka uz litat nebude. Mi to pomohlo.
pokud budu mít dost odvahy zajet do servisu tak to udělám :-)

Napsal: stř led 27, 2010 22:01
od dony
... tak pojeď v pátek na devátou do Hradce,já jedu na výměnu ventilátoru :idea:

Napsal: čtv led 28, 2010 9:18
od 1nekros1
dony píše:... tak pojeď v pátek na devátou do Hradce,já jedu na výměnu ventilátoru :idea:
ten ventilator je tusim generacny problem punta aj mne to menili...

Napsal: čtv led 28, 2010 16:20
od Jarouš
Jarou? píše:Tak mě dneska poprvé grande nemile překvapilo. Odpoledne jsem sedl do auta, ?e pojedu z práce domů. Začnu startovat - startér točí, motor má jen jeden zá?kub, ?e by jako chytl a nic. Tak to zopakuji je?tě 3-4x se ?lapáním plynu - nic. Odemknu zamknu auto (imobilizer) - stejná písnička, odpojím - připojím baterku - dal?í marný pokus. Počkám 30 sekund - chytí na první otočení - v?e normál.... :shock:

Venku bylo -10°C, auto stálo celý den. I při dlouhém točení startérem nelítala ručička teploměru ani nesvítila ?ádná chybová kontrolka nebo hlá?ka. Po startu auto jelo normálně jako v?dycky.

Dneska ráno -21°C start na poprvé jako dosud v?dy.... No, asi zajedu na servis a poptám se co to mohlo být... :?
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " :D - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....

podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)

Napsal: čtv led 28, 2010 16:39
od Teddy86
No toto :).'.

Napsal: čtv led 28, 2010 18:52
od mosto
Jarou? píše:
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " :D - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....

podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)
a nemala by sa RJ v takomto prípade prepnú? do núdzového re?imu a ty by si mal bez problémov na?tartova? s tým,?e by ti displej písal chybu?alebo musí by? čidlo úplne odpálené a? tak,?e by nehádzalo ?iadne hodnoty?

Napsal: čtv led 28, 2010 19:04
od Jarouš
mosto píše:
Jarou? píše:
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " :D - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....

podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)
a nemala by sa RJ v takomto prípade prepnú? do núdzového re?imu a ty by si mal bez problémov na?tartova? s tým,?e by ti displej písal chybu?alebo musí by? čidlo úplne odpálené a? tak,?e by nehádzalo ?iadne hodnoty?
Toto není vada, která by mohla po?kodit motor. Tím pádem nespadne do nouzáku. Mimo ten jeden ?patný start nebylo na běhu motoru nic poznat. Je to v podstatě toté?, jako kdyby ti spadl do nouzáku motor pro poruchu brzdového spínače. Navíc se s tím vadným čidlem ŘJ nějak srovnala, proto?e pak u? jsem startoval bez problémů.

Napsal: pát led 29, 2010 7:17
od brasci
gawry píše:
Teddy86 píše:Gawry nech si prehrat software ridici jednotky pak ti rucicka uz litat nebude. Mi to pomohlo.
pokud budu mít dost odvahy zajet do servisu tak to udělám :-)
neboj sa toho, mne prehrávali hoci nie kôli tomu a je to ok.. inak ani to nebola ?iadna závada, proste nejaká sprostá chyba a takto to cvičilo s ručičkami... nový soft to vyrie?i...

ventilátor kúrenia čo vháňa vzduch do kabíne menili aj mne, stra?ne hučala vibroval... úplne bez slova za pol hodinu a bolo po probléme...

Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...

Napsal: pát led 29, 2010 10:08
od ironlionzion
Ahoj, potřeboval bych poradit, auto je v provozu ka?dý den a startování bylo v?dy bez problémů i v zimě. Dnes ráno otočím klíčkem a ozvalo se cvaknutí jakoby se sepnul kontakt na startéru a pak je?tě tichý zvuk čerpadla mo?ná palivové čerpadlo. Startér se vůbec neotočil ani není sly?et ?ádný mechanický zvuk. Zkusil jsem potahat za kabely a opakovat, nepomohlo. Nebyl by někdo ochotný poradit co bych mohl je?tě vyzkou?et ne? zavolám servis? Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.

Re: Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...

Napsal: pát led 29, 2010 10:46
od Dušan
ironlionzion píše:Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.
Kdy? naběhnou světla, neznamená to, ?e má baterka dost ??ávy pro starter

Re: Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...

Napsal: pát led 29, 2010 10:48
od ironlionzion
Du?an píše:
ironlionzion píše:Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.
Kdy? naběhnou světla, neznamená to, ?e má baterka dost ??ávy pro starter
Díky za odpověd, ale kdyby baterka měla málo ??ávy nenaskočil by startér aspoň trochu? Mě se zdá, ?e startér vůbec nepípne.

Napsal: pát led 29, 2010 11:53
od RiderSV
Nevim jak u Punta ale u Escorta jsem si myslel taky vsechno mozny nez na baterku protoze starter se ani nehnul, ostatni elektriku jeste baterka utahla v pohode (el.okna jezdili jak s novou baterkou) az kdyz jsem ji dal zmerit tak na startovaci proud uz byla slaba. Rano jsem jeste natocil v poho a za hodinu se uz starter ani nepohnul a auto bylo zahrate. Takze doporucuji zmerit baterii.