Stránka 3 z 6

Napsal: stř zář 02, 2009 22:10
od Honzus
Jarou? píše:Honzusi, třeba to u donyho bude absencí toho kouzelného čudlíku, který má? ty místo výstra?ných blinkrů.... :D
Jj myslí? ten co jsem aktivoval jednou ihned po zakoupení a od tý doby mi na palubce svítí nějakej pitomej pubescentní nápis SPORT? :-D

Napsal: stř zář 02, 2009 22:17
od Jarouš
Honzus píše:
Jarou? píše:Honzusi, třeba to u donyho bude absencí toho kouzelného čudlíku, který má? ty místo výstra?ných blinkrů.... :D
Jj myslí? ten co jsem aktivoval jednou ihned po zakoupení a od tý doby mi na palubce svítí nějakej pitomej pubescentní nápis SPORT? :-D
To je přesně on :D :D

Napsal: čtv zář 03, 2009 14:55
od TomasUL
Du?an píše:Co Verva 100 u Benziny? :wink:
To je taky super benzin. Akorat je hodne Benzin, kde ho nemaj :D

Napsal: čtv zář 03, 2009 22:43
od dony
... jak tu někdo psal,100 carrera jede do kopce,jako by tam ani nebyl - ANO souhlasím je to i má zku?enost (a vida znatelný rozdíl :arrow: Honzus)
... zato u 100 racingu jsem tento kopcový syndrom nezaznamenal,ov?em zde jsme zaznamenal pro mě mnohem důle?itěj?í věc - motor je sice hlučněj?í a zato jde do otáček jako spla?ený,prostě velmi velký rozdíl v ochotě auta reagovat na plyn,za to si občas rád připlatím

... poznámka: nejhor?í je natankovat po racingu stovkovou carreru,ta opravdu a? zázračně dr?í v kopci ov?em po se?lápnutí plynu na podlahu v očekávání raketové reakce přijde vla?né zklamání,troufnu si říct,?e obyč 95 jde za plynem ochotněji ne? 100 carrera (pota?mo verva - taky silná,ale líná)

... na?těstí tuto zku?enost nemám jen já,tímto je jasné,?e nejsem senzibil
:wink:

Napsal: čtv zář 03, 2009 23:58
od Honzus
Pak je 120 k T-Jet rozmlsaná potvora, Abarthovi je jedno co ba?tí, jede pořád jako pila :-D

Napsal: pát zář 04, 2009 8:11
od Dušan
dony píše:... jak tu někdo psal,100 carrera jede do kopce,jako by tam ani nebyl - ANO souhlasím je to i má zku?enost (a vida znatelný rozdíl :arrow: Honzus)
... zato u 100 racingu jsem tento kopcový syndrom nezaznamenal,ov?em zde jsme zaznamenal pro mě mnohem důle?itěj?í věc - motor je sice hlučněj?í a zato jde do otáček jako spla?ený,prostě velmi velký rozdíl v ochotě auta reagovat na plyn,za to si občas rád připlatím

... poznámka: nejhor?í je natankovat po racingu stovkovou carreru,ta opravdu a? zázračně dr?í v kopci ov?em po se?lápnutí plynu na podlahu v očekávání raketové reakce přijde vla?né zklamání,troufnu si říct,?e obyč 95 jde za plynem ochotněji ne? 100 carrera (pota?mo verva - taky silná,ale líná)

... na?těstí tuto zku?enost nemám jen já,tímto je jasné,?e nejsem senzibil
:wink:
Tak ty benzíny míchej v poměru 1,113125 : 0,886875 a bude to akorát :D

Napsal: pon zář 14, 2009 9:07
od mikkes1
tak aj ja som frkol plnú nádr? 100 oktán...
Je to ?iv?ie z porovnaním 95 a na prekvapenie mi i?la spotreba o 0,4l dole...ale pri tej cene aj tak neu?etrím....vysku?al som a odporučam.

Napsal: pát zář 18, 2009 10:01
od misha
Také přispěju kouskem do mlýna....

přijde mi, ?e moje auto vyráběli určitě jinde ne? v Itálii. Mám ji? třetí nádr? 100oct Carrery a spotřeba fyzicky i dle PP leze stále nahoru. Nyní jsem v průměru na 7,7l dle PP, po dotankování třetí nádr?e mi vy?la spotřeba na 480km/40litrů = 8,333L/100km(stejný stojan, stejná hadice, v?dy do vycvaknutí) Auto rozhodně ?ivěj?í není, spí?e naopak.

Jsem přesvědčen, ?e při přechodu zpět na 95oct od benziny nebo shell se situace výrazně zlep?í - spotřeba a dynamika.

Have a nice day :D

Napsal: ned zář 20, 2009 15:51
od TomasUL
misha píše:Také přispěju kouskem do mlýna....

přijde mi, ?e moje auto vyráběli určitě jinde ne? v Itálii. Mám ji? třetí nádr? 100oct Carrery a spotřeba fyzicky i dle PP leze stále nahoru. Nyní jsem v průměru na 7,7l dle PP, po dotankování třetí nádr?e mi vy?la spotřeba na 480km/40litrů = 8,333L/100km(stejný stojan, stejná hadice, v?dy do vycvaknutí) Auto rozhodně ?ivěj?í není, spí?e naopak.

Jsem přesvědčen, ?e při přechodu zpět na 95oct od benziny nebo shell se situace výrazně zlep?í - spotřeba a dynamika.

Have a nice day :D
Ahoj! Tak asi zkou?í? jak to pořádně jede, a pak spotřeba leze nahoru:D Já tankuju do GP stooktan cca půl roku. Jak jsem říkal - motor je ti??í, líp se vytáčí a největ?í rozdíl jsem poznal v kopci..A auto vůbec ne?etřim. Je to italskej motor a ten se má točit:D

Napsal: ned zář 20, 2009 18:01
od Jarouš
misha píše:Také přispěju kouskem do mlýna....

přijde mi, ?e moje auto vyráběli určitě jinde ne? v Itálii. Mám ji? třetí nádr? 100oct Carrery a spotřeba fyzicky i dle PP leze stále nahoru. Nyní jsem v průměru na 7,7l dle PP, po dotankování třetí nádr?e mi vy?la spotřeba na 480km/40litrů = 8,333L/100km(stejný stojan, stejná hadice, v?dy do vycvaknutí) Auto rozhodně ?ivěj?í není, spí?e naopak.

Jsem přesvědčen, ?e při přechodu zpět na 95oct od benziny nebo shell se situace výrazně zlep?í - spotřeba a dynamika.

Have a nice day :D
a nenapadlo tě, ?e jsi na tom svém motoru pravděpodobně v minulosti něco odpáral tím tankováním sraček místo benzínu?

100 oct

Napsal: ned zář 20, 2009 20:00
od dmbiker
Ahojte,

aj ja som teda skusil do svojho 71 kW GP naliat 100 oktan od Shellu. Doteraz auto jazdilo len na V-Power 95. Neviem, ci musim otocit niekolko nadrzi na to, aby som zistil ci to s benzinom s vyssim oct. cislom ide lepsie alebo nie. Momentalne mi to pride uplne rovnake. Myslim si, ze by sa to dalo odsledovat jedine na brzde.

Ostanem pri lacnejsom benzine. Davat prachy za 100 oktan je pre mna osobne bezpredmetne.

Ale pastnem Vam sem cast diskusie, ktoru som viedol s kamaratom na facebooku....
Kamarat napisal:
Hehe, videl som kopu takychto for kde ludia toto diskutuju. Ale zial - je to ako s nabozenstvom... Alebo este horsie - tu je vsetka fyzika vyslovene proti :-). Iba ze by prave Fiaty mali nejaky setup ECU, ktory by vyuzival vyssie oktany a trochu to zabudli zapisat do technicaku vozidla. Inak aj ja robim podobne experimenty so Subaru (moja pozn.: chalan ma Imprezu STI) (ktore sa odrazaju od niecoho ineho nez je domnienka) - Subaru vyzaduje 98 oktan. Ak dam 95 oktan, na dialnici pri plnom vykone pri rychlosti cca 230km/h dochadza k detonacnemu spalovaniu a vyssiu rychlost jednoducho nedosiahnem. Ale ak je teplota vzduchu pod cca 10C, tak to neplati a normalne to vybehne na 250km/h. Takze v zime tankujem 95 a v lete 98. Podla vacsiny laboratornych merani totiz najdes udaj, ze vysokooktanove paliva maju nizsiu vyhrevnost a casto aj nemej zloziek s nizkou teplotou varu (neplati obecne)... Takze ak je motor vyrobcom korektne nastaveny na teploty spalovania pod urovnou samovznietenia 95 oktanu, je uplny nezmysel davat 98 oktan.

Este k tomu pridam nieco svoje. Ked to auto ma raz 125 Nm, tak z toho zihadlo nebude proste nikdy, aj ked ma 90 % krutiaceho momentu rozlozeneho od 2570 do 5700 (cca) RPM. A benzin to nespravi...
Chcelo by to ten silnejsi T-jet z Brava. To by potom bola zabava. Co myslite, zmestil by sa pod kapotu Grande Punta?

See you!

Napsal: ned zář 20, 2009 20:04
od dmbiker
misha píše:Také přispěju kouskem do mlýna....

přijde mi, ?e moje auto vyráběli určitě jinde ne? v Itálii. Mám ji? třetí nádr? 100oct Carrery a spotřeba fyzicky i dle PP leze stále nahoru. Nyní jsem v průměru na 7,7l dle PP, po dotankování třetí nádr?e mi vy?la spotřeba na 480km/40litrů = 8,333L/100km(stejný stojan, stejná hadice, v?dy do vycvaknutí) Auto rozhodně ?ivěj?í není, spí?e naopak.

Jsem přesvědčen, ?e při přechodu zpět na 95oct od benziny nebo shell se situace výrazně zlep?í - spotřeba a dynamika.

Have a nice day :D
...Inac, suhlasim s tymto prispevkom. Rozhodne som dnes cestou do BA nemal nizsiu spotrebu ako obycajne mavam s V-Powerom 95. Ani na Zliechov a Fackov sa to auto nesplhalo zivsie...

Napsal: ned zář 20, 2009 20:26
od Honzus
dmbiker: a prečo by sa nezmestnil ten silněj?í T-JET pod kapotu?

Jednak do GPA se dává je?tě silněj?í, druhak T-JETy se li?í jen turbodmychadlem a dal?íma prkotinama, ale rozměry sou identi? ;-)

Napsal: ned zář 20, 2009 20:34
od Jarouš
to dmbiker:

jen pro informaci: ŘJ jednotka ka?dého auta se vstřikováním má jisté adaptační mechanismy, jedním z nich je posun úhlu zá?ehu ve vztahu k oktanovému číslu paliva.... Zkrátka a dobře, čím vy??í oktanové číslo (poměr isooktanu ku n-heptanu) tím vy??í odolnost paliva proti samovznícení (detonační spalování, neboli klepání).

Právě naopak - nízkooktanové palivo způsobuje nedokonalé prohořívání směsi a tím vzrůst teplot ve spalovacím prostoru... :wink:

PS: pokud myslí? ten 150k T-jet co dávaj do Brava, tak ten se určitě pod kapotu GP vejde, je to pořád stejný motor jako T-jet 120k

Napsal: pon zář 21, 2009 18:12
od Kriss
tady nekdo psal ze je 100 oktan zbytecne drahej.... No ja nevim jak vy ale ja platim za litr Carrery 100...a ted se drzte 28korun. takze cely Shell se svym Powerem se muze jit bodnout.