
tak za 1 otevres kapotu tam sou tam 4 srouby krasny torxi-hvezdicky nebo jak se tomu nadava ale dva tam nech az jako posledni jinak se ti to zhrouti dolu
pak pudes o chlup niz za gumovim lizatkem pod naraznikem jsou dalsi 4 kousky ktery sundas hned... pak dole odsroubujes podbeh myslim

no a nejtezsi prace musis vytocit kola smerem ven nejdriv jedno,odmontujes podbeh tam sou tusim dalsi dva kousli do narazniku hned na zacatku podbehu asi po 10cm od sebe,treti je videt za kolem drzi podbeh a bocni kryt motoru,podbeh odehnes aby ses dostal k zadnimu sroubu co drzi naraznik spojenej s blatnikem pod svetlem! je tam blbej pristup a ten prvni je hned na kraji(strana u kola) jak se spojuje opet naraznik s blatnikem..pak si dovoluji rici ze je to vse...jen az to budete davat od sebe bacha na kejbly od mlhovek nejsou moc dlouhy tak ad je neurvete...
pokud muj dlouzesahli projev nechapete vubec se vam nedivim muzu kdystak nafotit a oznacit body sroubu...
