Stránka 3 z 6

Napsal: čtv čer 04, 2009 15:15
od .bany
tak to vis neco zaneco,jinak po delsi ceste boli trosku hlava no,duni to,si zvyknete casem,to chce cvik,kazdej si zvykne...

Napsal: čtv čer 04, 2009 15:24
od misha
koncovky vyfuku jsou hlavne na opticky a zvukovy efekt, jeste lepsi s rezonatorem:) na vykonu pridava hlavne kvalitnejsi svody, odstranit kat a prdnout tam rovnou rouru. Kdybych tyto upravy provedl spolecne s GSR kitem, zajimalo by me, jestli se upravy projevi i bez zmeny vykonovych map v ridici jednotce.

Napsal: čtv čer 04, 2009 15:46
od Macek
misha píše:koncovky vyfuku jsou hlavne na opticky a zvukovy efekt, jeste lepsi s rezonatorem:) na vykonu pridava hlavne kvalitnejsi svody, odstranit kat a prdnout tam rovnou rouru. Kdybych tyto upravy provedl spolecne s GSR kitem, zajimalo by me, jestli se upravy projevi i bez zmeny vykonovych map v ridici jednotce.
tak poznat by to jít mohlo, tipnul bych to na 10-15poníků. tě?ím se a? nám tady podá? nějaké reference z praxe :wink:

Napsal: čtv čer 04, 2009 15:52
od misha
no jsem z toho motoru zklamanej cim dal vic, nevim jestli mam spatny kus, protoze vy ostatni jste s tim motorem celkem spokojeni. Pokud to auto driv neprodam, tak do uprav se vrhnu o prazdninach, takze urcite podam reference. Zrejme bych nechal vykon zmerit na brzde pred a po uprave. Kdyby byl v okoli Olomouce nekdo s touto motorizaci a byl by ochoten se nekde sejit a projet na vzajem obe auta, abych vyloucil vadu motoru, tak se mi ozvete ... Skoda ze jsem nemohl na sraz... to by nebylo co resit! :)

Napsal: čtv čer 04, 2009 15:55
od Macek
misha píše:no jsem z toho motoru zklamanej cim dal vic, nevim jestli mam spatny kus, protoze vy ostatni jste s tim motorem celkem spokojeni. Pokud to auto driv neprodam, tak do uprav se vrhnu o prazdninach, takze urcite podam reference. Zrejme bych nechal vykon zmerit na brzde pred a po uprave. Kdyby byl v okoli Olomouce nekdo s touto motorizaci a byl by ochoten se nekde sejit a projet na vzajem obe auta, abych vyloucil vadu motoru, tak se mi ozvete ... Skoda ze jsem nemohl na sraz... to by nebylo co resit! :)
to já byl naopak celkem nad?ený kdy? sem do toho sedl prvně, hlavně teda co se spotřeby týče ale na sportovní jízdu je to holt slabota co se dá dělat, chtělo by to aspoň to T-čko na ty úpravy :?

Napsal: čtv čer 04, 2009 17:31
od Dušan
Petr1985 píše:tak to mě va?ně pobavilo...tablety do benzínu, prostě tomu u? se musí člověk jen smát...aneb nechci slevu zadarmo!! :roll: :roll: :roll:
Já myslel, ?e je to nějaká nová Viagra :D

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:09
od .bany
toz to ona je ,ale pro cars ... :D

Re: tablety

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:12
od benja
misha píše:ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x

co to mele?...?..?e to je hor?í jak mbčko....sis měl pořídit něco jiného...!!

Re: tablety

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:13
od Jarouš
benja píše:
misha píše:ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x

co to mele?...?..?e to je hor?í jak mbčko....sis měl pořídit něco jiného...!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: asi tak...

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:17
od .bany
Macek píše:
misha píše:koncovky vyfuku jsou hlavne na opticky a zvukovy efekt, jeste lepsi s rezonatorem:) na vykonu pridava hlavne kvalitnejsi svody, odstranit kat a prdnout tam rovnou rouru. Kdybych tyto upravy provedl spolecne s GSR kitem, zajimalo by me, jestli se upravy projevi i bez zmeny vykonovych map v ridici jednotce.
tak poznat by to jít mohlo, tipnul bych to na 10-15poníků. tě?ím se a? nám tady podá? nějaké reference z praxe :wink:
myslim ze u t-ecka by to tech 15 poniu udelalo v poho u tohodle bych to tipoval tak na 5 max 10,ale hlavne motor pude lip do otacek,bude pruznejsi...

Re: tablety

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:22
od Blondak
benja píše:
misha píše:ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x

co to mele?...?..?e to je hor?í jak mbčko....sis měl pořídit něco jiného...!!

Je to asi také o tom, jak s tím kdo umí jezdit. Motor se musí dr?et v otáčkách, pak jede výborně. Kdo je zvyklý na naftu s turbem, tak mu to táhne od spodu a pak konec, s tímhle motorem je to přesně naopak.
Auto jsem si zají?ěl sám, mám najeto přes 30tis a nemů?u si stě?ovat.Co se týče těch mbéček,tak to je asi dost velký vtip. Se mnou mají co dělat i TDičkové octávky. Tak asi tak...

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:24
od benja
misha píše:no jsem z toho motoru zklamanej cim dal vic, nevim jestli mam spatny kus, protoze vy ostatni jste s tim motorem celkem spokojeni. Pokud to auto driv neprodam, tak do uprav se vrhnu o prazdninach, takze urcite podam reference. Zrejme bych nechal vykon zmerit na brzde pred a po uprave. Kdyby byl v okoli Olomouce nekdo s touto motorizaci a byl by ochoten se nekde sejit a projet na vzajem obe auta, abych vyloucil vadu motoru, tak se mi ozvete ... Skoda ze jsem nemohl na sraz... to by nebylo co resit! :)
ono bude taky zále?et v jak zajetém stavu má? motor.... u mě to do takových 8tisíc taky nebylo ono(i kdy? pořád lep?í ne? moja slu?ební felda.. ale poté se projev změnil.. jde lépe za plynem ,taky jsem zvědav jaké to bude a? s krisem poře?íme to GSR sání...reakce plyn motor(je to dané elektronikou),stačí se s tím s?ít.. sice sto poníků není na nějaké závodění... ale protáhne? tím kdekoho... příme srovnání s fobii 1.4 zůstala vzadu.. to samé focus 1.6... podělal jsem i fabku v eReSku,ale to bych spí? přisoudil blbečkovi za volantem stylu"G-Unit":Dv pohodě jsem dr?el krok se čtyřistasedmou v hdi o golfech ani nemluvím.... nevím dlle mého je to výborný motor tak?e bud si z "jiné"planety anebo něco nebude v pořádku... :lol: měl sis koupit bud' "aspon téčko anebo abartha..anebo koncern a říkat jak maj super motory(je to for(neber mě ve zlém 8)

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:38
od misha
kdyz nevi, nesud. V dobe kdy jsem kupoval auto, T-jet nebyl a nevedelo se presne kdy bude v nabidce. Potreboval jsem jezdit, takze zadny dlouhy cekani. Mam najeto temer 21.000. Abyste vedeli, nejsem nijak extra narocnej, ale 55kw opel astra si tak do 130km/h s puntem hrave poradi, takze asi tak. TDIckovy oktavky 81kw a vejs, tak tam se nechytam. 0-100 je to vyrovnany, pak uz nemam sanci. Proste budto s tim motorem neco je, ale to uz je takovej od zacatku a nebo jsem asi opravdu z jine planety

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:44
od Blondak
Tak fajn. Vyzkou?íme toho tvého sporta. Jsem zvědavý. ?koda, ?e jsi nenapsal dřív. Včera jsem byl v Olomouci. Jsem zvědavý jestli se bude? chytat na mě. Pak se uvidí v čem nebo v kom je chyba. :wink:

Napsal: čtv čer 04, 2009 18:46
od benja
misha píše:nebo jsem asi opravdu z jine planety
to jsem myslel z nadsázkou...je to zvlá?tní... 55kw tě do stotřiceti udělaá ale na 81kw ochcávu si vy?lápně??..je to divné... já mám 13tkma auto lítá dobře.. asi by opravdu bylo za vhopdné nějaké srovnání...