Stránka 3 z 5
Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:45
od Dušan
Jarou? píše:...a vede u motoru 1.4 8V oklikou nad sacím potrubím - mimo nejteplej?í místa.
Myslím, ?e největ?í vliv na teplotu nasávaného vzduchu má místo samotného nasávání vzduchu, To kudy trubka prochází, vzhledem k objemu a
rychlosti vzduchu, který je nasáván do motoru, u? mů?e mít význam na jeho ohřev jen minimální
Napsal: čtv kvě 07, 2009 16:37
od Jarouš
Du?an píše:Jarou? píše:...a vede u motoru 1.4 8V oklikou nad sacím potrubím - mimo nejteplej?í místa.
Myslím, ?e největ?í vliv na teplotu nasávaného vzduchu má místo samotného nasávání vzduchu, To kudy trubka prochází, vzhledem k objemu a
rychlosti vzduchu, který je nasáván do motoru, u? mů?e mít význam na jeho ohřev jen minimální
Zkus svou my?lenku poslat do firmy GSR, třeba se přestanou vyrábět s dlouhou hadicí a filtr začnou montovat přímo na origo box s vykuchanou původní vlo?kou...
Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
Napsal: čtv kvě 07, 2009 16:48
od 1nekros1
no kto by to napisal krajsie ako jarous

kriss kedy to budes objednavat?

Napsal: čtv kvě 07, 2009 17:17
od Dušan
Jarou? píše:Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
Já jsem se vyjadřoval o rychlosti vzduchu
pouze vzhledem k intenzitě jeho ohřátí cestou od filtru k motoru

.
Napsal: čtv kvě 07, 2009 17:27
od Jarouš
Du?an píše:Jarou? píše:Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
Já jsem se vyjadřoval o rychlosti vzduchu
pouze vzhledem k intenzitě jeho ohřátí cestou od filtru k motoru

.
Vzhledem k tomu, ?e origo airbox začíná nad výfukovými parohy, tak to bude asi víc, ne? si myslí?.
Napsal: pát kvě 08, 2009 19:23
od Kriss
objednavka zalezi na poctu lidi, a hlavne at nekoho nevynechame. Taky stale cekam a odpoved od GSR ohledne postovneho.
Napsal: stř čer 03, 2009 20:54
od 1nekros1
kriss no co bude s toho kitu daco? hmm??
Napsal: stř čer 03, 2009 22:24
od dony
... asi nic

Napsal: stř čer 03, 2009 22:27
od Macek
v?ak odkaz máte

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:48
od Kriss
S GSR nejak vázne komunikace, nevím proč. Neodepsal ani na otázku po?tovného. Zkuste nekdo napsat také a mo?ná se chytne.
Napsal: čtv čer 04, 2009 21:53
od Kriss
Zkuste tam nekdo napsat se zajmem o kit. Na fiat foru sem se docetl ?e někdy je komunikace te??í s timto clovekem. Chce to at tam napise vic lidi
Napsal: pát čer 05, 2009 11:58
od 1nekros1
sak mu pis furt on ti musi odpovedat

vysledky kitu pred a po montazi
Napsal: pon čer 08, 2009 10:20
od misha
http://www.fiatforum.com/grande-punto/1 ... jet-2.html
tady mate vysledky z brzdy pred a po montazi GSR kitu sani, myslim ze ty prachy stoji za to...
Napsal: pon čer 08, 2009 12:08
od 1nekros1
no a teraz by niekto mohol objednat ten kit co poviete?

Kit.....
Napsal: ned čer 28, 2009 13:56
od AGiNiGA
Nebo mů?ete postavit svůj kit :
- výsledky budou podobné, zále?í na Va?em návrhu..... a cena ? Ta bude rozhodně ni??í (do cca. 3000,- včetně filtru). A graf je 1 věc a skutečnost druhá (myslím ten pocit, ?e do?lo vůbec ke zlep?ení).